Ciemny

reZi - Born To Be a Gamer! ZAPOWIEDŹ!

reZi - Born To Be a Gamer
wyświetleń 186 969
97% 21 748 485

► Krótka nie zdradzająca zbyt wiele zapowiedź kanału "reZi - Born To Be a Gamer"! ;) Mam nadzieję że spodoba się Wam piątkowy film, który będzie o 19 (12.10.2018r.) - czyli PREMIERA KANAŁU! :D
► Więcej info w piątek! Subskrybujcie by być na bieżąco i ustawcie sobie powiadomienie na piątek o 19!
► Born To Be a Gamer!
✔ sklep.rezigiusz.pl/szukaj?szukaj=tak&fraza=btbg

Gry

Opublikowany

 

9 paź 2018

rezirezi gryrezigiusz gryrezi gamingrezigiusz gamingrezi grarezigiusz grarezi bornrezi btbgrezigiusz bornremekrezigiuszrezi born to be a gamerrezi zapowiedzborn to be a gamerborn to be a gamer zapowiedzremigiuszrezi gra w gryrezi nowy kanałrezigiusz nowy kanałnowy kanał

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 3 017
reZigiusz
reZigiusz 9 dni temu
No to lecimy z tematem :D koniecznie subskrybujcie nowy kanał!
Engi
Engi 16 minut temu
nagrasz team fortress 2?
ALE X
ALE X 2 dni temu
+Wiktor Miga że co pgaa
ALE X
ALE X 2 dni temu
+Dawidonix jakie gta rp
fan samochodów
fan samochodów 6 dni temu
Sub poleciał
kubasos150
kubasos150 6 dni temu
Ja chce the Forest bo ten klimacik był sztossss
KapitanBlacok
KapitanBlacok 7 godzin temu
NAGRAJ PUBGA
MAX GAMES
MAX GAMES 11 godzin temu
ReZi - born to be gamer
devixor mtb
devixor mtb Dzień temu
Sema rezi sub juz wcisnienty
Blazej sojka
Blazej sojka Dzień temu
poda ktos nazwe muzy w tle
Andrzej Dubaj
Andrzej Dubaj Dzień temu
Dawaj we fortnite solo
ALE X
ALE X 2 dni temu
Daj mi serduszko
ALE X
ALE X 2 dni temu
Rezi to najlepszy youtuber na świecie
KUBONIXX PL
KUBONIXX PL 2 dni temu
Na bank musisz zagrać w FORZA HORIZON 4: tuning mega. Bryki na maksa a grafika to po prostu piękno
Weronika Serocka
Weronika Serocka 3 dni temu
W końcu gościu!
Shizok
Shizok 3 dni temu
ZOSTAW ŁAPKĘ I CZEKAJ NA SWOJĄ ZASLUŻONĄ SZÓSTKĘ :) 😀😀😀 👇 👇 👇 👇 Kochani! Zbieram 5000 subów! Pomożecie mi? Jesteście najlepsi ❤ 👇 👇 👇 👇 Oczywiście dziękuję za 440 subskrybcji ❤❤❤ 👇 👇 👇 👇 Klikaj ❤❤❤ 👇👇👇
Devixon Right
Devixon Right 3 dni temu
Witnij pierwsze 15 sekund i zrób z tego intro
PIESEŁY BLADEUSZA
Zostaw tą piosenkę na intro
Jakub Markowski
Jakub Markowski 3 dni temu
Jej
Rezi Skrzypczak
Rezi Skrzypczak 3 dni temu
Gamer gta!!!!!!
Szymonix222 Q
Szymonix222 Q 3 dni temu
rezi nagraj na nowym kanale fortnait prosze
SLAWE KKK
SLAWE KKK 3 dni temu
Może rezi i gta san andreas ?
Eryk Głowik
Eryk Głowik 4 dni temu
Dawaj Dying Light PLISSS
Jasiu
Jasiu 4 dni temu
Plakac sie chce wspominajac sobie stare odcinki typu gta 5 minecraft skyrim
Tenshi Master
Tenshi Master 4 dni temu
xDDDDDD ale beka, nowy kanał nowy hajs, nowi reklamodawcy. A wy sie spuszczacie, dzieciaczki :D
-HARDTURBO-
-HARDTURBO- 4 dni temu
@reZi Mordo, Wbij na Mój Kanał HardTurboTV, Będzie mi bardzo miło, Msz Ds Mordo ? Jak coś to ci dam mój
Harry Potter
