Ciemny

Szkoła Druciarstwa Składamy Rowerek Czy Sebix da Rade Ogarnąć tą Technologię ? Wazzup :)

Wazzup
Subskrybuj
wyświetleń 88 974
98% 5 190 65

Siemaneczko Majstry dziś składam rower dla córki. Zobaczmy czy zwykły Seba da sobie rade z montażem tej Technologii :D
Miłego oglądania Pozdrowionka :)
Nalepki Majstrów www.wazzup.shop/
Ten film jest dla celów rozrywkowych. Wazzup nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.
Fanpage facebook.com/wazzupek/
Koszulki :D wazzup1.cupsell.pl/
Zbieramy ? Na Lochę BMW E65 745i ? :D pomagam.pl/Wazzup-
Z góry wszystkim wam ziomeczki dziękuje :) Współpraca lub kontakt pisz :) wazzup@vip.onet.pl

Motoryzacja

Opublikowany

 

31 maj 2018

wazzupStasiowarsztatrafałek servisasojak naprawićjak wymienićremont silnikawahaczzrób to sambmw e39rozrządfuszerkaprogi spawanieblacharkaprzeglądwiejski tuningjanuszeparodiakabaretśmiesznefiltr olejudruciarzstłuczkamaskalampy bmwgandzia manszpachlowanieszpachlarepair BMWpainting carhamulec bmwkomediatrytytkalakierowanieplasti dipdiprower dziecięcyrowerekskładanie roweru

