Ciemny

TEDE & SIR MICH - HOT18BANGLASZ / NOJI?

TEDEWIZJA
Subskrybuj
wyświetleń 587 164
91% 13 350 1 203

KUP & SŁUCHAJ: independentdigital.lnk.to/Hot18Banglasz
NWJ prezentuje teledysk TEDE & SIR MICH do utworu "HOT18BANGLASZ"!
Ustaw utwór „HOT18BANGLASZ” zamiast sygnału oczekiwania na połączenie!
Wyślij SMS: TEDE107 na numer 80833 (0zł).
Abonament:
Orange - 4 zł | Plus - 2,02 zł
T-Mobile - 4,99 zł | Play - 2 zł
reg. halodzwonek.pl
Wystąpili: Jacek Graniecki, Michał Kożuchowski
Kierownik planu: Grzegorz Janiszewski
Dyżurny planu: Jacek Danielak
Obsługa planu: Aleksander Więch, Adam Więch, Filip Jędrzejczyk
Logistyka: Oddział Spedycyjny Wytwórni NWJ, VIP SHUTTLE BUS
Światło: Bolesław Szaryniszewski
Rekwizyty: Atelier Domu Rapu
Scenografia : Warszawa
Muzyka: Michał "Sir Mich" Kożuchowski
Libretto: Jacek "Tede" Graniecki
Producent wykonawczy : Charwej Winsztajn
Produkcja: Jacek Graniecki
Color grading: Joanna Skórka
Konsultacje: Marcin Pietkiewicz
Scenariusz: Bartosz Deja, Jacek Graniecki, fakty historyczne
Reżyseria: Pan Zgrywus
Zdjęcia: Mateusz Strojewski
Zarejestrowano w technologii Cinemascope
Sprawdź, słuchaj i dekoduj na Genius.com:
genius.com/Tede-hot18banglasz-lyrics
TEXT:
Właśnie tak Michu, przekaz w chuj, cały czas pięć lat mija, a te skurwysyny nie banglają nic

Szedłem do pierwszej ligi rap jak
jeszcze żyli tu Freeze i Mag
Dzisiaj beef tu beezy ma,
A w telewizji dziś i rich i rak
What the fuck? Tede robi boom bap trap
Chcą flow z kurta no to tera kurwa patrz:
"Cóż Polsko... syp mi forsą...
Syp mi, syp mi #jacknicholson...a city to Warsaw"
Kmiń te bity, bujaj się jak Kuntakinte przy tym
I ty z umpa umpa imprez walisz kolka pod Sir Michy
Nocne spliffy, mocne riffy, sok chce z BP
Obce dupy piszą mi gorące privy o sex z nimi
Nosze beanie, kiedy do nas doszedł atak zimy
Sneakerheady znają kody patrz na nogi Jordy Bredy
I chuj z nimi, taki mam styl, a masz remix
A ty, nie banglasz z tym tak jak wtedy

Lata płyną skurwysynom tu u nas lata gula na nasz styl
Bo ty nie banglasz z tym
Ty nie banglasz z tym

Czekasz to czekasz, to ty no to czekasz
Co ty nie wiesz? Wracam po to by rozjebać
Przecież po to jedno foto mogę jechać znów
Zajebać włosy na Queba i love wewnątrz ust,
upsss, cóż, komuś znów poszło coś nie tak
Co drugi śpiewak, Queba xera buona sera
Też tak miewam, ale zwiewam non stop im
Liczę te zera i zera jak mam z forsa plik
NWJ clique, nie pasuje no to odklik
Won do piekla, kiep na chodnik pod nim
Kolejny modniś, śmiem wątpić czy jest hot nigga
takie ziomki to by mogli czyścić klocki z chodnika
I ja odbijam od takich, laki jebać was
Jak będziemy się mijać znów mi nie patrz w twarz
Będziemy siepać hajs, bo kurwa wstyd go nie nabrać
W ty ni chuja z tym nie banglasz

Lata płyną skurwysynom tu u nas lata gula na nasz styl
Bo ty nie banglasz z tym
Ty nie banglasz z tym

