Ciemny

pit x bizzlie - tango (video)

Pit Official
Subskrybuj
wyświetleń 153 633
96% 3 340 115

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 126
Patu I utaP
Patu I utaP 9 dni temu
Ale siadło pierdole gwałce replay
Patryk Falkowski
Patryk Falkowski Miesiąc temu
Dawaj mi ją toą laske
Pestek
Pestek Miesiąc temu
Bizzlie Ale ty masz zajebisty głos
Pacino
Pacino 2 miesięcy temu
Dobre tak
Machen
Machen 3 miesięcy temu
Dajcie bit proszę
Bazinga MHTN
Bazinga MHTN 3 miesięcy temu
Nie wiem. Nie wiem co mnie porwało, nawijka, bit, wideo czy tekst, ale... Props.
Flu Ci
Flu Ci 3 miesięcy temu
Kurwa ! Ten refren !!
kubusiak123
kubusiak123 3 miesięcy temu
tyłeczek może być ale w mojej szkole są lepsze mimo to iż mają po 15 lat
Slusarz Men
Slusarz Men 3 miesięcy temu
wiecej takich luznych kawałków
x4MatrcOne
x4MatrcOne 5 miesięcy temu
Mój kumpel dotknął ją Siusiakiem
Bazzyll - Chillwagon
Bazzyll - Chillwagon 6 miesięcy temu
Najlepszy track z tego stylu moim zdaniem, bardzo mi się podoba i już dawno pobrane ;) Regularnie codziennie rano sobie włączam ;D
lesiuPL pl
lesiuPL pl 6 miesięcy temu
Ale zajebiste
Dawid Gobucki
Dawid Gobucki 6 miesięcy temu
Kom dla zasięgu
Klaudia Troka
Klaudia Troka 6 miesięcy temu
"Ładne kurwo masz leginsy w kwiaty"
skam\
skam\ 6 miesięcy temu
dodaję setny komentarz dla zasięgu xd
MeGusta16
MeGusta16 6 miesięcy temu
Utwór będzie na spotify ?? :p Zajebiste
Peter Tymcio
Peter Tymcio 6 miesięcy temu
Fajny kawałek, Bardzo fajne słowa i zajebisty teledysk :D
Jacel
Jacel 7 miesięcy temu
Kocham
Kaawoas
Kaawoas 7 miesięcy temu
Lexy Panterra
ROLSON
ROLSON 7 miesięcy temu
Igi to ciota
skam\
skam\ 7 miesięcy temu
Czekam na niedzielę😍
zack
zack 7 miesięcy temu
chyba gdzieś widziałem już ten klip
MR_KORNEL
MR_KORNEL 7 miesięcy temu
Czemu to ma tak malo wysw
CAMEL
CAMEL 7 miesięcy temu
TO JEST POPROSTU ROZPIERDOL :) :) : )
Sandzia Sandrunia
Sandzia Sandrunia 7 miesięcy temu
Teledysk od DJ Snake - Middle
Pit Official
Pit Official 7 miesięcy temu
Sandzia Sandrunia n to jest mashup , sami tego nie nagrywaliśmy. Pozdro
MrVirtualny
MrVirtualny 7 miesięcy temu
Nagraj dissa na igiego💪🏻😎
kubadab
kubadab 7 miesięcy temu
Kiedy będziesz na spotify???
shittyboi exe
shittyboi exe 7 miesięcy temu
się dojebali do tych siusiakow najpierw u igiego teraz będzie tu problem, jeez to zwykle słowo XD
Mordziaty
Mordziaty 7 miesięcy temu
ZAJEBISTE
Dope Boy
Dope Boy 7 miesięcy temu
Zeamsone v2
Katarzyna Głowacka
Katarzyna Głowacka 7 miesięcy temu
Super wchodzi w ucho !
mlody maciek
mlody maciek 7 miesięcy temu
kurwa co to za bit, albo chociaz type beat
Pit Official
Pit Official 7 miesięcy temu
Snapchat / xyoungpit
losty ϟ
losty ϟ 7 miesięcy temu
1:13 i to dziecko XDD
Pit Official
Pit Official 7 miesięcy temu
losty ϟ 😂😂😂
Mleczu Blend
Mleczu Blend 7 miesięcy temu
Kozackie!