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 714
Grzegorz Lipiec
Grzegorz Lipiec 15 dni temu
Mały rower ale wielka robota panie majster.
Oskar
Oskar 16 dni temu
mogłem użyć zestawy hany montany xD
Leło
Leło 25 dni temu
dzwonek nie paruje?
Urix0
Urix0 28 dni temu
„Bardzo dobra robota, już można zapierdalać” xD
Leło
Leło Miesiąc temu
dzięki za serce:) w ogóle subik i like wszędzie poszły i jestes moim ulubionym yotuberem pozdro dla całej ekipki ;) i oby więcej takich jak ja życze i kupiłem naklejki ;)
Leło
Leło Miesiąc temu
dupo wołow xd
.#Fapo
.#Fapo Miesiąc temu
Było wziąć pakiet za pińcet a nie pakiet mini...
Bogdan Baclawski
Bogdan Baclawski Miesiąc temu
hahaha
Eryko 2002
Eryko 2002 2 miesięcy temu
Popłakałem się
kuba kniaź
kuba kniaź 2 miesięcy temu
Ja na twoim miejscu to bym ich opierdolił za to koło
Scorpion 006
Scorpion 006 2 miesięcy temu
na uj klucze jak sie ma hanna montana
MrEmas TV
MrEmas TV 2 miesięcy temu
haha teraz będzie pod biedronką opony upierdalać xD Pozdro majster
MrEmas TV
MrEmas TV 2 miesięcy temu
O majster odpowiedział to skorzystam z okazji haha Kiedy jakiś odcinek z BMW i bardzo dobrej roboty haha
Wazzup
Wazzup 2 miesięcy temu
Pozdro :)
markoluk84
markoluk84 2 miesięcy temu
Dobra robota majster, teraz te rowerki to widzę strasznie lipne robią. Siodełko do podniesienia, córka wysoka. Pozdrawiam.
Michał Jończy
Michał Jończy 2 miesięcy temu
Kupiłem taki sam. Spójrz od przodu czy nie zostawia dwóch śladów. Mój miał ramę krzywą.
Artur Schewe
Artur Schewe 2 miesięcy temu
Reakcja maleństwa jest bezcenna😂mój mały skarb tak samo zareagował na rowerek😂😂😂😂
Krzysztof MotoVlog
Krzysztof MotoVlog 2 miesięcy temu
Reakcja córki bezcenna :D Pozdro Majster!
piotrussamozwaniec
piotrussamozwaniec 2 miesięcy temu
majster kiedy filmik z naprawy kibla?
Bart
Bart 2 miesięcy temu
Ten rowerek to jakaś tragedia! Jeszcze go nie zdążyłem odpakować i już go pakowałem z powrotem. Straszny badziew, bałem się córkę na to posadzić.
Misio Jackson
Misio Jackson 3 miesięcy temu
Bardzo dobry pojazd. Tylko niepotrzebnie w nim jakiekolwiek hamulce projektowali, skoro się nie rozpędza :)))
Łukasz Banann Dgl
Łukasz Banann Dgl 3 miesięcy temu
koniec jest najlepszy z reakcją i jazdą próbną :P:P heheheh zajebiscie 4
Łukasz Banann Dgl
Łukasz Banann Dgl 3 miesięcy temu
hahahah kozacko
Łukasz Banann Dgl
Łukasz Banann Dgl 3 miesięcy temu
Daj linka gdzie kupiłeś to kórwą jebanym opierdolimy negatywne komentarze i zawiną majdan i spierdola
Robert Tereszkiewicz
Robert Tereszkiewicz 3 miesięcy temu
majster na widełki to standard się leciało😂
Marcin Nowak
Marcin Nowak 3 miesięcy temu
Dawniej to było jakie tam kółka boczne na "ukrainie" sie uczyło albo na "wajchach" stało i sie jako kręciło i sie próbowało kierować abo z górki na siodło i sie fajnie kierowało ale do "wajch" nogi nie dostawały sie lądowało w najlepszym wypadku na glebie Majster tak bardzo sie starał a na końcu i tak opierdol ale wszystko można kupić na alleeedrogo , radść dziecka bezcenna :D hehe sie uśmiałem jak jasny gwint pozdro Majster
robert szczepaniak
robert szczepaniak 3 miesięcy temu
Napedowe wajchy. git malina majster
Maksymilian Olszewski
Maksymilian Olszewski 3 miesięcy temu
Coś czuje ze i tak w przyszłości będzie spawanie xD hahaha masjter bardzo dobra robota
SkinO
SkinO 3 miesięcy temu
👊 Teraz takie czasy nastały, kupisz meble - zrób se sam, kupisz rower - zrób se sam, jeszcze trochę kupimy samochód, przyjdzie w paczkach i - zrób se sam. Ale Majster dobra robota :) 👊
emil Pawelec
emil Pawelec 3 miesięcy temu
majster nie ma to jak dziecka usmiech na buzioli strzała i pozdrowionka ....:-)
Vester
Vester 3 miesięcy temu
Dawaj wlepe na ten rower
MrTOR102
MrTOR102 3 miesięcy temu
12;57 nie wiem po co mi takie pedały kupiłeś heheheheh idać że do taty sie wrodziła :D
telefon1356
telefon1356 3 miesięcy temu
