Ciemny

Szkoła Druciarstwa Porównajmy Klekotanie Silnika Bmw e60 z e39 Wazzup :)

Wazzup
Subskrybuj
wyświetleń 108 154
97% 3 478 94

Salut Majstry po waszych komentarzach postanowiłem sprawdzić jeszcze raz to klekotanie tylko tym razem z wciśniętym sprzęgłem. No i pomyślałem że zobaczę w starej E39 jak tam się zachowuje silnik :)
Miłego oglądania Pozdrowionka :)
Nalepki Majstrów www.wazzup.shop/
No i mapa druciarzy :D bit.ly/2rB4SjC
Ten film jest dla celów rozrywkowych. Wazzup nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.
Fanpage facebook.com/wazzupek/
Koszulki :D wazzup1.cupsell.pl/
Zbieramy ? Na Lochę BMW E65 745i ? :D pomagam.pl/Wazzup-
Z góry wszystkim wam ziomeczki dziękuje :) Współpraca lub kontakt pisz :) wazzup@vip.onet.pl

Motoryzacja

Opublikowany

 

5 cze 2018

wazzupStasiowarsztatrafałek servisasojak naprawićjak wymienićremont silnikawahaczzrób to sambmw e39rozrządfuszerkaprogi spawanieblacharkaprzeglądwiejski tuningjanuszeparodiakabaretśmiesznefiltr olejudruciarzstłuczkamaskalampy bmwgandzia manszpachlarepair BMWpainting carhamulec bmwkomediatrytytkalakierowanieplasti dipe60m54b30stukanie silnikabmw stukanie w silnikuklekotanie w silniku

