Ciemny

Przemy艣lenia Niekrytego Krytyka: UWAGA! Niebezpiecze艅stwo

Niekryty Krytyk
Subskrybuj
wy艣wietle艅 238 810
95% 16 455 707

馃幀 Jakie niebezpiecze艅stwa czyhaj膮 na nas w domu, szkole i na ulicy?
馃懀 on 馃摲 @niekrytyk
馃懄馃徎馃摉 bit.ly/2A6aY07
鉁嶏笍馃摟 niekrytykrytyk@gmail.com
馃憰馃崫馃嵕 niekrytykrytyk@gmail.com
馃帳 bit.ly/2pNed6C
馃帹 @purephotostudio
馃憤馃槝
馃 Fragmenty utwor贸w nale偶膮 do ich prawnych w艂a艣cicieli i zosta艂y wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

Rozrywka

Opublikowany

 

9 pa藕 2018

niekryty krytykniekrytykrytykoceniaprzemy艣lenia niekrytego krytykaMaciej Fr膮czykFraczykMacfra84smieszne艣mieszneparodiahumordowcipzabawneFunnyComedyParodysmieszny filmszmieszne filmyvlogVideo Blog (Industry)krytykarozrywkaprogram rozrywkowyniebezpieczenstwo

Udost臋pnij:

Link:

艢ci膮gnij wideo:

艁aduj臋.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 5 155
MUSICBAND CAPELLA
MUSICBAND CAPELLA 55 minut temu
ROCZNIK '75 :)
Tobi D
Tobi D 2 godzin temu
1997
EMEK!!!
EMEK!!! 2 godzin temu
'01... fajnie zaliczam si臋 do tych kilku procent poni偶ej 18, wybornie
mateo eo
mateo eo 2 godzin temu
Rocznik 2003
Piotr Michalczak
Piotr Michalczak 3 godzin temu
04 szczury labotaryjne xD
Yo-Chu
Yo-Chu 3 godzin temu
Niekryty, masz dawa膰 w swoich filmikach wi臋cej 偶art贸w o PFK (a szczeg贸lnie o moim idolu Magiku) bo inaczej przyjd臋 ci do domu i... Zgwa艂c臋 ci... Okulary!
Chloe 99_11
Chloe 99_11 4 godzin temu
Rocznik 99 BIJACZ!
a baek
a baek 4 godzin temu
Rocznik 00
Kamil Kamil
Kamil Kamil 4 godzin temu
86
Sandra Miller
Sandra Miller 4 godzin temu
96 馃槉馃槉
Sznur_ek 188
Sznur_ek 188 4 godzin temu
Rocznik 2006 TAKI presti偶 (XD)
Mateusz Suprun
Mateusz Suprun 5 godzin temu
Rocznik 01 podnosi statystyki
Edzio Redzio
Edzio Redzio 5 godzin temu
Zamiast tego psa mog艂e艣 da膰 Pana Policjanta z odc bezpiecze艅stwo dziecka :p
Kuba Rojek
Kuba Rojek 6 godzin temu
Kto jest z 2005 daje like
Kennie LPS
Kennie LPS 6 godzin temu
Rocznik 2008 hehe mam 10 i cie ogl膮dam nie pytajcie...
Adam G
Adam G 6 godzin temu
10.12.2000
Natan Da艂ek
Natan Da艂ek 6 godzin temu
2006
OLO BOLO
OLO BOLO 7 godzin temu
10:45 pozdrawiam z pod艂ogi :)
maciej klikowicz
maciej klikowicz 8 godzin temu
03
Jakub Gajewski
Jakub Gajewski 8 godzin temu
Ja z 2006
001Hela
001Hela 8 godzin temu
Rocznik 94 :)
Amun Habi
Amun Habi 8 godzin temu
Na Ratunek 112 s. V odc. 271 XD
NETOPERK
NETOPERK 8 godzin temu
2018
Agnieszka Szulc
Agnieszka Szulc 9 godzin temu
Rocznik 93馃憤馃憤
Victor G&V
Victor G&V 9 godzin temu
Mam dla ciebie 偶art niekryty- Jaka jest filozofia Chi艅czyk贸w? Z 偶贸艂tka si臋 zrodzisz, 偶贸艂tkiem si臋 staniesz.
Piotr Brej
Piotr Brej 9 godzin temu
Dawaj odcinek 693 trudnych spraw prosz臋
Hashtag Gaby
Hashtag Gaby 9 godzin temu
Mo偶e to tylko ja znam swoich s膮siad贸w tak dobrze, ale no, ja bym wsiad艂a, je艣li jedzie w stron臋 domu.
Hashtag Gaby
Hashtag Gaby 9 godzin temu
Rocznik wymieraj膮cego gatunku homogimnazjus, jeszcze rok i koniec :V PS Czy tylko mi si臋 pojawi艂y 3 reklamy w trakcie filmu? My艣la艂am, 偶e szlag mnie trafi :V
Domi Niki
Domi Niki 9 godzin temu
rocznik 00!
MARUO PL
MARUO PL 9 godzin temu
nie wiem mo偶e ten obcy go tylko zgwa艂ci膰 niewiem trudny ten program jak milionerzy
Weronika Nowak
Weronika Nowak 10 godzin temu
2002
LIL FNTOM
LIL FNTOM 10 godzin temu
Najlepszy Rocznik 99 przed tym ca艂ym 2000 + kt贸re zarabia na 500 +
MARUO PL
MARUO PL 10 godzin temu
2006
Emma S
Emma S 10 godzin temu
U mnie rocznik 2006, Volkswagen Golf V, 1.9... Aaa, to o date urodzenia chodzilo? To moze pominmy, bo wsrod widzow tego kanalu jeszcze wyjde na pedofila.
Metalizer
Metalizer 10 godzin temu
2002
Pianek Play
Pianek Play 11 godzin temu
12rocznik
Anna Ponikowska
Anna Ponikowska 11 godzin temu
Rocznik 93, cwierc wieku mine艂o 馃槖
Piotr Rogowski
Piotr Rogowski 13 godzin temu
Ten piese艂 strasznie wkurzaj膮cy :P
Adrian
Adrian 13 godzin temu
rocznik 93. A ten pies w filmie slabo wyszedl... Elmo albo pan kukielka lepszy :)
Kotor
Kotor 16 godzin temu
2005 rok
Kadomatsu
Kadomatsu 21 godzin臋 temu
rocznik 97 ;P odcinek bomba!
zapisy live ljayaplxd Xd
04
Shibe ;V
Shibe ;V 23 godzin temu
Odpu艣膰 psa b艂agam...
Marcel Tabaszewski
Marcel Tabaszewski Dzie艅 temu
2003 xd
Mrs. Miriam Feather Bone
Co wy si臋 prujecie, ten pies nie by艂 taki z艂y ;P
Olenka 8435
Olenka 8435 Dzie艅 temu
95. :D ogladam od pierwszego odcinka
Dawid Ku藕mierczyk
Dawid Ku藕mierczyk Dzie艅 temu