Kumasz mnie jak znasz niemiecki zwłaszcza
Cały dzień palę hasz tak #hashTag
Zbladla jaźwa? Nie ma bla bla kurde blaszka
Super bangla tu te Gundam ex kumpel te donaszał
To o Najaczach, co nimi ci wjeżdżam w drzwi
Ja dostarczam ci linii możesz nie ćpac nic
Wiedźma, witch, wład - skład nieznany weź nie klef
Barany, co włażą potem smażą się w piekle
Walą mefke na potęgę potem cierpią
Smutna piosenka za piosenka i następna
Down tempo i wylewają żal gębą
Na chuj wyjesz fajo patrz jak jem to:

Lata plyna ,skurwysynom tu u nas lata gula na nasz styl
Bo ty nie banglasz z tym...
Więcej informacji na stronach:
www.wielkiejol.com
facebook.com/TDFTEDE
facebook.com/najwiekszejol
instagram.com/tedef
instagram.com/sirmichwj
oraz grupie WSZYSCY JESTEŚMY NWJ:
instagram.com/najwiekszejol

Muzyka

Opublikowany

 

11 kwi 2018

tedewizja tede tdf wielkiejoł wielkie joł hiphop rap hip-hop warszawa polska warsaw poland hip hoppolski hip hoppolski hip-hoppolski hiphoppolski raptedesir michsir michutede sir michuhot18banglaszhot18banglasztedewizjatdfwielkie jołnoji

