Ciemny

Wieszak ZdR feat. Jav Zavari / Murzyn - Mrok prod. Tytuz

T.I.W Music
Subskrybuj
wyświetleń 392 656
96% 6 436 212

TiW Music prezentuje Mrok - pierwszy singiel z nadchodzącej solowej płyty Wieszaka.
Gościnnie na tracku Jav Zavari GFF oraz Murzyn ZdR.
Na bicie niezawodny Tytuz a za obraz do kawałka odpowiada Bart Lenski.
Wieszak FB - facebook.com/donwieszaccizdr
Jav Zavari Instagram - instagram.com/javzavari
Murzyn FB - facebook.com/murzynzdr
Tytuz FB - facebook.com/tytuz.wojtek
Bart Lenski Instagram - instagram.com/bartlenski
Podziękowania dla aktorów oraz osób pomagających w realizacji zdjęć.
TiW Music 2018

Muzyka

Opublikowany

 

14 kwi 2018

WieszakMurzynJavJav ZavariTytuzMrokZDRBart LenskiP1 StudioTiW MusicTPSDoboPolski RapPolski Hip-HopRapHip-HopZdRZaufaj Dobrym RadomSteet MusicUliczny StylReality Rap

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 261
Dariusz Sorotowicz
Dariusz Sorotowicz 3 godzin temu
Tekscior Dojebany jak zwykle nic dodac nic ujac. Ale co to kurwa za refren ? Ja pierdole w Amerykancow sie zamieniacie ? To jest Polski rap a nie jakies pierdolenie...
PRK OFFICJAL
PRK OFFICJAL Dzień temu
Stosik💪
iZON
iZON Dzień temu
Wieszak jak zawsze zajebiście
Rafal Przybyla
Rafal Przybyla Dzień temu
Nie znam typów ale numer sztos w chuj :D
ekomSdeeW
ekomSdeeW Dzień temu
javi rozjebał!
MrTomiVerceti
MrTomiVerceti Dzień temu
Co to za koszula co Murzyn ma?
Bartender Andy Zet
Bartender Andy Zet Dzień temu
Ślepy - głuchy - niemy 🔥🔥🔥
Azariasz Nowak
Azariasz Nowak Dzień temu
Wieszak kocur ale Murzyn jednak jest prze chuj najlepszy raperw Polsce
2pac rapu król
2pac rapu król 2 dni temu
Przester aż przeskadza :D nuta kot
ekomSdeeW
ekomSdeeW 2 dni temu
przekaz w chuj propsy TIW!!!!!!!
Anna Maksymowicz
Anna Maksymowicz 2 dni temu
Dobre rapsy nie autotiuny
Pako Rabany
Pako Rabany 2 dni temu
co Tytuz robi za produkcje to nie mam pytań ;) pozdro /ZDR\
patryk bystrek
patryk bystrek 2 dni temu
Kozak
Piotr Knop
Piotr Knop 3 dni temu
ROZPIERDALA JAK MEFEDRON
MBSoneManArmy
MBSoneManArmy 3 dni temu
Katowany replay, zapraszam do siebie także mordeczki 5
Marcin Gonzalez
Marcin Gonzalez 4 dni temu
Kto przed milionem wyświetleń ??? :D
PAN MACIEJ
PAN MACIEJ 4 dni temu
Wieszak zdr ft szafka ddk ft żyrandol ddl ft krzesło rpk
Kuba brabus
Kuba brabus 5 dni temu
Nie martw sie dzieckau znajdziesz w koncu droge aby wyjsc z tego bagna, w kncu sam siedziałem w tm po uszy!
WujeczeQ
WujeczeQ 5 dni temu
Jeszcze tps by sie przydal
Tomasz Orlowski
Tomasz Orlowski 5 dni temu
Wieszak gdzieś Ty się podziewal... Kocur! poZDRo!
PRP Prince Willam
wieszak kox 5!
krzysztof pikul
krzysztof pikul 5 dni temu
rozjebało mnie do reszty jak ten tym zamiast trzymać puszkę z farbą to on trzyma dezodorant... XD
Eryk Zambrzycki
Eryk Zambrzycki 5 dni temu
w razie przypalu Ślepy głuchy niemy 👍👍👍👍👍
Chujajom Produkszyn
Życia stara szkoła
N O R M A L N I E
Murzyn jak zwykle kocur
bulka blkowski
bulka blkowski 6 dni temu
