Ciemny

Przerażająca transformacja kobiety w telewizji na żywo? NAGRANIE Reptilianie

Zjawiska Niewyjaśnione
wyświetleń 357 767
86% 3 096 504

W czasie programu na żywo miała miejsce dziwna przemiana dziennikarki? Czy Reptilianie potrafią zmieniać postać? Czy ukrywają się w postaci ludzi? Illuminati
Piramida ukazała się na niebie: plvid.com/video/wideo-2xi9-OHh6B4.html

Rozrywka

Opublikowany

 

15 maj 2018

ReptilianieJaszczuroludziezmiana oczutransformacja oczudziwne oczygadzie oczyprzemiana na żywoprzemiana w telewizjiilluminatijaszczury z kosmosu

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 536
Zjawiska Niewyjaśnione
Zjawiska Niewyjaśnione 3 miesięcy temu
PIRAMIDA ukazała się na niebie! Nagranie szokuje plvid.com/video/wideo-2xi9-OHh6B4.html
Mateusz Ortman
Mateusz Ortman 2 dni temu
To juz nieaktualne
Men-11 Superhero2883
Zjawiska Niewyjaśnione xD
Halina Lisc
Halina Lisc Miesiąc temu
Soczewki kontaktowe mozesz kupic jakie chcesz i zmienic oczy na jakie chcesz.
Wunsz rzeczny
Wunsz rzeczny 2 miesięcy temu
Zjawiska Niewyjaśnione fajnie się rozwijasz pamiętam 10k subów. DALEJ DO MILIONA
Young Matson
Young Matson 2 miesięcy temu
Mateusz Ortman może przypudrowala nosek białym proszkiem przed wystąpieniem lub światło się nietypowo odbijało ?
jadwiga bodegwin
jadwiga bodegwin 8 dni temu
co też ludzie nie wymyślą
piterman Maciocha
piterman Maciocha 11 dni temu
To po jakim towarze robią się takie oczy? Muszę spróbować... xD
Oliwkens
Oliwkens 12 dni temu
a może po prostu colomba iris
xMisiaQx
xMisiaQx 13 dni temu
Też chce takie oczy..
Artur Piotrowski
Artur Piotrowski 22 dni temu
Ciekawe czy ktoś bierze pod uwagę soczewki kosmetyczne. ..
Dominik Witowski
Dominik Witowski 22 dni temu
-Umiesz Tak? XD-
one piece of my heart
Reptilianka
Chris Anderson
Chris Anderson 23 dni temu
żydzisko tam widze czyli nic specjalnego
Izabella
Izabella 23 dni temu
moja koleżanka ma takie źrenice od urodzenia, pierdolicie głupoty.
Sebastian Wtf
Sebastian Wtf 23 dni temu
A może to.... żona tego gada z mortal kombat...maj gadd
Damiano
Damiano 24 dni temu
Pojebało cię 😂😂😂😂
Edyta Sikorska
Edyta Sikorska 24 dni temu
Bóg stworzył faceta. Idlatego Jezus musiał przyjść na świat żeby go zbawić. Od faceta jest wszelkie zło i wszelką przemoc i rywalizacja między kobietami i nienawiść. I rozbieranie się dla faceta. Kobiety to są wampirzyce tych złych facetow. Istnieją jeszcze dobre kobiety. Te tkwią w Bogu lub są zakonnicami. Reszta to czasami są dna pod każdym względem. Nic nie warte puste. Głupie. . wykład skończony. Szatańskie y i zepsute x. . I tak właśnie czasami gnój gości na ziemi. A wszelkie demony to są produktu waszej działalności. Zepsute społeczeństwo. Jesteście upaprani w gownie. Piekło jest pełne .......zepsutych ludzi
Edyta Sikorska
Edyta Sikorska 24 dni temu
