Ciemny

Nasze Żniwa 2018 ☆ [Vlog # 30] ☆ Pomoc Sąsiada ☆ Kosimy Poległe Żyto

jockerfarm
Subskrybuj
wyświetleń 168 417
97% 3 828 116

Witam was bardzo serdecznie :) mówiliście że nie ma vlogów z żniw , no to są już po osiągnięciu celu wrzucam kolejny film
Zapraszam na naszego prywatnego TSa śmiało możecie wbijać i pogadać 🙂
tsgaming.gclan.pl
Grafike robił
plvid.com/u-fsmodsxaa
plvid.com/show-UC3f5cKnKZPfrpJbHI7flN2Q
FP
facebook.com/jockerfarm/
Drugi kanał
plvid.com/show-UClZ_S7TfLDbHwqebsAj64Kwvideos

Opublikowany

 

14 sie 2018

żniwa 2018vlogvlog z sąsiademrolnik z hollywoodvlog z dziewczyną

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 271
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
Dobry to jutro kolejny odcinek :D wrzucam film ponownie ,bo wystąpiły problemy Zapraszam do kolegi na kanał . Robi dobre grafiki :D plvid.com/u-fsmodsxaavideos
MatriX
MatriX 6 miesięcy temu
jockerfarm Co ten sąsiad za głupoty opowiada że bizonem nie da się kośic pod włos?
maly 11111 maly
maly 11111 maly 6 miesięcy temu
jockerfarm to nie zginie w ziemi
Seba - SToP Team
Seba - SToP Team 6 miesięcy temu
Kolega robi też filmiki z Farminga, fajne live i jest znajomym piaska, a dodatkowo posiada paszport polsatu. Polecam - Adam Małysz :)
agro mafia team
agro mafia team 4 dni temu
FAJNE
atm. auta
atm. auta 10 dni temu
Mega projekt!!! Dobry filmik, też muszę zacząć takie robić, na razie robię o autach, co możecie zobaczyć, ale na wiosnę startuję z rolnictwem, Łapka w górę mega projekt!!! Pozdrawiam!!!
zenon lipka
zenon lipka 16 dni temu
dość ciekawie jest Weroniki i Marleny GR Załoga można obserwować dość ciekawie i też macie ciekawie
Adrian 13
Adrian 13 20 dni temu
A jak nazywa się ten podkład czy muzyka
Antek Kubowicz
Antek Kubowicz Miesiąc temu
0:25 czy to Jarek OGAREK?
Wiktor Kaleta
Wiktor Kaleta 11 dni temu
Taaak błotnik obcięty w jedyny oryginalny sposób
Antek Kubowicz
Antek Kubowicz Miesiąc temu
Na poczontku niewiedziałem czot9 jest zołeńć a to kogut
Mirek Handlarz
Mirek Handlarz Miesiąc temu
Co to jest ten zoladz na poczatku filmu
Maciej Malek
Maciej Malek Miesiąc temu
Taka sama awaria w hederze jak u mnie
Bartek Sobieraj
Bartek Sobieraj Miesiąc temu
9.30 po co tyle sypac na 1 jak nie jest to ostatni zjazd ... szanuj troche
TheRenaultteam official
3:38 Sie nie dziw bo to bronczek ci wałami polatał :) :) :)
Agata Kudelska
Agata Kudelska Miesiąc temu
Zajebisty film jak oglądałem to krowy mi więcej mleka dały auuu
Polski John deere TV i iplaypolska
fajny jd kombajn bo m-ce sobie taki kupic
paul rider
paul rider 2 miesięcy temu
Ale nasypał na przyczepę!!! Po ch.... Żeby się wysypywało !
Rutut Turt
Rutut Turt 2 miesięcy temu
Wy macie swój kombajn bo nie w temacie jestem pzdr?
Piotr Szabołaj
Piotr Szabołaj 4 miesięcy temu
adian kobainista pozdrawiam
John deere 1470
John deere 1470 4 miesięcy temu
Adrian jaka nutka na początku
Kamil Kamilkowski
Kamil Kamilkowski 5 miesięcy temu
ze zniw ;)
Hubert Farionek
Hubert Farionek 5 miesięcy temu
jesteś zajebisty
Jołki Połki
Jołki Połki 5 miesięcy temu
Piękna dziewczyna:D
Piotr G
Piotr G 5 miesięcy temu
Super żniwa
DJ Kox
DJ Kox 5 miesięcy temu
Co to za nuta ta 1
Grze Bihv
Grze Bihv 6 miesięcy temu
Ile szamponem bierze za ha?