Kozak bicik wieszak progres ostry Murzyn jak to murzyn sztosik🤙🤙🤙
ciozs
ciozs 6 dni temu
piekniee Wieszaczek, ogien
Popo Pop
Popo Pop 6 dni temu
Dla mnie dzięki tuptusiowi się wybilles raperze
Ole Th Ugg
Ole Th Ugg 7 dni temu
kocham Was !!
rys ZBYS
rys ZBYS 7 dni temu
Jev skuns rozjebał
Zły Zły
Zły Zły 8 dni temu
"Myślałeś że to koniec a tu Łup Pierdolnięcie wieszak ZDR zróbcie Kurwy Miejsce " !!!!!
Din Dun
Din Dun 8 dni temu
Murzyn wiecznie to samo flow. Weź coś pokombinuj chłopie bo nudny jesteś juz
Din Dun
Din Dun 7 dni temu
Karol Karol czy robi to dobrze to bym się pokłócił o to . Szału nie ma. Każda jego zwrotka brzmi identycznie
Karol Karol
Karol Karol 8 dni temu
ale poco robi to dobrze ludziom sie podoba to poco ma zmieniać
ZKZ oficjalnie
ZKZ oficjalnie 8 dni temu
I TO JEST KURWA RAP A NIE !!! Pozdrowki wieszak z banicji 5!
Mateusz Nowak
Mateusz Nowak 8 dni temu
To będzie płyta roku jak chuj
Majkingo
Majkingo 8 dni temu
czy tylko mi tu nie pasuje Jav Zavari ?
Karol Karol
Karol Karol 8 dni temu
tak
Kadafil NieWiadomo
konkretna nuta !!
Kuba Paterek
Kuba Paterek 8 dni temu
💪💪
Patryk Qn
Patryk Qn 8 dni temu
Wieszak Wieszacik leci se po bicie 😎
Wyższa Liga Panczy
Wszystko zajebiscie, ale ten Jav Zavari tu nie pasuje. poZDRowienia!
Jarl Ragnar
Jarl Ragnar 8 dni temu
Wieszak wcześniej Cię nie kojarzyłem za bardzo ... Ale po tej nucie już będę, kozak nawijka !
Karol EN
Karol EN 9 dni temu
sztos
PN DBC
PN DBC 9 dni temu
Forma jak zawsze pozdro!
Lukasz Katynski
Lukasz Katynski 9 dni temu
najciemiejsza noc tuz przed slonca wschodem ...
Adrian swój człowiek
jav zavari jak zawsze dobry klimacik ..
daniello2115
daniello2115 9 dni temu
murzyn rozjebał elo
Drolies
Drolies 9 dni temu
Nie potrzebne te ciapate ryje bez nich sztos
MeX Blayt
MeX Blayt 9 dni temu
Pozdrowieniamusze Se kupić tako mycka
Al Pacino
Al Pacino 9 dni temu
Jav Zavari daje wam przeeeee kozacki klimat zawsze w nutach pozdro ZDR!
xmaryx xjanex
xmaryx xjanex 9 dni temu
kocur!
Krul Cyganów
Krul Cyganów 9 dni temu
Zajebiste TheNitrozyniak ZdR
slawo wks
slawo wks 9 dni temu
Murzyn miażdży ten kozacki bit
kenedos
kenedos 9 dni temu
Tytuz jak zwykle kozak bit a Murzyn standardowo rozjebał :D Brakuje Majorka SPZ i byłaby petarda :D
grafik stronywww
grafik stronywww 9 dni temu
Kocur! SZTOS! Wieszak nie doceniany!
VegetaGotto Lca
VegetaGotto Lca 9 dni temu
WIESZAK TY KOCIE ! KATUJE TO
Rinkashikume Rinkashikumee
Replay ZDR
Piotr Piotrowski
Piotr Piotrowski 10 dni temu
kozaczek
Ave Silesia
Ave Silesia 10 dni temu
grind don't stop. Zajebiste
Wojtek Miniewicz
Wojtek Miniewicz 10 dni temu
❤❤
jakub szwugier
jakub szwugier 10 dni temu
Smoka wejście :)
Sancho Adin
Sancho Adin 10 dni temu
Wieszak wieszacci jeszcze ku*** usłyszycie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patryk Michałowski
Szykuje się kozakaczekk płytka 😁 pozdro!!!!
Michał Zasucha
Michał Zasucha 10 dni temu
Gusta wymóg, Pleina nosi 😍
Tomek Szkodlarski
Tomek Szkodlarski 10 dni temu
👍👍👍
Damian Rozwa
