Ciemny

UNPACKING Heteropoda lunula! SĄ OFIARY :((

Ptaszniki Zająca
wyświetleń 115 548
98% 6 508 96

MÓJ FB: facebook.com/PtasznikiZajaca/
a
GRUPA FB: web.facebook.com/groups/1198135786920604/
MÓJ INSTAGRAM: webgram.co/ptaszniki.zajaca
KOSZULKI: ptasznikizajaca.cupsell.pl/
MÓJ FOTEL: genesis-zone.com/pl/product/nitro-880-fotel-dla-graczy/
MOJA KLAWIATURA: genesis-zone.com/pl/product/thor-300-tkl-mechaniczna-klawiatura-dla-graczy/

Zwierzęta

Opublikowany

 

8 sie 2018

HETEROPODALUNULAunpackingpaczkazajaczajączajacazającaptasznikipajakipająki

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 839
Bartek Pedziak
Bartek Pedziak Dzień temu
:((:((
TinyLittleSpider
TinyLittleSpider 2 dni temu
ojej :(
Incognito Name
Incognito Name 3 dni temu
Jestem swieża o co chodzi z tym L1 itp
Paweł Stefanowicz
:(
Pan Serek
Pan Serek 16 dni temu
[*] BIEDNY PAJĄCZEK
Natalia Kuklewicz
Natalia Kuklewicz 17 dni temu
[*] współczuję
fifi gry
fifi gry 20 dni temu
Przykro bardzo
fifi gry
fifi gry 20 dni temu
M Me Meg mega Meg Me M
Sebastian Styczeń
Sebastian Styczeń 29 dni temu
😢😢😢
zagrajmy w to
zagrajmy w to Miesiąc temu
jednego pająka nie masz na swoim kanale (Chyba) Wałęsak Brazylijski
O-SCAR
O-SCAR Miesiąc temu
[*]
Dominik
Dominik Miesiąc temu
[*]
Slender many
Slender many Miesiąc temu
[*]
Mikołaj Ostrowski
Mikołaj Ostrowski Miesiąc temu
Co jak co. Ale dziurki wentylacyjne to podstawa. Wstydź się były właścicielu, paskudny pokaz amatorszczyzny.
kostas parasiris
kostas parasiris Miesiąc temu
;'(
Dominiczek Pierniczek
Dominiczek Pierniczek Miesiąc temu
Unlucko xD
Rzaba Kiddo
Rzaba Kiddo Miesiąc temu
:'C [*]
Kuba M
Kuba M Miesiąc temu
Szkoda :-(
kacperzasty
kacperzasty Miesiąc temu
[*] RIP Pajączki
Kuba Kuba
Kuba Kuba Miesiąc temu
[] nieeeeee[*]
Kuba Kuba
Kuba Kuba Miesiąc temu
Ale malutkie biedne małe pajączki [*] [*]
Wiktoria Piegza
Wiktoria Piegza Miesiąc temu
[*]
Nikodem Kulawczuk
Nikodem Kulawczuk Miesiąc temu
1min ciszy
Michutek
Michutek Miesiąc temu
[*]
kasta master
kasta master Miesiąc temu
😢😢😢😭😭😭😭
Zosia Skarżyńska
Zosia Skarżyńska Miesiąc temu
[*]
polokolo Koczergo
polokolo Koczergo Miesiąc temu
Wielka szkoda zapalmy znicze [*] [*]
Springbobk RBLX
Springbobk RBLX Miesiąc temu
Nie lubie pajakow ale postawie znicz dla 2 pajaczkow [*] ;-(
Zolexa Official
Zolexa Official Miesiąc temu
Kurde smutne..
Aliekus Dynkus 19
Aliekus Dynkus 19 Miesiąc temu
R.I.P PAJĄKI [*]
Moli msp
Moli msp Miesiąc temu
[*] [*] [*] [*] [*] [*] szkoda ze nie zyją
Sayonara Girl
Sayonara Girl Miesiąc temu
A ja nie miałem hati hati :(
Sayonara Girl
Sayonara Girl Miesiąc temu
[*]
Karol Iwanicki
Karol Iwanicki Miesiąc temu
Lajk dla zająca na pocieszenie ( szkoda pajączków ) mam nadzieje że dorwiesz taką ślicznotę jeszcze nie jedną powodzenia ;)
Kol Wek
Kol Wek Miesiąc temu
Ej czy to nie dziwne że pająki lubię ale ropuch się panicznie boje xD?
PIKKolega
PIKKolega Miesiąc temu
5:30 co to za krzyki XD
dziwny gracz
dziwny gracz Miesiąc temu
Nie nawidze pająków poprostu nie cierpię, boję się ich ale tych zmarłych pajaczkow mi szkoda
KillForSk1LL :p
KillForSk1LL :p 2 miesięcy temu
[*]
Monika Bialowas
Monika Bialowas 2 miesięcy temu
R.I.P 😢😢😢
bogi400
bogi400 2 miesięcy temu
R.I.P PAJĄKI 5 like 1 świeczka [*]