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 840
Mr. Hubi
Mr. Hubi Miesiąc temu
W e39 kiedy odkręcasz korek i gasnie jest to brak ciśnienia w cilindrach i ci zasysa powietrze i temu ci gasnie i w e 60 może się tak dziać
ocvko
ocvko Miesiąc temu
Szklanki
K-7 No-To
K-7 No-To 2 miesięcy temu
We no cabrio albo ta Czarna bmw sprzedaj
Veeon 123
Veeon 123 3 miesięcy temu
Motor do wymiany tyle w temacie "/
autostop66
autostop66 3 miesięcy temu
Sprawdz cisnienie oleju, zdejmij mise wyczyść smok i ostateczne krzywki na wałkach
Kaczor
Kaczor 3 miesięcy temu
Co to za diessel?
retro2507
retro2507 3 miesięcy temu
Moje marzenie ! Odswiez mi Colta:) plastidipem o wgl po twojemu ! Majater pozdroweczka !!
Dominik Szymanski
Dominik Szymanski 3 miesięcy temu
Majster byles w wojsku? I czemu tak elegancko mowisz po angielsku ?
Gabriel Senbonzakura
Gabriel Senbonzakura 3 miesięcy temu
Majster kurwancka dawej mnie tu filmik nowy, bo smutno w tym polskim jutubie motoryzacyjnym.
Passat Jest zajebisty
Passat Jest zajebisty 3 miesięcy temu
Kiedy dach odcinasz
Hubert Jadczak
Hubert Jadczak 3 miesięcy temu
Zdemontuj Majster to lpg i wszystko wróci do normy :D
Felu Piechu
Felu Piechu 3 miesięcy temu
Witaj w strefie bezpieczeństwa Tu jesteś bezpieczny Mamy tu jedzenie : 🍦🍩🍰🍪🍫🍬🍝🍟🍔🍳🍯🍮🍭🍕🍗🍤🍣🍱🍞🍜🍡🍋🍄🍘🍙🍚🍠🍌🍛🍲🍎🍥🍏🍊🍢🍉🍈🍇🍆🍅🍐🍑🍒🍓🍍 🧀🌭🌮🌯🍿🍨 Picie : 🍸🍺🍻🍷🍹🍶☕🍵🍼 Zwierzątka: 🐕🐩🐈🐀🐁🐭🐹🐢🐇🐓🐔🐣🐤🐥🐦🐏🐑🐐🐺🐃🐂🐄🐴🐗🐖🐸🐍🐼🐧🐘🐨🐒🐵🐆🐯🦁🦃🦀🦂🐿🐻🐫🐪🐊🐳🐋🐟🐠🐡🐙🐬🐌🐛🐜🐝🐞🐲🐉🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄 Taktyczny bekon:🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖🍖 Wi-Fi😆😆😆 Ubranka [jeśli ktoś nie wziął] 👞👞👟👟👑👒🎩🎓👓⌚👔👔👖👗👘👙👠👠👡👡👢👚👜 I zapasowy telefon dla każdego 📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱📱☎☎☎☎☎☎☎📞📞📞📞📞📞📞✉ I to wszystko dla każdego kto da like
Artur
Artur 3 miesięcy temu
oj majster w tej starsej becie to juz masz srot silnik jak gasnie musisz za remont sie wziasc
Robert Tereszkiewicz
Robert Tereszkiewicz 3 miesięcy temu
za dusisz tylko diezla
MAR
MAR 3 miesięcy temu
Przekląłeś równe 50 razy w 12 minut.
Alek Alek
Alek Alek 3 miesięcy temu
Majster dzien dobry:) weekend jest moze w koncu serwis u stasia sie doczekamy:)
tomasz mazun
tomasz mazun 3 miesięcy temu
Majster co taki masz brudny silnik w E60 znowu trza umyć!!!
Robert Bolesta
Robert Bolesta 3 miesięcy temu
Majster sprawdź panewki ja u siebie w e46 miałem podobnie tylko że tak stukało przy 2.5 tyś obrotów no i też jak dawałem po obrotach jej to zchodząc też coś tam stukało pozdro ;-)
MichalGames
MichalGames 3 miesięcy temu
Majster ty to lepiej do rozrządu zajrzyj :D żebyś się nie zdziwił :D norma w BMW :P
romanoix1
romanoix1 3 miesięcy temu
Spalanie stukowe
Pinpul
Pinpul 3 miesięcy temu
ta e39 ma tyle warstw plasti dipa ze może na 3 wojne światową ruszać xd
MichaS
MichaS 3 miesięcy temu
Majster, jakim aparatem nagrywasz?
Oliwer Rychliński
Oliwer Rychliński 3 miesięcy temu
Przepustnice sprawdź
SimpsonHomer27
SimpsonHomer27 3 miesięcy temu
to normalne ze silnik gasnie jak sie korek odkreca? w Lanosie odkrecam jak ileju dolewam i chodzi bez zmian tylko syczenie slychac.
Miami Game
Miami Game 3 miesięcy temu
Majster nie kombinuj bo spierdolisz i będziesz z buta zapierdalał
Lewy
Lewy 3 miesięcy temu
Majster kup sobie na głowę do kamerki i wtedy będziesz miał wolne dwie ręce :D
pawcioremix
pawcioremix 3 miesięcy temu
