Ciemny

Przerażająca transformacja kobiety w telewizji na żywo? NAGRANIE Reptilianie

Zjawiska Niewyjaśnione
wyświetleń 139 096
90% 1 998 213

W czasie programu na żywo miała miejsce dziwna przemiana dziennikarki? Czy Reptilianie potrafią zmieniać postać? Czy ukrywają się w postaci ludzi? Illuminati
Piramida ukazała się na niebie: plvid.com/video/wideo-2xi9-OHh6B4.html

Rozrywka

Opublikowany

 

15 maj 2018

ReptilianieJaszczuroludziezmiana oczutransformacja oczudziwne oczygadzie oczyprzemiana na żywoprzemiana w telewizjiilluminatijaszczury z kosmosu

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 335
Zjawiska Niewyjaśnione
PIRAMIDA ukazała się na niebie! Nagranie szokuje plvid.com/video/wideo-2xi9-OHh6B4.html
Kamil Skubała
Kamil Skubała 6 godzin temu
Zjawiska Niewyjaśnione fajnie się rozwijasz pamiętam 10k subów. DALEJ DO MILIONA
Young Matson
Young Matson 9 godzin temu
Mateusz Ortman może przypudrowala nosek białym proszkiem przed wystąpieniem lub światło się nietypowo odbijało ?
Mateusz Ortman
Mateusz Ortman 3 dni temu
Mam pomysl na film duch w szkole sp5 chojnice mowie prawde najpierw odglosy potem cienie potem monitoring potem przestraszenie i wiele innych reakcji w szkole ja sam chodze do tej szkoly i dlatego wiem kto nie wierzy ten sie myli xd
Marian Gladki
Marian Gladki 6 godzin temu
Niezrozumiale pie♤dzieli jadaczka jak zwykla przekupka a nie zadna reptilianka.
lubię gluten, laktoze i nie mam smartfona
ciekawe czy reptilianki sa ciasne
Ash Ketchum
Ash Ketchum 17 godzin temu
A ja wczoraj oglądałem streama Gracjana Roztockiego zasnąłem i wstałem o 3:15 :O
R. szajsung
R. szajsung 21 godzinę temu
Najwidoczniej w twojej wiosce nie ma sklepu (albo w nim jeszcze nie byles) gdzie sprzedaje sie szkla kontaktowe. Wybierz sie kiedys, jak bedziesz w jakims nieco wiekszym miescie, do sklepu optycznego i tam zobaczysz teczowki zolte, fioletowe, spiralne, kocie czy, jak w tym przypadku, gadzie i jakie tylko. Widze, ze na sile starasz sie zdobyc popularnosc robieniem taniej sensacji z byle czego. Naprawde, nie ma tam u was jakiejs porzadnej pracy bys zarabial normalnie, a nie "jutubowymi lajkami"...?!
saferlangie !
saferlangie ! Dzień temu
Jezu jaki gad
nami catake
nami catake Dzień temu
Soczewki kontaktowe? XD
Grzegorz Majewski
Grzegorz Majewski Dzień temu
Kiedyś jakas kasjerka w Biedrze miała takie oczy. .. Troche mnie zamurowało. Ale po chwili zajarzyłem ze są to takie sprytne soczewki kontaktowe , ot poprostu😙
Michasia Games&Vlog
S O C Z E W K I
Magdalena Żak
Magdalena Żak 2 dni temu
Nie to nasz gładzi mózg!!!!
Zjawiska Niewytłumaczone
może to jej urok a może to mejbelin ;d
Ave Me
Ave Me 5 dni temu
Lul
Zuzanna Marzejewska
A to może być mitologiczne stworzenie nagii ,który jest człowiekowi wżem co przemienia się w ludzi najczęściej to kobiety
kitok111
kitok111 7 dni temu
ee tam ja widziałem babe z chujem a nie jakieś tam oczy dziwne
Margret Baginski
Margret Baginski 7 dni temu
Reptile niemoga byc jak ludzie .oni niezmieniaja sie .ale sa jacys zmiennoksztaltni oni owszem moga przyjac cialo czlowieka na jakis czas.tak slyszalam od ludzi ktozy maja dar to widziec
Szymon Górski
Szymon Górski 7 dni temu
