Ciemny

TPS - Czy jeszcze trzeba oddać? prod. Tytuz

T.I.W Music
Subskrybuj
wyświetleń 1 399 513
94% 13 176 764

#tps #zdr #tiw
Odsłuch cyfrowy albumu "Tuptuś inaczej Wojtek"
👉Spotify: open.spotify.com/album/1F38WQF99xKfxPiev9ywDn
👉Tidal: listen.tidal.com/album/94677751
👉ITunes: itunes.apple.com/…/tuptu%C5%9B-inaczej-…/1435467368…
👉Google Play: play.google.com/store/music/album…
👉Deezer: www.deezer.com/pl/album/72724022?app_id=140685
TiW Music prezentuje kolejny klip z nadchodzącej płyty TPS "Tuptuś inaczej Wojtek". Bity wyprodukował Tytuz natomiast video przygotował JacenuSSDI aka Riki Milioner.
Pre-order płyty już dostępny na www.spoxshop.com

Muzyka

Opublikowany

 

22 lip 2018

TPSTiW MusicZDRTPS5TytuzRiki MilionerSPoxStreet AutonomyCzy jeszcze trzeba oddać?JacenuSSDITuptuś inaczej Wojtek

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 463
T.I.W Music
T.I.W Music 3 miesięcy temu
Album "Tuptuś inaczej Wojtek" możecie dostać na www.empik.com/tuptus-inaczej-wojtek-tps,p1210935489,muzyka-p.
DeTaL 95
DeTaL 95 19 dni temu
Masz coś skitrane czy jeszcze trzeba oddać👑
Kuba Jedynak
Kuba Jedynak 20 dni temu
Konkrećik T.P.S oby więcej takich bałaków
Maniek Mankowski
Maniek Mankowski 24 dni temu
Elegancko jak zawsze.
Pepe Kineusz
Pepe Kineusz Miesiąc temu
Mordo twoje nuty są kozak ale już 3 lolka jaram Pozdro wariat
milkavg
milkavg 2 miesięcy temu
Tiw!
hZn
hZn 4 miesięcy temu
Ten to ma flow nigdy nie zawodzi klasa sama w sobie!
Darek Wilczyński
Darek Wilczyński 5 miesięcy temu
1:57 Bomby w lusterku za TPS-em :000
Marcin Mazurek
Marcin Mazurek 5 miesięcy temu
money makes the world go round!
PMW Koszalińskie Podziemie
TAK WLASNIE JEST . POZDRO OD PMW KOSZALINSKIE PODZIEMIE .
Patryk Wyczesany
Patryk Wyczesany 5 miesięcy temu
Pozdro mordo UK
Ala Kowalska
Ala Kowalska 5 miesięcy temu
Wojtek rozjebał system XD dobrze
Piotrek1997 jkp
Piotrek1997 jkp 5 miesięcy temu
Prosta matematyka dawaj te zadania 💪
Ciemna Strona Miasta CSM Official
Kozacko się słucha pzdr.
SZW4GI3R
SZW4GI3R 5 miesięcy temu
Są na tym prawa autorskie?
Model Modell
Model Modell 5 miesięcy temu
Mamy cos skitrane ale jeszcze trzeba oddac...
mistrz patelni
mistrz patelni 6 miesięcy temu
trzeba skurwysynu oddawaj dlugi
ThePadziot
ThePadziot 6 miesięcy temu
TPS feat. Hinol PW!!!! Kto za łapkuje!!!
MAVSO YT
MAVSO YT 6 miesięcy temu
Ale slabe to jest
Patryk Błoniecki
Patryk Błoniecki 6 miesięcy temu
Facet ubrany jakby podjebał okleinę z tych słupów na parkingu 2:35
Przemek Matuszewski
Przemek Matuszewski 6 miesięcy temu
Wojtuś jest kozak. Wg mnie to pierwsza trójka najlepszych raperów w Polsce na ten czas :)