10:35-10:45 słychać wyraźnie (na słuchawkach nausznych) że dwumasa wali ,mniejsze obroty wprawiają w nierówną prace silnikai to słyszymy , szczególnie słychać podczas gaszenia silnika.Bardzo niedobra robota heheh
Kolnica WLKP
Kolnica WLKP 3 miesięcy temu
w e 39 to chrobotanie to łańcuch o plastikowe ślizgi puka bo niema ciśnienia oleju wskutek małych obrotów i napinacz rozrządu nie jest napięty. Natomiast w e 60 podejrzewam ze też napinacz szwankuje, mógł przez to ze w silniku miałeś taki nagar i sie przytkał. Równie dobrze możesz już mieć wyrobione ślizgi już i wyciągnięty łańcuch a napinacz już nie może więcej napiąć i na wolnych obrotach łańcuch jest trochę luźny znowu na wyższych obrotach jest większe ciśnienie i jest ok.
CSIlluminati
CSIlluminati 3 miesięcy temu
Po mojemu to spowalniacz przyspieszacza w rozsypkę idzie.
Pompa.Pablo RZI
Pompa.Pablo RZI 3 miesięcy temu
Weź się Majster w końcu za e39, napraw to co wyrzadziła kuna, trąbik, pomaluj plastidipem, wyszpachluj przedni błotnik po butelce i znów będą ciekawe i śmieszne filmiki, a nie to co z e60
Bodzio510k B
Bodzio510k B 3 miesięcy temu
Sprzedawać trzeba :)
Cezary J.
Cezary J. 3 miesięcy temu
2mas raczej.. Pozdro Majster ;)
pepe
pepe 3 miesięcy temu
mam za dużo wolnego czasu i myślę ze zakup bmw będzie dobrym rozwiązaniem
piniu1991
piniu1991 3 miesięcy temu
Ja mam padniety dwumas w e46 w diesel to inaczej nawala raz nawala raz nie, czasem Jak ruszam popuszczam sprzeglo to drzy samochod I przy gaszeniu jest wstrzas, chyba ze masz objawy pierwsze ze dwumas sie juz odzywa. Moze glupie ale bym zobaczyl katalizator chyba ze faktycznie klucze hanny montany wolaja o pomoc Xd Pozdro
sqners prosto
sqners prosto 3 miesięcy temu
Majster co ta za Janusz co opierdzielił tego ulepa ładnie wtopiles
Mateusz Husajn
Mateusz Husajn 3 miesięcy temu
uuu jak gaśnie Majster na odkręconym korku to chyba musisz zlać olej i zalać certec zamiast oleju:P
MrTOR102
MrTOR102 3 miesięcy temu
wtryskiwacze gazu tak klekoczą efekt sie potęguję jak leżą na pokrywie silnika odpal na samej bp to ucichnie.
Kopara DPPL
Kopara DPPL 3 miesięcy temu
Majsterek a zajrzyj jak tam poduszki silnika i skrzyni 😁
serdi kkokok
serdi kkokok 3 miesięcy temu
no to majster w następnym odcinku klakson rób pan w e39
szymon198802
szymon198802 3 miesięcy temu
To nie plastik panie m ajster e 60 drzwi maske i klape bagarznika ma z amelinium:)
LeleKxPompa :D
LeleKxPompa :D 3 miesięcy temu
Majster.. Weź kiedyś e39 doprowadz do życia.. Mycie jakieś.. Ta farbę.. Ten trąbik.. Wiesz zawsze to fajny filmik a e39najleosa.. Mam nadzieje ze wszystko się naprawi.. Samo oczywiście xD
Pompa.Pablo RZI
Pompa.Pablo RZI 3 miesięcy temu
Tak, brakuje filmików z e39, bez niej kanał Wazzup stracił na jakości filmików
Sebek
Sebek 3 miesięcy temu
Majster sprawdź odme i dolot bo syczy strasznie u mnie jak odma padła identycznie było przy dodawaniu gaz tez wydaje syk u ciebie 👌 Pozdrowionka majster 👌 Mowa tu o e60
Philips Vintage
Philips Vintage 3 miesięcy temu
Chodzi jak diesel :D
Bmw e
Bmw e 3 miesięcy temu
a wiatrak gdzie od wiskozy ? 8.30 ;p
Adam Nowak
Adam Nowak 3 miesięcy temu
Majster masz dwumas do wymiany
BANGIER ALERT
BANGIER ALERT 3 miesięcy temu
Majster, głowy sobie nie dam uciąć, ale jeśli w e60 siedzi 3 litrowy, benzynowy silnik to bardzo możliwe, że to klekocze koło pasowe osprzętu. Dokładnie tak to się u mnie zachowywało. Pozdro
