Ciemny

Opuszczona "szkoła" Hitlera - Urbex History

Urbex History
Subskrybuj
wyświetleń 223 131
98% 10 734 119

Wygraj Tablet:
1. polub FanPage Lajt Mobile: bit.ly/2sc8RWT
2. skomentuj post pod tym linkiem i wstaw zdjęcie przedstawiające najciekawsze miejsce, w którym byłeś: facebook.com/lajtmobile/posts/2077143812550343
Start konkursu: 11.05.2018
Koniec konkursu: 20.05.2018 do 23:59
SUBSKRYBUJ nasz kanał! ► bit.ly/2yJTWCv ◄
PATRONITE - wspomóż projekt i wyprawy ►bit.ly/2yidnoJ◄
INSTAGRAM - ►bit.ly/2Gg490B◄
Zobacz nas na Facebooku: bit.ly/2yuULy2
Kup sobie koszulę: urbexhistory.cupsell.pl
Kontakt z nami: urbexhistory@gmail.com
Nasz sprzęt:
Latarki Fenix - ​bit.ly/urbexfenix
Lubisz to co robimy ? To nie zapomnij dać łapki w górę i suba :)
Co to Urbex i czym jest Urbex i Urbex History ? Jesteśmy grupą eksploratorów z pasją do historii. Zwiedzamy i filmujemy opuszczone miejsca, często tajne lub niedostępne dla wszystkich. W każdym z naszych materiałów o Urbex jest motyw historyczny, co nas wyróżnia na tle innych ekip. Zwiedziliśmy już wiele miejsc w Polsce jak chociażby Tajne radzieckie miasto w Polsce - Pstrąże - , ale też i poza granicami naszego kraju np. Czarnobyl, Radioaktywną Zone i Prypeć.
!! PAMIĘTAJ !! Urbex to niebezpieczne hobby, mogące prowadzić do trwałego uszczerbku na zdrowiu. Zawsze pamiętaj o bezpieczeństwie. Nie naśladuj scen widocznych na filmie.
Do zobaczenia na następnej wyprawie !

Opublikowany

 

11 maj 2018

OpuszczonaszkołaUrbexHistoryurbex historyopuszczona szkołaurbex szkołatajna Hitlerowska Torpedownia na Bałtykutorpedownia urbexwyprawaeksploracja miejscaniebezpieczna eksploracjaurbex domuurbex straszneopuszczone wojskoopuszczone miejscaopuszczone niemcyurbex niemcyurbex szkoła hitleraurbex ucieczkaurbex teamurbex szpitalurbex auschwitzurbex adventureurbex bunkryopuszczone miastourbex miastomiasto widmobaza wojskowauh

