Ciemny

Pierwsze spotkanie z Jego rodzicami - [ Szparagi ]

Szparagi
Subskrybuj
wyświetleń 2 255 781
98% 51 828 966

Subskrybuj: bit.ly/1o6KFsP
FACEBOOK: facebook.com/szparagii?ref=hl
INSTAGRAM: instagram.com/szparagi#
Zdjęcia: Patryk Szymaniec (patryk.mcz@gmail.com)

Rozrywka

Opublikowany

 

18 lis 2015

szparagivlogvideo blogpierwsze spotkanie z jego rodzicamirodzicepierwszespotkaniejegopara

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 690
Emcia Imcia
Emcia Imcia 28 dni temu
4:05 gnoj
Oliwia Biesiada
Oliwia Biesiada Miesiąc temu
Jezu Bogdan to po prostu hit😂😂😂😂😂
yxukixo
yxukixo Miesiąc temu
2019 ktoś? xd
Patrycja Bach
Patrycja Bach Miesiąc temu
NIKOGO NIE OBCHODZI W KTÓRYM ROKU OGLĄDACIE FILM
Natalia Latosz
Natalia Latosz 3 miesięcy temu
Skąd ja to znam...
monka Kto
monka Kto 4 miesięcy temu
Wue Upw Kqme Joyt Lodh. mie bis Loqa Gos Ooen Aos. Lue Yisb Eipsj Qoai Nieb Mopzhw Hisq Nos Mis Sopd
monka Kto
monka Kto 4 miesięcy temu
qjs NKSO iwi Nywi Lhqb Kpmt
Emil Pawełek
Emil Pawełek 4 miesięcy temu
co tam robi mój ojciec
Sansa Stark
Sansa Stark 5 miesięcy temu
Zróbcie odcinek Drogi odcinek lord Natalia i Lordi Karolinka ok to
Misia W.
Misia W. 5 miesięcy temu
Bogdan jest świetną postacią :) po prostu ideał xd
Chipokryta
Chipokryta 5 miesięcy temu
Typowy tatuś z polski
Lemon Raspberry
Lemon Raspberry 6 miesięcy temu
- Bożena. -Śliczne firanki pani Matyldo.
gacha niki
gacha niki 6 miesięcy temu
Oj Bogdan ma źle z tą babką omg ten Bogdan taki bez muzgu
lena xoxo !
lena xoxo ! 6 miesięcy temu
Bogdan spoko morda😂😂😂😂😂👍👍👍
Łucja Faszcza
Łucja Faszcza 6 miesięcy temu
Mój kot to Maciuś
Ola Kura
Ola Kura 7 miesięcy temu
Kot ma na imie maciuś?!??!!!! Wy zgapy!! xD
Klaudia Litwa
Klaudia Litwa 7 miesięcy temu
Klaudia♥♥♥
Andziaxxx 01
Andziaxxx 01 7 miesięcy temu
Macie milion!!!!
Zosik Pilarska
Zosik Pilarska 7 miesięcy temu
Klaudia (czyli Natalia) mogła przed spotkaniem kupić ciasto i by było dobrze :-)
Patrycja S
Patrycja S 7 miesięcy temu
Ja z Międzyrzecza i do tego Karolina z Międzyrzecza a i ten synuś mamusi to syn mojej wice dyrektor inaczej gary grol
MadiolandVlog Magda
MadiolandVlog Magda 7 miesięcy temu
80% komentarzy o Bogdanie
Narysowany Koliber
Narysowany Koliber 7 miesięcy temu
Koteczek najlepszy!!!!
JuliaXxx :3
JuliaXxx :3 7 miesięcy temu
Księżniczka teraz żadna nic nie je?Ciekawe czy naprawde nie zauważyła sierści kota w jej zupie.
Karola kaja
Karola kaja 7 miesięcy temu
Hahaha "Bogdan chodź zmywać"😂😂😂🤣
Zofia Wiśniewska
Zofia Wiśniewska 8 miesięcy temu
Jej
mallwina _b
mallwina _b 8 miesięcy temu
Biedny Bogdan, ten z tą babą długo nie pozyje, a on nie lysieje💜😂
aniusia
aniusia 8 miesięcy temu
Z inspiracji @słodki w tym tygodniu w czwartek i w ogóle 5
Klaudia W
Klaudia W 8 miesięcy temu
Klaudia????.... to ja xd 😂😂
Roksana 64
Roksana 64 8 miesięcy temu
123to poczomtek.disnejowskej gry Czyli Bela nauczy jak ma żyć 7 hłopòw na