Damian Rozwa 10 dni temu
Jedziesz wieszak ! 👌
Eli Pw
Eli Pw 10 dni temu
Wieszak kocham jak nawijasz
trawapalestresy xx
trawapalestresy xx 10 dni temu
Wieszak ty kocie!
fantomurs
fantomurs 10 dni temu
sztos
siwy siwy
siwy siwy 10 dni temu
kozak ;) bit rozpierdala
Rap Live
Rap Live 10 dni temu
Rewelacja ! PoZDRowienia
Game Dog
Game Dog 10 dni temu
Wieszakooo rozpierdolił będzie płyta będzie konkret :)
Pablo Escobar
Pablo Escobar 10 dni temu
Gdzie można dostać taką koszulę jak ma Murzyn?
HiszpanTV
HiszpanTV 10 dni temu
TOTALNY ROZPIERDOL
Rafał Tytoń
Rafał Tytoń 10 dni temu
mistrzostwo tyle w tym temacie
Sonny Black
Sonny Black 10 dni temu
2:04 wariacik ma bluzę Radomiaczka
Tuptuś
Tuptuś 10 dni temu
ZDR ekipa a jak kolejne smoka wejście!
damian lo
damian lo 10 dni temu
Czekamy na płytę! Pozdro wieszaczi
Pojeb-Człowiek -Demolka
jak ktoś mi powie ze ekipa poZDR, ZDR to fake, to kurwa jebanym kasztanem. slychac teksty z serducha!!! dont fukk wit man, beaa!! wywyzka w bagażniku, cie czeka haha
bRick010 diamantklank
Jestem Hollandski, ja nje rozumisz dozu , ale Song to jest c#rwa dobra!My best Polish without translater haha
SYNDYKATOR SYNDYKACKI
Nie chodziło o pieniądze a o przesłanie chodzi 😎 zawsze sztywno z zasadami pozrd Zdr
Przemek Wojcik
Przemek Wojcik 11 dni temu
PO ZDRÓWKA DLA MORDEK Z USTRONIA KONKRET
ROZKURWIATOR.PL
ROZKURWIATOR.PL 11 dni temu
Najaranym ta nuta kozak siada w opor 😃😃
Sylwia W
Sylwia W 11 dni temu
To jest Rap szacunek 🖖
Dlaczego Ja?
Dlaczego Ja? 11 dni temu
Murzyn dojeb komuś. Ja sie moge podlozyc pod ostry wpierdol od ciebie aby zobaczyc co potrafisz.
Jakub Bednarski
Jakub Bednarski 11 dni temu
wieszaczi mistrz 💪
spawacz125
spawacz125 11 dni temu
Kurwa refereny z javem sztos
Cipeczko ruchacz
Cipeczko ruchacz 11 dni temu
Niestety Wieszak jest surowy. Bardzo kiepska będzie ta płyta!
Piterino Polaczino
Piterino Polaczino 11 dni temu
Wieszacci !
EmeruSGamePlayPl
EmeruSGamePlayPl 11 dni temu
bit to dojebany.sztos
Maniekk 1234
Maniekk 1234 11 dni temu
Petarda! Któryś raz z kolei w uszach...oby wiecej takich ! Pozdro ;)
Tomek Czarnecki
Tomek Czarnecki 11 dni temu
wieszak dopiero sie rozkreca dopiero co wyskoczyl najwiekszy kozak Respect!!!
Hejklej Klej
Hejklej Klej 11 dni temu
jebać sb mafie!!Tylko uliczna muzyka
FuckThe System
FuckThe System 8 dni temu
Hejklej Klej te Kurowska bananowe nawet nie mają podjazdu pod taką muzykę
Dawid mam chrakter
Dawid mam chrakter 11 dni temu
Sztosiwo
Damian Żok
Damian Żok 11 dni temu
Kocuur!!
Krystian Be
Krystian Be 11 dni temu
Konkret ;]
bOMber Fatt
bOMber Fatt 11 dni temu
Wieszak w formie konkretnie! Całe zdr wielka piona!
free dom
free dom 11 dni temu
pozdrowki z malopolski
Mateusz Kowalski
Mateusz Kowalski 11 dni temu
Kurwy zdr
BonesJp99
BonesJp99 11 dni temu
mi jakis Janush bedzie pierdolil: ,,kiedys to bylo,, ZDR naQrwia!
Tuptuś Tutptuś
Tuptuś Tutptuś 11 dni temu
Wieszak !!!!!
RaPNumberOne !!
RaPNumberOne !! 11 dni temu
Smoka wejście!!
Następny