Ciemny

ReTo - Jenzor | intro (prod. Got Barss)

NewBadLabel
Subskrybuj
wyświetleń 760 023
98% 23 596 324

📀 Zamów album "BOA" ➡ ReTo.newbadline.com
🎧 Posłuchaj w cyfrze ➡ smarturl.it/ReToBOA
👕 Sprawdź nowości ➡ NOWOSCI.odziejsie.pl
ReTo na FB: facebook.com/YOUNG.BARBAROSSA
ReTo na IG: instagram.com/reto_synku
New Bad Line na FB: facebook.com/newbadline
New Bad Line na IG: instagram.com/newbadline
Got Barss na FB: facebook.com/GotBarss
Sprawdź nowości: NOWOSCI.odziejsie.pl
Odziejsie.pl na facebook.com/OdziejSiepl
album: „BOA”
wykonawca: ReTo
tytuł: „Jenzor | intro”
słowa: ReTo
mix/mastering: DJ Johny
produkcja: Got Barss
nagrania: Nobocoto Studio
BOOKING KONCERTÓW: TEL: 730-010-201
E-Mail: magda@newbadlabel.com
Subskrybuj New Bad Label na YT: plvid.com/u-subscribe_widget?p=newbadlabel

Muzyka

Opublikowany

 

8 sie 2018

ReToJenzor | introReTo - Jenzor | introSorry DoloresHalf deadUARS7papierosybossman