oliwier Quinn
oliwier Quinn 7 miesięcy temu
Roksana 64 1,2,3 to początek ortografii nauki gdzie inni nauczą naszą Roksi jak ma pisać. Tyle... Błędów? Chyba nie wypada
Matylda _._
Matylda _._ 8 miesięcy temu
Maciuś XDDDDD
Daria Żmuda
Daria Żmuda 8 miesięcy temu
jaka muzyka ?
xklaudix girl
xklaudix girl 8 miesięcy temu
Też mam na imie Klaudia
blue Sims
blue Sims 8 miesięcy temu
Nataljia pomyliłaś tekst mama twojego chlopaka (ale nie na zywo ) nie nazywa sie Magdalena tylko Bozena
Masło Maślane
Masło Maślane 8 miesięcy temu
Kot Maciuś❤💕 xD
wesoły świat
wesoły świat 8 miesięcy temu
Najpierw Bożena a potem Matylda
Gacha Lisa
Gacha Lisa 10 miesięcy temu
1:23 Kto JE herbatę łyżką XD
Marta Sienkowska
Marta Sienkowska 10 miesięcy temu
2018? xddd
greczko
greczko 11 miesięcy temu
gosc ktory gra Bogdana jest uderzajaco podobny do Ludwika Benoit. Swietnego powojennego aktora
Wiktoria Wojciechowska
Wiktoria Wojciechowska 11 miesięcy temu
Kto z 2018 roku? 💖
sad starcia
sad starcia 11 miesięcy temu
Bogdan Bogiem Bożena nałogiem
Świat Slime
Świat Slime 11 miesięcy temu
80% komentarzy jest ze słowem Bogdan
Karolina Nowak
Karolina Nowak 11 miesięcy temu
Bogdan the best 🙆🙆🙆
Justyna Bożek
Justyna Bożek 11 miesięcy temu
Tu niby obiad a za oknem ciemno XD
Antonina Karczmarek
Antonina Karczmarek 11 miesięcy temu
Kto ogląda w 2018?
Black Quieen
Black Quieen Rok temu
Jak ten Bogdan z nią wstrzymuje
Pirotess C18
Pirotess C18 Rok temu
LOL
Julia Łukaszewicz
Oułeji
Marta Blichar
Marta Blichar Rok temu
Typowa Polska rodzina xd
Dominika Linde
Bogdan najlepszy
świat mojego chomiczka
Matka ta jest gupia
Julia Krawczuk
Maciuś jest taaaaaaki sweet ❤
•xJULKAx• MSP
Moja babcia i dziadek mają na imie Bożena i Bogdan ☺
Buka 29
Buka 29 Rok temu
Mam takie same krzesła ;)
Joanna Kowalska
mój pies został pogruziony przez hakiegoś skórwysyna psa a jego właściciel zagroził mojej mamie...😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😵😵😵😵😵😵
Weronika Gójska
0:46 0:05 najlepsze
Alcia SSO
Alcia SSO Rok temu
Jak ona mogła wyciągnąć z pieroga bląd włosa jeśli wszyscy tam mieli brąz no oprucz tej dziewczyny chłopaka ale to chyba nie możliwe XD
czochraj_się_głupi_farfoclu
Maciuś 😂😂😂
Anime Girl
Anime Girl Rok temu
Komentarze: 97% Bogdan....... 2% Jestem ......! 1% Genialny film!
Marysia Salak
Marysia Salak Rok temu
UWIELBIAM SZPARAGI!!!!!!!!!!!!!
Fubuki xv
Fubuki xv Rok temu
#TeamMaciuś
Gabrysia Mycek
Bogdan najlepszy
oli horse
oli horse Rok temu
Prawda Bogdan? Yhy
oli horse
oli horse Rok temu
Kto lubi Bogdana? Daje lajecKa
Julie Lukasik
Julie Lukasik Rok temu
600 komów
Julie Lukasik
Julie Lukasik Rok temu
599 komów
tami games 111
Bogdan wyprowadzaj się czym prędzej!!!!
Wiktoria Pochopin
-Bogdan, choć zmywać! Jezu jaka ona jest okropna! !!
Nesti i Kajko
Nesti i Kajko Rok temu
Ja tak nie miałam 😛💕
Anaxia 14
Anaxia 14 Rok temu
Kto ogląda 2017?😂
Klaudia life
