Ciemny

Przemyślenia Niekrytego Krytyka: DLACZEGO JA? vol 4

Niekryty Krytyk
Subskrybuj
wyświetleń 857 017
98% 32 626 474

Jak ukarać dziecko, spożywające alkohol? Będziecie zaskoczeni!
Obserwuj mnie na insta @niekrytyk
Chcesz wspierać, zostań Patronem!:) patronite.pl/niekryty
Muza: plvid.com/video/wideo-HO749z2L75c.html
Wbijaj na fanpejdż:
Oficjalny fanpejdż Niekrytego Krytyka:
facebook.com/Niekryty-Krytyk-176539802376111/?ref=settings
Mail kontaktowy:
niekrytykrytyk@gmail.com
Adres wysyłkowy:
Niekryty Krytyk
Skrytka pocztowa 45
05-804 Pruszków
Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)
Źródło: www.ipla.tv/wideo/serial/Dlaczego-ja/5001458/Dlaczego-ja-Odcinek-760/06ad389bdef1e5ac550c3ad83cac24f6

Rozrywka

Opublikowany

 

8 maj 2018

niekryty krytykniekrytykrytykoceniaprzemyślenia niekrytego krytykaMaciej FrączykFraczykMacfra84smieszneśmieszneparodiahumordowcipzabawneFunnyComedyParodysmieszny filmszmieszne filmyvlogVideo Blog (Industry)krytykarozrywkaprogram rozrywkowyDLACZEGO JA