telefon1356
telefon1356 3 miesięcy temu
Kunolis xd
Next9
Next9 3 miesięcy temu
Dobrze widzialem Trutka na szczury w starej becie 😂😂
Antoni Bartoszewicz
Antoni Bartoszewicz 3 miesięcy temu
tłoki xD
TULUŚ
TULUŚ 3 miesięcy temu
Nie równe obroty silnika są może dlatego xD
Dawid Strójwąs
Dawid Strójwąs 3 miesięcy temu
W benzynie nie były montowane dwumasy
BornWinner
BornWinner 3 miesięcy temu
Bez 🔨 to nie robota
Marcin Stanisz
Marcin Stanisz 3 miesięcy temu
Majster ja zmieniłem koło pasowe.
kobi bobi
kobi bobi 3 miesięcy temu
coraz slabiej panie majster....brakuje pomyslow....
Pompa.Pablo RZI
Pompa.Pablo RZI 3 miesięcy temu
tak, kiedyś to było, szpachlowanie błotnika w e39, malowanie plastidipem, radio albo jak poducha wystrzeliła
ZIEMBOL xd
ZIEMBOL xd 3 miesięcy temu
rure wydechową zatkaj xd
Steryd
Steryd 3 miesięcy temu
Chuj z tą e60,najlepsza e39 a z tą łopatą to mnie rozjebałeś,pozdrawiam!
war stone
war stone 3 miesięcy temu
Co tu się zastanawiać, komprecha biedna, góra do roboty i tyle. Pewnie rozrząd łańcuchem klepie, Wielka filozofia. Odpinasz po kolei kable od cewek i słyszysz czy panewa albo tuleja tlucze. Po zabiegu kasujesz błędy (nawet klemą to skasujesz i tyle) Proszę o serduszko majster za dobrą radę 😉 siedzę w tym serwisie kupę czasu coś tam wiem.
RadwanPL
RadwanPL 3 miesięcy temu
Niezbędne narzędzie prawdziwego majstra to łopata ;D Pozdrawiam.
Net@Serv Andrzej Wiórkiewicz. Szybki internet, serwis komputerów
TO 2 MAS NA 100%. Ale może jeszcze długo posłużyć. Zależy jak kto jeździ.
LUJOGUSZACZ DZIK
LUJOGUSZACZ DZIK 3 miesięcy temu
Majster pierdolisz to nie bawara tak chałasuje tylko pociąg jedzie
NeroN 23
NeroN 23 3 miesięcy temu
Kurła rękę mi wciągnie
Mały Mały
Mały Mały 3 miesięcy temu
jak zobaczyłem starą bunię to łezka się w oku kręci. przykro patrzeć jak tak stoi zapuszczona
Marcin GK
Marcin GK 3 miesięcy temu
Majster bardzo dobra robota, tak jak zawsze bardzo zabawny filmik i nie raz mi się gęba uśmiechnęła :-D Pozdrawiam
MarcoMatadorPL
MarcoMatadorPL 3 miesięcy temu
Sebix widzę posiadasz Profesjonalny sprzęt:) naprawczy . A moim zdaniem masz po prostu obie bejce fabrycznie zjebane :)
Ma rek
Ma rek 3 miesięcy temu
Sprawdź, czy zawór disa dobrze chodzi na wolnych, bo na wyższych obrotach tego nie słychać. Może być klapka rozjebana, albo taka jakby gruszka gumowa.
Dj ProMyk
Dj ProMyk 3 miesięcy temu
Majster to może być listwa od gazu like w górę żeby zobaczył
Lux
Lux 3 miesięcy temu
Majster nie zjebiesz tego co juz jest zjebane :) xD pozdro Git Malinaaaa
Hamagi H
Hamagi H 3 miesięcy temu
Wałek rozrządu pęknięty.
Zdzislaw Dyrman Zasadniczo
Jak klepie na wolnych obrotach to kolo pasowe sie skonczylo, zdejmij paski i jak bez paskow nie bedzie klepac to wymien kolo pasowe, znana przypadlosc
Mr Jack
Mr Jack 3 miesięcy temu
japierdole ludzie co wy tak sracie o te dwumasy i panewki.. nic mu nie jest i nie bedzie.. jak ma sie rozpierdolic dwu mas to naprawde uwierzcie nie trzeba bedzie podnosic maski aby było to słychac... z panewkami tak samo.. nic nie ruszaj jest git
Grzegorz L
Grzegorz L 3 miesięcy temu
Luz na panewkach i tylnia lewa żarówka do wymiany...
zibi10310
zibi10310 3 miesięcy temu
Ewidentny dzwiek dwumasy Mialem to samo i po wymianie cisza Auto na kanał jeden słucha od dolu a drugi przydusza.
AllEyezOnMe
AllEyezOnMe 3 miesięcy temu
