Ciemny

Próbujemy OBRZYDLIWE Smaki Soków

Mniej Więcej
Subskrybuj
wyświetleń 1 117 443
96% 35 230 1 334

Dzisiaj będziemy zgadywać powszechne kombinacje smakowe w niecodziennej formie.
A JUŻ TERAZ na Ipli jest dostępny odcinek o NAJGŁUPSZYCH przestępcach w historii mniejwiecej.yt/przestepcy
Instagram :: goo.gl/Vq2PM9
Facebook :: goo.gl/DbapCb
Użyta muzyka :: Yes Yawl - Audio Network Limited
Stworzone na licencji formatu Good Mythical Morning, stworzonego przez Rhetta & Linka.
Based on the format created by Rhett & Link.

Rozrywka

Opublikowany

 

12 cze 2018

Mniej WięcejŁukasz SamońKolega IgnacyIgnacy ŁukowskiMandzio

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 213
Oski Sul
Oski Sul 23 godzin temu
Jakie są te wstępy do pornoli
Adam Cichoń
Adam Cichoń 8 dni temu
Duet: izak&rojo
#NinQa
#NinQa 9 dni temu
Lubię sushi 🍣
Natalka - Plastyczka
9:26 ma 4 punkty a a jak zgadl ma 6 :o
Alexie
Alexie 13 dni temu
9:10 ta sama mina co w odciunku z wojskowym MRE
troll trollewski
troll trollewski 14 dni temu
Ja też jestem fanem ogórka kiszonego akurat
Bomb Label
Bomb Label 15 dni temu
lol
Deo Rey
Deo Rey 19 dni temu
ja bym widział z wami Maćka z Dvpy :D
bez kanału
bez kanału 21 dzień temu
Frytki z wieśmakiem
kliford 209
kliford 209 25 dni temu
Miałem wtedy urodziny
Electrical Pro Gamer
Oni wypili mój obiad! 6:30
Beto
Beto Miesiąc temu
Lepiej już nie przed tylko
Titan 530
Titan 530 Miesiąc temu
Mandzio miał przy cebuli cztery a jak zgadł cebule to miał 6
Iga Rościszewska
Iga Rościszewska Miesiąc temu
Bo była o dwa punkty
Natalia Kot
Natalia Kot Miesiąc temu
Kocham te intro
Under Mask
Under Mask 2 miesięcy temu
9:09 XD
Under Mask
Under Mask 2 miesięcy temu
Madzio ma głos jak taki dzieciak z gimnazjum
Under Mask
Under Mask 2 miesięcy temu
Czy każdy sok jest zdrowy? Przekonany się! /??????
Karolina 7331.
Karolina 7331. 2 miesięcy temu
6:30
FilipSwagYT
FilipSwagYT 2 miesięcy temu
Blad ponieważ mandzio dost 2 punkt
Iwona Czyraj
Iwona Czyraj 2 miesięcy temu
Mandzio to c..a
Creeper 212
Creeper 212 2 miesięcy temu
2:14 konserwowe czy kiszone?
Kuba Nast
Kuba Nast 2 miesięcy temu
Można prosić przepisy na te soki?
Reniferek85
Reniferek85 2 miesięcy temu
Ja kocham sushi !!!🍣🍚🍠🥡🍤
FanNervariena
FanNervariena 2 miesięcy temu
To musiało być obrzydliwe.
Kasia Dutka
Kasia Dutka 3 miesięcy temu
Kiedy oglądasz jedząc śniadanie
kjebab lego
kjebab lego 3 miesięcy temu
1:40 było widać twarz chłopaka w okularach co nalewał wam soki
Patrycz3k
Patrycz3k 3 miesięcy temu
9:08 Ta mina mandzio😅😅
SKATE BROTHER 18
SKATE BROTHER 18 3 miesięcy temu
haha
Krystian M
Krystian M 3 miesięcy temu
9:25 xd
Nie patrz na mój avatar
Nie patrz na mój avatar 3 miesięcy temu
Nie patrz na mój nick!
xd xd #SafeYourInternet
xd xd #SafeYourInternet 3 miesięcy temu
Zastopujcie i sobie przełączcie na ten moment 6:26
Tomasz Lange
Tomasz Lange 3 miesięcy temu
7:41 Wiemy Mandziu, wiemy...
SonofSkyrim01
SonofSkyrim01 3 miesięcy temu
Włączyła mi się reklama trwająca 4 godziny KURWA 4 GODZINY!!!Sam film mniej więcej trwa tylko 10 minut.
Alex
Alex 2 miesięcy temu
Czego reklama?Wiem data
Nemesis Reaper
Nemesis Reaper 3 miesięcy temu
8:30 hit wśród januszy