Mężczyźni tak przeklinają. Mężczyzna to dno moralne. Jakie oni rzeczy pptrafia robić przy pomocy dziwek. Na szczęście nie wszystkie kobiety są dziwkami
Edyta Sikorska
Edyta Sikorska 24 dni temu
Jaka ta dzisiejsza młodzież jest zepsuta. widać po komentarzach. Takie przekleństwa ...jak by każde z nich zrobiło w życiu cos podobnego do swinskich odchodów
Magdalena Pawlak
Magdalena Pawlak 25 dni temu
proponuję sprawdzić pod hasłem coloboma co się kryje za tymi źrenicami 😉
Stefan Batory
Stefan Batory 25 dni temu
Pismo poczytać wystarczy, wszystko ukryte jest w metaforach
NC-revolution
NC-revolution 25 dni temu
XDDDD
Tonyy Sopranoo
Tonyy Sopranoo 25 dni temu
Aaaaaa ha ha ha ha uuuu hu hu hu czary mary
Marysia Vlog
Marysia Vlog 25 dni temu
Zawsze chciałam mieć gadzie oczy xD
KKT
KKT 25 dni temu
A może założyła sobie soczewki 🤨
Antoni Antek
Antoni Antek 25 dni temu
Wy debile, jak to kamerzysta lub kamera odbija się w oczach.
Kimshii 36
Kimshii 36 25 dni temu
Efekt snapchata XD
Ayee Zoldyck
Ayee Zoldyck 25 dni temu
Mogła mieć soczewki ;)
Aneta Segieta
Aneta Segieta 26 dni temu
Tez mi cos kaputerowo zrobi ktos i wielkie halo. Na żywo widzialam syna kolezanka ma od urodzenia jedno oko niebieskie jedno zielone.
Valdim Bojar
Valdim Bojar 26 dni temu
A moze to zwykły efekt komputerowy nigdy nie wierze w takie gowno
crazy crazy
crazy crazy 26 dni temu
Kurwa to sa soczewki
nobody calls me chicken
Taa kurwa jak złapiesz kogoś za jaja i skręcisz wora to też oczy wybałuszy jak żaba. Chujnia z kutasówą!!
Park Jimin
Park Jimin 26 dni temu
Pierdolisz
maciej pawlik
maciej pawlik 26 dni temu
Jebać 🦎
xBabyDon'tCryx Msp
xBabyDon'tCryx Msp 26 dni temu
Moja kol ma podobne oczy xdd
U-F-O 015f82bYt
U-F-O 015f82bYt 26 dni temu
CHUJ W DUPIE
Uf NOL
Uf NOL 26 dni temu
Działanie na świadomość, podświadomość i nadświadomość ludzką. Oni żyją wśród nas a my wśród nich.Małpy wśród nas a my wśród małp, czy jesteście w stanie ich coś nauczyć?.
john Kowalsky
john Kowalsky 27 dni temu
Ale pierdolisz
Ulfberg
Ulfberg 27 dni temu
Zabić to zanim złoży jaja.
Dawid Michalski
Dawid Michalski 28 dni temu
POTOMSTWO WĘŻA - SZATANA !!!
{{ єlνєѕlρѕ тν }}
A moim zdaniem to po prostu jakaś choroba i tyle
Agula
Agula 28 dni temu
Mi się wydaje ze to demon
Dj Slavman
Dj Slavman 29 dni temu
Kurwa reptilian dobry żart xDdDDxd
Matrix
Matrix 29 dni temu
co to ten telewizor kolory zmienia
Natalia Paszowska
Natalia Paszowska Miesiąc temu
Bozee to niszczy mózg xDDD
Kraken.TV
Kraken.TV Miesiąc temu
Przecież widać, ze to coś odbija się w jej oczach. Ja bym to zrzucił na oświetlenie
Krzysztof Masek
Krzysztof Masek Miesiąc temu
Ty deblu to są soczewki
Qube K
Qube K Miesiąc temu
To jest Kobietą kot xD
SNAPCHAT
SNAPCHAT Miesiąc temu
XD?
Miro Kaz
Miro Kaz Miesiąc temu
Ja noszę okulary.
Marlena Hałusek
Marlena Hałusek Miesiąc temu
