Ciemny

PRAWDA czy OBRZYDLISTWO? z Lord Kruszwil

Mniej Więcej
Subskrybuj
wyświetleń 1 837 450
92% 96 032 8 038

Tutaj nie ma wymijających odpowiedzi. Albo odpowiadasz, albo zjadasz co masz przed sobą.
A na Ipli JUŻ TERAZ dostępny jest odcinek z testem BIO! mniejwiecej.yt/bioniebio
Dołącz do wydarzenia na Facebooku gdzie wrzucamy wcześniej informacje odnośnie odcinków :: goo.gl/Fb7jzA
Instagram :: goo.gl/Vq2PM9
Facebook :: goo.gl/DbapCb
Użyta muzyka :: Yes Yawl - Audio Network Limited
Nasz program inspirowany jest zagranicznym formatem Good Mythical Morning.

Rozrywka

Opublikowany

 

10 lip 2018

Mniej WięcejŁukasz SamońKolega IgnacyIgnacy ŁukowskiMandziokruszwil

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 6 476
Moris PlayGames
Moris PlayGames 16 godzin temu
Pierwsze pytanie xd
Āiko Ārt
Āiko Ārt 2 dni temu
Zróbcie prawda czy wyzwanie i w wyzwaniu mandzio musi wejść na wagę
Oliwier Gregorczyk
Ele debil z Kruszwila
Hubsonek
Hubsonek 3 dni temu
Ja pamiętam jak jeszcze Marek przed 1 mln subami mówił, że nie mruga oczami, ponieważ nie jest mu to potrzebne do życia a w teraz mruga XDD
opel44
opel44 3 dni temu
Nie skrzywiło go więc mógł być przyzwyczajony
Ka Wk
Ka Wk 4 dni temu
Ale mnie wkurza kruszwil. Chłopaki dobre pytania zadawali, na tym polega ta gra/zabawa.
olcia msp
olcia msp 5 dni temu
Szczerze? To źle traktowaliście Kruszwila...
SKAMERYT MARCELYT
Suby
SKAMERYT MARCELYT
Kruszwil to ciota i ma siby bo se kupuje
LPSYoonim
LPSYoonim 5 dni temu
Nie będzię.
Iwona Ozanska
Iwona Ozanska 7 dni temu
Ktory to "lord"bo szyscy reprezentuja ten sam poziom👎
Blaze
Blaze 7 dni temu
Mam nadzieję, że ten film go obraża
Syl Wia
Syl Wia 8 dni temu
Znacie tagi hu*a
Ziemniok 6s
Ziemniok 6s 9 dni temu
KAMERZYSTE DAWAJCIE
Zuzanna Lusina
Zuzanna Lusina 10 dni temu
.... nie lubię krytykować, jednak pamiętajmy, że to moje zdanie. Nie oglądam lorda kryszwila, jednak po tym jednym odcinku raczej nie zamierzam. Odniosłam wrażenie że zachowuje się trochę jak rozpuszczony dzieciak. Nie wiem jak inni, ale u mnie w domu po jednorazowym użytku nie wyrzuca się sztuców, tylko albo myje w kuchennym zlewie, albo korzysta z tak zwanej "zmywarki". Jednak przede wszystkim gdy idę do kogoś w gości nigdy nie rzucam tekstami " masz słabe materiały w tym swoim salonie, ale chyba jakoś przeżyjemy." Manzio gratuluję, że z nim wytrzymaliście, jesteście dla mnie przykładem, że wszystko jest możliwe
xNeilves TM
xNeilves TM 12 dni temu
Mam urodziny kiedy mandzio
Ziugu
Ziugu 13 dni temu
05:19 Moja kameleonica by pojadła XD
czechuPonio Ponio
czechuPonio Ponio 13 dni temu
słabe łyżki hehehe takie same ma w domu hehehe
gigsss98
gigsss98 13 dni temu
Te jego chwalenie, że ma to i tamto, ma tyle pieniędzy ...Fajnie, że jest bogaty, ale przesadą jest mówienie cały czas o tym ;v
Pro100 wryj
Pro100 wryj 14 dni temu
10:24 kruszwil zamienił się w kamienia
Mariusz Rodak
Mariusz Rodak 14 dni temu
zgnietliscie go megaa:D chyba teraz nie będzie miał tyle łapek hehe
MistrzD Games
MistrzD Games 14 dni temu
Tylko wyświetlenia się liczą...
Malgorzata Maciejewska
No ten Wasz gosc to masakra. Nie mam slow piepszony znawca wody z lodowca zalll
elo Oooo
elo Oooo 14 dni temu