Jebłem z tym tylnym kołem xd :)
RAFEKS
RAFEKS 3 miesięcy temu
Mieć takiego tatusia to skarb :)
KLAKIER 99
KLAKIER 99 3 miesięcy temu
powiedz majster gdzie taki szajs kupiłeś dopłacili ci żebyś go wziął??????????? TO TYLNE KOŁO MNIE ROZ BAŁO
Robert Pieprzyca
Robert Pieprzyca 3 miesięcy temu
majster chodziło o przykręcenie '' pedała'' cz "pedałów" hehe pozdro dla stasia i ekipy
Pan Jan
Pan Jan 3 miesięcy temu
Z fachem w ręku to się trzeba urodzić. Tego nie wyćwiczysz pan.
1964Orzel
1964Orzel 3 miesięcy temu
tak jakbym Ciebie widzial podczas zakup beemki :D hy hy
Piotrek
Piotrek 3 miesięcy temu
Nie "tą" technologię, tylko "tę" technologię majster :)
baaartez1
baaartez1 3 miesięcy temu
Reakcja córki bezcenna :) bardzo dobra robota tatuś :)
Darek O
Darek O 3 miesięcy temu
Fachowa robota; bezcenna radość.
LUKA SEVASTANO
LUKA SEVASTANO 3 miesięcy temu
kurwancka składałem taki rowerek i jest z tym roboty od groma ! tak samo kółka krzywe a wykonanie pożal się boże no ale reakcja chrześniaka taka sama jak u Majstrowej córeczki " mój ukochany rower ' POZDRAWIAM i życzę wytrwałości tym których czeka składanie takiego rowerka
Cypisolo
Cypisolo 3 miesięcy temu
rowerek będzie serwisowany w ACO XD
Rafał Puniszko
Rafał Puniszko 3 miesięcy temu
Majster dobry ojciec git malyna ☺
Michał Gmerek
Michał Gmerek 3 miesięcy temu
Kolejna bardzo dobra robota ! :D
Jack Ds
Jack Ds 3 miesięcy temu
Super że dziecko się cieszy - najważniejsze :)
Kuba Madej
Kuba Madej 3 miesięcy temu
Majster tera ledy do rowerku i inne tuningi :)
FraTo
FraTo 3 miesięcy temu
widzę majster że nawet chińska technologia nie jest dla ciebie straszna
Marcin Miazek
Marcin Miazek 3 miesięcy temu
"NIE WIEM PO CO MI TAKIE PEDAŁY KUPIŁEŚ!" Majster haha:D
Kusiu K
Kusiu K 3 miesięcy temu
Zreszta jak z tymi widelkami mowiles sam sie nie raz na ryj wypierdolilem bo mi kolo wylecialo jebana mac... pozdro
Kusiu K
Kusiu K 3 miesięcy temu
Kurwa normalnie reakcja coreczki mnie wzruszyla tez mam coreczke i mysle ze by podobna reakcja jej byla. Pozdro Majster
P. Corvus
P. Corvus 3 miesięcy temu
kiedyś też miałem taką przygodę że ładnie wyskoczyłem przy pełnej prędkości kolarzówką z krawężnika i jak byłem w powietrzy to odfrunęło przednie koło z widelcem. co było potem nie musze pisać.... niewielkie blizny na pysku są do tej pory... heheheh cyk-fuch
Szewcio
Szewcio 3 miesięcy temu
Salut Majster
Sławomir Jarzyna
Sławomir Jarzyna 3 miesięcy temu
Jakby byla starsza to po prostu cisnie sie z jej ust: No nie jedzie no kurwa no twoja mać no! Panie zrób pan coś no!
Aisu
Aisu 3 miesięcy temu
Mała cena za tak wielką radość córeczki 😊
wojciech wspaniały
wojciech wspaniały 3 miesięcy temu
Wczoraj widzialem napedowa wajche jak szedl po miescie:-D
CrazyBoy
CrazyBoy 3 miesięcy temu
Nie wiem po co takie pedały mi kupiłeś 😂😂😂 mistrzostwo 💪💪
Dj Piotruś
Dj Piotruś 3 miesięcy temu
Panie majster i tak się "Pedał" wkradł XDDD
Burza322
Burza322 3 miesięcy temu
No i Baya grunt ze dziecko zadowolone pozdro Majster ;)
Filip Jaskólski
Filip Jaskólski 3 miesięcy temu
To kółko tak lata na boki bo nie wyważone :D trzeba dać do Stasia na serwis.
DusieK
DusieK 3 miesięcy temu
Siedze se w hotelu I przez ciebie obudziłem polowe ludzi haha xD
Delko
Delko 3 miesięcy temu
Radość córki bezcenna. Pozdrawiam majster
Darek 123
Darek 123 3 miesięcy temu
Majster może Ci sprzedali powypadkowy rower. Stasio teraz musi wyklepać i będzie git.
Pat Fit
Pat Fit 3 miesięcy temu
Mechaniku ty !!! Fach masz w rekach! Wszystko pięknie śmiga cyk fuch !!
łukasz zaręba
łukasz zaręba 3 miesięcy temu
Widac ze to Robota Rafałka !! na odpierdol koło zrobione :D Cyk fuch
Michal 5 12
Michal 5 12 3 miesięcy temu
Jak się cieszy : ) rzadko spotykane w dzisiejszych czasach :P
Piotr Janas
Piotr Janas 3 miesięcy temu
Jak znam majstra to go pyknie plastilakiem po jednym sezonie :)
Adolf Hitler
Adolf Hitler 3 miesięcy temu