Z nadziei i łaski Bożej zbawiony Grzesznik
Wszystko celowo uczynił Pan, także grzesznika na dzień nieszczęścia. Księga Przysłów 16:4 Ps. Lepiej mieć mało żyjąc sprawiedliwie, niż niegodziwie mieć wielkie zyski. Ks. Przysłów 15:16 Ks. Przysłów 16:19 Lepiej być skromnym pośród pokornych, niż łupy dzielić z pysznymi.
Tomek Kozik
Tomek Kozik 6 miesięcy temu
Trzeba oddać.👂👀 i widzę. Dobry przekaz zawsze na rzeczy
szo szon
szo szon 6 miesięcy temu
sztos
VW MANIA
VW MANIA 6 miesięcy temu
pal wroty pawianie...
M-T-M
M-T-M 6 miesięcy temu
plvid.com/video/wideo-cYPYeW7McWU.html KI HUJ TAM WODĘ MONCI? ;) NIC NIE TRZEBA ODDAĆ TRZYMAJ SIĘ ;)
ENES BEATS
ENES BEATS 6 miesięcy temu
Gucci już jest to teraz czekamy na tps na trapie
killstrenght
killstrenght 6 miesięcy temu
Ale to jest Wykurwiste (Szczecin czeka na Koncert)!! #FREEDOBO
Maciek Sawicki
Maciek Sawicki 6 miesięcy temu
10M+
Piotr Gilarski
Piotr Gilarski 6 miesięcy temu
tps-ik tezmopla w dixix carze serwisujessz??
latający słoń
latający słoń 6 miesięcy temu
A tak szczekales na tych co pokazują hajs na teledysku
Sebastian nikt
Sebastian nikt 6 miesięcy temu
Ile ty małolatów byłeś autorytetem teraz mają dzieci i klepia biedę
THCSwaG ;*
THCSwaG ;* 6 miesięcy temu
Kozak
Jacek Kołacz
Jacek Kołacz 6 miesięcy temu
mamo nie sprzataj grosicki juz pozamiatał hehe
Mariusz Urban
Mariusz Urban 6 miesięcy temu
Dobar nutak pozrwajm ziomek z Londynu
anon anonim
anon anonim 6 miesięcy temu
Co za shit. Tego sie sluchac nie da. A tpsik co raz bardziej od fety zapadniety
Paweł X
Paweł X 6 miesięcy temu
791482822
Radek Kg
Radek Kg 6 miesięcy temu
Rozpierdolony system. A lamusy dupa cicho
PePe RPW
PePe RPW 6 miesięcy temu
Kurwa Katuje w kółko bez opamiętania !!!!!!!!
Paweł X
Paweł X 6 miesięcy temu
Pomoc prawna dla artystów muzycznych. Przepis: bierzesz adwokata piszesz na ppawelpck@gmail.com i startujesz z wolną kartą w nową ere.
RapGra RapGra
RapGra RapGra 6 miesięcy temu
Uwielbiam cię!!! :)
patryk pietkiewicz
patryk pietkiewicz 6 miesięcy temu
dobra lece do diabła 1.2018 21;01 patryk Pietkiewicz :D
Rocket Rpk
Rocket Rpk 6 miesięcy temu
Co za Opel?
Jan Miszczak
Jan Miszczak 5 miesięcy temu
Pierwsza Insignia kombi
Marcin ShootMixx
Marcin ShootMixx 6 miesięcy temu
Z fartem bracie...
SMOrc
SMOrc 6 miesięcy temu
Wie ktoś do kiedy można kupić preorder? Bo chciałbym dozbierać hajs na niego :)
control v
control v 6 miesięcy temu
Kurwa a ja się dziwię czemu w banku nie mieli pincetek
Paweł Śliwakowski
Paweł Śliwakowski 6 miesięcy temu
Kozak jazdaaa !
Łukasz Zygłowicz
Łukasz Zygłowicz 6 miesięcy temu
Mistrzuniu dawaj koncert w Gliwicach! PoZDRo ELO
JAWOR JAWOR