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 838
Niekryty Krytyk
Niekryty Krytyk 9 miesięcy temu
Poprzedni odcinek był... WCZORAJ, obejrzany?:) plvid.com/video/wideo-cahtgc0ETwM.html
Kajetan Nakonieczny
Kajetan Nakonieczny 2 miesięcy temu
Oczywiscie
Z krzakiem na plecach
Z krzakiem na plecach 6 miesięcy temu
W11 zrób
Polako Tube
Polako Tube 7 miesięcy temu
no kurwa normalnie kocham te twoje filmy :D
Maciek Rojek
Maciek Rojek 9 miesięcy temu
Daje Luke
Mika R
Mika R 9 miesięcy temu
Dawaj coś z Zoomerem :D
ましゃ Maasha
ましゃ Maasha 15 godzin temu
Bagnetem go, a nie bagietą!
MemeBreon_PL
MemeBreon_PL Dzień temu
To uczucie gdy neandertalczycy mieli wieksze mozgi
ROBOCIK ROBOCIKOWY
1:40 mam mindfucka. Czy on chciał go utopić w kabinie prysznicowej??!!
Precelek!
Precelek! 9 dni temu
6:08 Niekryty, Gnoju. Parsknąłęm herbatą na laptopa, Telewizor i Myszkę odkupujesz
Brajan Ambrożuk
Brajan Ambrożuk 11 dni temu
Wiem co powstanie z zająca i skrzyżowania skaczące skrzyżowanie
Maciastys
Maciastys 13 dni temu
On jest taksówkarzem
Ewelina Gronowska
Ewelina Gronowska 14 dni temu
Za frytki to już pedłeś niekryty
Spider Bastaard
Spider Bastaard 16 dni temu
Esej. Zajebisty ten szlafroczek. Bardzo cię wyszczupla!
Victor Mro.
Victor Mro. 18 dni temu
3:25 czy on powiedział mame
Julia Osiak
Julia Osiak 22 dni temu
Poczekaj czekaj poczekaj czekaj
Julia Osiak
Julia Osiak 22 dni temu
Przyrafatuciła XD
Julia Osiak
Julia Osiak 22 dni temu
Sokomat
Km9LOL YouTube
Km9LOL YouTube 23 dni temu
Ten sam co jechał na lotnisko gra w lombardzie pod zastaw życie
Oliver Wiciński
Oliver Wiciński 24 dni temu
No jaką komende idą jabłuka Jabłukowy mus na szybki strzal
Gabriela
Gabriela Miesiąc temu
Najgorsza dziewczyna na świecie Max Kraśko
Martyna Porębska
Martyna Porębska Miesiąc temu
1. Wiem, że późno, ale nie waażne😂 2. Super odcinek, jak zawsze dużo śmieszkowości z twojej strony 3. ZAWAŁ 05:23 - to moja szkoła...
Thomas Riddle
Thomas Riddle Miesiąc temu
zimny prysznic dla pijanego, to przebłysk świadomości. dobrze.
Hakuru Play
Hakuru Play Miesiąc temu
Jaka sypialnia iZolatka
Fortnite. PL
Fortnite. PL Miesiąc temu
co ma piernik do wiatraka-wiatrak może się spierniczyć
bart cd
bart cd Miesiąc temu
0:07 O kurwa Naruciak!
Kopara Zium
Kopara Zium Miesiąc temu
Najsik
Alina Kamińska
Alina Kamińska Miesiąc temu
Utopić pod prysznicem Zrzucić z klifu gołębia Utopić karpia w rzece Zakopać kreta żywcem 😃 Dam se łapkę bo nikt mi nie da
Miłosz Twarowski
Miłosz Twarowski Miesiąc temu
Nie prawda
prawnikOskar110 ttt
prawnikOskar110 ttt Miesiąc temu
Mogę zadzwonić na policję? A ten Tomasz to powinien być czarny.
Lord Agrestus
Lord Agrestus Miesiąc temu
Słuchawki prysznicowe 200 iq
Artur Lewandowski
Artur Lewandowski Miesiąc temu
Czyli jak idę się kompać pod prysznicem to tak jakbym popełniał samobójstwo
PATRYX TV
PATRYX TV Miesiąc temu
Nie mogę cię oglądać bo cały czas gadasz xD
La Muerte
La Muerte Miesiąc temu
Za podcieranie d.py miękkim papierem 🤣🤣🤣
Emil Pęcherski
Emil Pęcherski Miesiąc temu
Oglądałem to jest pojebane xD
Nielegalny NightCore
Nielegalny NightCore Miesiąc temu
Frytki z Maka Dobre mniam
Kacper kozak
Kacper kozak 2 miesięcy temu
tesz lubie ranbo
Communist Asriel
Communist Asriel 2 miesięcy temu
Kocham
Romuald Przybysz
Romuald Przybysz 2 miesięcy temu
Niekryty odawaj mi swoja koszulke
IKAEM
IKAEM 2 miesięcy temu
1:58 Flubershy A wiesz co co jest waterboarding?
DziwnyPan ZeStoku
DziwnyPan ZeStoku 2 miesięcy temu
8:15 jebłem xddddd
Kacper Suszka
Kacper Suszka 2 miesięcy temu
E ale wiesz że możesz słuchawkę w ryja i utopisz
Czarowna MSP
Czarowna MSP 2 miesięcy temu
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Hubert Figiel
Hubert Figiel 2 miesięcy temu
0:54 Złoto
Icegph _
Icegph _ 2 miesięcy temu
Widzę bluskę BACK TO THE FUTURE😄
VBN
VBN 2 miesięcy temu
Drewniana sułhafka prysznicowy looooooooooooooolllllllll
Malwa_Games
Malwa_Games 2 miesięcy temu
Jak co,da się utopić pryszniczem co tak się nie da
Piotr Tyborowski
Piotr Tyborowski 2 miesięcy temu
WIF ?
Paluch Grzebaluch
Paluch Grzebaluch 2 miesięcy temu
Zachowywał sie jak wariat miał adhd xDD
Stefan Siara Siarzewski
Stefan Siara Siarzewski 2 miesięcy temu
"To Ty nie widziałeś Dariusza w wannie " :D Rozjebane...
kubsztyl pająk
kubsztyl pająk 2 miesięcy temu
Waterbording
selppkez
selppkez 2 miesięcy temu
ale cycata swinia
k6kirei
k6kirei 2 miesięcy temu
Sowiecki Wilk
Sowiecki Wilk 2 miesięcy temu
Utopić sie pod prysznicem... Tak sie da...
Alek Partyka
Alek Partyka 3 miesięcy temu
Adhd to choroba , ktoś jest przeziębiony , przejem go za karę
Sezeemon Kurowski
Sezeemon Kurowski 3 miesięcy temu
Słuchawka Prysznicowa
Martyś
Martyś 3 miesięcy temu