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 806
Rolnik Agriculture
Rolnik Agriculture 19 godzin temu
Zajefajne są te wasze filmy i wyprawy☺ chłopaki naprawdę dobra robota powodzenia na następnych eksploracjach
Lena R
Lena R Dzień temu
Czy to miejsce znajduje się w Polsce?
ArianieBlanco
ArianieBlanco Dzień temu
Kto dał łapki w dół?! Wy....Wy...Wy....Wy łobuzy jedne!!!
Simsomaniaczka Paula
🐞🐞
Kamilo 2r
Kamilo 2r 3 dni temu
To następne miejsce do odwiedzenia to las Hoia Baciu w Rumunii. Co uważacie o tym ?
Wiktoria Baranowska
A co to ss?
rondelek 79
rondelek 79 3 dni temu
Ile złomu?u nas już by tego nie było.fajnie że tyle rzeczy zostało.łapa w górę.
Esmeralda
Esmeralda 3 dni temu
Mogliście zobaczyć, czy pod podłogą czegoś nie ma :))
Klaudia Wach
Klaudia Wach 4 dni temu
Najlepszy Urbex na świecie boziuuu twoje odcinki zawsze są dobrze opowiadane i pomagają mi w szkole ❣️❣️❣️ można pozdrowić w następnym odcinku ?
Józef JUWENTUS Stalin
moja szkoła
Kziomi
Kziomi 4 dni temu
Łapa w Góre. Te sowieckie klimaty są fajne.
Patryk 9189
Patryk 9189 4 dni temu
Więcej takich ponazistowskich obiektów 🙂
Julia Mielewczyk
Julia Mielewczyk 4 dni temu
Kocham Was
Matix Game
Matix Game 4 dni temu
*mogę serduszko*
Knerarz
Knerarz 5 dni temu
Jaki to bit na początku?
kamcio30 :D
kamcio30 :D 5 dni temu
Fajny urbex...
Arek 123
Arek 123 5 dni temu
jesteście zajebiści dawajcie częściej takie filmy
MATEX XD
MATEX XD 5 dni temu
Te ich wstępy 😍 takie mroczne 😘😍
Natalia Sterna
Natalia Sterna 5 dni temu
Super Materiał dzięki temu dostałam 6 z kartkówki która była na Historii Uwielbiam Was!!!!
Emil Łysy
Emil Łysy 5 dni temu
Gdzie to jest ?
Mesouko
Mesouko 5 dni temu
kto ogladł traier XD
EnzibiaK
EnzibiaK 6 dni temu
U mnie tez jest jajas Szkola hitlera -)
Kacper Janik
Kacper Janik 6 dni temu
Jakim aparatem nagrywacie?
Czapi XxX
Czapi XxX 6 dni temu
Uwielbiam wasze filmy i podziwiam to co robicie!
KrimeDavid
KrimeDavid 6 dni temu
Dawajcie do starego klasztoru w Nowogrodźcu są tam 2 piętra podziem a niższe są zamurowane są też 3 piętra w górę. To miejsce robi wrażenie, klasztor jest bardzo rozbudowany jest tam pięknie widać że natura się nie poddała. Zapraszam do Nowogrodźca!
macius 350
macius 350 6 dni temu
Mam urodziny 11 maja
Nikt Ważny
Nikt Ważny 6 dni temu
Lubie takie historie leci sub i czekam na wiecej
Ewa Bigielmajer
Ewa Bigielmajer 7 dni temu
Witam serdecznie z Anglii oglądam was od niedawna jestem emerytom i tak szukałam co ciekawego i znalazłam was bardzo lubię was oglądać dzięki temu nie nudzę się wieczorami pozdrawiam was serdecznie
Leeo Zeeea
Leeo Zeeea 7 dni temu
Jakie to miasto ? Tez chce sie wybrac
Adolf Gazownik
Adolf Gazownik 7 dni temu
Moja szkoła
Marieta Maj
Marieta Maj 7 dni temu
Wy zawsze macie suuuuperr filmy!💓 Już nie mogę się doczekać następnego❤❤😘
Julia :33
Julia :33 7 dni temu
Superowe! Najlepsze urbexy na polskim youtubie ❤️
LostLand
LostLand 7 dni temu
Very nice
Pawel Hildebrand
Pawel Hildebrand 8 dni temu
Do tu dużo mówić :) kolejny zajebisty materiał! Piona
Joasza
Joasza 8 dni temu
sztoos material
football game
football game 8 dni temu
Zobaczcie w poznaniu zntk. Polecam
Urbex History
Urbex History 7 dni temu
z tego co nam wiadomo ZNTK już jest miejscówką "spaloną"
Katarzyna Borowska
Czekam z niecierpliwością na trochę dłuższe filmy z wypraw:-)
Wiktoria Gojny
Wiktoria Gojny 8 dni temu
Super film 💋
fancee
fancee 8 dni temu
Film niesamowity, montaż genialny, całość zachwyca, uwielbiam was! 💞
MIDIAN SZURAJ
MIDIAN SZURAJ 8 dni temu
Dobra robota pozdrawiam skład ekipy i czekam na następny materiał
hahha iii
hahha iii 8 dni temu
doczekałam się wreszcie. Dziękuję 😍😍😍
NWCC
NWCC 8 dni temu
Czy ktoś poza mną w 7:24 widzi twarz na deskach łóżka ?
Nicole Gelfort
Nicole Gelfort 8 dni temu