JAWOR JAWOR 6 miesięcy temu
O TPS insignio się wozi hehe
Arek Arecki
Arek Arecki 6 miesięcy temu
To akurat jest zajebiste, bardzo fajny uliczny refen
Leszek Bogacki
Leszek Bogacki 6 miesięcy temu
Szmal zarabiamy!!!
Kamil Kulas
Kamil Kulas 6 miesięcy temu
Tuptuś Kozaczek czekam na inne
Tomasz Nowak
Tomasz Nowak 6 miesięcy temu
Jestes Kozakiem TPS !
P krutki
P krutki 6 miesięcy temu
Sztos!!!!!!
patrulo16
patrulo16 6 miesięcy temu
TPS jak ty zajebiście nawijasz. Pozdro kocie
ZdR ZdR
ZdR ZdR 6 miesięcy temu
Kozaczek wjechało💪
young andy
young andy 6 miesięcy temu
XDD
kubaksg
kubaksg 6 miesięcy temu
Tytuz rozjebaal
Eryk Czarniak
Eryk Czarniak 6 miesięcy temu
Liczę dodaje ile dla mnie zostaje rozkładam po dychu gumka wiąże gram dalej
DDK P56
DDK P56 6 miesięcy temu
Good Job!! 👌👌
Iks Iksiński
Iks Iksiński 6 miesięcy temu
Ło kurwa Łopel....Masakra....!!!!!
QuasherXFance
QuasherXFance 6 miesięcy temu
10/10 klasa !
QuasherXFance
QuasherXFance 6 miesięcy temu
10/10 klasa !
Igthorn
Igthorn 6 miesięcy temu
Dobry numer ile tych pomysłów, a mało rozwiązań
Rogal DDL
Rogal DDL 6 miesięcy temu
Wielki szacun Wojtek za ten numer
WeeDoX WeeDoX
WeeDoX WeeDoX 6 miesięcy temu
Będę tam na parkingu za 8 minut xDD Rozjebał mnie głos
Zenon Zenon
Zenon Zenon 6 miesięcy temu
Ile tych pomysłów, a mało rozwiązań masz coś skitrane? Czy jeszcze trzeba oddać?
patryk galuszka
patryk galuszka 6 miesięcy temu
patryk0047.ebrokerpartner.pl/short/51eiz
T I D
T I D 6 miesięcy temu
tuptuś trzeba jeszcze oddać?
Szymon Grzeszczuk
Szymon Grzeszczuk 6 miesięcy temu
Wojtek nie pokazuj bo Cię pomòwią ja zobaczą na teledysku
Sam Wybierasz
Sam Wybierasz 6 miesięcy temu
Tepees w formie.jak się chce to się ma Pozdro
sylwusia sylwia
sylwusia sylwia 6 miesięcy temu
Jak szczerość to szczerość pierwsza nutka Wojtuś która nie wpadła mi w ucho 5!
KoLo KoLo
KoLo KoLo 6 miesięcy temu
TPS pizdą jest!!! Naćpany leszcz.
Damian Daria Rybarczyk
Damian Daria Rybarczyk 6 miesięcy temu
Brawo tps już dawno nie było takiej nuty! TIW! A JAK!
Michał B
Michał B 6 miesięcy temu
sprzedaj opla
Lukasz Cieślak
Lukasz Cieślak 6 miesięcy temu
Kozak w huj!
Maykl
Maykl 6 miesięcy temu
jak to grosicki chyba
Szczepan Rozwala
Szczepan Rozwala 6 miesięcy temu
Stantardowo rozjebales system czekamy na koncert w Hollandi
RAP BEAT 2018 HIP HOP
RAP BEAT 2018 HIP HOP 6 miesięcy temu
FRAJERZY
Zdr Tps Driver
Zdr Tps Driver 7 miesięcy temu
Po raz kolejny Tps rozjebal system 👌💪😎👊 po prostu Kot 👊
Kacper Zieliński
Kacper Zieliński 7 miesięcy temu
Prawdziwe słowa. TPS
Patryk Stodolnyj
Patryk Stodolnyj 7 miesięcy temu
Wojtuś ma ten styl 🔫 Ema
Piotr Lubelski
Piotr Lubelski 7 miesięcy temu