Bo Bóg mógł ludziom przebaczyć tylko przez śmierć jego syna umiłowanego, którego poświęcił na zabicie i ukrzyżowanie za nas,bo tak to nigdy by nam nie wybaczył naszych strasznych grzechów, nie chciał znowu topić ludzi jak kiedyś w potopie za ich grzechy i posłał na ziemię Jezusa który stał się człowiekiem jak my i Bóg chciał, żeby jego syn jedyny umarł na krzyżu za nas,abyśmy my mogli żyć,i przez śmierć syna Bóg zmiłowal się i zapomniał co ludzie zrobili złego a Jezus przez swoją śmierć pojednanal ludzi z Bogiem i powiedział Bóg ze jeśli kto uwierzy w Jezusa to nigdy nie umrze,ale będzie miał życie wieczne w niebie,czego wam kochani moi bracia i siostry życzę :-)
Delay Lama
Delay Lama Miesiąc temu
Wtf?
Nergal 20
Nergal 20 Miesiąc temu
Ja bym siłe ładnie przywitął z władcami świata :)
Ayano Rei
Ayano Rei Miesiąc temu
To jest choroba po prostu, znam conajmnjej 2 osoby które mają takie oczy od urodzenia przez chorobę
Deadpoolomaniaczka
Deadpoolomaniaczka Miesiąc temu
Albo to kolorowe soczewki xD
takisobieblues
takisobieblues Miesiąc temu
Taka całkiem ruchable ta jaszczura.
:c c:
:c c: Miesiąc temu
Soczewki
Kamil svit
Kamil svit Miesiąc temu
przrazajace
Ksiądz Mrawww Natanek
A może ona ma naturalne takie oczy i jest z nich szczęśliwa i nie chce ich zmieniać
폴란드말드나
폴란드말드나 Miesiąc temu
Może ma soczewki?
Yukio Hatake
Yukio Hatake Miesiąc temu
01:00 wideo z przemianą
Winston Smith
Winston Smith Miesiąc temu
Reptilianie mają niesamowite parcie na szkło, szczególnie pchają się do amerykańskiej telewizji.
Kesbi
Kesbi Miesiąc temu
Reflektory zbyt mocno ją po oczach waliły a one próbowały jakoś przyzwyczaić się do tej sytuacji
Aleksandra
Aleksandra Miesiąc temu
Ona jest wiedźminką xD
Mario Specchio
Mario Specchio 2 miesięcy temu
czlowiek zawsze byl gadzina mowiono zawsze na zlego czlowieka to nie czlowiek to gadzina ty gadzino i t p cos mamy w sobie z gada nadazy sie pewna sytuacja i wychodzi z nas gadzia rasa
Camilla
Camilla 2 miesięcy temu
Wygląda przerażająco. Jakoś tak nienaturalne ma ruchy twarzy, oczy uciekają, dziwnie usta się układają.. to jakaś reptilianka, która jeszcze nie do końca nauczyła się być człowiekiem
P0WeR0fRA
P0WeR0fRA 28 dni temu
Camilla a to nie twoja stara była xD?
Zbyszek
Zbyszek 2 miesięcy temu
i typowa męska twarz tej ,,kobiety"
Ingram Alastrine
Ingram Alastrine 2 miesięcy temu
Mi to wygląda na rzadką chorobę oczu, która objawia się właśnie deformacją źrenicy... Zauważcie, że oczy nie zmieniają się, wręcz przeciwnie- cały czas są takie same...
Ingram Alastrine
Ingram Alastrine Miesiąc temu
Głąbek Gołąbek Chociaż też, przyznam, że mając do czynienia z, widoczną na filmie, "jakoscią ultra HD marki kalkulator" 😂😂😂 no to... Wszystko jest możliwe 😂 Możliwe, że są to soczewki, chociaż nie jestem pewna, czy produkują takie "kopnięte", nawiązując do krztałtu źrenicy XD
Ingram Alastrine
Ingram Alastrine Miesiąc temu