Błażej Ficek
Błażej Ficek 2 miesięcy temu
Like= znicz
Grazyna Gawinowicz
Grazyna Gawinowicz 2 miesięcy temu
Mi terz jest smutno😢
Joanna Asia i Pies i dotego KOT!
😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿[*][*][*]
Anna Weisbrot
Anna Weisbrot 2 miesięcy temu
Jak się okazało ze jeden pająk nie żyje już prawie się popłakałam a jak się okazało że 2 to już mi łezka poleciała
Anna Weisbrot
Anna Weisbrot 2 miesięcy temu
Mega boje się pająków ale tylko tych co łażą po domu a te twoje są na tyle ładne ze bardziej mnie zachwycają niż straszą
HarleyyQueen MSP
HarleyyQueen MSP 2 miesięcy temu
:(
Stanisław Kotłowski
Stanisław Kotłowski 2 miesięcy temu
Też mi smutno jak tobie jest smutno.
Stanisław Kotłowski
Stanisław Kotłowski 2 miesięcy temu
Zając łapka dla Hati Hati i Lunuli.
Stanisław Kotłowski
Stanisław Kotłowski 2 miesięcy temu
Łapa, sub oraz dzwon w ramach wsparcia dla Zająca. Od wszystkich którzy go w tej chwili ogłądają. Bo mu smutno.
Karol Stec
Karol Stec 2 miesięcy temu
Rip pająki poplakalem sie bo uwielbiam zwierzaki [*]
Apex Grunge
Apex Grunge 2 miesięcy temu
*[*] Pomódlmy się za Ptasznika Chati Chati oraz Lunule [*]* Jeden like jeden znicz Jeden komentarz jeden kwiatek Zobaczmy ile zniczów i kwiatkow mają groby ptaszników [*]
Jan Gorski
Jan Gorski 11 dni temu
[*]
Apex Grunge
Apex Grunge 19 dni temu
+nie mam nazwy spoko nie ma sprawy
nie mam nazwy
nie mam nazwy 22 dni temu
Apex Grunge a w prawdzie to to jest w prawdzie dość ciekawe. Sorry
Apex Grunge
Apex Grunge 22 dni temu
+nie mam nazwy Powiem tak dla niektórych tak dla niektórych nie zrobiłem to szczerze z ciekawości do ludzi którzy są tacy że naprawdę szkoda im pajączków
nie mam nazwy
nie mam nazwy 23 dni temu
To takie trochę żebranie na czyjymś nieszczęściu 😤😠
Kacper Trawiński
Kacper Trawiński 2 miesięcy temu
Współczuję Ci zając
rafal turski
rafal turski 2 miesięcy temu
[*] 😭
Keep Calm And Love
Keep Calm And Love 2 miesięcy temu
[*] [*] Hati Hati, Lunula. Wielki Smuteczek . Ale nie można ciągle żyć w smutku więc trzeba żyć dalej.
The izak
The izak 2 miesięcy temu
Biedny pajączek 😢😭😢😭😢😭😢😢😭
ahn
ahn 2 miesięcy temu
Gdy ta smutna muzyka weszla jakos mnie rozbawił o XDDD
Neequ
Neequ 2 miesięcy temu
[*] :( szkoda ich
Siwy RachTrachPach
Siwy RachTrachPach 2 miesięcy temu
[*] :(
HeVeN
HeVeN 2 miesięcy temu
[*]
TeAM GEKON
TeAM GEKON 2 miesięcy temu
Zapalmy 200k zniczy dla tych pajączków przed którymi było całe żyćie😓
botano zoolog
botano zoolog 2 miesięcy temu
😭
Maciej Struciński
Maciej Struciński 2 miesięcy temu
[*]
KEVIN GAMES
KEVIN GAMES 2 miesięcy temu
😢🏥
SpidersOnlinePL
SpidersOnlinePL 2 miesięcy temu
Łączę się z Tobą w bólu Kuba.... :D
Cuki
Cuki 2 miesięcy temu
nie dodawaj tej muzyczki. Nie udawaj smutnego na siłę bo to widać.
Kamil Uchwat
Kamil Uchwat 2 miesięcy temu
Zrobisz update ze skorpionów?
Poyebana
Poyebana 2 miesięcy temu
[*]
Barbara Socha
Barbara Socha 2 miesięcy temu
😥😫😭 BIEDNE PAJĄCZKI!!!!!!!!
Barbara Socha
Barbara Socha 2 miesięcy temu
😥😫😭 biedny HATI HATI!!!!
natka yt
natka yt 2 miesięcy temu
Smutno aż 2 dwa nie żyją😢😢😢
BS P
BS P 2 miesięcy temu
:'( nie dobże 😢😢😢😭😭😭😟😭😭😢😭😢😢😢😭😓😟😢😭😟😢😭
Bakiak
Bakiak 2 miesięcy temu
[*]
Iga G.
Iga G. 2 miesięcy temu
[*]
Kottex
Kottex 2 miesięcy temu