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 812
NewBadLabel
NewBadLabel 2 miesięcy temu
📀 Zamów album "BOA" ➡ ReTo.newbadline.com 🎧 Posłuchaj w cyfrze ➡ smarturl.it/ReToBOA 👕 Sprawdź nowości ➡ NOWOSCI.odziejsie.pl
white & black
white & black Miesiąc temu
NewBadLabel zajebiste
Piter Parker
Piter Parker 2 miesięcy temu
NewBadLabel mi brakuje tych puch o panach
Biały Bialy
Biały Bialy 2 miesięcy temu
NewBadLabel mam album już od paru dni 😉
Nowa Strefa Rapu TV
Nowa Strefa Rapu TV 2 miesięcy temu
Ziomek lubię Cię po Tym komentarzu bo Arriba jest Naaaajs
Dominik Kulbacki
Dominik Kulbacki 2 dni temu
Zajebiste
przemek:] Czapski
Zajebista muza😎
Kup_Mi _BMW
Kup_Mi _BMW 4 dni temu
Czy tylko ja zauwazylem ze jak sie przewija w prawo o 10 sec to widac łuski węża? Edit: skóre
Kacper S.
Kacper S. 5 dni temu
To sie widzimy za rok🤣
Xmasterboyix Xnorekix
Zajebista mam płytę reta
Julek Kniaz
Julek Kniaz 9 dni temu
KTO W SZKOLE SŁUCHA = LIKE
kuba molenda
kuba molenda 12 dni temu
kto będzie oglądał fame mma2 polak VS malczyński daje like
Natalia Lengiewicz
Natalia Lengiewicz 12 dni temu
Nauczyłem się zabijać w myślach, teraz uczę się zabijać myśli 😈. Kot!
Jab Kowalski
Jab Kowalski 17 dni temu
Nagra bas
Jab Kowalski
Jab Kowalski 17 dni temu
XD no reto w owocah laseczki
Kacper Piątek
Kacper Piątek 20 dni temu
reto przyjedziesz do częstochowy proszę kurwa mjeszkam tam
[EV] Vasilewsky
[EV] Vasilewsky 22 dni temu
Pies znów wywalił jenzor
Dawid Rak
Dawid Rak 25 dni temu
Super
panwłasnego losu
panwłasnego losu 25 dni temu
100% rozpierdol
Oskar Scoot - Przyjaciele
Najlepszy raper
Mikołaj Liszka
Mikołaj Liszka 29 dni temu
Zjebista nuta
kapciok pl
kapciok pl Miesiąc temu
refren rozjebał system
fajnyyy chlopiec
fajnyyy chlopiec Miesiąc temu
Sukces boli wielu wieluwielu wielu w chuj stosss
Zimny Blyat
Zimny Blyat Miesiąc temu
kozacko
Karol Karol
Karol Karol Miesiąc temu
Mamo nie muszisz sprzątać reto pozamiatal :D
New Bad Line love
New Bad Line love Miesiąc temu
No super
Stanisław Bolek
Stanisław Bolek Miesiąc temu
Myślałem że tylko parę numerów będzie fajnych i tak posłuchałem te płytki i czysty ogień pozdro Reto
Adrian Lubrecht
Adrian Lubrecht Miesiąc temu
Czy bendziesz spiewać z qubikem
Oskar Scoot - Przyjaciele
Reto ma zajebiste muzuki mój ulubiony raper
Adam S
Adam S Miesiąc temu
Faworyt z płyty
Iwona Młodożeniec
Iwona Młodożeniec Miesiąc temu
Podoba mi się
marcel knap
marcel knap Miesiąc temu
Jednym slowem sztos
xMuffionex1337
xMuffionex1337 Miesiąc temu
N NE NEW NEWB NEWBA NEWBAD NEWBADL NEWBADLA NEWBADLAB NEWBADLABE NEWBADLABEL NEWBADLABE NEWBADLAB NEWBADLA NEWBADL NEWBAD NEWBA NEWB NEW NE N
Mino Taur
Mino Taur Miesiąc temu
kozak w opór
Oskar Zorychta
Oskar Zorychta Miesiąc temu
lol elo kurwa
Marczaneq
Marczaneq Miesiąc temu
Robię walki MMA utworów z boa. Pod tym komentarzem napiszcie kto wygrywa w walkach 1. Jenzor vs RS7 2. Arriba vs Morał 3. ziomekmovie vs Kushi.Kushi 4. Knebel vs Piotrek 5. Niet vs UA 6. Ogon vs rrcum 7. Sorry Dolores vs Say my Name Dzięki serdeczne jeśli zdecydowaliście kto wygra, ale jeśli nie zdecydowaliście kto wygra to dzięki że czytacie mój komentarz
KierGe Fortnite
KierGe Fortnite 27 dni temu
7 Say my name
KierGe Fortnite
KierGe Fortnite 27 dni temu
6 ogon
KierGe Fortnite
KierGe Fortnite 27 dni temu
5 UA
KierGe Fortnite
KierGe Fortnite 27 dni temu
4 knebel
KierGe Fortnite
KierGe Fortnite 27 dni temu
3 nic