Kierownik taki, ki chuj hahahah xdd
Munter pol
Munter pol 3 miesięcy temu
pomagam.pl/Wazzup-
onufry Ozdarbolon
onufry Ozdarbolon 3 miesięcy temu
13:00 ach te kobity :D
onufry Ozdarbolon
onufry Ozdarbolon 3 miesięcy temu
Córcia Ci się udała Majster :D
Wladmir Puten
Wladmir Puten 3 miesięcy temu
Czekałem aż powiesz że coś porysowałeś i trzeba Plastilakiem opierdolić :D
Paweł Kamola
Paweł Kamola 3 miesięcy temu
Reakcja Dziecka - Bezcenna :)
TomNew TnT
TomNew TnT 3 miesięcy temu
podobna córka do Ciebie 😊
DawidDuisburg De
DawidDuisburg De 3 miesięcy temu
Powiem ci Kolego ze ZJEBALES DZIECKU ROWEREK. A reakcja dziecka ❤ BEZCENNA
mateusz rohoza
mateusz rohoza 3 miesięcy temu
Napedowe wajchy Majster to mistrz komentarza 😂
Grześ Grześ
Grześ Grześ 3 miesięcy temu
Pozytywnie w ujj xD
Waszka
Waszka 3 miesięcy temu
majstry kurła co to za nuta na samym początku ? :D
Adam B
Adam B 3 miesięcy temu
Cyk fuch robota była ,radość z prezentu bezzcenna,ale te pedały jakieś takie złe kupiłeś hahaha jebłem :)
Grzegorz Debowiecki
Grzegorz Debowiecki 3 miesięcy temu
Kurwa patrzcie te kolo jeszcze niejerzdzony a jakie luzy ma😅😅chyba sierdolic sie juz nieda👍😃
Vag Garage
Vag Garage 3 miesięcy temu
no złe ciotexy kupiłeś do rowerka, jak to tak można dziecko denerwować, kurwancka heheeh :)
Tomasz D
Tomasz D 3 miesięcy temu
A gdzie raczka do prowadzania?😃
Łukasz Weglinski
Łukasz Weglinski 3 miesięcy temu
Best Majster, Best git malina:-) Dobre dobre ale i bezcenne
Greegg07
Greegg07 3 miesięcy temu
to koło krzywe to juz przegiecie co sprzedają, majster wysyła natychmiast ten filmik do sklepu w ktorym to kupił i mowi im że albo dadzą jakiego gratisa dla Dziciaka w ciągu 3 dni dobrego gratisa, albo w nastepnym filmiku powiesz gdzie kupiles tak kiepskiej jakości rowerek. Cyk fuch i ok 100 000 wyswietlen zrobi reklame tej firmie. Lepiej aby dali dobrego gratisa Majstrowi dla dzieciaka!!!!!!
Łukasz Weglinski
Łukasz Weglinski 3 miesięcy temu
Salut i bardzo dobra robota:-)
Chudy John
Chudy John 3 miesięcy temu
chciałeś pan wersje mini to i koło krzywe :D
piniu1991
piniu1991 3 miesięcy temu
Dobra robota majster Co sie kupi nowego trzeba odrazu naprawiac xd Napedowe wajchy hehe dobre xd ale przy corce uzyles slowa pedal xd Pozdrawiam :)
Misiu
Misiu 3 miesięcy temu
Mój brat ma 5 lat i już bez bocznych kulek jeździ ale reakcja piękna
MrDzolomanolo
MrDzolomanolo 3 miesięcy temu
ps mloda zadowolona git malina ale ujo dobra rada mowi: bylo stare jare wigry 3 odJaniePawlic na wesolo tam przynajmniej trzymalo normy na hamowni :D
MrDzolomanolo
MrDzolomanolo 3 miesięcy temu
tato ale tylne kolo bier na warsztata ta do Stasia ACO toz to trzeba wyrownac bo bije na obiboki ze hoho kurwancka strzalko pozdro ziom!!
VolteeMore
VolteeMore 3 miesięcy temu
mogles to kurwa cale pospawac a nie sie z jakimis srubkami pierdolic
Marcel Bożek
Marcel Bożek 3 miesięcy temu
Szczęściem każdego ojca jest uśmiech własnego dziecka dbajcie o swoje dzieciaki
Kamil Pielaszkiewicz
Kamil Pielaszkiewicz 3 miesięcy temu
Malutka podobna do majstra ;]
asthordrag
asthordrag 3 miesięcy temu
Składanie to bardzo dobra robota, ale szczęście córy bezcenne😊
Marzena Grodzka
Marzena Grodzka 3 miesięcy temu
Super robota majster 🙃 reakcja córki bezcenna ! 😇
MrElo123456
MrElo123456 3 miesięcy temu
I trzeba było Master użyć zestawu HM 😂pozdrawiam.
kamrato x
kamrato x 3 miesięcy temu
Najlepszy kanał i super tata widzę 🙂
piotr bak
piotr bak 3 miesięcy temu
Najlepsze było na końcu ,radość dziecka
SkneruS
SkneruS 3 miesięcy temu
A jednak użyłeś słowa na "p" :D
Konan952
Konan952 3 miesięcy temu
4:00 hahaha Dobrze majster, krótko z nimi
CMYK
CMYK 3 miesięcy temu
Musisz oddać teraz zestaw Hany Montany :D
Paweł Woźniak
Paweł Woźniak 3 miesięcy temu
Dobry Majster i Super Tata w jednym. Tak trzymać 👌
Antoni Bartoszewicz
Antoni Bartoszewicz 3 miesięcy temu
podobna do ojca
Następny