Ciemny

Testujemy Bezglutenowe Jedzenie

Mniej Więcej
Subskrybuj
wyświetleń 604 193
97% 24 891 739

Kontynuujemy nasze testy innych odmian codziennego jedzenia. Dzisiaj na talerzu wersja bezglutenowa. A na Ipli już teraz odcinek... gdzie jemy robaki, mydło i psie żarcie! www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Mniej-Wiecej/5011981/Mniej-Wiecej-Czy-to-zjesz-Challenge/d0d4c071e2bc62e00e69f76c7c1f52e2
Instagram :: goo.gl/Vq2PM9
Facebook :: goo.gl/DbapCb
Użyta muzyka :: Yes Yawl - Audio Network Limited
Stworzone na licencji formatu Good Mythical Morning, stworzonego przez Rhetta & Linka.
Based on the format created by Rhett & Link.

Rozrywka

Opublikowany

 

1 maj 2018

Mniej WięcejJedzenie bezglutenoweBezglutenoweBez GlutenuGlutenGlutenoweGluten-FreeFree GlutenGluten FreeŁukasz SamońMandzioKolega IgnacyIgnacy Łukowski

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 093
Łukasz Ostrowski
Łukasz Ostrowski Miesiąc temu
To jest najbrzydzy buden ktory widzilaem fu fu mandzio ogarnij sie ty jestes najgorszym grubaskiem ktorego widzialam
STASIU
STASIU Miesiąc temu
ale gluten jest zdrowy XD od tysięcy lat spożywamy go
Maqda
Maqda Miesiąc temu
Zawsze cieszy mnie jak Mandzio wygrywa. Ignacy jest bardzi mądry,ale Mandzio ma taką pocieszną mordkę jak się uśmiecha xd
Dan gan
Dan gan Miesiąc temu
Ja mam horobe celiake co niemożna jeść glutenu i mam tom horobe już 7 lat i jak słucham to co oni muwiom albo to co wy pisecie to mi sie srac uszami hce i powiem wam ze som ruzne rodzaje bezglutenowych np chlebow kielubas a nie tylko takie co oni pokazujom aha i jeszcze jedno pierogi som lebsze bezglutenowe i ciasteczka tesz
Marcel Marcel
Marcel Marcel Miesiąc temu
też wędzoną kiełbasę jem pyszna
Gannikus
Gannikus Miesiąc temu
Bezglutenowe najlepsze danie to danie dupy 😂😂
Hamza Nouar
Hamza Nouar Miesiąc temu
Wesołych świąt mandzo i Ignacy
Aniela B.
Aniela B. Miesiąc temu
budyń moze jeden był bez glutenu, ale na pewno oba były bez mleka, na wodzie, dlatego takie ohydne i zle wygladały
Merols
Merols 2 miesięcy temu
nwm co ludzie mają do glutenu
Matiszcz
Matiszcz 2 miesięcy temu
Pierdolcie sie ...
TV Polski Londyn
TV Polski Londyn 2 miesięcy temu
plvid.com/video/wideo-TSuFHYhxYOw.html&t=193s Bezglutenowe bułeczki i wiele innych przepisów
Lady Makbet
Lady Makbet 2 miesięcy temu
Lol płatki kukurydziane wgl nie maja glutenu
Łukasz
Łukasz 2 miesięcy temu
ten budyń to na wodzie robiony chyba xD
tajemniczy gluten
tajemniczy gluten 3 miesięcy temu
oj bardzo
MiilerMilss
MiilerMilss 3 miesięcy temu
Teraz test na slepo bezglutenowych rzeczy Kto za? like
Kinia ;3
Kinia ;3 3 miesięcy temu
Em....... jaa nie moge jeść glutenu bo mam celiakie 😭
Dawid piłat
Dawid piłat 3 miesięcy temu
Ignacy najlepszy 6:00
xXx xXx
xXx xXx 4 miesięcy temu
ej ale w płatkach kukurydzianych nie ma glutenu wogle bo kukurydza go nie ma
_Killerek_ _
_Killerek_ _ 4 miesięcy temu
ILE WARZY MANDZIO ?
wiktoria JestSuper
wiktoria JestSuper 4 miesięcy temu
Ignacy nie bądź taki chamski
Gabriel Dusza
Gabriel Dusza 4 miesięcy temu
Moja mama ma ala chaszimoto
KOT MASTER
KOT MASTER 4 miesięcy temu
przyznać sie, kto później wymiotował :)
twoja stara najebana
twoja stara najebana 4 miesięcy temu
Wiem data ale moim zdaniem powinniście to robić na ślepo bo jednak różnica z wyglądu jest
KeniX
KeniX 4 miesięcy temu
Test żelek kto za?
madzia aa
madzia aa 4 miesięcy temu