Harry Potter 4 dni temu
Kiedy Minecraft??❤
Jaxmen Kaw
Jaxmen Kaw 4 dni temu
Remek nagrasz z Multim i Dezym Minecraft'a ?
MAX250
MAX250 4 dni temu
Remek będzie Minkraft!?!?!???!?!!!?!!??😂
uosqʎp
uosqʎp 4 dni temu
XD
DewNeer YT
DewNeer YT 4 dni temu
Dajcie subcia
CzarO
CzarO 5 dni temu
To uczucie kiedy masz 2 filmy na karcie na czasie
Maciek
Maciek 5 dni temu
niezly pseudo gamer
Piotr Wojtaszek
Piotr Wojtaszek 5 dni temu
Wspomnienia jak kiedyś się oglądało reziego jak w gierki pyka i teraz po dłuższej przerwie to wruciło . Rezi zajefajna decyzja o stworzeniu nowego kanalu do tego przeznaczonym👍 Dwoneczek z subikiem jest ,więc będę na bieżącą 😀
Paweł Parapura
Paweł Parapura 5 dni temu
>minecraft >gamer Wybierz jedną
Eryk
Eryk 5 dni temu
Fortnite battle royale nagraj
Paweł Wnukowski
Paweł Wnukowski 5 dni temu
Kiedy minecraft
Paweł Wnukowski
Paweł Wnukowski 5 dni temu
Kiedy minecraft
Kwaper
Kwaper 5 dni temu
Długo na to czekałem !
Rafał Jonkisz
Rafał Jonkisz 5 dni temu
#reZi-BornToBeaGamer 😓
Rafał Jonkisz
Rafał Jonkisz 5 dni temu
*reZi - Born To Be a Gamer! ZAPOWIEDŹ!* 😓
Stachuepick epick
Dzi premiara
Kaszok
Kaszok 5 dni temu
Zapłacili mu więc nagra raz na tydzień 15-minutowy gameplay z jakiejś chujowej gry a na głównym kanale dalej smieciowy content dla dzieci... #BornToBeCanser
Qintt
Qintt 5 dni temu
Kaszok nie tak pisze się cancer
Grzegorz Barbara
Grzegorz Barbara 5 dni temu
Rezi a mosz tam ciepło? 😂👌
young banasheq
young banasheq 5 dni temu
Zostawiłem suba pozdrawiam😀
KAMILZ
KAMILZ 5 dni temu
*Słuchaj* *Jeśli dasz mi suba to znajdziesz 100 zł*
Reggae Szampon
Reggae Szampon 5 dni temu
Typowy fake gamer Htfu
Joqx X
Joqx X 5 dni temu
LOL ma takom pidżama taka sama czcionka
SmallWolf 22
SmallWolf 22 5 dni temu
jak on nawet nie gra w gierki
Orbi 253427
Orbi 253427 5 dni temu
jak ty fejk gejmer
Herooツ
Herooツ 5 dni temu
Kto pamięta #RZCW ;D 👇
Qiri V
Qiri V 5 dni temu
No i kiedy ten film? Miał już być! Jestem niecierpliwy bo nie mogę się doczekać
Wikusia Wikusia
Wikusia Wikusia 5 dni temu
Oddam nerkę za jakąś serię z gry w wykonaniu duetu Rezi&Dezy! 😏😏
szymon fliśnik
szymon fliśnik 5 dni temu
No to dołożę tego jednego suba a co mi tam
LoXon
LoXon 6 dni temu
Jaka to piosenka na początku?
LoXon
LoXon 4 dni temu
+Julka dzięki
Julka
Julka 4 dni temu
Vicetone - United We Dance (Bvrnout Trap Remix)
Martyna DevriesLenehan
EJ HALO 35 minut temu była premiera
StimexQ
StimexQ 6 dni temu
Ah pamiętam te czasy Minecraft na modach. *Fajnie jakbyś do tego wrócił*
PeterGaming
PeterGaming 6 dni temu
Będzie a story about my uncle/overwatch
Toxic PL
Toxic PL 6 dni temu
Legenda glosi ze rezi wkoncu wrzuci odcinek
Hania Gregor
Hania Gregor 6 dni temu
To dziś?
Igor Truchlewski
Igor Truchlewski 6 dni temu
Yeeeeeeeeee gtaaaaaa5
AcestPL
AcestPL 6 dni temu
Ooo rezi 19:03 gdzie film ja się pytam?
Dominik Klimek
Dominik Klimek 6 dni temu