Wiejskie Inspiracje
Wiejskie Inspiracje 6 miesięcy temu
Świetny materiał ;)
miko4220
miko4220 6 miesięcy temu
kiedy wy kombajn kupicie ????
Agro Ostrowo
Agro Ostrowo 6 miesięcy temu
Podaj nutę
AgroJelonki TEAM
AgroJelonki TEAM 6 miesięcy temu
Fajne John Deerki! Ten twój John pasuje nawet do zestawu ;D U nas żyto było dobre , nawozu było dane i jeszcze troche deszczyk podratował i sypneło nam 5,7t/ha dobrze było! Łapka jest za tą akcje! Pozdrawiam!
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
AgroJelonki TEAM no u nas 3,8 wyszło
PiotrekPlay Games
PiotrekPlay Games 6 miesięcy temu
Super ps. Jakiego żołędzia!
Pawcio ix
Pawcio ix 6 miesięcy temu
Jak sie nazywa ta nuta w tle
Agro-Vision Bączkowski
Agro-Vision Bączkowski 6 miesięcy temu
Twój kombajn?
BaXoo
BaXoo 6 miesięcy temu
Jaki Fajny vlog tak trzymaj adrian
Gucio223
Gucio223 6 miesięcy temu
podasz tytuł nuty proszę :-)
Gucio223
Gucio223 6 miesięcy temu
może zrobisz vlog z oprowadzenia po gospodarstwie Pana Irka jeśli on się zgodzi ?
Gucio223
Gucio223 6 miesięcy temu
Mega zajebisty vlog :-)
Mateusz Dziedzic
Mateusz Dziedzic 6 miesięcy temu
Nie zamierzacie kupić drugiego ciągnika John dree o podobnej mocy??
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
Mateusz Dziedzic Może kiedyś
Adam Kr
Adam Kr 6 miesięcy temu
Tez mam john dherre
Kapixu
Kapixu 6 miesięcy temu
U mnie żniwa to 1 sierpnia zakończone
MrMichu Games
MrMichu Games 6 miesięcy temu
No nie wiem już co mam pisać kozacki vlogjuz nie wspomne o nucie na początku bomba widze że jest siła 💪oby tak dalej😃
rafał Cipkowski
rafał Cipkowski 6 miesięcy temu
Kiedy był nagrywany film bo Kujawy już dawno dawno po żniwach
smoxan
smoxan 6 miesięcy temu
Cześc Jockerfarm twoje blogi filmiki uwielbiam. na wakacjach byłem u wujka ,który ma ok 200 hektarów było fajnie ale się skączyło :(
Karol Ferzynski
Karol Ferzynski 6 miesięcy temu
Daj więcej vlogow z TATĄ on jest zajebisty :D
maniek maniekyo
maniek maniekyo 6 miesięcy temu
siemasz ale ladna ta twoja niunia piekna dziewczyna super vlogi oby tak dalej pozdro
ClaasTeam
ClaasTeam 6 miesięcy temu
Super film , łapeczka leci . Zapraszam do mnie :D
Agro Kujawy
Agro Kujawy 6 miesięcy temu
Najlepszy twoj Vlog, zajebiscie sie ogladalo
Hajflats
Hajflats 6 miesięcy temu
Muzyka muzyka!!!!! Jaka
Michal Filip
Michal Filip 6 miesięcy temu
Warszkowko City teraz wiem z kad jesteś pozdro łapa w górę
Patrycja Podsiadło
Patrycja Podsiadło 6 miesięcy temu
Adrian gdzie mozna kupic takie urzadzenie do robienia prob i ile ono kosztuje?
Jakub Kryspin
Jakub Kryspin 6 miesięcy temu
Bronczek ci wałami zboże położył 😂
Dawid Andrzejewski
Dawid Andrzejewski 6 miesięcy temu
Który mocniejszy ciągnik twój czy sąsiada
Potomek Kasztelana
Potomek Kasztelana 6 miesięcy temu
Ale zajebisty film pozdro
Team Górki
Team Górki 6 miesięcy temu
Co to za nutka na początku ?
Paweł Chyliński
Paweł Chyliński 6 miesięcy temu
Kiedy nowy film z GR AVENA
Tomek 91
Tomek 91 6 miesięcy temu
Włącz klimatyzację :) Mam nadzieję że to nie był ostatni vlog z tegorocznych żniw i masz nagrane materiały na kolejne vlogi. Pozdrawiam i zostawiam łapkę w górę.
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
Tomek 91 oczywiście mam nagrane jeszcze 3 filmy :)