Domowo wędzone kiełbasy są rakotwórcze
Martyna P
Martyna P 4 miesięcy temu
Jak możecie jeść płatki kukurydziane z glutenem skoro kukurydza nie posiada glutenu???? ktoś to sprawdzał wgle czy walicie w huja
JacK
JacK 5 miesięcy temu
Dlaczego kurwa ten budyń był zrobiony z wody?? hahaha
Kamila Pełka
Kamila Pełka 5 miesięcy temu
Płatki kukurydziane są bezglutenowe z natury rzeczy, jednak linie produkcyjne tego glutenowego mogą być zanieczyszczone przez przypadek i zawierać śladowe ilości.
Olaf Widuliński
Olaf Widuliński 5 miesięcy temu
To nie shake tylko sperma
Warmes 34345
Warmes 34345 5 miesięcy temu
*testujemy jedzenie dla śmieciów
テレサ
テレサ 5 miesięcy temu
Ja się muszę codziennie takim żywić, bo celiakia mi każe. >:(
Bitekk
Bitekk 5 miesięcy temu
Ja mam celiakię
Piotr Zajac
Piotr Zajac 5 miesięcy temu
Kukurydza nie ma glutenu płatki kukurydziane nie mają glutenu
Mini Moris
Mini Moris 5 miesięcy temu
Panowie. Zanim weźmiecie sie do tego typu odcinków to zróbcie mały research odnośnie tego czym jest gluten, co powoduje i jakie są jego właściwości. O wiele bardziej ułatwi Wam to wskazywanie odpowiednich produktów. A poza tym to miłego dnia
That's Nekro
That's Nekro 5 miesięcy temu
Coś tak czuję, że Mandzio się odnajduje w tych testach
Sandi Pieróg
Sandi Pieróg 5 miesięcy temu
Jam mam celiake czyli uczulenie na gluten nienawidzie tego jedzienia
Milk
Milk 6 miesięcy temu
Spaghetti je się tylko widelcem Amerykanie wymyślili z łyżka Wstyd
Adrpawe
Adrpawe 6 miesięcy temu
Uwielbiam Was! Ale nie je się makaronu z łyżką...
karol sadowski
karol sadowski 6 miesięcy temu
te budynie to chyba na wodzie :D
Łukasz Kowalski
Łukasz Kowalski 6 miesięcy temu
to z kiełbasom było łatwe
Lama xd
Lama xd 6 miesięcy temu
Ej a nie przypadkiem "nie mów hop póki nie skokczysz"?
Patrycja Tarnowska
Patrycja Tarnowska 6 miesięcy temu
Pozdrawiam ja i moja celiakia!
Marti _
Marti _ 6 miesięcy temu
Spokojnie rozpoznałabym większość
Kloszard
Kloszard 6 miesięcy temu
A ja sobie jem wlasnie kebsa i mnie nie interesuje ten gluten, essaa :D
Magnic
Magnic 6 miesięcy temu
... "kupili tańszy, gorszy makaron dla zmyłki"... Nie istnieje coś takiego jak "gorszy" makaron. Tani jest tak samo dobry co drogi. Liczy się skład. Im prostszy, tym lepszej jakości. Jeśli zawiera tylko mąkę, jajka i sól to jest do prawdziwy, normalny makaron. Płaci się za markę, a nie za jakość.
_StarStablesistars_ SSs
_StarStablesistars_ SSs 6 miesięcy temu
Moja siostra nie może jeść glutenu :'C
Ritoru Rūshī
Ritoru Rūshī 6 miesięcy temu
Ale płatki kukurydziane są z kukurydzy (jak sama nazwa wskazuje), a kukurydza nie ma glutenu.. Jak płatki kukurydziane mają napis "bez glutenu" wraz ze znaczkiem z przekreślonym zbożem, to znaczy, że ta kukurydza była uprawiana z dala od upraw glutenowych w obrębie iluś-tam kilometrów, a fabryka, w której robione są płatki, nie produkuje jedzenia z glutenem. . . . To jest po to by osoby chore na celiakie wiedziały, że nie ma możliwości wystąpienia w produkcie białka zbożowego. Bo dla takich osob nawet śladowe ilości glutenu są niebezpieczne. ^^
Martyna Gurkowska
Martyna Gurkowska 6 miesięcy temu
ja przepraszam bardzo od kiedy Kiełbasa ma gluten?!
mkemoji
mkemoji 6 miesięcy temu
Ja jestem bezglutenowa
Zygfryd Kowalski
Zygfryd Kowalski 6 miesięcy temu
Kukurydziane nie mają glutenu
Następny
Co jest w PUDEŁKU?
9 miesięcy temu
Czy To Pizza?
8 miesięcy temu