FLASH
FLASH 4 miesięcy temu
W filmie ptasie mleczko a zraz reklama ptasiego mleczka xd
Kaziuczek2705
Kaziuczek2705 4 miesięcy temu
spoko ale tylko pomarańcza to tylko sok
Mr. Ponczek
Mr. Ponczek 4 miesięcy temu
6:24 wytrysk 🍆🍆🍆
Wiktor Jędraszczak
Wiktor Jędraszczak 4 miesięcy temu
Kurde... wy macie tak zajebisty kanal ze poprostu jak was oglądam to kurde.. jak wstawiacie odc to od razu ogladam serio jestescie kozak
RoUsi Nightcore
RoUsi Nightcore 4 miesięcy temu
Kiedy piliście ptasie mleczko nagle reklama ptasiego mleczka XD
Niebieska Mirabelka
Niebieska Mirabelka 4 miesięcy temu
Ile tu reklam naładowaliście
Alex
Alex 2 miesięcy temu
Istnieje coś takiego jak adblock. Wiem stary kom.
Master Rak
Master Rak 4 miesięcy temu
9:25 CZEMU MANDZIO DOSTAŁ 2 PUNKTY A NIE 1?
DumagamingPRO Official
DumagamingPRO Official 4 miesięcy temu
Ptasie mleczke było ustawiane
Bartek urbaniak
Bartek urbaniak 4 miesięcy temu
6:30 Mięso wypija a ziemnaki wywala
Cavallo
Cavallo 5 miesięcy temu
Ja lubię sushi
domiN za
domiN za 5 miesięcy temu
Wiem data. ale mi 3:49 wyglada tak na ustawione totalnie xd
Hubcio 1044
Hubcio 1044 5 miesięcy temu
To jest xd
Nadia Nowak
Nadia Nowak 5 miesięcy temu
7:06
XD
XD 5 miesięcy temu
Good mythical morning? XD
Cyprian Jeliński
Cyprian Jeliński 5 miesięcy temu
Ja też lubie sok pomarańczowy
Dragon Soul
Dragon Soul 5 miesięcy temu
6:25 nie powiem jak to wyglądało
Olaf Widuliński
Olaf Widuliński 6 miesięcy temu
A tu nagle..sperma... ....wgl to Mandzio coś ora Ignacego za mocno ostatnio...Ignacy! On jest ,,bastionem".
Maestro.
Maestro. 6 miesięcy temu
Mandzio nie umie przegrywać :p chwalipięta
kulipanku;a
kulipanku;a 6 miesięcy temu
a może potem przetestujecie zapach skarpet
TheVojtazer
TheVojtazer 6 miesięcy temu
burgery? brzmi jak moj ulubiony program xd
Piotrek Wis
Piotrek Wis 6 miesięcy temu
jestesie gejami cy nie
CalViN
CalViN 6 miesięcy temu
Prawdziwy mężczyzna wypije wszystko.
Kuba Blada
Kuba Blada 6 miesięcy temu
Strasznie udawana scena 3:50
Mateusz Zachaj
Mateusz Zachaj 6 miesięcy temu
Madzodieta
__Gruby __
__Gruby __ 6 miesięcy temu
Mandzio miał wtrysk schabowego i ziemniaków (spermy)
Jakub Ludkowski
Jakub Ludkowski 6 miesięcy temu
Zrobicie odcinek o ,,Milionerach"
l_k_i_n_g 69
l_k_i_n_g 69 6 miesięcy temu
Film jest 🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍩🍩🍩🍩🍷🍻🍟🍟🍗🍕🍖🍖🍮🍯🍯🍭🍭🍦🍧🍧🍜🍜🍲
eloskowyGaming
eloskowyGaming 6 miesięcy temu
O kurczę pieczone powiedziałeś że oglądamy was w każdy wtorek i sobotę o godzinie 18 patrzę na datę i jest wtorek. Kurczę 😆
Paweł Spychalski
Paweł Spychalski 6 miesięcy temu
Pomarańczowy sok jest dobry xd
LATIAS PL
LATIAS PL 6 miesięcy temu
Czy sok pomarańczowy może być obrzydliwy oto jest pytanie
KlepaXGameR
KlepaXGameR 6 miesięcy temu
Ale mnie wkurwiają jesli piją z nie tej słomki
Miłosz Prsybysz
Miłosz Prsybysz 6 miesięcy temu
Polecam suszi z pieczonym łososiem
Alan Marczak
Alan Marczak 6 miesięcy temu
Ja też mam w genach składa się kolega więcej nagrywa nazywa się Adam TV
Alan Marczak
Alan Marczak 6 miesięcy temu
Czy dasz mi serduszko
Vernon Roche
Vernon Roche 6 miesięcy temu
6:25 będą z tego memy na hajsach jak chuj
Wojtek Spyra