to znaczy że widźmineł to reptilianeł
Szymon Górski
Szymon Górski 7 dni temu
O kurwa wiedźmin
Thomas Riddle
Thomas Riddle 7 dni temu
widziałem kiedyś dziewczynę, która miała jedną źrenicę ROMB, a drugą trójkąt.
Igorski 95
Igorski 95 8 dni temu
Ja w to wieeze
WNB ###
WNB ### 8 dni temu
...To co innego niz reptilianie....
Łukasz Suchocki
Łukasz Suchocki 8 dni temu
Reto też tak potrafi
Twoj Stary Przyjaciel
Sam film o reptilianach nagrywałes a teraz mówisz ze przybyli na ziemie zeby przejąć nad nią kontrole. No uderz sie w głowę
Marcin Grabski
Marcin Grabski 8 dni temu
Nie mam zdania,a wy co myslicie o reptilianach?istnieja czy to spisek?
toksyczny x
toksyczny x 8 dni temu
zaduże źrenica na gadzie
Arkadiusz Damski
Arkadiusz Damski 8 dni temu
wydłubać gadom OCZY
GHOST
GHOST 8 dni temu
Ja tu kurwa nic nie widzę dziwnego
xPepe
xPepe 8 dni temu
Boże chron Królowa xd
JADFX featured channels
Dziennikarze często są tymi którym już wyprano mózgi. Osoby często bez własnego zdania, stworzeni do pełnienia konkretnej roli.
Krzysztof Błajdo
To repla
Red devil
Red devil 9 dni temu
może to jej urok a może to mejbelin ;d
Maja Rożniakowska
Made my day
Damian
Damian 6 dni temu
😆😆😆😆
Ola Pietrzak
Ola Pietrzak 8 dni temu
😂😂😂😂😂
Ola Kuczała
Ola Kuczała 9 dni temu
Kocham Twój głos i ton w filmikach. Tak po prostu :D i materiał jak zawsze świetny
Xanthin Demon Hunter
Sam jestem reptilianem a czemu nas obrażasz , niż złego wam nie robimy tyko pilnujemy was
Damianowskyy
Damianowskyy 9 dni temu
co ja jakim że to cudem
Bruce Banner
Bruce Banner 9 dni temu
czy ktos tez uwaza, ze to nie jest w koncu nagrywane jebana sokowirowka tylko czyms co nagrywa w standrdzie blizszemu HD? to kolejna diwna rzecz oprocz slepii tego czegos
Stefan Radziszewski
RETILIANIE = ILUMINATI=POTOMKOWIE UPADŁYCH ANIOŁÓW=OBCY . WSZYSTKIE TE NAZWY SIĘ POKRYWAJĄ , JEDNAKŻE ILLUMINATI , TO WIERCHUSZKA REPTILIAN .
WIELKI WÓDZ XD
WIELKI WÓDZ XD 9 dni temu
*Reliptianie nie istnieją i proszę przestać nagrywać o nas materiały*
Michał Nowicki
Michał Nowicki 9 dni temu
sam jestem reptilianem , nic złego wam robimy tyko pilnujemy was , przed wami samymi
Kondzio Tomaszewski
Zajebisty film!
Zbieram 40 tys subskrypcji bez filmów
*Cześć zostawcie mi SUBKA prosze brakuje tylko 4 do 35 250 pomóżcie bardzo was prosze*u
#Trololo /._. /
#Trololo /._. / 9 dni temu
I cię chuj.
Krzysztof Walczak
Sorki ale ja tam nic nie widziałem, poza pewną Panią.
Parsok
Parsok 9 dni temu
Istnieje choroba, która powoduje takie oczy.
Michał Nowicki
Michał Nowicki 9 dni temu
robimy tyko pilnujemy was
VanKing 1337!
VanKing 1337! 9 dni temu
Zapraszam na kanał VanKing1337!bo co 💯 Subików losuje 💯PSC jak zostawisz na kanle VanKing1337 subika to masz (9.8%) Szans na wygraną! Losowanie na Live w PIĄTEK
Mayuka
Mayuka 9 dni temu
Zajebisty materiał!
maximus
maximus 9 dni temu
Dobry filmik
Sebastian Wtf
Sebastian Wtf 9 dni temu
Piramidy na niebie (dobrze że nie w dupie) ,babofon -aligator w TV, bezdomni rozdający luksusowe auta... Kuniec świata blisko 🤔
Kremóweczki Mai YT
Super film :)
Adrian Markowicz
Adrian Markowicz 9 dni temu
No bez kitu. niezla transformacja. Prawie jak Transformers
Michał Nowicki
Michał Nowicki 9 dni temu