Petarda
Martin Jańta
Martin Jańta 7 miesięcy temu
Gdy Was słucham to odnoszę wrażenie że Polski Rap jeszcze nie umarł. Nie przepadam za gimbomuzą Taconafide. Taka moja opinia
Tymek Maćkowiak
Tymek Maćkowiak 7 miesięcy temu
Ale ty masz zjebaną morde musze napisac tak bo dzisiaj oatrze na ciebie dziwnie
Rap Koneser
Rap Koneser 7 miesięcy temu
TPS jeden z niewielu raperów którzy nawijają z serca a nie dla kasy
John Gotti
John Gotti 6 miesięcy temu
Ale jesteś idiotą. Nie ma takiego czegoś jak rap nie dla kasy. On łączy to co w sercu z zarabianiem i mu to wychodzi. Czyli idealna praca.
Patrycja Patka
Patrycja Patka 7 miesięcy temu
teeen głoooos hipnotyzuje
ASPS LIVE
ASPS LIVE 7 miesięcy temu
Jebane minionki kamilek i jebana slepa kura z grubym bartkiem frajetem salfordu gangsterem. Mam na dzieje ze klaudja mu dobrze z buta wyjebala, nie chce go widziec poleci na strzala. Dobra dzuewczyna to robi z nami, frajer spierdala .przebiera lapami. Pozdro
ASPS LIVE
ASPS LIVE 7 miesięcy temu
Maciek matt 2kg
Hubson1309
Hubson1309 7 miesięcy temu
Fotelik sobie kup do auta 😂
ASPS LIVE
ASPS LIVE 7 miesięcy temu
Seba 2 kilo szacun. Krzycho 2 kilo szacn. Bakus 2 kilo szacun. Gosia rodzinny dom a hela . Wyjebane. Bogdyn 2 kilo. KLAUDIA TRZEBA JEJ ZROBIC PIEWNICE. FRAJER POGONIONY A ONA DA SOBIE RADE. SASZKA range rowera na sto 1000% Martynka chroni Natalie to postawimy dom i jakas pensja bo sie nalezy. Justyna tez jakis domek z ogrodkuem fontanna i pojazdem .ferarri wszyscy oczywiscie. Narazie tyle pomyslow bo juz swoatla gasna. Pozdro i dobranoc kolorowych.
OG
OG 7 miesięcy temu
Ale łak
Kasia Rycyk
Kasia Rycyk 7 miesięcy temu
Ładnie cię wykręciło lecisz.przykre. dokonujesz swoich wyborów przyjdzie Ci za nie zapłacić.
Young Nasty Official
Young Nasty Official 7 miesięcy temu
Prawdziwy rap z ulicy , tęskniłem....
SMOKEHOUSE - HOME MADE GRILL
TPS NAJLEPSZY ! ! !
Legitny Typ
Legitny Typ 7 miesięcy temu
Jeszcze trzeba oddać byczku, ale powoli do przodu ! :)
Foluke
Foluke 7 miesięcy temu
kooozaaaakkkk
ASPS LIVE
ASPS LIVE 7 miesięcy temu
Kurwa dowiem sie jak podpisze moje reszte zloze razem w kupe i gdzie mam to zaniesc bo kopert chyba tak wielkich to nie mam.
Wierny Ojczyźnie
Wierny Ojczyźnie 7 miesięcy temu
Mahonek liczy hajs z donejtów :D
Magdalena Kolasinska
Magdalena Kolasinska 7 miesięcy temu
Najlepszy 💟
Następny
ZdR - Ja z moim kolegą prod. Tytuz
05:18
Rest Dix37 x Dudek P56 - KASA Feat. TPS
04:07
How Microwaving Grapes Makes Plasma
8:16
TPS - W nieznane prod. Tytuz
03:13
wyświetleń 965 000
NWH - Ciary feat. TPS, Kurzy
04:55
wyświetleń 142 000
TPS - Muszę Kupić (ft. Boro, Dobo)
03:59