Wojtek Spyra 6 miesięcy temu
Czy pomarańcza jest obrzydliwa
Wiktor Abrm
Wiktor Abrm 6 miesięcy temu
Mamdzio chyba mial mysl ze ta cebula to sperma
MiłoszeQ 030
MiłoszeQ 030 6 miesięcy temu
Ale pomarańczowy i ptasie mleczko nie są obrzydliwe.
young scorpion
young scorpion 6 miesięcy temu
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie a nie na imprezie
Bartek keybord i dzwony
Bartek keybord i dzwony 6 miesięcy temu
Samo sushi jest przepyszne
Chocolate Water
Chocolate Water 6 miesięcy temu
Uuu... XD 6:28
Kolega Z osiedla
Kolega Z osiedla 6 miesięcy temu
9:07 co to ku*** jest
Fejv Ix
Fejv Ix 6 miesięcy temu
Ładny slaczek?
Fejv Ix
Fejv Ix 6 miesięcy temu
>
Michał Ptak
Michał Ptak 6 miesięcy temu
Kolega ogórkacy
Aniołek CSGO
Aniołek CSGO 6 miesięcy temu
9:25 było 3:4 i nagle 3:6 :D
Vader P
Vader P 6 miesięcy temu
Miałem 4 reklamy każdą taką samą nienawidzę reklam
Dudzinsky
Dudzinsky 6 miesięcy temu
Mandzio jet chyba jedynakiem bo zawsze ma jakieś pretensje np. Ej to ja byłem pierwszy albo on nawet nie podniósł ręki, nie liczy się... Jak taki typowy jedynak xD
zosiaa _
zosiaa _ 6 miesięcy temu
Ja kocham 😍 sushi 🍱
Kamila Kijek
Kamila Kijek 6 miesięcy temu
Poco wam Chełmy ?!?
Kuba220077
Kuba220077 6 miesięcy temu
9:24 z czterech pojawiło się sześć????!!!!
Roksana Markowska
Roksana Markowska 6 miesięcy temu
xdd
Voxal Gaming
Voxal Gaming 6 miesięcy temu
9:23 XDDDDDD
Amelia Biernacka
Amelia Biernacka 6 miesięcy temu
Dobre jest sushi
kapi Askis
kapi Askis 7 miesięcy temu
fan ogórka xD
Magdalena Jaworska
Magdalena Jaworska 7 miesięcy temu
JA KOCHAM SUSHI HAHA
haise ken
haise ken 7 miesięcy temu
Wyjebać mandzia
patrycja pietrzyk
patrycja pietrzyk 7 miesięcy temu
Jak mozna zepsuc sushi?? Sushi jest najlepsze🍣🍱 wy psuje😡
Marysia Mróz
Marysia Mróz 7 miesięcy temu
Ostatnia runda mandzio oszukuje
Alano Official
Alano Official 7 miesięcy temu
5:39 nie bo w biedzie...
Nelti
Nelti 7 miesięcy temu
Mina Mandzia: 9:09
D4amond
D4amond 7 miesięcy temu
Ja pierdziele mandzio nie dość że wygrywa to się jeszcze kłóci że ignacy drugi raz podnosi rękę.
Vex Vex
Vex Vex 7 miesięcy temu
mandzia nie pokonasz w jego żywiole ignacy
Sixmon
Sixmon 7 miesięcy temu
Super filmik jak każdy
Kacpereo
Kacpereo 7 miesięcy temu
9:08 już widzę te memy na hajsach
Samuel Kwidziński
Samuel Kwidziński 7 miesięcy temu
4:21 koza
Szymon Szklinski
Szymon Szklinski 7 miesięcy temu
Mandzio wygląda jak lekarz w tej koszuli
Następny
EKSTREMALNY Test Wiedzy o Pizzy
19:29
wyświetleń 1 100 000
Za kłamstwo RAZIMY się PRĄDEM
17:32
wyświetleń 1 400 000
The Next Generation Laptop.
11:52
wyświetleń 1 159 515
Ekstremalnie Obrzydliwa Jenga
14:46
wyświetleń 943 000
Wielkie Mistrzostwa Ketchupów
12:48
wyświetleń 983 000
Zgadujemy Ile Jedzenie Ma Kalorii
20:25
Wzięliśmy Udział w Licytacji
17:16
wyświetleń 1 000 000
Niesamowite Kombinacje Fast-Foodowe
12:37
Mówimy Od Tyłu Challenge
11:49
wyświetleń 983 000
Przeprowadzamy Operację na Lewo
10:36
Międzynarodowy Test Śniadań
17:38
wyświetleń 1 000 000
Kitbull | Pixar SparkShorts
8:58
wyświetleń 3 389 217
Loneliness
12:30
wyświetleń 5 735 375
Frozen 2 | Official Teaser Trailer
2:00
wyświetleń 31 430 628