Głąbek Gołąbek Hmmm, soczewki raczej są symetryczne typowe, pełne "kocie oko") i posiadają wyraźnie sztuczną strukturę (brak fibryli itd z przyczyn oczywistych 😂😂😂) a oczy tej kobiety wydają się naturalne, tylko że źrenica zdaje się lekko "pochylona", właśnie ten, z braku lepszego określenia, "kąt" tej "podłużnej" części źrenicy, może wskazywać na jej deformację... Z tego, co mi wiadomo, jest to pewnego rodzaju mutacja genetyczna 🤔
Głąbek Gołąbek
Głąbek Gołąbek Miesiąc temu
Może ona poprostu ma soczewki ? xD
Gwynblied
Gwynblied 2 miesięcy temu
"Reptilianie istnieją, to co ludzkość czeka to dopiero początek"-MROK zapanuje nad jasnością wszyscy się odwrócą od was 2046-2050:68+26 Strzeście się ,bo nawet znane osoby skrywają prawdę.
KRySTAL LPS TM
KRySTAL LPS TM 2 miesięcy temu
Uuuu xD moj koy ma takir oczy
oToxiiXz
oToxiiXz 2 miesięcy temu
1.21 jej jezyk
slawomir adam
slawomir adam 2 miesięcy temu
O, kurde...
Dawid dyjaj
Dawid dyjaj 2 miesięcy temu
Nie ma czegoś takiego jak Reptilianie to jest bajeczka dla naiwnych i głupców aby odciągnąć ludzi od prawdziwych problemów świata i namieszać w głowie.
Sata
Sata 26 dni temu
Dawid dyjaj zgadza się!!! albo jeszcze przestraszyć i wyciągnąć kase, jak to było 2012 roku, (bogaci wykupywali na wiadomomym skrawku ziemi, który miał przetwać i wykupywali miejsca w bunkrach; ale czy do końca to było prawdą, tego nie wiem)
Kajetan Chrumps
Kajetan Chrumps 2 miesięcy temu
Wy tu wszyscy macie negatywne wibracje EGO !
Kajetan Chrumps
Kajetan Chrumps 2 miesięcy temu
transformacja dzięki programowi graficznemu haha!
Alicja Gurda
Alicja Gurda 2 miesięcy temu
Truciznę to masz od chwili szczepienia i w mózgu i we krwi i kadm i rtęć z tym że teraz dodawane są do szczepionek DNA martwo urodzonych dzieci lub wyskrobanych ,z wadami genetycznymi które podane noworodkowi - który nie ma osłony krew mózg przed ineazja trucizn, bakterii wirusów - wbudowuje się w jego własne DNA zmieniając je. W szczepionkach ale i w chemitralsach są nanoroboty którymi można cię uruchamiać i wyłączać powodując np zawał,udar mikrofalowym uderzeniem. Doda już raczej z tego nie wyjdzie wybrała władzę i pieniądze i już tak zostanie aż do jej końca .Chyba że się jeszcze na coś przyda tym zwyrodnialców masonicom.
tomasz grochocki
tomasz grochocki 2 miesięcy temu
ha ha ha ale masz nasrane w bani! A tak na poważnie nam iluminatom możecie naskoczyć
Melina Tv
Melina Tv 2 miesięcy temu
nie siejcie propagandy.. rasa reptyliańska jest wymyślona
Jakub Zieleziński
Jakub Zieleziński 2 miesięcy temu
To moze byc wada wzroku
Karolina Szczanowicz
Karolina Szczanowicz 2 miesięcy temu
Moja koleżanka ma też takie oczy ale to tylko dlatego że się tak urodziła
Aga Maksymów
Aga Maksymów 2 miesięcy temu
Ona ma wadę
Aga Maksymów
Aga Maksymów 2 miesięcy temu
Ma normalne oczy bo jak ja nagralam psa to też takie bylo