Kiedy.ten film jest 4 min po 19
Dominik Klimek
Dominik Klimek 6 dni temu
Stary remek wrócił
LuXi_Pl
LuXi_Pl 6 dni temu
2 min po 😞
Agnieszka Majewska
Gdzie odcinek z otdarcia kanołu!!!!!!!🤬🤬🤬🤬🤬
Bepisek
Bepisek 6 dni temu
19:02 i nic xD
cajlus 95
cajlus 95 6 dni temu
hej 19 02
wiktor Fp
wiktor Fp 6 dni temu
1902
Słoneczne Oreo
Słoneczne Oreo 6 dni temu
O już 19 nareszcie XD
Ciekawe Ciekawostki i Inne żeczy
już 19.01 xd
fan samochodów
fan samochodów 6 dni temu
No i filmu o 19,00 nie ma xd
Grzegorz Zgłobicki
No czekam 19 już jest
Oleek 16
Oleek 16 6 dni temu
Że stuuuu
Oleek 16
Oleek 16 6 dni temu
Srary minectraft advencers
fan samochodów
fan samochodów 6 dni temu
To już za trzy minuty xd
Bepisek
Bepisek 6 dni temu
2
Black one
Black one 6 dni temu
Aż mi się te stare dobre czasy przypomniały
Koper Terrorysta
Koper Terrorysta 6 dni temu
Jeśli ty jesteś gamer to ja jestem casualem nie noobem casualem.
ラーメンのみ
Dawaj jakiś horro :D
BurzeuXPower 's
BurzeuXPower 's 6 dni temu
Rezi kiedy Minecraft?
kressqu
kressqu 6 dni temu
Filmik za 1 Godz YEA
Pringles KRUL
Pringles KRUL 6 dni temu
No zapowiada się kozacko! ¯\_(ツ)_/¯
Kunias
Kunias 6 dni temu
kiedy minekroft
Muffinka !
Muffinka ! 6 dni temu
GTA z Multim!!!!😧
reksio
reksio 6 dni temu
jeszcze półtorej godziny ! czekam 👊🏼
KaroL!
KaroL! 6 dni temu
Będzie Fortnite ;)
Bartix_1337
Bartix_1337 6 dni temu
Będzie te LOL jak w minrcrafcie ?
Zimek Mateusz
Zimek Mateusz 6 dni temu
Reklama tigera?
Zwisina 123
Zwisina 123 6 dni temu
jaka nutka?
paeaed
paeaed 6 dni temu
byle nie fortnite, może trochę cska?
PolaK_ SzpaQ
PolaK_ SzpaQ 6 dni temu
Łoł wciągu 1dnia wbili przynajmniej 50k xD może założyles kanał żeby dostac nowe przyciski ?
Arcti
Arcti 6 dni temu
Ja bym overwatcha pooglądał
Mia CloverHeart
Mia CloverHeart 6 dni temu
Rezi, jak ty to robisz?! w 1 DZIEŃ 100 000 subów? To rekord YouTuba! :O
xKaymer
xKaymer 6 dni temu
Jestes nakwiekszym psedo graczem w Polswce
PopicreAm
PopicreAm 6 dni temu
Na chwile obecna Sub, zobaczymy co wymyślisz...
PopicreAm
PopicreAm 6 dni temu
Może nie skupiaj sie tylko na tych rakowych grach typu Minecraft, Gta V, Fortnite i CS? Raczej kanał gamingowy nie skupia sie tylko na jednych grach, a na całym gamingowym Universum
PopicreAm
PopicreAm 6 dni temu
Kunias Wolność słowa
Kunias
Kunias 6 dni temu
xDD???
Galaxys
Galaxys 6 dni temu
To dziś!
Veruu Pl TM
Veruu Pl TM 6 dni temu
Kiedy Minecraft!!!!!!!!!!
SeVipeR
SeVipeR 6 dni temu
Najlepsze jest to że Rezi prawie wcale nie gra w te gry. Największy fake gamer jakiego widziałem...
przemson
przemson 6 dni temu
dawaj wieśka!!!
Wariat Usb
Wariat Usb 6 dni temu
skoro każe dać suba to tak zrobie
Kamil YT D
Kamil YT D 6 dni temu
Wow nowy kanał reziego
Piotr Kieca
Piotr Kieca 6 dni temu
Co to za piosenka
Dominik Skurzyński
Elooo
Denim YT
Denim YT 6 dni temu
W końcu taki kanał! Trzeba było takiego!
Następny
JANUSZE OLX 4
4 miesięcy temu