Arkowsky!
Arkowsky! Miesiąc temu
Chyba tylko w albumach ReTo są wszystkie piosenki zajebiste a nie 1-2
Arkowsky!
Arkowsky! Miesiąc temu
+Zakrzun sry Masz racje
Zakrzun
Zakrzun Miesiąc temu
a nie 1-2? XDDDD przeciez damn to jest arcydzielo, moonlight razem z krukiem to sztosy (maja kilka slabych ale nadal sztosy) a boa jak sam mowisz
Kuba Giepard
Kuba Giepard Miesiąc temu
kupiłem juz płytę co teraz
Jan Grodzki
Jan Grodzki Miesiąc temu
Mówisz że to pod gimbaze a gimnazjum nie ma
Anna Biernacka
Anna Biernacka Miesiąc temu
No
Versus Yourname
Versus Yourname Miesiąc temu
Tekst piosenki: Typie wpierdalam na pełnej, co Ty chcesz? Ja chcę rapować Z takim tempem nic Ci po siódemce jak "mnia nie dogoniat" Typy rozkładają ręce, panny rozkładają nogi Niejeden z nich jest po kresce, niejedna z nich jest po molly Jeżdżę dwa lata po Polsce, jak to kurwa ryje banie Widzę dupy, w których wieku jeszcze nawet ja nie brałem (damn, damn) Każdy chciałby dotknąć gwiazdy, a gwiazda gdy nie chce to znaczy ma kaprys Bo gdy chciałeś zdjęcie to ona nie patrzy bezczelnie zajęta jedzeniem kanapki Teraz mi mówią "bądź taki jak wcześniej", a wcześniej mówili, że w kółko o pannach Jak wydawałem "DAMN." to chceli mnie z "Moonlight" więc kurwa kto tu jest pojebem - wybaczta Nie robię co chciałby fanbase, puściłem "Wannabe" po "Minotaurze" Puściłem "Sen" jako singiel - wybaczcie, lecz tak niewielu z was dostrzegło prawdę "Czemu nie?" takie chujowe, to nie w dawnym stylu no i pod gimbaze? A pod "Kielon w górę" pijany tańczyłeś, czy mógłbyś przypomnieć skurwielu mi datę? No właśnie i co, zamykaj ryja i bieraj słuchawki, tak się robi rapy - to trochę gra w statki Ja jestem jak pirat, Ty nawet bez tratwy - tak właśnie dobijam, o brzegi się martwisz Ref: Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Moi ludzie są po lewo, moi ludzie są po prawo Kiedyś w życiu czułem niemoc, teraz znieczulam ją trawą Czego Ty ode mnie chcesz? Czego kurwo chcesz ode mnie? Miałem w życiu tyle zdjęć, ile Ty zdjęć mieć nie będziesz Nauczyłem się zabijać w myślach Teraz uczę się zabijać myśli Kiedy życie wchodzi mi na zygzak Lecę bokiem, a wy mi na parkingi Ja jestem gdzie jestem bo wszedłem i wziąłem Nie kamienia a coś co było w zanadrzu Bo wcześniej jak giermek, teraz po koronę Więc połykaj miecza i mów do mnie Artur Sukces boli wielu, wielu, wielu, wielu, wielu w chuj Dzisiaj mówią "przyjacielu" (cielu), jutro mówią wróg Jak widziałeś raz na miesiąc mnie to przestań teraz wmawiać, że robiłeś za "best frienda" Albo jak mnie nie znasz, priv a nie, że w tekstach no to po co wkręcać, że inaczej - nie kłam Ref: Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie.
Versus Yourname
Versus Yourname Miesiąc temu
Mozna prosic nazwe tego bitu bo mi sie bardzo przyda
Shiny
Shiny Miesiąc temu
Aha czyli koniec teledysków
Julia Lisiak
Julia Lisiak Miesiąc temu
Kocham😊😊😊
Anna Biernacka
Anna Biernacka Miesiąc temu
Reto najlepszy
Nolive Tuber
Nolive Tuber Miesiąc temu
Ahh jak dobrze mieć preorder
Katarzyna Ptak
Katarzyna Ptak Miesiąc temu
Zajebista nuta reto oby tak dalej
Maciek Rozciecha
Maciek Rozciecha Miesiąc temu
najlepsza piosenka z płyty "BOA"
pl pubg mlg
pl pubg mlg Miesiąc temu
Kurwa kocham
Mateusz Młynarczuk
Mateusz Młynarczuk Miesiąc temu
Boże kocham ten początek😍
Izi win
Izi win Miesiąc temu
Byś kurwa paznokcie chociaż obciął
PIXEL YT
PIXEL YT Miesiąc temu
Najlepsze wejście w bit🤘
