Ciemny

WĄSOMIR - JANUSZ ZOSTAŁ OSZUKANY (SŁAWOMIR - Miłość w Zakopanem PARODIA)

Marcin Malczynski
wyświetleń 2 914 946
89% 72 687 8 635

ZAMÓW NASZĄ PŁYTĘ (18 PIOSENEK) I WYGRAJ DZIEŃ Z EKIPĄ MALCZYŃSKICH - 🎵 www.mymusicshop.pl/neon/ 🎵
START PREORDERU 11 MAJA o GODZINIE 15:00 🎵
11 MAJA RUSZA PREORDER ALBUMU "NEON" - OFICJALNA PREMIERA W EMPIKACH 22 CZERWCA!
💪 bit.ly/subekdlanas ► SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ!



Utwór SŁAWOMIR - Miłość w Zakopanem w naszej wersji!
Współpraca komercyjna/Koncerty : marcinmalczynski@gmail.com
💪 bit.ly/subekdlanas ► SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ!
👕 bit.ly/plecakinerki ►SKLEP Z KOSZULKAMI
🌐 bit.ly/marcinafacebooku ► WBIJ NA FANPAGE!
🎥 WYPRODUKOWNE PRZEZ ELEVATE - AGENCJA KREATYWNA
► bit.ly/elevateagencja
Teskt: Marcin Malczyński, Dawid Malczyński
Remake podkładu muzycznego: Jakub Rykowski
Video: ELEVATE Agencja Kreatywna
Zdjęcia: ELEVATE Agencja Kreatywna
Mix/master: Jakub Rykowski
Grafika: Piotr "KUNA" Babski
Oczywiście zapraszamy do sprawdzania oryginału!
Tekst: Nowy samochód jest, bo stary zepsuł się, wziąłem audice ( a szósteczka),
z rocznika 02, podobno kopa ma, jak burza idzie! (oooo),
do dechy wciskam gaz, policja widzi nas, mam się zatrzymać! (ściga nas, ściga nas, ściga),
chciałem uciekać ale nagle poszła skrzynia!
Janusz został oszukany,
rozrząd cały do wymiany,
ledwo co kupił go a już, tyle roboty,
zapłon nawet nie zaskoczył,
miał nim jeździć do roboty,
ale jak tu jeździć gdy dziurawy bak!?
Felgi już błyszczą się, cała umyta jest, moja audica (masno fest),
sąsiad odkupić chciał, mówi "tysiaka dam!" szans na to nima (o nie nie nie),
skórzany fotel jest i dwa komplety kół, lato i zima (zima lato zima lato zima)
miałem odjechać ale poszła elektryka!
Janusz został oszukany,
rozrząd cały do wymiany,
ledwo co kupił go a już, tyle roboty,
zapłon nawet nie zaskoczył,
miał nim jeździć do roboty,
ale jak tu jeździć gdy dziurawy bak!?
Otwieram bagażnik i wrzucam walizki jedziemy w góry (mount everest),
przekręcam kluczyk w nim i nagle biały dym mi leci z rury (oooo),
kontrolka świeci się, a handlarz mówił że serwisowany (w ASO był w ASO był w ASO),
nagle zgasł mi no i silnik do wymiany!
Janusz został oszukany,
rozrząd cały do wymiany,
ledwo co kupił go a już, tyle roboty,
zapłon nawet nie zaskoczył,
miał nim jeździć do roboty,
ale jak tu jeździć gdy dziurawy bak!?
Janusz został oszukany,
rozrząd cały do wymiany,
ledwo co kupił go a już, tyle roboty,
zapłon nawet nie zaskoczył,
miał nim jeździć do roboty,
ale jak tu jeździć gdy dziurawy bak!?
📸 bit.ly/marcinnainsta ► INSTAGRAM!
👻 snapchat - motambiti0n ►DODAJ
👻 www.bit.ly/snapmarcin ►LUB ZESKANUJ
👨‍👦‍👦 bit.ly/ekipamalczynskich ►NOWA GRUPKA!