sam jestem reptilianem , nic złego wam robimy tyko pilnujemy was , przed wami samymi
Toster
Toster 9 dni temu
WIEDŹMIN!
Adrian Polkowski
Adrian Polkowski 9 dni temu
Xd ILUMINATI
Papik 007
Papik 007 9 dni temu
Always super:)
Wojciech Zawada
Wojciech Zawada 9 dni temu
Czy te oczy mogą kłamać.... Tak poważnie to i tak bym ją 😉😉😉 Pozdrawiam serdecznie 😆
Wojciech Zawada
Wojciech Zawada 7 dni temu
Miro Pasieka Jak Waszka 😉😉😉
Miro Pasieka
Miro Pasieka 7 dni temu
Wojciech Zawada a potem by Cię zjadła..
☆go1☯
☆go1☯ 9 dni temu
Ciekawe,te oczy wyglądają jakby ktoś photoshoppem albo innym programem do edycji wygiął dolną i górną część tęczówki i zrobił to hiper delikatnie by wyglądało to, ot co na realizm. Ps. invigilati,jak opracujeta technologię zmiany kształtu bio-ciała przez maszynę nie zostawiającą żadnych śladów podobnych do operacji chirurgicznej(metoda komórkowa a nie medyczna) to wołajta,pomogę jak mogę(nie tylko jako tester "generalny").
PrawdziwyGamer 123
👌
Eliza Opala
Eliza Opala 9 dni temu
Moje klimaty :) a i wgl uwielbiam twoje filmiki :D
Kasia 16
Kasia 16 9 dni temu
1:00 ta blondyna obok też w jakimś filmie zmieniała się w reptyliana!!
Krystyna Kalinowska
Dlatego faceci kochają blondynki!
blueman PL
blueman PL 8 dni temu
Bruce Banner twoja ostatnia wypowiedz nie ma orzeczenia i jest tak ,,kurwa,, prymitywna i pozbawiona sensu, że się zastanawiam po co szukasz dziury w całym?
Bruce Banner
Bruce Banner 8 dni temu
1: jestes adwokatem tej osoby? 2: literowka bylaby gdyby to bylo oglsdalam, oglzdalam czy cos. tu jest jawne przeniesienie mowy potocznej ( i niepoprawnej de facto) na jezyk pisany. som ludzie ktozy uwazajo rze "niemcą" jest poprawne..... co ja zreszta będę dyskutował z ludzmi, ktorzy swoj poziom wyslawiania mniejszy niz dzieci w pierwszej klasie... podstawowki!?
blueman PL
blueman PL 8 dni temu
Bruce Banner sam zaprzeczasz sobie... Bo tak się składa, że jest to literówka
Bruce Banner
Bruce Banner 8 dni temu
nie beszczeszcza go wulgaryzmy, literowki czy brak uzywania polskich liter, a bledy w stylu "niemcą", "wziąść" itp itd. podac kilka cytatow z ksiazek w ktorych jest uzywany wulgarny jezyk? wulgaryzm ma na celu podkreslenie swojej mysli w sposob bardziej dosadny. jak ktos tego nie rozumie, to trudno. nie moja wina.
Out5id3r
Out5id3r 9 dni temu
Na stos z nią!
zbieram 1000 subów bez filmów
Ja bardzo. dasz serce ?
gangster 89
gangster 89 9 dni temu
Siedzę w domu i nagle szafa zaczeła skrzypic otworzyła sie a w niej przerażającatwarz wtem się obudiłem i siedziałem pod kołdrą irobiłem wszystko żeby o tym zapomnieć
Mateo PC
Mateo PC 8 dni temu
Ile ty masz lat? Z tego się wyrasta
Michal Styczynski
gangster 89 odstaw grzyby, przynajmniej na jakiś czas :D
Tevez007
Tevez007 9 dni temu
*Super film, szkoda że taki krótki :D*
Kila
Kila 9 dni temu
Looool
Michael
Michael 9 dni temu
No jest to charakterystyczne wzniesienie oczodołów u sukubiny .
GUMA Z MÓZGU
GUMA Z MÓZGU 9 dni temu
Kurwiki w oczach XD
Maximus12
Maximus12 9 dni temu
Bardzo ciekwy film.
Cherry 24
Cherry 24 9 dni temu
Może miała soczewki 😂
Cogito ergo sum
Cogito ergo sum 9 dni temu
Jest taki jeden na yt, który mówi, że kobiety mają gadzi umysł ;).