Kalosz :D
Kalosz :D 2 miesięcy temu
kto już słuchał na spotifaju ?
niebieski lis z drakoni lub krwistogrodu
outro lepsze
Oliwier
Oliwier 2 miesięcy temu
Jak to chyba moja ulubiona pios z "BOA"
Halkol
Halkol 2 miesięcy temu
Wjechał na bit zajebiście retro szacunek słucham Cię od bossmana
Lilkonar official
Lilkonar official 2 miesięcy temu
Ua ReTo widzę feat z guziorem na płytce szacun
mati Rozwenc
mati Rozwenc 2 miesięcy temu
L
tomasz duc
tomasz duc 2 miesięcy temu
dobre ale nie rozumiem jednego skoro reto słucha średnio kilka milionów osób tak samo blache to dlaczego nbl ma tylko około 900 000 subskrypcji
Marta Chuda
Marta Chuda 2 miesięcy temu
ReTo rozjebał system nową płytą! Jest moc 💪🙂❤️
BOA DUSICIEL
BOA DUSICIEL 2 miesięcy temu
Daj mi suba dam Tb :)
jarek wiśniewski
jarek wiśniewski 2 miesięcy temu
kto such wiencej nisz 2 razy
Śmieszny Dziadek
Śmieszny Dziadek 2 miesięcy temu
Kurwa, pisze się jęzor
l i l r o s e
l i l r o s e 2 miesięcy temu
Uaaaaa
Marcin Walkiewicz
Marcin Walkiewicz 2 miesięcy temu
Zajebista nuta
Valot74
Valot74 2 miesięcy temu
babcia przyszla z drugiego konca miasta i sie pyta czemu tak cicho
Julka Kozłowska
Julka Kozłowska 2 miesięcy temu
Sztos❤️
Pawel Wieczorkiewicz
Pawel Wieczorkiewicz 2 miesięcy temu
Najgorsza płyta jaka w życiu słyszałem masakra gówno w chuj, i w tej nucie nie ma nic o jenzorze bezsens totalny!!! Tylko RS7 i Sorry Dolores jest ok.
Pawel Wieczorkiewicz
Pawel Wieczorkiewicz 2 miesięcy temu
Nie słuchaj tego gówna
Kacper Franczak
Kacper Franczak 2 miesięcy temu
Pawel Wieczorkiewicz siema Teksas
FloreX Xd
FloreX Xd 2 miesięcy temu
Kto Wręcz Kocha Muzykę Reta
andzia a
andzia a 2 miesięcy temu
kozak.
Patryk Jurek
Patryk Jurek 2 miesięcy temu
Ta piosenka jest jak ovbanger mało wyświetleń ale jest ZAJEBISTA!!!!
Twój Stary
Twój Stary 2 miesięcy temu
Moi ludzie są polewą
KamileQ
KamileQ 2 miesięcy temu
Co ty o mnie wiesz psie ? Chcesz mi na ogródek wejść psie 💙
Biały Pieseł
Biały Pieseł 2 miesięcy temu
Było ze rozpierfoli te gre zrobił to już kilka razy
marcel knap
marcel knap 2 miesięcy temu
Jesteś najlepszym raperem nikt ci nie dorównuje dawajcie suba
Serek Wiejski
Serek Wiejski 2 miesięcy temu
Czyżby Igor był reptilianinem? 🤨
Jacek Antas
Jacek Antas 2 miesięcy temu
Elo
Tobi Szmid
Tobi Szmid 2 miesięcy temu
Boa sztos, najlepszy album
bright shadow223
bright shadow223 2 miesięcy temu
T.A.T.U Nie dogoniat xD
Artur Sch
Artur Sch 2 miesięcy temu
Zajebisty jest
Kup_Mi _BMW
Kup_Mi _BMW 2 miesięcy temu
Reto +3
Daria Barańska
Daria Barańska 2 miesięcy temu
Zajebisty kawałek kocham
Natalia Żukowska
Natalia Żukowska 2 miesięcy temu
KOCHAM CIĘ
🏅Płoci🏅
🏅Płoci🏅 2 miesięcy temu
Tekst złoto
Wiktoria Wikusia
Wiktoria Wikusia 2 miesięcy temu
Reto król i tyle
Pro_siak Gamer
Pro_siak Gamer 2 miesięcy temu
Płyta na poziomie płyty damn, props w chuj, progress na maxa
Zbytni !
Zbytni ! 2 miesięcy temu
Bezczelnie zajęta jedzeniem kanapki
Kamil Wroński
Kamil Wroński 2 miesięcy temu
B O A rządzi
Kamil Koks
Kamil Koks 2 miesięcy temu
Fajneee :)
mk .MAX
mk .MAX 2 miesięcy temu
Kurwa, jakie to jest dobre!
Kris Toster
Kris Toster 2 miesięcy temu
ReTo chuj
seBastian Slowik
seBastian Slowik 2 miesięcy temu