Matey
Matey 7 miesięcy temu
Good good
Aloe Carter
Aloe Carter 7 miesięcy temu
To jest śmieszne ale fajne xD
Młody Carter
Młody Carter 7 miesięcy temu
Kocham Cię wujo za ten wers z siusiakiem hahahah
Kacper Blejsz
Kacper Blejsz 7 miesięcy temu
Słucham w pętli❤❤❤ zajebiste
To kiedyś będzie label
To kiedyś będzie label 7 miesięcy temu
Dobrze Picik, kibicuje mocno 👊
Klaudia Bumi
Klaudia Bumi 7 miesięcy temu
Kolejny hit 💕
Bester 16
Bester 16 7 miesięcy temu
Czemu to ma tak mało wyświetleń?
Atoom
Atoom 7 miesięcy temu
Kocur, trzymam kciuki od dłuższego czasu, do przodu mordo!
Red Records
Red Records 7 miesięcy temu
Dobre mordo Rób to dalej😁😂👑
xListek
xListek 7 miesięcy temu
Sztos✌
__DZIKU__
__DZIKU__ 7 miesięcy temu
Sztos
Montii
Montii 7 miesięcy temu
YOUNG PIT dobry BIT
MiśQ
MiśQ 7 miesięcy temu
Trochę mnie wyruchałeś bo dałeś tekst XD
MiśQ
MiśQ 7 miesięcy temu
Sztossiwo Picik 😎💪✌️
rozovoyevino
rozovoyevino 7 miesięcy temu
jakie piekne odniesienie do igiego
kumpel prowadzącego
kumpel prowadzącego 7 miesięcy temu
NIKT NIE DOTKNIE CIE SIUSIAKIEM - OGIEŃ WARIACIE 🔥🔥🔥
#23
#23 7 miesięcy temu
Oj, Bizzlie Ty kocie.
Felcor
Felcor 7 miesięcy temu
0:46 XDDD
Tingrii *-*
Tingrii *-* 7 miesięcy temu
Ej w tekście "ale coś czuję że zapomniałaś ją ubrać" jest błąd (przynajmniej ja tam słyszę) "jej ubrać"
Patryk Łukasiewicz
Patryk Łukasiewicz 7 miesięcy temu
Mega🔥🖤
Sławek Jankowski
Sławek Jankowski 7 miesięcy temu
i dobry podjazd do Igiego z siusiakiem
Sławek Jankowski
Sławek Jankowski 7 miesięcy temu
ten moment gdy nie wiesz gdzie patrzeć czy tekst czy ona
To kiedyś będzie label
To kiedyś będzie label 7 miesięcy temu
Sławek Jankowski Ona, logiczne xd
Iza Pallach
Iza Pallach 7 miesięcy temu
Fajne💗
Happy Klaudi
Happy Klaudi 7 miesięcy temu
Ooj pit, myślę że stać Cię na wiele więcej.
Minioo_
Minioo_ 7 miesięcy temu
Nikt nie dotknął Cię siusiakiem :o
JKUL
JKUL 7 miesięcy temu
mocarne
Oliwia Kwiatkowska
Oliwia Kwiatkowska 7 miesięcy temu
💣💣💥💖
Kocuek Official
Kocuek Official 7 miesięcy temu
Co wy macie wszyscy z tymi siusiakami 😂
Spasiba
Spasiba 7 miesięcy temu
Kocuek Official xD
Kocuek Official
Kocuek Official 7 miesięcy temu
We tam pal wrota wieśniaku xD
Spasiba
Spasiba 7 miesięcy temu
Kocuek Official XD
Spasiba
Spasiba 7 miesięcy temu
Kocuek Official yyy to chyba ta lexy pantera w teledysku
ROSEBOIIZ
ROSEBOIIZ 7 miesięcy temu
No, niedługo wjedzie ACTA2 To już takich Mash-upów nie bedzie niestety..