Świetne kolczyki xP (*) Dla pajączków :cc
PROGAMERS 163
PROGAMERS 163 2 miesięcy temu
Jakiego masz psa
Patryk Tynka
Patryk Tynka 2 miesięcy temu
[*] ): ): ):
Damix 2008
Damix 2008 2 miesięcy temu
[*] dla pajączków😥
Zdzislaw petara
Zdzislaw petara 2 miesięcy temu
Zajec... cenie twoją robotę. Pozwole sobie jedynie na wywód, czego moim zdaniem czasem brakuje, a fajnie byłoby, żeby coś takiego się znalazło... Otóż chodzi o nazwy pająków... Owszem, cenię fachowe nazewnictwo, ale fajnie byłoby, gdybyś zawsze opowiedział chwilę o tym pająku... jaka jest jego polska nazwa i gdzie najczesciej zamieszkuje itp... laikom takim jak ja fachowe nazewnictwo nic nie mówi;p Jak już jednak wczesniej wspomnialem, cenie za wiedze i fachowość, ale pamietaj... ogladaja cie nie tylko znawcy pająków;p piona :D
Łukasz Polonia B
Łukasz Polonia B 2 miesięcy temu
Zamow se pełżacza jaskiniowego
Olalach
Olalach 2 miesięcy temu
... [*]...
pirzmak tv
pirzmak tv 2 miesięcy temu
Zając masz tera fosa blondi ?
MASTER _ELO
MASTER _ELO 2 miesięcy temu
Szkoda tamtych
Adam Dlugopolski
Adam Dlugopolski 2 miesięcy temu
[*] szkoda tych dwóch pajączków
mikołaj głuszak
mikołaj głuszak 2 miesięcy temu
Ja chcę modliszkę!!! 😭😭😭
mikołaj głuszak
mikołaj głuszak 2 miesięcy temu
Biedny pająk:'( [*]
Akwarysta !
Akwarysta ! 2 miesięcy temu
Czym karmisz małe pająki
luna animations
luna animations 2 miesięcy temu
:((((
Dawid Staszak
Dawid Staszak 2 miesięcy temu
Smutne😥😥😥😥😥😫😫😔😔😖😖😖😞😞😞😟😟😟😪😰😱😱
luna animations
luna animations 2 miesięcy temu
Uwielbiam twoje filmy
Ola Kasprzyk
Ola Kasprzyk 2 miesięcy temu
RIP pająki (*)
ryszard ochucki
ryszard ochucki 2 miesięcy temu
Siema zając . Nabądż może pająka wilbłądziego i nam zaprezentuj może co? Kurde tak patrzę na filmiki z nim i on taki nietuzinkowy jest. Czołem
Barbara Socha
Barbara Socha 2 miesięcy temu
zając!!!!!!!!!! Dzisiaj pierwszy raz mialam ptasznika Na rękach!!!!!! Był taki uroczu😍 zakochalwm sie w nim i postanowilam ze kiedys go kupie a to ten ptasznika co nie Ma jadowitego jadu Xd nwm jak sie nazywa ptasznika cos tam cos ok pozdrowisz paa
Evelina G.
Evelina G. 2 miesięcy temu
Zając co sądzisz o Euphrynichus Amanica? Widziałbyś go w swojej kolekcji pajączków? :)
RaZeR CSGO
RaZeR CSGO 2 miesięcy temu
Cyriopagopus hati hati ja juz ale ogonie to przykro mi [*]
Patryk matuła
Patryk matuła 2 miesięcy temu
Haiti hati [¥]
Terra Patyczaki
Terra Patyczaki 2 miesięcy temu
Piękne makro
Terra Patyczaki
Terra Patyczaki 2 miesięcy temu
[*]
Kamil Liwacz
Kamil Liwacz 2 miesięcy temu
Jak można mieć wytluszczony komentarz
Kamil Liwacz
Kamil Liwacz 2 miesięcy temu
Makaron Z Rexa dzięki
Makaron Z Rexa
Makaron Z Rexa 2 miesięcy temu
*Kamil Liwacz*
Makaron Z Rexa
Makaron Z Rexa 2 miesięcy temu
Kamil Liwacz *tak* Dajesz * Przed i po
Kamil Liwacz
Kamil Liwacz 2 miesięcy temu
No ok a dałeś już?
Terra Maniak
Terra Maniak 2 miesięcy temu
Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v
Milenka Ziomek
Milenka Ziomek 2 miesięcy temu
Znicz dla pajonczków [*]
Terra Maniak
Terra Maniak 2 miesięcy temu
Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v
Jakub Turczanik
Jakub Turczanik 2 miesięcy temu
Zając jakiego pająka polecasz na początek
Następny
Paczka NIESPODZIANKA #5!
11 miesięcy temu