Typie wpierdalam na pełnej, co Ty chcesz? Ja chcę rapować Z takim tempem nic Ci po siódemce jak "mnia nie dogoniat" Typy rozkładają ręce, panny rozkładają nogi Niejeden z nich jest po kresce, niejedna z nich jest po molly Jeżdżę dwa lata po Polsce, jak to kurwa ryje banie Widzę dupy, w których wieku jeszcze nawet ja nie brałem (damn, damn) Każdy chciałby dotknąć gwiazdy, a gwiazda gdy nie chce to znaczy ma kaprys Bo gdy chciałeś zdjęcie to ona nie patrzy bezczelnie zajęta jedzeniem kanapki Teraz mi mówią "bądź taki jak wcześniej", a wcześniej mówili, że w kółko o pannach Jak wydawałem "DAMN." to chceli mnie z "Moonlight" więc kurwa kto tu jest pojebem - wybaczta Nie robię co chciałby fanbase, puściłem "Wannabe" po "Minotaurze" Puściłem "Sen" jako singiel - wybaczcie, lecz tak niewielu z was dostrzegło prawdę "Czemu nie?" takie chujowe, to nie w dawnym stylu no i pod gimbaze? A pod "Kielon w górę" pijany tańczyłeś, czy mógłbyś przypomnieć skurwielu mi datę? No właśnie i co, zamykaj ryja i bieraj słuchawki, tak się robi rapy - to trochę gra w statki Ja jestem jak pirat, Ty nawet bez tratwy - tak właśnie dobijam, o brzegi się martwisz Ref: Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Moi ludzie są po lewo, moi ludzie są po prawo Kiedyś w życiu czułem niemoc, teraz znieczulam ją trawą Czego Ty ode mnie chcesz? Czego kurwo chcesz ode mnie? Miałem w życiu tyle zdjęć, ile Ty zdjęć mieć nie będziesz Nauczyłem się zabijać w myślach Teraz uczę się zabijać myśli Kiedy życie wchodzi mi na zygzak Lecę bokiem, a wy mi na parkingi Ja jestem gdzie jestem bo wszedłem i wziąłem Nie kamienia a coś co było w zanadrzu Bo wcześniej jak giermek, teraz po koronę Więc połykaj miecza i mów do mnie Artur Sukces boli wielu, wielu, wielu, wielu, wielu w chuj Dzisiaj mówią "przyjacielu" (cielu), jutro mówią wróg Jak widziałeś raz na miesiąc mnie to przestań teraz wmawiać, że robiłeś za "best frienda" Albo jak mnie nie znasz, priv a nie, że w tekstach no to po co wkręcać, że inaczej - nie kłam Ref: Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Powiedz co Ty o mnie wiesz, psie Chcesz mi na ogródek wleźć, psie A prawdziwi ze mną są, psie Więcej nie ugryziesz w dłoń, psie Nie jestem jak inni bo sie przyznam SKOPIOWANE wystarczy włączyc muzyke dac na kom. I tyle . Pozdrawiam
Kanwedor
Kanwedor 2 miesięcy temu
A w W ema 666
W0ojtek MinecraftPLTVHD
W0ojtek MinecraftPLTVHD 2 miesięcy temu
*Mama, nie sprzątaj, ReTo pozamiatał!😂🔥💯*
KamileQ
KamileQ Miesiąc temu
Stare
[EV] Vasilewsky
[EV] Vasilewsky Miesiąc temu
A ty przypadkiem nie jesteś za mały na słuchanie ReTo synku??
Angry star
Angry star 2 miesięcy temu
Kolejny dziecko
Adam Woźny
Adam Woźny 2 miesięcy temu
*Stare i słabe*
Kaki
Kaki 2 miesięcy temu
*stare*
pawel kirszanowski
pawel kirszanowski 2 miesięcy temu
to jest zarombiste
Adrian Kucharski
Adrian Kucharski 2 miesięcy temu
Kozakk💞
Małpa MNKY
Małpa MNKY 2 miesięcy temu
Mam pytanie do ReTo i do NewBadLabel Kiedy kolejny preoder reto ? 👊
Faking nup
Faking nup 2 miesięcy temu
-Halo? Straż pożarna? mój dom się pali! -Czy puścił Pan przed chwilą nową płyte ReTo? -No tak
Raczek
Raczek 2 miesięcy temu
Powiedz co ty o mnie wiesz psie
You Loco
You Loco 2 miesięcy temu
najbardziej to mi się spodobało. NAAAJS
Wiktoria Kruszewska
Wiktoria Kruszewska 2 miesięcy temu
Kurwa noo.. Poezja!❤❤❤
Kamila
Kamila 2 miesięcy temu
😍
xsheck3rx x3
xsheck3rx x3 2 miesięcy temu
1:59 Rozjebało !
jvlka jvleczka
jvlka jvleczka 2 miesięcy temu
mm kocham
Następny
Żabson - TRAPOLLO
2 miesięcy temu
11. ReTo - SPODNIE
10 miesięcy temu
17. ReTo - PĘTLA
10 miesięcy temu