Klaudia life Rok temu
Uuu Klaudia to ja!
Martyna xDD
Martyna xDD Rok temu
Biedny kot XD Kto ogl w 2017?
Madzia Len
Madzia Len Rok temu
Domyślam się co myślał ten kot... :-))
kinia binia
kinia binia Rok temu
zdhwdfyijhgeyhstfbjjdcvb bhsdfvbmnnm nghhfdfffkkxkjjsjsoksjeidjsoijwoijwjsijwjoiwjwoijoiskokwajkkssoksposksos wjsisisjsoiks
Pan Da
Pan Da Rok temu
Bogdan nosił okulary w stylu tumblr girl zanim to było modne
Kinga G
Kinga G Rok temu
00:09-"Bożena" 00:44-"Przepiękne pani Matyldo(...)" !?!?!?;)
Nataliav sbshzhs
Nataliav sbshzhs 7 miesięcy temu
Przepiekny pani ma ten dom
Zuzlisza
Zuzlisza Rok temu
Biedny Bogdan -_-
MaZack
MaZack Rok temu
Jestem Kotem (dab)
Oellaaa xxx
Oellaaa xxx Rok temu
spoko fajne
Tildax
Tildax Rok temu
Najpierw zmywala naczynia ze swoim synem i potem jeszcze raz?XDD Nie rozumiem
Maciek Krzemiński
Ha! A moi rodzice stołu nie mają XD
KlaudixxiWikixx
Ja mam na imie klaudia 0_0
Aneta 93
Aneta 93 Rok temu
genialne !!! 😀
Adam Mickiewicz
Czy oni jedli herbatę łyżkami stołowymi?
Oliwia Prądzyńska
Najlepszy Bogdan 🙄
tajemnicza nieznajoma
spotkanie z rodzicami jest zawsze stresujące i nie lubię maminsynków i jaka to melodia
RegiX
RegiX Rok temu
Moja dziewczyna ma na imie klaudia. Moja mama Bozena. xD
Bryto - Fil
Bryto - Fil Rok temu
Bogdan rozyebał
Matylda Buczkowska
Karolino bardzo ładne imie😊😍😂serio😊😊😊
Zuzanna Studzińska
Bogdan chodź zmywać
Aminkinia
Aminkinia Rok temu
Test dla debili pokaż więcej
Dominika Krawczyk
Dominika Krawczyk 5 miesięcy temu
Coś nie pykło.... 😝 Tam już jest pokaż więcej, a więc nom... Dwa razy pokaż więcej nie może być. Wm data
Jakub Michalak Palarz
2:30 Przecież ona tego nie wie. Pewnie się nauczyła czytać w myślach co?
_Ziemniaczek k_
jakie rywalizacje XD
JaworX
JaworX Rok temu
haha zajebiste
Marta Olik
Marta Olik Rok temu
A może teraz *idealne* spotkanie z jego rodzicami?
zuza love
zuza love Rok temu
karolina jest super . natalia juz nie
zuza love
zuza love Rok temu
kocham Karolinę
Weronika Majewska
ok to kasia9 i i jak się okazuje na razie na razie to jest jak się to kasia9 na
KurczakMarysiq :-P
Bogdan najlepszy! :)
Martyna 900
Martyna 900 Rok temu
Czekamy na jej rodziców ❤Ciekawe czy gorsze czy jego ❤❤
marek gryf
marek gryf Rok temu
ten koleś ma głos identyczny jak fuzionek :-D
Asia Jeka
Asia Jeka Rok temu
karolina ma 2 koloru oczy
Następny
Babski Wieczór - [ Szparagi ]
05:18
wyświetleń 1 200 000
Giant Monopoly Game With Real Money
15:43
Relacje matki i córki [Szparagi]
04:35
wyświetleń 2 600 000
Niezręczne sytuacje [Szparagi]
03:58
wyświetleń 3 000 000
ZORGANIZOWANA vs ROZTRZEPANA
02:32
wyświetleń 4 800 000
Co mówią: PRZY ŚWIĄTECZNYM STOLE
03:51
SYLWESTER 2000 - [ Szparagi ]
12:16
wyświetleń 396 000
Testing The Brain Sensing Headband
14:53
Cupcake || Gacha Life Mini Movie || GLMM
21:15
Kitbull | Pixar SparkShorts
8:58
wyświetleń 3 389 217
1 Star vs. 5 Star Tech Products Test
14:21