Bardzo was lubię i wogule jestem waszą psycho fanką XD nie no żartuje z tą psycho ale uwielbiam was!!❤️😊
Diesel Kiszczak
Diesel Kiszczak 8 dni temu
"Fabryka zła"
Ada 09
Ada 09 9 dni temu
I ten moment 5:04 😂 otwieranie drzwi i wycieranie rąk 'blee' haha. #urbexowelove , jak zawsze dobrze przygotowani! ❤️
Ferdek Kiepski
Ferdek Kiepski 9 dni temu
Powiem krótko.Wasze filmy są po prostu za krótkie :( Zajebiście Was sie oglada i słucha ,robicie super ciekawa robote i szkoda ze Was nikt jeszcze do tv nie wział.. byście mieli swój własny program i czas antenowy wiekszy niz na youtube.. Jestescie super :)
Urbex History
Urbex History 8 dni temu
Miło nam to słyszeć :)
Heinrich Himmler
Heinrich Himmler 9 dni temu
ZROBCIE NSWIEDXONY FILM GDZIES I SPIJCIE TSM WYUDAJE MI SIE ZE SIE BOICIE .PPZESPIJCCIE SIE TAM
Urbex History
Urbex History 8 dni temu
Obejrzy nasz najbliższy film :)
Czarna Czarna
Czarna Czarna 9 dni temu
Najlepsi 😍 👍
johnny syjonsky
johnny syjonsky 9 dni temu
13:18 przypomniał mi się teleturniej Rosyjska Ruletka jak ludzie lecieli do zapadni po złej odpowiedzi i po losowaniu :D ...rosyjska ruletka...w sumie pasuje do tego co zwiedzaliście :P
Urbex History
Urbex History 8 dni temu
Tylko z bardziej twardym lądowaniem :)
BAXXTER19
BAXXTER19 9 dni temu
git malina, łapka w ciemno
kot miał
kot miał 9 dni temu
Sztoss
makrofaguss
makrofaguss 9 dni temu
Sie wie że łapa w górę! :D
Vader B06
Vader B06 9 dni temu
Fajne
Borys Tomaszewski
super! kiedy jakieś nawiedzone miejsce?
Swift
Swift 9 dni temu
Pamiętam jak meliście ok. 150tyś. subskrybcji, a teraz już macie ponad 300tyś. Życzę dalszych sukcesów!
nexi ka
nexi ka 9 dni temu
Wy sami znajdujecie te opuszczone miejsca czy z jakiejś strony jeśli z jakiejś strony to dajcie nazwę pliss
Majestic Hive
Majestic Hive 9 dni temu
Awesome explore man! Wish I could understand! But looks incredible anyway! I'll be subscribing👍
Agnieszka Wojdat
Agnieszka Wojdat 9 dni temu
Dziękuję za super filmik 😊 brawo Wy👊 spoko... Dobrze wiedzieć, który guzik wcisnąć 🤣🤣🤣
Kamilka K
Kamilka K 9 dni temu
Uwielbiam takie klimaty 😁 najlepsze urbexy 😍
nici !
nici ! 10 dni temu
U mn w mieście albo nw czy to jest nadal w moim mieście ale w głębi lasu jest opuszczony basen ośrodek wypoczynkowy i sztnie polecam 👍 i da się wejść pod basen 😂😂😂
Lukaszek Marcinek
Lukaszek Marcinek 10 dni temu
Kozacki odcinek 😀😀
Monster Gamez
Monster Gamez 10 dni temu
Ja też chcę serduszko
kileererr bumbum
kileererr bumbum 10 dni temu
Każdy film to.dobra robota:) liczę też na odpowiedź:) oczywiście łapka w górę 💪
Urbex History
Urbex History 10 dni temu
Bardzo nam miło :)
kileererr bumbum
kileererr bumbum 10 dni temu
Gdzie to się znajdzie :) wybrał bym się z znajomymi:) mamy fajna ekipę i lubimy takie atrakcje
Dark Side :D
Dark Side :D 10 dni temu
Za sama wejściówkę zasłużyliście na lajka! :D
Magdalena Buzuk
Magdalena Buzuk 10 dni temu
Według mnie, najbardziej dopracowany odcinek dotychczas. Muzyka na wstępie bezbłędna :)
Anonimowy
Anonimowy 10 dni temu
11:18 u mnie w klasie od biologii są takie zlewy XD
Złomiarz pl
Złomiarz pl 10 dni temu
Super film
Blazej L.
Blazej L. 10 dni temu
Hej możecie powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się ta Szkola? Mówiliście ze w Berlinie ale gdzie dokładnie? Może jakiś oznaczniki na Google Maps. Z góry dzięki.
Mariusz Gubanski
Mariusz Gubanski 10 dni temu
oglądałm film o tym podobny ....
Marcin 2o18
Marcin 2o18 10 dni temu
No lubię to co robicie i lubię was oglądać bo jestem stałym waszym widzem pozdrawiam chłopaki.
RustyLeak
RustyLeak 10 dni temu
wow very very nice :)
ziooomek7961
ziooomek7961 10 dni temu
Moge ogladac wasze odcinki non stop ciekawe i edulacyjne swietna robota szacun 100% pozdro😊
id na
id na 10 dni temu
Fajna szkoła...
Tomasz T.
Tomasz T. 10 dni temu
Chciałbym mieć taki małpi gaj u siebie pod blokiem