Rozrywka

Opublikowany

 

10 mar 2018

SŁAWOMIR MIŁOŚĆ W ZAKOPANEMPARODIATYPOWY DRESTYPOWY VAPERtypowa kobietaprzed ślubem vs po ślubiedresmastersmalczyńscy gwiazdynastolateknastolatkiszkołarandkakabaretbekamarcin malczyńskimalczyńskimarcindawidagailonaJANUSZjanusz został oszukanywąsomirgimbustypowotypowadawniej vs dziśdzień ż życiatypowy dres zostajeGwiazdy

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 4 859
Marcin Malczynski
Marcin Malczynski 7 miesięcy temu
ZAMÓW NASZĄ PŁYTĘ (18 PIOSENEK) I WYGRAJ DZIEŃ Z EKIPĄ MALCZYŃSKICH - 🎵 www.mymusicshop.pl/neon/ 🎵 START PREORDERU 11 MAJA o GODZINIE 15:00 🎵 11 MAJA RUSZA PREORDER ALBUMU "NEON" - OFICJALNA PREMIERA W EMPIKACH 22 CZERWCA! 💪 bit.ly/subekdlanas ► SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ!
Jacek jacek
Jacek jacek Miesiąc temu
Super przebój
Hamek Pl
Hamek Pl 2 miesięcy temu
Marcin
Hamek Pl
Hamek Pl 2 miesięcy temu
Moto nieźle
Ilona Mankowska
Ilona Mankowska 3 miesięcy temu
Audi A
Jan Bychowsku
Jan Bychowsku Godzinę temu
Tede rqlałalalaaaaaaaaaa 0ypypypyo teooooooloooooolololo tytytytytyy tryby tryby yyyyyyyyyyyyy
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil 2 dni temu
Fajowe!
MAC ix
MAC ix 2 dni temu
Zajebiste
mikap Gra
mikap Gra 3 dni temu
Podoba mi sie
karol120
karol120 4 dni temu
A kto tam wapuje jak leci biały dym
ZCS 69
ZCS 69 4 dni temu
2:32 to fajne audi a6 (patrz ekran)
Katarzyna Wielbłąd
No nie wiem czy to fajne
Lets play Fnaf !
Lets play Fnaf ! 14 dni temu
XD dobrze wam to wyszło
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil 15 dni temu
Zajebisty wąs Janusz Grażyna ci dała😂
cocacolow sapeta
cocacolow sapeta 18 dni temu
Super muza i też jakudinio
eleveleven 1
eleveleven 1 Miesiąc temu
Dlatego audi a6 to tylko 1996
J S
J S Miesiąc temu
Janusz został oszukany przez Mirka z komisu.
Hania Rogozińska
Hania Rogozińska Miesiąc temu
Super
Oliwia Adamska
Oliwia Adamska Miesiąc temu
Kocham tą piosenkę ❤️
Daniel Pikuła
Daniel Pikuła Miesiąc temu
Super
Krystyna Dabrowska
Krystyna Dabrowska Miesiąc temu
WĄSOMIR , WĄSOMIR , WĄSOMIR
Dawid Edwarczyk
Dawid Edwarczyk Miesiąc temu
Xd
Szymcio123 Czarny
Szymcio123 Czarny Miesiąc temu
słabo
Piotr Placek
Piotr Placek Miesiąc temu
Zróbcie ni mam hektara przerubka
Ewelina Staśkowiak
Ewelina Staśkowiak Miesiąc temu
Bo to audi
Joanna Kowalska
Joanna Kowalska Miesiąc temu
7uuuuuuu
CR 7 like
CR 7 like Miesiąc temu
Dobre
Dominik Domagala
Dominik Domagala Miesiąc temu
janusz ma passata
Kacper Kalita
Kacper Kalita Miesiąc temu
nie obrażaj audi
Filip Krochmal
Filip Krochmal Miesiąc temu
Janusz
Czesław 59
Czesław 59 2 miesięcy temu
Świetna nuta, a minusy to chyba fani kałdi dali :)
Patryk Grudowski
Patryk Grudowski 2 miesięcy temu
Powaliło. Was
Oliwier Lech
Oliwier Lech 2 miesięcy temu
Fajna muzyka
arkowiec z gdyni
arkowiec z gdyni 2 miesięcy temu
XD😎
Damian Gawlik
Damian Gawlik 2 miesięcy temu
Panie a bierze olej??? A co ma dawać?
MARTUSIA CIEPIERSKA
MARTUSIA CIEPIERSKA 2 miesięcy temu
Ale to prawda. Ten samochod tylko na szrot
Andi YT
Andi YT 2 miesięcy temu
Też mam taką suszarke XD
Tekashi 6ix9ine