Majster mnie też tak chrebotało, okazało się że łożysko oporowe sprzęgła się rozleciało. Wymienisz sprzęgło i git malina funkiel nówka będzie ;)
daniel strymecki
daniel strymecki 3 miesięcy temu
Może kuna się w silnik wpierdo*ila 😎
witekk 1407
witekk 1407 3 miesięcy temu
kunalis
Wazzup
Wazzup 3 miesięcy temu
xD
Mr. Hubi
Mr. Hubi 3 miesięcy temu
Jeżeli pod poprzednik moim komentarzem dobijem 100 lapek wtedy wazzup będzie miał chelleng wysprzontac i umyć e39 :)
Kopeniusz
Kopeniusz 3 miesięcy temu
Sprzedaj to w kurwe. Za czasów E39 i latania po niej plastilakiem to było, tera to ni ma.
Zygi Bo
Zygi Bo 3 miesięcy temu
Mi to wygląda na to, że jak się dusi silnik trzęsie nim trochę to napierdzielają plastiki. Może coś powietrza brakuje w E60 i lekko ją dławi - pracuje na granicy przygaśnięcia? Na gazie tylko tak stuka?
Krystian Breński
Krystian Breński 3 miesięcy temu
a pierdolisz pan, git malina jest
Majkel auuu
Majkel auuu 3 miesięcy temu
Majster ile chcesz za bunię ?
Arek Bsbbb
Arek Bsbbb 3 miesięcy temu
Majster moze byc tez wyjebana poducha od silnika po prostu drgania na wolnych obrotach ::)
Sebastian Nowaczyk
Sebastian Nowaczyk 3 miesięcy temu
Sprawdź dise 😉
LuzMan
LuzMan 3 miesięcy temu
ten alarm hahahhah leże
Artur Kania
Artur Kania 3 miesięcy temu
odma !!!!
robert luczak
robert luczak 3 miesięcy temu
majster te twoje bmw to ciezarowka normalnie ale ładna jest ahhhhh e60
PaveuKRK
PaveuKRK 3 miesięcy temu
Panie kochany, bawareczka pod chmurką stoi, noce chłodne, to się bidula podziębiła i kaszle. Jeździć, obserwować.
Pawr Dxfs
Pawr Dxfs 3 miesięcy temu
Sprzedaż mi starą baware
MrMakaron91
MrMakaron91 3 miesięcy temu
A ja stawiam no łożysko oporowe przy sprzęgle. Przy wciśniętym pedale nie słychać, przy niewciśniętym wali tak, jak na filmie.
stokrotka W
stokrotka W 3 miesięcy temu
Spalanie stukowe. Sprawdz czujniki
Dariusz Kaleta
Dariusz Kaleta 3 miesięcy temu
kunolis
Kubanczyk 316
Kubanczyk 316 3 miesięcy temu
Wazzup nie dajesz pod kostke suchego betonu tylko sam żwir 😂😂😂
Janusz Anonim
Janusz Anonim 3 miesięcy temu
Majstar Przerob go na kosiarke do trawy Praca silnika jak slucham idealna Pozdrawiam
Patrykowski
Patrykowski 3 miesięcy temu
BMW-bryka młodego wieśniaka labo będziesz miał wydatki psssst podwójne
Patrykowski
Patrykowski 3 miesięcy temu
ty debilu to wałek stuka o zawory i je uchyla żeby wpuścić paliwo i wypuścić spaliny w każdym aucie tak jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ((((((tak wiem że nie jestem mechanikiem i mam 12 lat ale to już wiem jak działa silnik))))))
dawid iwamiszczuk
dawid iwamiszczuk 3 miesięcy temu
Patrykowski. Wałek? O zawory? ?
Patryk Lange
Patryk Lange 3 miesięcy temu
Zajebisty odcinek majster pozdrawiam
kam il
kam il 3 miesięcy temu
Majster 100% dwumas😉
White Cloud
White Cloud 3 miesięcy temu
Odkręcony korek od oleju a silnik normalnie pracuje. No bajka majster XD tego jeszcze nie było
Grzesiek Nieważne
Grzesiek Nieważne 3 miesięcy temu
co to diesel czy benzyna ?
Wilqu_ 24
Wilqu_ 24 3 miesięcy temu
Miałem tak samo w mojej buni. Musisz wymienić olej w tłumiku
Patryk N
Patryk N 3 miesięcy temu
Wydaje mi się, że to już ten poziom w którym powinieneś sprzedać e60, E39 i resztę a kupić F10. Anglika. I go przerobić osobiście. ;)
andrzej445
andrzej445 3 miesięcy temu
majster ni chuja nie gaś ani nie odpalaj auta z dwumasą bez wciśniętego sprzęgła
Następny