Doss Desmond
Doss Desmond 10 dni temu
Jeśli chcecie obejrzyci moje dwa filmy z skrytki mafi to wpiszcie,, piwnica wołominskiej mafi" wchodzicię na muj kanał
Mateusz BSR
Mateusz BSR 10 dni temu
Jak zwykle pełen profesjonalizm!super się was ogląda i słucha.piona.
Paulina Samol
Paulina Samol 10 dni temu
Jaki to utwór na początku filmu
Doss Desmond
Doss Desmond 10 dni temu
Lajkuje i subskrybuje was
JackNaifu
JackNaifu 10 dni temu
Dobre 👍👌🏻🍗
The YOUNG-URBEX Group
Chłopaki jest jedno ZAJEBISTE miejsce do zwiedzenia może trochę daleko od was... Ale naprawdę warto to zwiedzić 7 hektarów opuszczonych budynków są to koszary wojskowe razem z domem generała.budynkami mieszkalnymi dla wojska że stołówka kasynem i ponoć burdelem takze jest tam bunkier jest to w Kędzierzynie koźlu na ulicy (synów Pułku 22) w województwie opolskim miejsce warte uwagi było by super jak byście to zwiedzili
Mateusz Truszkowski
W lubawie jest opuszczony młyn za szkołoł gimnazium
Agnieszka i Krystian
Świetny film 👍 kawał dobrej roboty 😍
daria g
daria g 10 dni temu
Za...jefajny odcinek 👍👌👊😀Łapka w górę leci😀😁
Gregor
Gregor 10 dni temu
Na Lubelszczyźnie jest opuszczona szkoła w której podobno na 100 % straszy. I to nie jest moje zdanie, tylko każdy mieszkaniec tej wsi tak uważa. I nie ma śmiałka z miejscowych który by tam wszedł po nocy . Podczas wojny gdy wysiedlali mieszkańców okolicznych miejscowości prowadzoną tam egzekucje. Po wojnie szkoła istniała jeszcze kilka lat, jednak dzieci bały sie tam chodzić,często chorowały i widziały dziwne rzeczy. Dwóch nauczycieli popełniło samobójstwo. Chyba w 52 roku ją zamkneli
Urbex History
Urbex History 10 dni temu
Podeslesz nam proszę więcej info na urbexhistory@gmail.com ?
Andrzej Duda
Andrzej Duda 10 dni temu
Dobry materiał, obywatele ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Old Finders
Old Finders 10 dni temu
Szkoda, że z tak wielkiego obiektu jest tylko 18 minutowy film. Ja z 20 minutowego zwiedzania robime 40 minutowy materiał XD
Urbex History
Urbex History 10 dni temu
Pokazujemy esencję :) Nie chcemy nigdy przynudzać
ignacy progamer
ignacy progamer 10 dni temu
Zwiedzcie opuszczint hotel PKP w prądocinie
Klaudia xxx
Klaudia xxx 10 dni temu
Ciekawi mnie,gdzie się podziały rzeczy,które się zachowały-nie chodzi mi o sprzęty typu krzesło,czy stół. Gazety zostały? a reszta? skradzione? czy zamieszczone w muzeum? hmmm...
Urbex History
Urbex History 10 dni temu
Od kilku lat jest decyzja aby zrównać z ziemią ten obiekt więc powoli już wynoszą wyposażenie.
Wiktorr Wiktorr
Wiktorr Wiktorr 11 dni temu
Uuwielbiam waszze filmy ale wole bardziej nawiedzone albo późna nocą🖐PooZdrawiaaam
Ignacy Pułka
Ignacy Pułka 11 dni temu
Bardzo fajny odcinek, ale kurcze mało mi hahah
jakub malinowski
jakub malinowski 11 dni temu
Zajebiste , w sumie jak zwykle 😀
Jejku Martynaa
Jejku Martynaa 11 dni temu
hej w suchoczasach jest niby działka do sprzedania ale tam jest opuszczony dom zawsze jak tam przejeżdżamy chce tam wejść ale się boje 😂
Kostek YT
Kostek YT 11 dni temu
Fajny odc pozdro
Doss Desmond
Doss Desmond 11 dni temu
Róbcie więcej nawiedzonch filmów
Doss Desmond
Doss Desmond 10 dni temu
Urbex History rządzi
Doss Desmond
Doss Desmond 10 dni temu
Urbex History tak
Urbex History
Urbex History 10 dni temu
Kolejny w ten piątek :)
serdi kkokok
serdi kkokok 11 dni temu
2:09 kanał 6 a co na ścianie napisane przypadek?
hurtovnik32
hurtovnik32 11 dni temu
Świetny materiał i kawał dobrej roboty>Może dzięki waszej pracy dzisiejsza "młodzież" zrozumie że świat nie zaczął się w momencie jak wynaleziono internet.Pozdrowienia dla ekipy.
Arti R
Arti R 11 dni temu
Zgadłem że Hitler..
Rafal BRS
Rafal BRS 11 dni temu
Jak wy to czlenie znajdujecie 🤔
sQuizyy
sQuizyy 11 dni temu
Gdzie to jest ??
Następny