Cogito ergo sum
Cogito ergo sum 9 dni temu
Żydzi to gady- naród wybrany do kontrolowania świata. Taka sytuacja.
Bożena Muszyńska
Co to jest potyka? W żadnym słowniku nie znalazłam. Czy to czasownik "potykać" w trzeciej osobie l.p. cz. ter.?
Official Alcoholic
Michał Nowicki kup se slownik
Michał Nowicki
Michał Nowicki 8 dni temu
hahaha - sarkastyczny , od kiedy ? nigdy nie widziałem żeby ona komuś pomogła , tyko rozwala ona życie ; niby który " polityk " by pomógł swoim ??? żaden oczywiście , bo są małostkowi i grubiańscy jedynie co ich obchodzi to ich portwel , a nie my : /
Sylwia Gorna
Sylwia Gorna 8 dni temu
potyka jest najważniejsza bo wpływa na inne dziedziny życia społecznego
Michał Nowicki
Michał Nowicki 8 dni temu
polityka to gówno
wojok wojaczek
wojok wojaczek 9 dni temu
Ciekawe oczy kobry.
xXeami MSP
xXeami MSP 9 dni temu
40kom przed 1000 wyswietlen przd 300like
Moderator Oficjalny
Creepy
Bobslej Dynks
Bobslej Dynks 9 dni temu
Pamiętam jak miałeś 500 tyś ka nie niecałe 200
Dubllet XD
Dubllet XD 9 dni temu
W dodatku ma duże czoło i często mruga?! Serio Creepy
szymecoffe
szymecoffe 9 dni temu
Dubllet XD xde
Kawanebe Kurvica
Kawanebe Kurvica 9 dni temu
O przecipa
Ad Da
Ad Da 3 dni temu
hahaha
Ada Duda
Ada Duda 9 dni temu
I bardzo dobrze. Niech w końcu Illuminati zrobią tutaj porządek, bo tak naprawdę myślę, że to akurat oni mają rację, a nie rząd. ☺️
Paweł Majewski
Paweł Majewski 8 dni temu
Ada Duda - ale Ty naprawdę myślisz, że oni wszyscy to altruiści, a to wszystko jest w szczytnym celu?? Nie odrzucam takiej możliwości ale jest to mało prawdopodobne ze względu na to kto jest w to zamieszany co robili i do czego są zdolni...
Oxyuranus microlepidotus
jaram Się prane w vizirze bielsze nie będzie. Zygmunt Chajzer
Bruce Banner
Bruce Banner 9 dni temu
kolejny dowod dlaczego kobiety nie powinny rzadzic.... ( przykladow jest wiele)
Ada Duda
Ada Duda 9 dni temu
Paweł Majewski Paweł masz w zupełności rację, i dlatego chciałabym chociaż trochę otworzyć im oczy, bo nie może tak być, że ludzie będą tak traktować kogoś naprawdę dobrego.
Paweł Majewski
Paweł Majewski 9 dni temu
To co mówisz jest wersją NWO w pozytywnym świetle i wydaje się mieć sens, ale ludzie już tak daleko zabrnęli w swoim egoizmie i chęci dominacji, że nie wierzę w tą wersję :/
Mirosław Jankowski
Ślepia faktycznie ma trochę nie wyjściowe A to że mruga to po prostu nadaje morsem
Damianowskyy
Damianowskyy 9 dni temu
myśle że to jest prawdziwe a nie oszukaństwo
Nelek
Nelek 9 dni temu
Masz może link do tego nagrania ??? 😮😮😮
Bruce Banner
Bruce Banner 8 dni temu
musze go tylko spotkac ;). widze, ze tez fan/fanka Marvela ;)... comics forever :D
Nelek
Nelek 8 dni temu
Banner, bardzo się z tobą zgodzę i mam nadzieję, że w końcu wyjdzie z Ciebie ten potwór i skopie tyłek Thanoswi. 😉😉😉
Bruce Banner
Bruce Banner 8 dni temu
zlosc i strach to dwie rozne impresje, jednak idace w parze. strach moze budzic zlosc ;).
Nelek
Nelek 8 dni temu
Jakoś po ostatniej ,,wizycie" przez Thanosa masz problem ze zmianą. Widzisz... nawet taka postać jak Hulk potrafi się bać. 😊😊😊
Bruce Banner
Bruce Banner 8 dni temu