Tekashi 6ix9ine 2 miesięcy temu
Janusz daj audi to wiesiek ci da tico
Damian.
Damian. 2 miesięcy temu
*ZA ILE SPRZEDAŻ TOM AUDICE*
kubeq pl
kubeq pl 3 miesięcy temu
Zajebista... Audica
Filip Filip
Filip Filip 3 miesięcy temu
Dlaczego obrażacie audi audi to najlepszy samochód na świecie
Karol Ziółkowski
Karol Ziółkowski 3 miesięcy temu
niezłe ja też mam audi A7 300km/h pojedzie ma kopa a nie A6
Ilona Mankowska
Ilona Mankowska 3 miesięcy temu
Q7
Krzysztof Bochno
Krzysztof Bochno 3 miesięcy temu
Janusz wydał asz 100
Krzysztof Bochno
Krzysztof Bochno 3 miesięcy temu
stery zepsuł się
P G
P G 3 miesięcy temu
Czas nową brykę mieć Czas polansować się Przed dziewczynami Niemieckie BMW-u Czarniutkie jak ze snu Z alufelgami Już idzie z opon dym Mediolan, Paryż, Rzym Europa wita A pod lakierem rdza się skrada, nieodkryta ref. Auto wytiungowane Gruntownie przeszpachlowane Kubicą jestem ja, a Tyś nawigatorem Choć hamulce wysłużone ABS-y nie sprawdzone Wyruszamy, pas zapięty, radio gra! Tankuję aż po ful W portfelu czuję ból Duma rozpiera Opuszczam szyby w dół Błyszczą kołpaki z kół Szpan, jak cholera Policja w RFN chce skontrolować mnie Czym nie pijany? Się okazuje, że numer auta przebijany ref. Auto wytiungowane Gruntownie przeszpachlowane Dwa dni trzymali nas, za kaucją wypuścili Na wakacje nie starczyło Przecież miało być tak miło W przyszłym roku mercedesa ściągnąć chcę. Niebawem srebrny merc Pożeracz damskich serc Pod domem czeka Nie widać co i jak Tankuję pełen bak Podróż daleka Policja w RFN znów dopytuje się Czy nie kradziony? Się okazuje, że mandat z lata niezapłacony Auto wytiungowane Gruntownie przeszpachlowane Się postawiłem, portfel świeci mój pustkami Kredyt nadal nie spłacony Żem po szyję zadłużony Do lombardu, odstawiłem, jego mać!
Grand tv
Grand tv 3 miesięcy temu
Jebać sławomila
Mati Narejko
Mati Narejko 3 miesięcy temu
fajne
Ewa Szymkowiak
Ewa Szymkowiak 3 miesięcy temu
Janusz będzie żałować
Oskiprogracz yt
Oskiprogracz yt 3 miesięcy temu
najlepsze
Bartexm
Bartexm 3 miesięcy temu
"Janusz został oszukany"xd
Pootiss PL 456
Pootiss PL 456 3 miesięcy temu
Głupie
Bartek Jankowski
Bartek Jankowski 3 miesięcy temu
Ja pierdolę ale zjebka
Kinga Biernat
Kinga Biernat 3 miesięcy temu
Elo Janusza
deniro kaminski
deniro kaminski 3 miesięcy temu
Seba ci te wąsy nie pasowały a marcin normalnie sławomir 2
Marcel Zieliński
Marcel Zieliński 4 miesięcy temu
Kocham tą przeróbkę naj naj najlepsza
OMENIK pirotechnik
OMENIK pirotechnik 4 miesięcy temu
już wiem przy czym będę sylwestra spędzał :D
Julcik Love
Julcik Love 4 miesięcy temu
0
Piotr lol3
Piotr lol3 4 miesięcy temu
jestem trolem yt zajebista parodia
993hubercik
993hubercik 4 miesięcy temu
Like za tekst ale samo wykonanie dosc cipne.
Gacuś
Gacuś 4 miesięcy temu
Jaki moral zawsze Malczan albo passat
Kris Kowalski
Kris Kowalski 4 miesięcy temu
Marcin został oszulkany
Vivia
Vivia 4 miesięcy temu
Świetne
Michał Fornal
Michał Fornal 4 miesięcy temu
Co xd
krzysztof andrzejewski
krzysztof andrzejewski 4 miesięcy temu
Bardzo lubię piosenki o januszu
Gabriel Gorczyca
Gabriel Gorczyca 4 miesięcy temu
gabryś
Agnieszka Płóciennik