Janusz Kon
Janusz Kon 7 miesięcy temu
Niezłe tango✋
KocurOfficial
KocurOfficial 7 miesięcy temu
fajny refren :D
Young Wiktor
Young Wiktor 7 miesięcy temu
Najlepsze co mnie spotkało przez ostatnią 1 godzi
Michał Danielewski
Michał Danielewski 7 miesięcy temu
Sztos!! ❤️
Donio
Donio 7 miesięcy temu
Ogień ale chyba nic nie przebije Płonie Blok :O
HERKULES
HERKULES 7 miesięcy temu
widać po wyświetleniach stara ruro
TWOJNICK worriz
TWOJNICK worriz 7 miesięcy temu
ten przebił
Heller z Prototype 2
Heller z Prototype 2 7 miesięcy temu
Według mnie już przebił
Pit Official
Pit Official 7 miesięcy temu
Donio myśle ze kolejny klip będzie konkurencja ;)))
# 21
# 21 7 miesięcy temu
WOWOWOW 🔥🔥🔥
Paulina hipsz
Paulina hipsz 7 miesięcy temu
Kocham :o
Człowiek Hejter
Człowiek Hejter 7 miesięcy temu
Refren dojebał! Oby tak dalej chłopaki!
Janusz Pawlacz
Janusz Pawlacz 7 miesięcy temu
Więcej takich numerów !!!
Nerd 78
Nerd 78 7 miesięcy temu
Kozaak
Koper
Koper 7 miesięcy temu
Sztosik
Justi ii
Justi ii 7 miesięcy temu
o jesuuu💣💣😍😍
julka krxx
julka krxx 7 miesięcy temu
🔥🔥🔥
To niezły Człowiek
To niezły Człowiek 7 miesięcy temu
Jak to kurwa buja. Kocur z Ciebie jak nic 💥💥💥💥
Dj Mathi Mixer
Dj Mathi Mixer 7 miesięcy temu
Rozjebał jak zawsze
Młody Astro
Młody Astro 7 miesięcy temu
Bizzlie ty królu 🔥🔥🔥
Pit Official
Pit Official 7 miesięcy temu
Instagram ; xyoungpit Jak się podoba udostępnij na Fb !
Bester 16
Bester 16 7 miesięcy temu
Te dupę chyba każdy zna😅
Fexik;-;
Fexik;-; 9 dni temu
+Darnok Napiszesz dlaczego?
Darnok
Darnok 10 dni temu
+Fexik;-; Tak
Fexik;-;
Fexik;-; 6 miesięcy temu
A powinienem ją znać?
Tingrii *-*
Tingrii *-* 7 miesięcy temu
Bester 16 o nie
Bester 16
Bester 16 7 miesięcy temu
Tingrii *-* twoja strata byku
jack uzytnik
jack uzytnik 7 miesięcy temu
Ale kot
Daniel Gruszecki
Daniel Gruszecki 7 miesięcy temu
Jak Ty to robisz? Takie zajebiste nuty! Tak trzymaj, pozdro
Bartas Official
Bartas Official 7 miesięcy temu
Mam nute z Kumplem na tym samym bicie i teraz będą pisać pewnie że podjebany od was XD
Bartas Official
Bartas Official 7 miesięcy temu
Jeszcze nie wrzucona na tuby ;D
RusineK
RusineK 7 miesięcy temu
Podrzuc linka
Martynka Woner
Martynka Woner 7 miesięcy temu
Loff kto przed 100wyświetleń ?❤
Sebastian jd
Sebastian jd 7 miesięcy temu
Jak ty zaraz mainstream
Ali
Ali 7 miesięcy temu
Sztos! 😍
Mnichu
Mnichu 7 miesięcy temu
Kozag
El Haczo
El Haczo 7 miesięcy temu
tszeci
Mnichu
Mnichu 7 miesięcy temu
Filip Hacz elo pedale
dupa dupa
dupa dupa 7 miesięcy temu
Kocur!
Cookie Monster
Cookie Monster 7 miesięcy temu
Sztosik😘😘🔥
Patryk Ładkowskii
Patryk Ładkowskii 7 miesięcy temu
Kot 🔥💖
Daria Maras
Daria Maras 7 miesięcy temu
Sztosik 🔥
Bru Naik
Bru Naik 7 miesięcy temu
🔥🔥🔥💪🏻
Cziter 1263
Cziter 1263 7 miesięcy temu
Nicceee 👌🏼👌🏼
Następny
Lucas The Spider - I'm Starving
0:56
wyświetleń 4 857 881
chillwagon - kwit
02:44
wyświetleń 3 000 000
TKM - Tinder  [official video]
03:42
wyświetleń 3 900 000
be vis "surfer"
02:36
wyświetleń 14 000 000
BLACHA - Casablanca (prod. AJBeatz)
02:32
I'm In Love
3:32
wyświetleń 97 220