Cezary Kowalewski
Cezary Kowalewski 6 miesięcy temu
Ile masz ha ziemi?
PatrykROLNIK &
PatrykROLNIK & 6 miesięcy temu
Niezły z ciebie kombajnista Adrian pozdro film jak zwykle fajny
Patryk Synek
Patryk Synek 6 miesięcy temu
Czemu nie dołożycie sobie dedykowanej klimatyzacji do JD?
Gabrysia Krawczyk
Gabrysia Krawczyk 6 miesięcy temu
u mnie niedaleko mojego zamieszkania stał sie straszny wypadek motorzyszta wpadł pod kombajn wzasadzie w heder i głowe odcieło mózg wypadł i ręka ruwniutko odcięta ! Więc wszyscy motorzyści uarzajcie gdy jedziecie przy jakiś polach :(
The Zetorteam
The Zetorteam 6 miesięcy temu
kiedy żniwa od GR stępniak
Santa Muerte
Santa Muerte 6 miesięcy temu
Polskie żniwa to jest coś pięknego nikt kto tego nie przeżył ten nie wie.
Agro Pompa
Agro Pompa 6 miesięcy temu
Zajebisty vlog pozdrawiam i oby tak dalej
Piotrek
Piotrek 6 miesięcy temu
Macie własny kombajn?
AGRO ŁÓDZKIE HD
AGRO ŁÓDZKIE HD 6 miesięcy temu
Super filmik zapraszam do mnie pozdro
Filip_Honza
Filip_Honza 6 miesięcy temu
muzyka?
Agro Roll Mazury
Agro Roll Mazury 6 miesięcy temu
U nas (warminsko-mazurskie) zyto dobrze sypale nie wiem ile dokladnie bo nie moje ale slomy z zyta bylo bardzo duzo pole mialo dlugosc 500m to baloty co 30 40 metrow od siebie staly to na polu 15ha balotow bylo ponad 200 napewno
Dominik Gadawski
Dominik Gadawski 6 miesięcy temu
Vlog cycuś glancuś😂
Mateuszw 201
Mateuszw 201 6 miesięcy temu
Pan Irek dobry ziomek :D
Michał Bujak
Michał Bujak 6 miesięcy temu
Po ile żyto?
Analogowy 13
Analogowy 13 6 miesięcy temu
14:14 Milcia nie garb się !
Szymon Szulc
Szymon Szulc 6 miesięcy temu
Zajebioza ,kozak film .pozdrawiam
Dimarija stail
Dimarija stail 6 miesięcy temu
Co to za nutka na początku?
Heniek Byk
Heniek Byk 6 miesięcy temu
👍
Kubanczyk
Kubanczyk 6 miesięcy temu
Fajna Ta Twoja Dziołszka i Super Film !: )
AgroŁódzki Rol
AgroŁódzki Rol 6 miesięcy temu
Kolejny vlog i kolejny zajebisty. Najlepszy kanał z tak dobrą muzyką i ekipą na polskim yt. Łapa jak zawsze leci! Pozdrowienia dla ciebie i Milci 😉
Rolnik 12
Rolnik 12 6 miesięcy temu
12:43 bez młota to nie robota
Lukasz
Lukasz 6 miesięcy temu
Rolnik 12 takim młotkiem to po dupie może kobite klepać
Mr Maciej
Mr Maciej 6 miesięcy temu
3:40 cale zwałowane żyto to sprawka bronczka 😂
Mr Maciej
Mr Maciej 6 miesięcy temu
potomek kasztelana to żart
potomek kasztelana
potomek kasztelana 6 miesięcy temu
Ooo nieee. Jakie zło....
Janusz Górski
Janusz Górski 6 miesięcy temu
Ale macie piękne ple to Noe nasza Galicja pozdrawiam 🙋
MFandNH
MFandNH 6 miesięcy temu
Super film bardzo przyjemnie się oglądało. Pasujesz za kierownicą tego kombajnu😉. Żyto ładnie wyległo, pamiętam jak u mnie kiedyś leżało tak jak by było uwałowane ale wtedy dało piękny plon ale naszczescie Bizonek dał ładnie sobie radę. Pozdrawiam żniwiarzy z tego filmu.
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
MFandNH pozdrawiam widza :D
Marcin Borek
Marcin Borek 6 miesięcy temu
Zajerzyste filmy jotcefarm
Janusz Górski
Janusz Górski 6 miesięcy temu
To jest piękne młodzi ludzie zafascynowani rolnictwem łapka nawet dwie 🙌 pozdrawiam 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Jakubos24s
Jakubos24s 6 miesięcy temu