Panuje nad nim. W indiach cwiczylem joge zanim odezwala sie czarna wdowa z ramienia tarczy. Co nie zmirnia faktu ze jestem "zawsze zly" 😉
KINIU - Clash Royale
Jestem zmienno kształtny
KINIU - Clash Royale
Michał Nowicki no właśnie
Michał Nowicki
Michał Nowicki 9 dni temu
sam jestem reptilianem , nic złego wam robimy tyko pilnujemy was , przed wami samymi
Zuzia Andrejczui
Zuzia Andrejczui 9 dni temu
kto przed 50 wyświetleń ja
Mateusz kruszwil
Mateusz kruszwil 9 dni temu
27
Odział gromu
Odział gromu 9 dni temu
W polskim PiS jest dużo reptilian i szarakow
MiK
MiK Dzień temu
Wiem, że nie w temacie i przepraszam, że robię to pod czyimś materiałem ale proszę o ocenę mojego kanału, gdzie konfrontuję Biblię z nauką. Pozdrawiam:)
Odział gromu
Odział gromu Dzień temu
Nero Boży Białostocki był ale ludzie się wkurzyla rizniesli PiS
Nero Boży Białostocki
A jest np. argentyński PIS?
Odział gromu
Odział gromu 4 dni temu
Piotr Kosa to co lepiej wydawać nie wiadomo na co a wojsko służba zdrowia na co kasa w takim razie idzie drogi kolego
Piotr Kosa
Piotr Kosa 4 dni temu
Odział gromu debil polityczny nawet tu pisze
Olgierd Von Everec
Myślałes ze ci to ujdzie płazem gadzie ?
Adam Adam
Adam Adam 9 dni temu
To już wiem kim była moja była. Tj. Kim jest.
Dadi TV
Dadi TV 9 godzin temu
XD
Adam Adam
Adam Adam 10 godzin temu
Aha. XD
Dadi TV
Dadi TV 10 godzin temu
Adam Adam Popełniłeś jeden błąd interpunkcyjny, więc nie jest mi głupio XD
Adam Adam
Adam Adam 10 godzin temu
Sprawdziłeś? Nie jest ci głupio? XD
Dadi TV
Dadi TV 11 godzin temu
Adam Adam XDD ale z ciebie kretyn XD
Bart PE
Bart PE 9 dni temu
Zróbcie kiedyś filmik jak wygląda prawdziwy reptilian
Darkness Supreme
Darkness Supreme 9 dni temu
Pamietam jak miales 20k...teraz masz prawie 200k .')
Lil ReRe
Lil ReRe 9 dni temu
Świetny filmik :)
Mark 13
Mark 13 9 dni temu
Dla idiotow na pewno.
Ja!!! Mistyk
Ja!!! Mistyk 9 dni temu
a co Ty nie wiesz ,że wszystkie baby to jędze i gadziny?!!!!heh ..też mi nowość
Odział gromu
Odział gromu 5 dni temu
Krystyna Kalinowska tylko że nie wszyscy tacy są za dużo filmów podaj przynajmniej przykład kto tak robi
Krystyna Kalinowska
Za to wy faceci, to anioły boże, qwa!Was to już nic nie prześcignie w waszych lucyferiańskich upodobaniach i w zmuszaniu partnerek do najdziwniejszych wam miłych zachowań.Zanim skrytykujesz kobietę spójrz na swoje zachowanie się w różnych sytuacjach.
Michał Nowicki
Michał Nowicki 9 dni temu
sam jestem reptilianem a czemu nas obrażasz , niż złego wam nie robimy tyko pilnujemy was
Odział gromu
Odział gromu 9 dni temu
izabela Igbar zabierzemy smocze jądra i poprosimy smoka by powiedział prawde
izabela Igbar
izabela Igbar 9 dni temu
Niektóre to nawet smoki :)
Andrzej Dlugi
Andrzej Dlugi 9 dni temu
1
DjuuuX
DjuuuX 9 dni temu
Świetny Filmik ! 👊🔥🐸
DjuuuX
DjuuuX 9 dni temu
Dziękuje za serducho ! 👊
Polski
Polski 9 dni temu
Już prawie 200k???? Pamiętam jak miałeś około 20 k ;)
Marcus Fox
Marcus Fox 2 dni temu
Każdy kiedyś dorasta :D
Tevez007
Tevez007 9 dni temu
Ja też pamiętam
czarna zjawa
czarna zjawa 9 dni temu
Polski ja też
xXx MomioGames xXx
No to oglądam ;*
Jakub Ru
Jakub Ru 9 dni temu
lpozdrawiam fajne filmiki zostawcie subaaaa
JR11 GAMING
JR11 GAMING 9 dni temu
D
Następny