Xdddd kruszwil mówi,, Nie lubię sie chwalić takimi rzeczami" a na odcinkach jest innaczej
Filip Rudnicki
Filip Rudnicki 14 dni temu
Wszedłem do filmu bo kruszwil jest
Kinga Jóźwik
Kinga Jóźwik 16 dni temu
Boże a Lord jak zwykle ani sie sie śmieje ani nic nie robi. Cały czas ma taką samą kamienną mine i zachowuje sie tak jakby nie mial emocji XD
Czarny mnich
Czarny mnich 16 dni temu
hahahah wjebali kruszwila hahahah szanuje
samul saul
samul saul 18 dni temu
nie kurwa ten sezon będzie tak samo zjebany jak poprzedni
Natu_sia
Natu_sia 18 dni temu
Robaki zje a z medusa jedzenia w restauracji nie chce zjeść xd ale podziwiam go za odwagę hah
#1!!! WYSOCKI
#1!!! WYSOCKI 18 dni temu
DEBIL HAHA XD1000000$$$
Ketrin Uzumaki
Ketrin Uzumaki 18 dni temu
Chłopaki super filmik ludzie się nie znają. Te miny Kruszwila bezcenne
kupa syrwer
kupa syrwer 18 dni temu
Mina lorda jak jadł sos tak słabo i nie prestirzowo wymieniać to sio wynocha !!!!!!!!
ankanusia ankanusia
Brawo wy xDD
Marcin Pluta
Marcin Pluta 19 dni temu
No siema 😂😂
Anna Rudzinska
Anna Rudzinska 19 dni temu
MANDZIO TEZ MAM 19 MARCA
MSPwatermelonMSP
MSPwatermelonMSP 19 dni temu
Ja jestem 14 marca
Oliwia Stawska
Oliwia Stawska 19 dni temu
Ja też mam uro 13.06
Nitek TV
Nitek TV 19 dni temu
i wydala sie prawda o Lordzie Kruszwilu skoro smakuje mu woda za 3 złote
Dawid JeepX
Dawid JeepX 19 dni temu
Podczas oglądania porzygałem się
Nicki dudi
Nicki dudi 19 dni temu
Cały Kruszwil... Chce Tylko Prestiż
shadow foxy
shadow foxy 20 dni temu
#biednyunboxal
Laa Lunna
Laa Lunna 20 dni temu
„zaprosiliscie mnie tutaj tylko dla wyświetleń?” „Marku: TAK” kochamXDDDDDDD
Masny Typ
Masny Typ 21 dzień temu
Mnie denerwuje ten typ dlatego cieszę się, że mu cisnęli:)))))
Youky Ne
Youky Ne 21 dzień temu
Ja tez mam urodziny 13 czerwca
Melcia Melcia
Melcia Melcia 21 dzień temu
Sami go zaprosili A się z niego naśmiewają co za głupki !!!!!!!
Cichy PL
Cichy PL 21 dzień temu
Ale marka w chuja zrobili o Boże xdd
Polish Rock Girl
Polish Rock Girl 22 dni temu
Ale się pogrążył z tą wodą xD
The Fabio
The Fabio 22 dni temu
Czemu Marek od tego ubogiego jedzenia nie ma odruchów wymiotnych
Kemon
Kemon 22 dni temu
Widać że to kamerzysta jest bogaty A nie kruszwil dlatego nie pokazał
Fan es
Fan es 22 dni temu
Legenda mówi że kruszwil nigdy sie nie usmiechnoł
Zosia Pawlaczyk
Zosia Pawlaczyk 22 dni temu
1:48 SKISŁAM XDD
Ma Cyska
Ma Cyska 22 dni temu
Taki kozak ten lordzik a nawet konika polnego nie zjadł !!!
kape stepniak
kape stepniak 22 dni temu
Kruszwil co to iPhone 5s czy SE
Matiq13 Xd
Matiq13 Xd 22 dni temu
Nie pokaże bo jest biedakem kto za like xddd
Lord Biedy
Lord Biedy 22 dni temu
Test wody z rzek
Dariusz S
Dariusz S 23 dni temu
co to za muł
Natan Gaul
Natan Gaul 23 dni temu
Super :D
JeNeSuis PasJolie
JeNeSuis PasJolie 23 dni temu
Ale przypal XDDDDD woda z lodowca xd
Lamar Davis
Lamar Davis 23 dni temu
Chłopaki pewnie zarabiają więcej niż Marek 😂😂
Kenny
Kenny 24 dni temu
Najlepszy odcinek xDD
Szymel
Szymel 24 dni temu
LORD KRUSZWIL WYJEŻDŻA Z ŻABKI!! plvid.com/video/wideo-OkE8XGvrGFU.html
Izabela Hanas
Izabela Hanas 24 dni temu
Mina marka mówi jedno „HELP ME „😂😂😂
MefistoZdunek
MefistoZdunek 24 dni temu