Agnieszka Płóciennik 4 miesięcy temu
?
Marek Czepanis
Marek Czepanis 4 miesięcy temu
mój syn 6 latek lubi ta piosenkę 😁
Jest Nie Źle
Jest Nie Źle 4 miesięcy temu
KURWA ALE FAJNA TA PJOSENKA😬😬😬!!!!!!!
Jest Nie Źle
Jest Nie Źle 4 miesięcy temu
KURWA MASZ RACJĘ!!!😶😶😶😎😑
Slawek Madejski
Slawek Madejski 4 miesięcy temu
Dziwisz sie wkoncu to Audi
Concert extrime fun!
Concert extrime fun! 4 miesięcy temu
😂😂😂😂
Ozzki 777
Ozzki 777 4 miesięcy temu
Zajebiste
anczi
anczi 4 miesięcy temu
Kit ze audi a6 c6 kosztuje 25+ tys wątpię żeby byle kogo na takie stać a co dopiero na Janusza lub Andrzeja 😂😂
Robert Grygoruk
Robert Grygoruk 4 miesięcy temu
Jesteście zajebiści
ThePabLo13
ThePabLo13 4 miesięcy temu
Rocznik 2002 to c5 a nie c6
dejv Geer
dejv Geer 4 miesięcy temu
Żałosne ...
Andrzej Płachetko
Andrzej Płachetko 5 miesięcy temu
lipne to przecież
Apache A
Apache A 5 miesięcy temu
niezła chujoza ;/
lucky luke
lucky luke 5 miesięcy temu
cztery zera znak ze wsi frajera
Tablet Tablet
Tablet Tablet 5 miesięcy temu
Janusz kup ferai
Tablet Tablet
Tablet Tablet 5 miesięcy temu
18:06
Bracia show
Bracia show 5 miesięcy temu
Ta piosenka jest super.
Mateusz Grzybowski
Mateusz Grzybowski 5 miesięcy temu
Ta piosenka jest najlepsza na świecie!!!!!!!!!!!
Michał Skerski
Michał Skerski 5 miesięcy temu
To jest sztos berendzik
Krwawy NajemnikPL
Krwawy NajemnikPL 5 miesięcy temu
ale ty gupi
Kamil Chwiałkowski
Kamil Chwiałkowski 5 miesięcy temu
Cześć jestem Kamil podoba mi się ts piosenka
Marcin Marchwacki
Marcin Marchwacki 5 miesięcy temu
jatesz miałdi tesz śe cciogle śe dsuł
Zuzia Kuuran
Zuzia Kuuran 5 miesięcy temu
Czwarta Fala lepsza
Luciano Kopacz
Luciano Kopacz 5 miesięcy temu
dobra plama na obiektywie
Justyna Zakrocka
Justyna Zakrocka 5 miesięcy temu
Haha to ja ryje rże też xDDD
Bizarre Mind
Bizarre Mind 5 miesięcy temu
To smutne.
Kapi_MC
Kapi_MC 5 miesięcy temu
JANUSZ ZOSATŁ OSZUKANY!
Arleta Maciak
Arleta Maciak 5 miesięcy temu
Ok
Mafia Borgli
Mafia Borgli 5 miesięcy temu
ZAPRASZAM DO MNIE NA KANAL ORGIALNE ODCINKI
Jolanta Świątek
Jolanta Świątek 5 miesięcy temu
Superowe
Joanna Deleżuch
Joanna Deleżuch 5 miesięcy temu
Wąsomir wymiata! Kolejna parodia lepsza od oryginału!!! :D
gabiśka niśka
gabiśka niśka 5 miesięcy temu
Polecam 😂😂😂
Grzegorz Kowalik
Grzegorz Kowalik 5 miesięcy temu
January January od piwa ma duży Brzuze skarpetki i sandały wszyscy Grażyny wymacały
Mati Rajca
Mati Rajca 5 miesięcy temu
mati został oszukany kupilem xbox360 a pan mówił że jest wszystko ale nie i pojechaliśmy kupic kabel
White Metalic
White Metalic 5 miesięcy temu
Ładne A6
Seba W
Seba W 5 miesięcy temu
Andrzeju nie denerwuj się
Mafia Gorzewo mafia Gorzewo
Dostene serducho pod komentarzem
piotrek andrzejewski
piotrek andrzejewski 5 miesięcy temu
piotrek i zuzia
Michal Jezierski
Michal Jezierski 5 miesięcy temu
Ja mam Audi A7
NoX
NoX 5 miesięcy temu
Świetna piosenka! Przedstawia użytkowanie niemieckich samochodów. Dlatego kupuję sie Francuskie😁
Następny
Top 3 piosenki FORTNITE
8 miesięcy temu
IV TD
2 lat temu
WEŹ NIE PYTAJ (PARODIA)
3 miesięcy temu
Roksana Węgiel - Żyj
8 miesięcy temu