Aga Maksymów
Aga Maksymów 2 miesięcy temu
Mama mówi że nie istnieją i nie są na świecie więc nie ma się czego bac
Nela g
Nela g 2 miesięcy temu
Trudno powiedzieć bo niektórzy mają taki urok , sama mam koleżankę której jedną źrenica ma kształt serduszka .
HestiaBB
HestiaBB 2 miesięcy temu
soc
Krzysztof Kaminski
Krzysztof Kaminski 2 miesięcy temu
Ciemnoty w bijasz ludziom
Ernest TheHolyPope
Ernest TheHolyPope 2 miesięcy temu
To były soczewki
xpingus
xpingus 2 miesięcy temu
A może soczewki takie ma?
Marian Gladki
Marian Gladki 2 miesięcy temu
Niezrozumiale pie♤dzieli jadaczka jak zwykla przekupka a nie zadna reptilianka.
Ash Ketchum
Ash Ketchum 2 miesięcy temu
A ja wczoraj oglądałem streama Gracjana Roztockiego zasnąłem i wstałem o 3:15 :O
R. szajsung
R. szajsung 2 miesięcy temu
Najwidoczniej w twojej wiosce nie ma sklepu (albo w nim jeszcze nie byles) gdzie sprzedaje sie szkla kontaktowe. Wybierz sie kiedys, jak bedziesz w jakims nieco wiekszym miescie, do sklepu optycznego i tam zobaczysz teczowki zolte, fioletowe, spiralne, kocie czy, jak w tym przypadku, gadzie i jakie tylko. Widze, ze na sile starasz sie zdobyc popularnosc robieniem taniej sensacji z byle czego. Naprawde, nie ma tam u was jakiejs porzadnej pracy bys zarabial normalnie, a nie "jutubowymi lajkami"...?!
saferlangie !
saferlangie ! 2 miesięcy temu
Jezu jaki gad
nami catake
nami catake 2 miesięcy temu
Soczewki kontaktowe? XD
Grzegorz Majewski
Grzegorz Majewski 2 miesięcy temu
Kiedyś jakas kasjerka w Biedrze miała takie oczy. .. Troche mnie zamurowało. Ale po chwili zajarzyłem ze są to takie sprytne soczewki kontaktowe , ot poprostu😙
Panda Games
Panda Games 2 miesięcy temu
S O C Z E W K I
Magdalena Żak
Magdalena Żak 2 miesięcy temu
Nie to nasz gładzi mózg!!!!
Zjawiska Niewytłumaczone
Zjawiska Niewytłumaczone 2 miesięcy temu
może to jej urok a może to mejbelin ;d
Ave Me
Ave Me 2 miesięcy temu
Lul
Zuzanna Marzejewska
Zuzanna Marzejewska 2 miesięcy temu
A to może być mitologiczne stworzenie nagii ,który jest człowiekowi wżem co przemienia się w ludzi najczęściej to kobiety
kitok111
kitok111 2 miesięcy temu
ee tam ja widziałem babe z chujem a nie jakieś tam oczy dziwne
Margret Baginski
Margret Baginski 2 miesięcy temu
Reptile niemoga byc jak ludzie .oni niezmieniaja sie .ale sa jacys zmiennoksztaltni oni owszem moga przyjac cialo czlowieka na jakis czas.tak slyszalam od ludzi ktozy maja dar to widziec
Szymon Górski
Szymon Górski 2 miesięcy temu
to znaczy że widźmineł to reptilianeł
Szymon Górski
Szymon Górski 2 miesięcy temu
O kurwa wiedźmin
Thomas Riddle
Thomas Riddle 2 miesięcy temu
widziałem kiedyś dziewczynę, która miała jedną źrenicę ROMB, a drugą trójkąt.
Igorski 95
Igorski 95 2 miesięcy temu
Ja w to wieeze
WNB ###
WNB ### 2 miesięcy temu
...To co innego niz reptilianie....
Następny