Jokerfarm zapraszam na dzień kukurydzy do głuchowa
GameTeam
GameTeam 6 miesięcy temu
można więcej informacji?
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
Jakubos24s 15 września będę nagrywał kukurydzę na 12 traktorów dostałem zaproszenie :D
Agro_Team96
Agro_Team96 6 miesięcy temu
Co to za 1 nuta
ursus-camera
ursus-camera 6 miesięcy temu
Dlaczega masz taki amerykański akcent.
Mirek Handlarz
Mirek Handlarz 6 miesięcy temu
Nie maxie nawiewów nawet?
TheEverDay
TheEverDay 6 miesięcy temu
Kolejny kozak film 💪 Jest moc
Szlatyn TEAM TV
Szlatyn TEAM TV 6 miesięcy temu
u mnie pszenica sypała 10 ton z 80 ary
Hajflats
Hajflats 6 miesięcy temu
Szlatyn TEAM TV Xd
yamaha
yamaha 6 miesięcy temu
No mega vlogi
anton 2k
anton 2k 6 miesięcy temu
No co vlog to lepszy. I niewiem kto ciągle daje łapki w dół.... Łapa leci. Pozdrawiam. Ps. Milenka to będzie dobra żona gospodarza. Oj dobra!!
the bartek 95
the bartek 95 6 miesięcy temu
Piękny film
Graf37
Graf37 6 miesięcy temu
Nie no twoje Vlogi są zajefajne bardzo lubię oglądać.👍👍👍👍👍👍👍✔✔✔✔✔
antosq antosq
antosq antosq 6 miesięcy temu
a gdzie dzieci pornohospodara xd a vlog ladny co jeden to lepszy :)
potomek kasztelana
potomek kasztelana 6 miesięcy temu
No co ty? Ślepy? 45 łapek w dół to czyja to robota. Tego pornohospodara jebanego
Ursus power
Ursus power 6 miesięcy temu
14:02 tata na ciebie się spojrzał i myśli sobie co on pier$@!i XD . Nie no łapeczka leci za ten vlog
LUMOS
LUMOS 6 miesięcy temu
Pan Irek to jest kozak
Alpaka 332
Alpaka 332 6 miesięcy temu
Mógłbyś podawać w opisie nutki których używasz do filmu??
Mr TrollBix
Mr TrollBix 6 miesięcy temu
Kurde 4t z ha u mnie na 80ha dało 800kg z ha to dopiero masakra. Ty powinieneś się cieszyć 😊
jolo kolo
jolo kolo 6 miesięcy temu
13:58 nie mieli co innego na pole założyć ?
potomek kasztelana
potomek kasztelana 6 miesięcy temu
Milcia wróciła dopiero z rynku, brat pewnie też. A ten trzeci to niewiem. A przecież do miasta między ludzi w gumofilcach nie pójdzie więc w czym problem?
tomasz kowalski
tomasz kowalski 6 miesięcy temu
Powodem wylegnięcia zboża jest zbyt późne zrobienie zabiegu T1, zboże jest bardzo wysokie jak na taki suchy rok
Radoslaw Piczman
Radoslaw Piczman 6 miesięcy temu
Pan Irek najbardziej pozytywny gość na twoim kanale.
TheJakubTV
TheJakubTV 6 miesięcy temu
Co ze gr stępniak
MatiX MatiX
MatiX MatiX 6 miesięcy temu
W twoim Johnym nie ma klimy czy nie działa?
potomek kasztelana
potomek kasztelana 6 miesięcy temu
No co vlog to lepszy. I niewiem kto ciągle daje łapki w dół.... Łapa leci. Pozdrawiam. Ps. Milenka to będzie dobra żona gospodarza. Oj dobra!!
potomek kasztelana
potomek kasztelana 6 miesięcy temu
jockerfarm daleko mam..... z podlasia to jest dosyć dużo km do zrobienia... Ale gdybym miał bliżej to z chęcią
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
potomek kasztelana to dawaj przyjedź :D
potomek kasztelana
potomek kasztelana 6 miesięcy temu
jockerfarm no a jak. Dzięki. Jakbym bliżej mieszkał to bym jakieś piwerko walnął z tobą ale za daleko mam....
jockerfarm
jockerfarm 6 miesięcy temu
potomek kasztelana pozdrawiam :D widzę stały widz szanuję !
Następny
This Is The Worst Smartphone.
6:00
wyświetleń 2 114 990
Giant Monopoly Game With Real Money
15:43