I bardzo podoba mi się taki pomysł, film świetny , hmm.. może dlatego że ten cały Kruszwil robi z siebie debila we wszystich swoich filmach :)
Paula Łuszczek
Paula Łuszczek 25 dni temu
O jejku też mam 13 czerwca urodziny ❤️❤️❤️
mateusz soroczyński
Kolega Ignacy mam 1 dzień po tobie urodziny
Antek Rodzik
Antek Rodzik 26 dni temu
Oki
Igor Mgłosik
Igor Mgłosik 26 dni temu
Ja sie bym zrzygał na twarz XD
n i n j a
n i n j a 26 dni temu
juz tu nie wroce
śmieszne koty
śmieszne koty 26 dni temu
dobre
Panzerkampfwagen VI
Najsztywniejszy odcinek MW
lubiś 3028 0
lubiś 3028 0 27 dni temu
Gdyby nie kruszwil nie oglądałbym tego filmu
Igesツ
Igesツ 27 dni temu
1:38 zabijcie mnie
Ruto 96
Ruto 96 27 dni temu
Pewnie by rozpoznal te nowe lyzki tak samo jak ta wode
ChmureN
ChmureN 28 dni temu
Kruszwil Kebab
Wiktuzu
Wiktuzu 28 dni temu
Prawda czy obrzydlistwo z Frizem ? Moze byc ciekawie
Michał Lucki
Michał Lucki 28 dni temu
super chłopaki udało wam się lordziczka ośmieszyć GRATULACJE
Bartek Osowski
Bartek Osowski 28 dni temu
ciekawe dlaczego nie pokazał ile ma pieniędzy bo że nie lubi się chwalić to troche nie bardzo jak rozdaje losowym ludziom pieniądze i kupuje ''luksusowne'' przedmioty
Andrzej Wajda
Andrzej Wajda 28 dni temu
1 pytanie najlepsze
Spectator81
Spectator81 28 dni temu
8:13 też pjie te wode co Marek xD piona
Krystian ProGamer
Krystian ProGamer 29 dni temu
JK
Kacper Dutkiewicz
Kacper Dutkiewicz 29 dni temu
Wy jesteście nienormalni Marek jest spoko ziomek
Sabina Kopciuch
Sabina Kopciuch 29 dni temu
Też mam 19 marca
Drajwin
Drajwin 29 dni temu
Robie to samo z kamerzystą
Alex K
Alex K 29 dni temu
Wy pijecie ten ostry sos a Kruszwil biedny siedzi 😄
Michał Gniadek
Michał Gniadek 29 dni temu
8:15 ale Markowi tą wodą dojebali xDDD
Iwan Iwański
Iwan Iwański 29 dni temu
10:42 Jacieeee, ja bym się cieszył z 500 zł miesięcznie... XD
Real Mike
Real Mike 29 dni temu
Musicie popracować troche nad ułożeniem kamery bo w taki sposób dodaje wam troszkę kilogramów
Sanetia Beaty
Sanetia Beaty 29 dni temu
6:28 no chyba nie bo jak był film z unboxall-em to powiedziałeś ze jak byłeś młody to uprawiałeś sezon w miejscu publicznym wiec jak w końcu
Adrian Piekarczyk
Adrian Piekarczyk 29 dni temu
12:55 widać jak wkłada do kieszeni lord mało prestiżowego Iphona 6 bądz 6s. Wtopa !
maciek cygan
maciek cygan 29 dni temu
a ten się już dopytywał czy dziewica huj zjebany
maciek cygan
maciek cygan 29 dni temu
nie chwali się bo nie ma biedak
Adolf12345
Adolf12345 29 dni temu
Najs
Doctor Volter
Doctor Volter Miesiąc temu
O Jezu Kruszwil...
Andrzej Kwiatkowski
Andrzej Kwiatkowski Miesiąc temu
Czemu nagrywacie z tym cwelem
Piotr Piotr
Piotr Piotr Miesiąc temu
Mandzio 96? Wyglądasz co najmniej na 30 lat xD WTF?
女孩奇怪的波兰语
-Dzieńdobry -Oto Lord Kruszwil -SIEMA jebłam
tadeusz pan
tadeusz pan Miesiąc temu
drętwy kanł , dzieki lordowi da sie oglądac , prubujecie byc fajni na siłe
ironmen120
ironmen120 Miesiąc temu
20 tys dolarów czy pln mamdzio w msc?
Olivier
Olivier Miesiąc temu
Mandzio 20 000 zł czy $
Oliwia Grala
Oliwia Grala Miesiąc temu
Mój tata też ma urodziny 13.06.
Blackknight
Blackknight Miesiąc temu
Kruszwil napisz się zwykłej wody😅😀😁😁😂😂
Florian Zając
Florian Zając Miesiąc temu
Czy to zły maciek (xd)
Następny
STUU VS LORD KRUSZWIL
3 miesięcy temu