Ciemny

TEST OBRZYDLIWEGO JEDZENIA 2

Hajlajt
Subskrybuj
wy艣wietle艅 699 857
94% 29 920 1 626

馃惍 BYCZE J膭DRA? 馃惗 PSIA KARMA?
A TY? ZJAD艁BY艢?
Wyst膮pili:Cezary J贸藕wik, Rafa艂 Masny, Robert Pasut
Koordynator produkcji: Marta Breczko
Kierownik produkcji: Aleksandra Gawryszewska
Monta偶: Filip Bany
Zdj臋cia: Szymon Mas艂owski
wsp贸艂praca komercyjna: wspolpraca@abstra.tv

艢mieszne

Opublikowany

 

15 maj 2018

AbstraHajlajtHighlight艣miesznezabawneciekawostkichallangeczelend偶wyzwaniatestopinieAbstrachujeAbstrachujetvABCHPosi艂ekobiaddaniejedzeniekolacja艣niadaniepodwieczorekdietajedzonkoprzek膮skirestauracjaobrzydliwepaskudnejajkastuletnie jajajaja艣led藕scenkireakcjerelacjespo偶yciezdrowienie zdrowesmacznenie smacznepor贸wnaniesprawdziansprawdzeniefirmapodpisanie umowyspr贸wowaniepr贸bapr贸bowa膰

Udost臋pnij:

Link:

艢ci膮gnij wideo:

艁aduj臋.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 472
KermitCwalk
KermitCwalk 2 godzin temu
Wincyj !!! 馃ぃ馃ぃ
Kamila Klaczy艅ska
Kamila Klaczy艅ska 13 godzin temu
Pop艂aka艂am si臋 ze 艣miechu 馃槄馃憣馃徎馃憣馃徎
Michalina Stawi艅ska
Michalina Stawi艅ska 16 godzin temu
Dawno si臋 tak nie u艣mia艂am! 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃槀馃槀
OdiS
OdiS Dzie艅 temu
Przez ca艂y odcinek bleeeee bleeee
Ola Kasia
Ola Kasia Dzie艅 temu
Raz biali raz czerwoni jak flaga XD
Natalia Duzowska
Natalia Duzowska Dzie艅 temu
Ogl膮dam 100 raz i dalej mnie to 艣mieszy XDDDDDDDDDD
Mairi Yokokura
Mairi Yokokura Dzie艅 temu
Strasznie udawane te reakcje szczeg贸lnie Roberta. Nie wierze ze to jedzenie jest a偶 tak obrzydliwe. 呕a艂osne jest to jak Robert wydaje te obrzydliwe d藕wi臋ki my艣l膮c ze serio to jest 艣mieszne. I jeszcze te g艂upie tek艣ciki.....
呕ul Z biedry
呕ul Z biedry Dzie艅 temu
Te odg艂osy Roberta馃槂
Karolina Cicho
Karolina Cicho Dzie艅 temu
Na pewno bardzo Wam wsp贸艂czuj膮... G艁ODUJ膭CE DZIECI W AFRYCE. Cieniasy
StyroWoWPL
StyroWoWPL 2 dni temu
Obejrza艂em dwa razy takie zajebiste!
DJ HENIEK
DJ HENIEK 2 dni temu
Ciekawe jakby to bylo jakby kazdy tak w restauracji robil xD
-Yuzuki-
-Yuzuki- 2 dni temu
Mieli艣cie tam miednice na 偶ygi
bulera tv
bulera tv 2 dni temu
ale rzyganie by艂o modne jakies 3 lata temu xd
Ka Milka
Ka Milka 2 dni temu
"fani lubi膮 kiedy zn贸w cierpisz" :DDDDD
Vexusss
Vexusss 2 dni temu
XD
B艂a偶ul Leszczulowski Yt
To prawda 偶e to jedz膮 czy nie?
Gio 48
Gio 48 2 dni temu
666 k wy艣wietle艅
Aleksandra Skoczylas
Ogl膮daj膮c to prawie ai臋 porzyga艂am. Przysi臋gam nic nie jad艂am
Paula eR
Paula eR 2 dni temu
Hahaha. P艂acze ze 艣miechu xd wi臋cej takich 馃槀
Pablito Pelucci
Pablito Pelucci 2 dni temu
Eeeee ale to dobre ja jadlem z wujem w hiszpani hahahahahahahaha wojwm
Jan Urba艅ski
Jan Urba艅ski 3 dni temu
TAK
Kasie艅ka XD
Kasie艅ka XD 3 dni temu
"To Pana 呕ona znios艂a? 馃槅"
ladykatty TV
ladykatty TV 3 dni temu
Chcemy wi臋cej!!
Tw贸j wujek pedofil
Bardziej udawa膰 sie nie da艂o
Red Wolf
Red Wolf 3 dni temu
P艂acz臋 馃槀馃憣
Szymon Zamojski
Szymon Zamojski 3 dni temu
nope nigdy wi臋cej ogl膮da艂em to i nwm jak ale sie po偶yga艂em
Konstancja Mikutaniec
Dlaczego ja to ogladam i w dodatku mnie to smieszy?
Wichajster Bobik
Wichajster Bobik 3 dni temu
Co za bzdura bycze jadra sa bardzo dobre :)
Piotr Lewandowski
Widz臋, 偶e 99% komentarzy to od os贸b, kt贸re nie zrozumia艂y wideo. :)
Xxx Xcc
Xxx Xcc 3 dni temu
Obrzydliwi go艣cie,ale czego si臋 nie zrobi dla $$$,mo偶ecie zostawi膰 suba .
mateusz bielecki
mateusz bielecki 3 dni temu
E艂k dasz 馃挆 plis
Akane Sasakawa
Akane Sasakawa 3 dni temu
wsp贸艂czuj臋 wam Xd
Micha艂 turbo prelude
kelnerka?
WIKING!
WIKING! 3 dni temu
i te ci膮g艂e prawie wymiotowanie Rafa艂a
WIKING!
WIKING! 3 dni temu
wiem napisa艂em xdd
Bartosz Kostecki
Bartosz Kostecki 3 dni temu
Raczej Roberta
Mad Hatter
Mad Hatter 3 dni temu
WI臉CEJ!!!!
brzoza
brzoza 3 dni temu
zadymka XDD
Zwierzak Zwierzak
Powinno by艣 ostrze偶enie dla os贸b pod wp艂ywem xd
Krzysztof Walasik
XDDDD
Weronika Rzepka
Weronika Rzepka 4 dni temu
chcia艂bym powiedzie膰, 偶e ju偶 wi臋cej nie musicie si臋 zmusza膰 by je艣膰 co艣 takiego, ale to.. by艂o zaje*iste 馃榾馃榾馃榿馃槀
Saper
Saper 4 dni temu
Udawane i 偶enuj膮ce...
RoseS
RoseS 4 dni temu
Czekam na cze艣膰 3! To najbardziej hardkorowy odcinek! Jeste艣cie mega馃槏
Karolina Bia艂o艅
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szybki Zenek
Szybki Zenek 4 dni temu
Robert si臋 dar艂 bardziej ni偶 podczas jakiego艣 festiwalu
Quebo nafidziara
Quebo nafidziara 4 dni temu
Jeju ja przeczyta艂am stulejne jajko XD 馃槀馃槀
Dawid Anonim
Dawid Anonim 4 dni temu
xd
Wheelie Man
Wheelie Man 4 dni temu
j膮dra s膮 zajebiste tylko plebsu nie sta膰 degustowa膰 te wykwintne danie ;)
ddomiss
ddomiss 4 dni temu
Przez ten filmik, mia艂am sen, z ejadlam te jajko, i mi smakowa艂o, a inni rzygali.. ugh
Virtual
Virtual 4 dni temu
dobry film xd
Ten Co M贸wi No Nie
No nie
Micha艂 Przez M
Micha艂 Przez M 4 dni temu