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 870
Kacper Jac
Kacper Jac 4 godzin temu
Patrz na nogi jordy bredy a pokazane vansy XDD
Dzi-skład
Dzi-skład 7 godzin temu
Chujowy jesteś byłeś i będziesz tylko rychu peja jeżycki git
Mateusz
Mateusz 5 godzin temu
Rychu peja stołówka xD
Łukasz N.Ł
Łukasz N.Ł 13 godzin temu
Tytuł jest nawiązaniem do kawałków w których był użyty ten bit ✌
Artur Sle
Artur Sle Dzień temu
Coś słabo u tedzika
Francja 05
Francja 05 Dzień temu
Mają zajebiste czapki
Bartek Łaszewicz
Bartek Łaszewicz Dzień temu
Gowno
Ewka Ewka
Ewka Ewka Dzień temu
rozjebało ❤️
Marcin Kołodziejczyk
TEDE ŁADNIE PACHNIESZ
Great Saharuminati
Jak ja kocham to jego pokurwione flow
Kawons
Kawons 2 dni temu
Ten refren brzmi tak znajomo jakbym już gdzieś słyszał. Ale wchodzi ostro!
Piłkarsko YT
Piłkarsko YT 2 dni temu
dobrze wiecie co zrobic TEDEGO dobić
Miłosz
Miłosz 2 dni temu
nie ma to jak odgrzewać 3 raz kotleta
zbynekiolo
zbynekiolo 3 dni temu
uuuaaaa ale follow-up własnej nuty O_O
Mogly Mo
Mogly Mo 3 dni temu
boze tede prosze nie uwsteczniaj się
Alan Jarek
Alan Jarek 3 dni temu
bit fajny nic więcej
napster1236
napster1236 3 dni temu
Ktoś wie czy/gdzie można kupić zawieszkę z merca? 3:33
Babayaga
Babayaga 3 dni temu
Mówią król wrócił kurwa.
Rasko Banksy
Rasko Banksy 3 dni temu
NO TO JEST KURWA ZAJEBISTE
lukasz ganowski
lukasz ganowski 4 dni temu
3::00 dobry pojazd. ..
Martino Rossi
Martino Rossi 4 dni temu
W filmie na moim kanale przedstawiłem ukrytą wiadomość zawartą w tej piosence. Zapraszam do oglądania!
oskar gołębiewski
Dlaczego to ma tak mała wyświetleń to jest zajebiste
Oliwier Hinz
Oliwier Hinz 4 dni temu
Jakie dźwięki 2:58 xD
MAXBUD RZESZOW
MAXBUD RZESZOW 4 dni temu
Jakie jordy u mnie 6 premium pozdro ziomale
PiwDiPaj `
PiwDiPaj ` 4 dni temu
lata płynom skuchwysynom tu ó nas lada gula na naż styl bo dy nie banglaż z dym ty nie banglaż z dym
PiwDiPaj `
PiwDiPaj ` 4 dni temu
1 raz widzę sir misia XD
Charlotte Nice
Charlotte Nice 4 dni temu
Chcesz przysługę opisz cały blok na albumie każdego po kawałku brudów jest multum
kpvhr___
kpvhr___ 4 dni temu
LECI CI NA PYSK JAK WYTRYSK XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ADwHD VIDJOO
ADwHD VIDJOO 5 dni temu
nie no jak plandeka w tle to szacun
Oliwier Hinz
Oliwier Hinz 5 dni temu
Jebac peje 💪
SaBanQ MJWN
SaBanQ MJWN 5 dni temu
Ale Lipe teraz Robisz EssendeMyllfon to bylo cos ! Teraz kapa...
Kammar97
Kammar97 5 dni temu
Polska nie jest gotowa na Jacę.
Dziobak
Dziobak 5 dni temu
Kozak !
Michal Michalski
Michal Michalski 5 dni temu
Lamus
franek0074
franek0074 6 dni temu
Tede jesteś Bangla turbobalasem
ThePolskiKiD
ThePolskiKiD 6 dni temu
Propsy za W202 :)
Bartłomiej Knapik
Oj tam, najlepszym się zdarza😀
ThePolskiKiD
ThePolskiKiD 2 dni temu
Bartłomiej Knapik Wstyd mi jest za taka pomylke.
Bartłomiej Knapik
instagram.com/p/BbjyY38DkrN/
Bartłomiej Knapik
W140, zobacz u Jacka na insta😀
ThePolskiKiD
ThePolskiKiD 2 dni temu
Bartłomiej Knapik W202 😉
Krzysztof J
Krzysztof J 7 dni temu
Mbank 87p3ro samo wałek
Krzysztof J
Krzysztof J 7 dni temu
Hehe ale kod pocztowy jest w umowie czyli do skrzynki dostęp... Takze podstawowe kryteria przy umowie na czas nieokreślony... Ejjj
Krzysztof J
Krzysztof J 7 dni temu
Jus wsyscy banglajo i sie bujajo ale fietsow brakuje na wciąż
YiGo
YiGo 7 dni temu
3:00 kiedy z ziomkiem się bijecie i próbujecie udawać głosy z tekena
YiGo
YiGo 7 dni temu
Zapierdole włosy na Queba, ale jak na razie to Pazdan
Amigo WNO
Amigo WNO 7 dni temu
haha
Ziom
Ziom 7 dni temu