Kiedy oglądasz sobie jakieś paradokumenty u ulubionego youtubera sprzed lat ale nazywasz się Martyna Olszewska i zamiast oglądać czytasz sekcje komentarzy przez pół odcinka ponieważ czujesz zbyt duży cringe
Oliwia Kamińska
Oliwia Kamińska 3 miesięcy temu
No jeszcze czego wykorzystują moje nazwisko Kamińska
Turbo Gamer
Turbo Gamer 3 miesięcy temu
10:02 ,,Ale mu przyrafatusiła" hehehe
Frosty
Frosty 3 miesięcy temu
a i ale walka najpierw szturnięcie potem liść a potem.... ROZSTRZELANIE SŁUCHAWKĄ PRYSZNICOWĄ
Frosty
Frosty 3 miesięcy temu
co za korea północna w tym domu zabicie za byle co
ODZ- DlerioksPL
ODZ- DlerioksPL 3 miesięcy temu
Subowac zebo!!! #czuuxvszebo
luki4007 Mariański
luki4007 Mariański 3 miesięcy temu
8:17 missclick
Estera Babecka
Estera Babecka 3 miesięcy temu
Młody zrobił łysemu blitzkrieg ogórkami do ziemniaków. 😊 Bo ja to bym zjadła batona czekoladowego....
Kartoflanek
Kartoflanek 3 miesięcy temu
On ma wyrok w zawieszeniu !?
ToTeSzalone❤️
ToTeSzalone❤️ 3 miesięcy temu
Ja nie go chciałem utopić xD
tryna think of a cool kpop name
#Treblinka onieeee zuo xD
Karolina Kinga Traczyk
Karolina Kinga Traczyk 3 miesięcy temu
Powinniśmy ze sobą rozmawiać Bo się zachowujemy jak banda neandertalczyków. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Karolina Kinga Traczyk
Karolina Kinga Traczyk 3 miesięcy temu
Jak to co o mało nie doszło do utopienia słuchawką prysznicową.
Nati S
Nati S 3 miesięcy temu
lol
Marciq Marciq
Marciq Marciq 3 miesięcy temu
Naszczęście nie masz dzieci xdd
Miłosz Grduszak
Miłosz Grduszak 3 miesięcy temu
Kaczyński jest spoko
Krisowskyy
Krisowskyy 3 miesięcy temu
Krytyk. Ty tu suchary walisz i o Kopernika gadasz a ja kisne na kiblu XD
chrismoran2233 _
chrismoran2233 _ 3 miesięcy temu
super odcinek polecam
GHOST337 wormix
GHOST337 wormix 4 miesięcy temu
utopienie za najebanie sie to mozę za słowo kurwa ostał z bazuki protonowej
täjëmniczäpäni
täjëmniczäpäni 4 miesięcy temu
ten pan w czapce, gdy typo dostał z liścia to on w lombardzie jest o-o
Mister Witury
Mister Witury 4 miesięcy temu
upił się piwem bez alkoholowym XD
Mariusz Vogelsinger
Mariusz Vogelsinger 4 miesięcy temu
Ja nie go chciałem utopić
Kira Chan
Kira Chan 4 miesięcy temu
#RóżowySzlafroczek
KACZOREK
KACZOREK 4 miesięcy temu
Rzuć ten prysznic !
Nikola Sz.
Nikola Sz. 4 miesięcy temu
morzesz tak dużo nie muwić
Lord Paskuda Dub
Lord Paskuda Dub 4 miesięcy temu
Pozom zajebistości przekroczony przez niekrytego
Mateusz Kubieński
Mateusz Kubieński 4 miesięcy temu
Przestań z tom słuchawkom prysznicowej
Vanillla Mint
Vanillla Mint 4 miesięcy temu
Ej TO JEST KRĘCONE POD MOJĄ SZKOŁĄ XD i nigdy nie było tam takich osób jak ten chłopak i ta kobiya
Marcin Gajewski
Marcin Gajewski 4 miesięcy temu
kozacki odcinek
Śmieszne I to bardzo
Śmieszne I to bardzo 4 miesięcy temu
#Pozdrawiam_Ateistów !
GlocKs GLK
GlocKs GLK 4 miesięcy temu
ma wyrok w zawieszeniu, ale odsiedział 4 lata za morderstwo matki wtf.
Team Fortress 2 Polska
Team Fortress 2 Polska 5 miesięcy temu
Najgłupsze są seriale paradokumentalne! (oprócz "Szpitala" bo ten jest fajny).
Amikamiukusia 178
Amikamiukusia 178 5 miesięcy temu
Xdd
Zosia :3
Zosia :3 5 miesięcy temu
Jestesmy rodzina od 5 miech XDDDDD
Say Hello To Me Channel Polska
Na górze róże... Na dole bółka... Ten wiersz jest bez sensu MIKROFALÓWKA XDDDD
Mouth of Sauron 5
Mouth of Sauron 5 5 miesięcy temu
No to mamy nowy sposub na tortury w mordorze,podtapianie słuchawkom prysznicowom
TEDEŁ MEN
TEDEŁ MEN 5 miesięcy temu
xd wew
werka Kalitczuk
werka Kalitczuk 5 miesięcy temu
To moja szkoła xd
Kamil Heinrich
Kamil Heinrich 5 miesięcy temu
też lubie rambo
Corexor
Corexor 5 miesięcy temu
lol
Blerek
Blerek 6 miesięcy temu
To do więzienia czy do diabła
Mikołaj Brzeziński
Mikołaj Brzeziński 6 miesięcy temu
#iq kopernika, #drabinka, #słodkich snów
FaNtasTic PL
FaNtasTic PL 6 miesięcy temu
Ten łysy ma głos stuu
ali aligator
ali aligator 6 miesięcy temu
też jestem po wyroku co roku morduje karpie to dla tego pewnie nie mam kobiety
i feel like im dead
i feel like im dead 6 miesięcy temu
co to za kozacki pilot do telewizoru na stole
Colorful Unicorn
Colorful Unicorn 6 miesięcy temu
Proszę nagraj sekrety rodziny odcinek 49
Adrian 0000000
Adrian 0000000 6 miesięcy temu
N Ni Nie Nie n Nie no Nie no k Nie no ku Nie no kur Nie no kurw Nie no kurwa Nie no kurw Nie no kur Nie no ku Nie no k Nie no Noe n Nie Ni N
Biały Człowiek
Biały Człowiek 6 miesięcy temu
Zakreble?
hyaah
hyaah 6 miesięcy temu
A naszyjnik odzyskała?
Zbigniew Słodki
Zbigniew Słodki 6 miesięcy temu
Tak oglądam odcinek po jakimś czasie i chciałem dać łapke w góre patrze, a tu już łapka w góre dana :D. Niekryty dzięki za kolejny dobry wieczór. 👌
Następny
Cupcake || Gacha Life Mini Movie || GLMM
21:15