Jestescie obrzydliwymi, medialnymi kurwami
MaTUZ
MaTUZ 4 dni temu
Ale Masny przypomina jeszcze taco
Sebastian Glab
Sebastian Glab 4 dni temu
S艂abe.
Zuza Bych
Zuza Bych 4 dni temu
Yee
Martin ZBIERAM 100TY艢 SUB脫W BEZ FILMU DO KO艃CA ROKU
Zak艂ad to zak艂ad jak wygram do ko艅ca roku to konto wystawie na cal jakis. A zak艂ad jest o 8tys z艂ot
Damian Adamiak
Damian Adamiak 4 dni temu
Mam normalna rodzine . 呕on臋 , dziecko w drodze. Ciekaw膮 i dobrze p艂atn膮 prac臋. Tak si臋 zastanawiam czemu ja to ogl膮dam ? 馃
lidia zieba
lidia zieba 4 dni temu
KISNEE XDDD
adwoCAT !
adwoCAT ! 4 dni temu
Zbieram 40 000 tys. Subskrypcji pomo偶ecie
Wiktoria Zi臋tek
Chcemy
Mike Flips Company StepFlips
Bardzo nie przyzwoite zachowanie przy stole :D
Hubert Kolado
Hubert Kolado 4 dni temu
To ju偶 wiemy jak panowie si臋 dogadali zak艂adaj膮c kana艂
jerzy skalski
jerzy skalski 4 dni temu
Co mnie podkusi艂o, przy obiedzie ogl膮da膰 takie rzeczy.
nie chce sub贸w, madafaka jak u Serafina
A propo 100-letniego jajka... W Chinach zakopuj膮 pod ziemi膮 jajka i po 100 latach wyjmuj膮 i zjadaj膮...
Dziubek PL
Dziubek PL 4 dni temu
zajebiste !!
jacabar
jacabar 4 dni temu
Kto zalajkuje ten komentarz 偶ycz臋 mi艂ego dnia
Hubert Capone
Hubert Capone 4 dni temu
Ten zawsze zyga drugi zawsze si臋 naciaga trzeci znowu wykreocny
Konrad
Konrad 4 dni temu
Takie rarytasy a oni tak wyolbrzymiaj膮..... wstyd!
Kryst Smyk
Kryst Smyk 4 dni temu
a bycze j膮dra po 2 tygodniach nie jedzienia niczego smakuja wy艣mienicie.....
Borox TM
Borox TM 4 dni temu
Bawi臋 si臋 w typowego typa, zbieram, 1k subow z filmami. Xddd zostaw subka. Xdd
g贸艂ak 2000
g贸艂ak 2000 4 dni temu
Tak
Kamarovskygames
Kamarovskygames 4 dni temu
Co to bylo w tej butelce xd
zuzanna warzywo
zuzanna warzywo 4 dni temu
Wyborny film. Dobry na apetyt na diecie redukcyjnej.
Ania Kowalczyk
Ania Kowalczyk 4 dni temu
Pop艂aka艂am si臋 ze 艣miechu
Gruzor 77
Gruzor 77 4 dni temu
Wi臋cej um贸w XDDDDDD
Symbolicznie Symboliczny
Zdecydowanie chce wi臋cej takich produkcji
Azuzka
Azuzka 4 dni temu
Smacznego
SWISS
SWISS 5 dni temu
robert to zje wszystko haha
Pawe艂 Ka艂uski
Abstra co wy takie delikuta艣ne cipki jeste艣cie??
Justyna D
Justyna D 5 dni temu
Zepsuli takie pyszne babeczki :-(
Damian Nowak
Damian Nowak 5 dni temu
Hahaha kozak xd
babciunia42
babciunia42 5 dni temu
Robert i jego miny 馃槀馃槀馃槀馃槀
Cytrus
Cytrus 5 dni temu
mniam
Gosia Janiak
Gosia Janiak 5 dni temu
W nieustraszonych na mtv ludzie w艂a艣nie je艣li te same rzeczy i robili to aby wygra膰 50tys dolar贸w xD a oni robi膮 to mimo, ze nie musza. Fejm ro艣nie! Propsuje.
Marcin Sad艂o
Marcin Sad艂o 5 dni temu
Piwo z piwoteki "ucho od 艣ledzia" jest ok xd
Damian K
Damian K 5 dni temu
S艂abe. ELo
Pan Super Kogut
Pan Super Kogut 5 dni temu
chemy wiecej;d genialne;d
EB8
EB8 5 dni temu
jak to ogl膮dam to mi si臋 zbiera na wymioty :D a co jak bym mia艂 to dopiero zje艣膰 :D
Maryja Juzefa
Maryja Juzefa 5 dni temu
Dlaczego mnie to smieszy?
ddomiss
ddomiss 5 dni temu
Te odruchy mmm, pozdrawiam..Boj臋 si臋 zygow xd (odruch贸w wymiotnych te偶 xd )
LujKaczor
LujKaczor 5 dni temu
jak ja kucharz wpadaj na dobra szame do mnie na kanal :D
Saturn
Saturn 5 dni temu
Podsumowanie odcinka: B艂eeeeh beeeee eeeuch pfu
XCfilipCX Gaming
XCfilipCX Gaming 5 dni temu
Bez Roberta w tych odcinkach nie jest tak weso艂o xD
Hello Madafaka
Hello Madafaka 5 dni temu
Ociepanie!
Holo kauster
Holo kauster 5 dni temu
wi臋cej takich produkcji!!!!!!!
Dominik!
Dominik! 5 dni temu
*XD?*
ZiX
ZiX 5 dni temu
sluchanie rykow Roberta - moje nowe hobby
patryk 1337
patryk 1337 5 dni temu
hahhahahahhahahahahahahahahahhahahahahahajahahahahhahahahahahah. bbb艂艂eee!!!!!!!!! 馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀
xAleXis21
xAleXis21 5 dni temu
To jest tak g艂upie... 偶e a偶 艣mieszne :D
Bernadeta Goli艅ska
No i po co oni si臋 tak po艣wi臋caj膮 chocia偶 dla fan贸w wszystko 馃榿
Bernadeta Goli艅ska
Robert si臋 ju偶 prawie zrzyga艂
Perkau
Perkau 5 dni temu
co to za cipulenka w odc
Nast臋pny