JESTEM FANEM JACY OD LAT,ALE CIĘŻKO NIE ZAUWAŻYĆ PEWNYCH "SPADKÓW".WCZORAJ DODANY KAWAŁEK KALIEGO W DOBĘ ROBI PRAWIE 1MLN WYŚWIETLEŃ,A JACA W PONAD TYDZIEŃ LEDWO 4OOK.SMUTNE TO,CZEKAM NA KOLEJNE SINGLE,POZDROOO:)
Laiz IDamianI
Laiz IDamianI 7 dni temu
Wyjebałem 30.000 jurosów na teledysk do Teqli, to teraz postoję pod transformatorem.
Pawel3run
Pawel3run 7 dni temu
Męczy już to flow tedzika.... na jedno kopyto wszystko, nic nowego, odgrzewanie kotleta po raz enty.... nuda po prostu
MAGICZNA GOSIA
MAGICZNA GOSIA 7 dni temu
A TY NICHUJA Z TYM NIE BANGLASZ.
XxDiotrekxX
XxDiotrekxX 7 dni temu
Ogarnij się
XxDiotrekxX
XxDiotrekxX 7 dni temu
Aż mi przykro
XxDiotrekxX
XxDiotrekxX 7 dni temu
Sorry Tede nie Banglasz ty
kracz22
kracz22 8 dni temu
to w202 czy w140?
Bartłomiej Knapik
kracz22 w140
rafal bereszynski
Hyba ktoś próbuje podrobić Sobotę 😂😂😂😂😂😂 porażka na Maksa lata letą a tu nadal lipa
Mati Gębicki
Mati Gębicki 8 dni temu
To neologizm czy anarchizm
jurny jarząbek
jurny jarząbek 8 dni temu
Dlaczego tak mało wyświetleń?
Ola Nowacka
Ola Nowacka 8 dni temu
Kozak kurw
Jan Wu
Jan Wu 8 dni temu
Kurwa czyzby Pan Jacuś wrocil do tresci we zwrotkach? Cieszy mnie to w chuj!
czwero
czwero 8 dni temu
"PATRZ NA NOGI JORDY BREDY" AHABFAHWSFBAJHWFBAJHW
Jacek Jackiewicz
Jacek Jackiewicz 8 dni temu
wow xD
Dominik Bx
Dominik Bx 8 dni temu
człowiek bangier?
luken
luken 8 dni temu
Ten mercedes biały to jaki? jest gdzies na necie?
MatiNWJ
MatiNWJ 6 dni temu
Wpisz tede w140 lub tede mercedes
luken
luken 6 dni temu
ale mi chodzi o tego konkretnie xD czy jest na necie gdzies
MatiNWJ
MatiNWJ 8 dni temu
W140
piter00711
piter00711 8 dni temu
no jak nie bangla jak bangla!
Rafal Polkowski
Rafal Polkowski 8 dni temu
PBG Studio
PBG Studio 8 dni temu
Co to za gatunek " muzyki " ?
Tobs1313
Tobs1313 8 dni temu
Hooyove
Mateusz Walisiak
Mateusz Walisiak 8 dni temu
Tekst: [Intro] Właśnie tak Michu, przekaz w chuj, cały czas pięć lat mija, a te skurwysyny nie banglają nic [Zwrotka 1] Szedłem do pierwszej ligi rap jak Jeszcze żyli tu Freeze i Mag Dzisiaj beef tu Beezy ma A w telewizji dziś i Rich i Rak What the fuck? Tede robi boom bap trap Chcą flow z kurta no to tera kurwa patrz: "Cóż Polsko... syp mi forsą... Syp mi, syp mi #Jack_Nicholson...a city to Warsaw" Kmiń te bity, bujaj się jak Kunta Kinte przy tym I ty z umpa umpa imprez walisz kolka pod Sir Michy Nocne spliffy, mocne riffy, sok chcę z BP Obce dupy piszą mi gorące privy o seks z nimi Noszę beanie, kiedy do nas doszedł atak zimy Sneakerheady znają kody, patrz na nogi, Jordy Bredy I chuj z nimi, taki mam styl, a masz remix A ty nie banglasz z tym tak jak wtedy [Refren] Lata płyną skurwysynom tu u nas lata gula na nasz styl Bo ty nie banglasz z tym Ty nie banglasz z tym [Zwrotka 2] Czekasz to czekasz, to ty no to czekasz Co ty nie wiesz? Wracam po to by rozjebać Przecież po to jedno foto mogę jechać znów Zajebać włosy na Queba i love wewnątrz ust Upsss, cóż, komuś znów poszło coś nie tak Co drugi śpiewak, Queba xera buena sera Też tak miewam, ale zwiewam non stop im Liczę te zera i zera jak mam z forsa plik NWJ clique, nie pasuje no to odklik Won do piekła, kiep na chodnik pod nim Kolejny modniś, śmiem wątpić czy jest hot nigga Takie ziomki to by mogli czyścić klocki z chodnika I ja odbijam od takich, łaki jebać was Jak będziemy się mijać znów mi nie patrz w twarz Będziemy siepać hajs, bo kurwa wstyd go nie nabrać W ty ni chuja z tym nie banglasz [Refren] Lata płyną skurwysynom tu u nas lata gula na nasz styl Bo ty nie banglasz z tym Ty nie banglasz z tym [Zwrotka 3] Kumasz mnie jak znasz niemiecki zwłaszcza Cały dzień palę hasz tak #hashTag Zbladła jaźwa? Nie ma bla bla kurde blaszka Super bangla tu te Gundam ex kumpel te donaszał To o Najaczach, co nimi ci wjeżdżam w drzwi Ja dostarczam ci linii możesz nie ćpać nic Wiedźma, witch, wład - skład nieznany weź nie klef Barany, co włażą potem smażą się w piekle Walą mefke na potęgę potem cierpią Smutna piosenka za piosenka i następna Down tempo i wylewają żal gębą Na chuj wyjesz fajo patrz jak jem to