Rocznik 06 kto te偶 podawa膰 MSP :LAUGINKEMOI: :)))))))) :dddDD !!1
Zbawca Pokemon
Zbawca Pokemon Dzie艅 temu
Czy pami臋tasz te stare czasy, kiedy by艂e艣 #1 w youtubie, Minecraft by艂 popuralny, a inne kana艂y jak np: Blowek, rezi dopiero raczkowaliw PLvid?
krolik sm
krolik sm Dzie艅 temu
EMSI na tropie - Mechanik moj 70-letni dziadek sie usmial, zrob odcinek xD
艁ukasz Guba艅ski
艁ukasz Guba艅ski Dzie艅 temu
84
Davel
Davel Dzie艅 temu
W takiej sytuacji nie powinien si臋 wog贸le do niego odzywa膰 xD podstawie ci n贸偶 pod gard艂o eee tam jeba膰 zignoruj i id藕 dalej XD
sai kyou
sai kyou Dzie艅 temu
10:34 - Pierwsze co rzuci艂o mi si臋 w oczy to ten podw贸jny napis HWDP na murze za dzieciakiem
juru888
juru888 Dzie艅 temu
93. 膯wiartka za mn膮 馃榿
Cze艣膰 Cwelu!
Cze艣膰 Cwelu! Dzie艅 temu
02 wita
Minjani
Minjani Dzie艅 temu
98, stara dupa jestem 馃槄
Ania H
Ania H Dzie艅 temu
91 r. 馃槒
Radek Lewandowski
Radek Lewandowski Dzie艅 temu
04. 2004. oczywi艣cie...
BUJDAN
BUJDAN Dzie艅 temu
M贸j rocznik to 123759823758236587236572647653473623 (wali艂em twarz膮 w klawiatur臋 XD)
Jonatan Kazmierczak
Jonatan Kazmierczak Dzie艅 temu
Niestety komisarza s艂abo s艂ycha膰 ... Troch臋 niewyra藕nie ...
nati szmati
nati szmati Dzie艅 temu
rocznik 01 haha
Pro 100
Pro 100 Dzie艅 temu
Gdzie elmo????????????????????????
MIKI I
MIKI I Dzie艅 temu
Rocznik 91 馃挭
Xtra
Xtra Dzie艅 temu
rocznik 98.pozdrawiam
Ma艂gorzata Wr贸blewska
'98 zamie艅 tego psa, przykro mi piesku ;-;
Arkadiusz Szustak
Arkadiusz Szustak Dzie艅 temu
2000 r
Pancake Boy
Pancake Boy Dzie艅 temu
niekryty ty sie chyba chcia艂e艣 ubra膰 za anio艂ka
galy0
galy0 Dzie艅 temu
We藕cie tego psa bo ogl膮dn膮膰 filmu porz膮dnie nie mo偶na.
Hubertos!
Hubertos! Dzie艅 temu
1999 xD
Maja Sobczy艅ska
Maja Sobczy艅ska Dzie艅 temu
03 XD ups
Jakub Sabat
Jakub Sabat Dzie艅 temu
2005 xd
freak
freak Dzie艅 temu
00' i od 7 lat ogl膮dam niezmiennie鉂
Crosser
Crosser Dzie艅 temu
97
dominik kowal
dominik kowal Dzie艅 temu
10:34 dziewczyno wsiadaj ten samoch贸d mo偶e mie膰 3000 艣ilnik
dominik kowal
dominik kowal Dzie艅 temu
Prawdziwy pedofil nie przejmowa艂 by si臋 "ja teraz nie mog臋" tylko wsadzi艂 by dzieciaka do wana i do lasu.
Tomasz Szufla
Tomasz Szufla Dzie艅 temu
Ale 偶enada ja pierdole
Art Emis94
Art Emis94 Dzie艅 temu
Rocznik '94! 馃挭
Igor Kakel
Igor Kakel Dzie艅 temu
Wola艂bym elmo rocznik 05
Koperowski
Koperowski Dzie艅 temu
2000
Pan Sheriff
Pan Sheriff Dzie艅 temu
dra偶ni mnie ten piese艂, 94
Arkadiusz T
Arkadiusz T Dzie艅 temu
84
Zushan *3*
Zushan *3* Dzie艅 temu
06 xd
Aleksandra Sobota
Aleksandra Sobota Dzie艅 temu
Niekryty a mo偶e spr贸bowa艂by艣 stworzy膰 now膮 seri臋 z serialami, programami kt贸re nie s膮 ju偶 emitowane? Na przyk艂ad W11, Kryminalni, S臋dzia Anna Maria Weso艂owska?
Sweet JulciaQ
Sweet JulciaQ Dzie艅 temu
2007 xd
Adam rasche
Adam rasche Dzie艅 temu
2008 xd
Dow贸dca Mobilnej formacji operacyjnej omega 18
No to robi zab贸jczy ran :D
Micha艂 X
Micha艂 X Dzie艅 temu
Rocznik 90 :)
IwonaRafalMajcia
IwonaRafalMajcia Dzie艅 temu
O to wiem ile masz lat :D
Touch6Me9Baby
Touch6Me9Baby 2 dni temu
87 :P
CheatBot
CheatBot 2 dni temu
Lubi臋 animacje Bagi艅skiego ale tego psa to troch臋 spierdoli艂
Kirk Wahmmet
Kirk Wahmmet 2 dni temu
02
Patrycja Pawlik
Patrycja Pawlik 2 dni temu
Rocznik 96 :p
Awar kes
Awar kes 2 dni temu
Fajny ten pies
Justyna Owczarek
Justyna Owczarek 2 dni temu
Rocznik 99 :p
Falanhio
Falanhio 2 dni temu
Rocznik 05 ;]
wild spirit
wild spirit 2 dni temu
Rocznik 01 p艂acz膮cy na praktykach
Metafizyka
Metafizyka 2 dni temu
1986 Bijacz!
micha艂 A
micha艂 A 2 dni temu
83馃憣馃槣
Nast臋pny
TRUDNE SPRAWY 5
13 dni temu