Gary King
Gary King 9 dni temu
W końcu coś świeżego na polskiej scenie
Marolololo
Marolololo 9 dni temu
TEDZIK KOZAK
IDONTKNOW
IDONTKNOW 9 dni temu
to zjada całą poprzednią płyte, zdecydowanie lepiej i oryginalniej niż kalka ameryki jak na skrrrt
Bogusław Łęcina Usługi budowlano-remontowe
KURWA CO TEN MICHU! OGIEŃ!
Darek Wajda
Darek Wajda 9 dni temu
te tytuły :_:
Turismo Grande
Turismo Grande 9 dni temu
To jest dobry stary TDF .... ja tam jestem za bangla i altschule:) szacun nwj
Szewo
Szewo 9 dni temu
we we z tym
XmajzelX
XmajzelX 9 dni temu
tede skończył sie na #kurt_rolson
Łysiak Lemniskata
Odpuść..
Hank Moody
Hank Moody 9 dni temu
Watch the throne - Tede & Michu, skurwysyny :v
Abe Exoddus
Abe Exoddus 9 dni temu
tede załóż z powrotem air maxy i nagraj coś jak kiedyś..:>
SB Ssie
SB Ssie 10 dni temu
3:00 dopierdolony tekst ziomek
Shoty
Shoty 10 dni temu
Co to jest za gowno?
SB Ssie
SB Ssie 10 dni temu
Nowa nuta Tedego wchodzi jak nóż w cipke
Caren Fogfall
Caren Fogfall 10 dni temu
tede jak wino.Gdy starsze tym lepsze, gdy jestem starszy tym wiecej chce...
Patryk Zając
Patryk Zając 10 dni temu
Tede więcej XENOX polecam i APAP i lepszy haj będziesz miał XDDDD
Karol
Karol 10 dni temu
plyte w takim stylu bym kupil :V
BbYyTtOo
BbYyTtOo 10 dni temu
TEDE idz posluchac nowej ZIPERY to moze ci sie przypomni jak sie robi PRAWDZIWY RAP ...
Karolina Heda
Karolina Heda 10 dni temu
ale gówno
wilder zjadajjoszke:]
JEBAC SKKKRRTTTT !!!
Wiśnia η
Wiśnia η 10 dni temu
Pierwsza słuchalna nuta od 2 lat, pozdro
mrjac PL
mrjac PL 10 dni temu
Props od zawsze
Matiz - "Life is brutal"
kurde blaszka pamiętam na studiach... ko0pe lat
ExploRide - [URBEX channel]
"NOJI"? - Najlepszą Obroną Jest Infamia? XD
Killerini
Killerini 10 dni temu
Co jak co ale udało Ci sie tede
LOVE
LOVE 10 dni temu
To Renault Clio na Noji jak Dacia Logan na Kurcie?
esion noise
esion noise 10 dni temu
Gruby Mielzky - Nowy Klasyk, tyle w temacie
LOVE
LOVE 10 dni temu
Mielzky potwierdził ze jest kasztanem, tyle w temacie
Hecto Mortus
Hecto Mortus 10 dni temu
tedunio jestes przechuj ten sam rocznik z tej strony piona z toba i cne przybita dawno temu w olsztynie na dworcu pkp haha ja pierdole co tu duzo gadac kurde bla bla nie banglaja co niektorzy na czym to polega ziooom elo elo elooooo siłaaaa :)
Billion Yearsofbeauty
Gufno smierdolace
Jarosław Jarek
Jarosław Jarek 10 dni temu
W końcu ktoś podsumował tych pseudo śpiewaków wysranych przez autotuna
Tymek xyz
Tymek xyz 11 dni temu
Co tak mało wyświetleń?
Kootchy Footer
Kootchy Footer 11 dni temu
Extra!!!
SadBoy
SadBoy 11 dni temu
Mordo kiedy zrobisz coś nowego?
P_ WZL
P_ WZL 11 dni temu
TDF skurwysyny🔥🔥🔥...
kobyua
kobyua 11 dni temu
bit podjebany od nie banglasz :/
Trombek Walczyk
Trombek Walczyk 10 dni temu
to zajebiscie stary odpalam wąsa twoje zdrowie ;p
kobyua
kobyua 10 dni temu
wiem :)
Trombek Walczyk
Trombek Walczyk 10 dni temu
taka idea tego kawałka - jest to nie banglasz odnoszący się do teraźniejszych czasów.
Świr Damian
Świr Damian 11 dni temu
patrz na nogi Jordy a na nogach kurwa vans pozdro
Karol M
Karol M 11 dni temu
Dlaczego tede ku**ą jest? 🤔
Krzysztof Krzysztof
Ok dzieki pzdr Mati
Następny