Ciemny

NAJGORSZE TYPY ZNAJOMYCH 3

WiP Bros.
Subskrybuj
wyświetleń 1 228 225
98% 43 024 874

► SUBSKRYBUJ: bit.ly/2j7uzBn
► INSTAGRAM: instagram.com/wipbros
► FACEBOOK: www.fb.com/wipbros
► IG kumpeli: instagram.com/rozaliiaaa/

Śmieszne

Opublikowany

 

29 cze 2018

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 903
fan gta 5 alaharbar
Ja sie nazywa nuta 0:27 odpowiedzcie pls
fan gta 5 alaharbar
fan gta 5 alaharbar 14 godzin temu
Dzieki
BLODIS FT
BLODIS FT 21 godzinę temu
Wpisz sobie muzyka piracka
Emilszczak 13
Emilszczak 13 5 dni temu
Ja to chyba Piotr
Jarek Jarecki
Jarek Jarecki 6 dni temu
Ale kebsa nie wypuścił z ręki
Mateusz 家家 TDB 家
Jasiu95
Lucex
Lucex 13 dni temu
3:50 xdd
Kreatywny Paweł
Kreatywny Paweł 13 dni temu
4:08 xD
Vegitto
Vegitto 13 dni temu
To jest najgorsze jak ładna dziewczyna zachowuje się jak chłopak
Arek Sakowski
Arek Sakowski 19 dni temu
Team Żubr
AlmeXXia
AlmeXXia 22 dni temu
L
Adam Wojciechowski
Adam Wojciechowski 23 dni temu
Ja mieszkam w Koninie obok tego miejsca co nagrywaliscr
Jadwiga Stokłosa
Jadwiga Stokłosa 23 dni temu
-elo-
Jadwiga Stokłosa
Jadwiga Stokłosa 23 dni temu
_witam_
Jadwiga Stokłosa
Jadwiga Stokłosa 23 dni temu
*siema*
Moje Konto
Moje Konto 24 dni temu
Ta dziewczyna w czarnej sukience w białe kropki jest piękna
Psycho Satan
Psycho Satan 24 dni temu
Niezręczny Jasiu uroczy 😍
LOL Xpompa SZPAKU FAN
Obsrany Danny Ferreri??? Tak to zrozumiałem 😂😂😂 bez obrazy Danny
Gandalf XD
Gandalf XD 25 dni temu
Nie to ten kebab na ostro idę na kibel elo mordeczko
Mr Michał
Mr Michał 26 dni temu
*-FAJNY ODCINEK-*
Lucex
Lucex 26 dni temu
2:53
KacpereQ
KacpereQ 29 dni temu
0:33 muzyka?
WCR FIFA
WCR FIFA 29 dni temu
Jaka nuta 0:28?
MERWO
MERWO Miesiąc temu
3:38 ul. Nowowiejskiego konin xd
lama rorzek
lama rorzek Miesiąc temu
Bardzo mi się podobało wasze filmiki są najlepsze
Dack
Dack Miesiąc temu
*3:48* z kąd jej sie ta mała niebieska kurtka wzieła ?
Mateusz Sówka
Mateusz Sówka Miesiąc temu
Wszechwiedzący dżordż- jebłem
Koster fro
Koster fro Miesiąc temu
Mam podobny telefon jak na początku
Krisin
Krisin Miesiąc temu
Aaaach, kocham Was za tą piosenkę, i za końcową puente!
pinkie pie
pinkie pie Miesiąc temu
Co to za wersja Morskich Opowieści?
Magda Odkrywa
Magda Odkrywa Miesiąc temu
3:39 to konin
Polski Sans
Polski Sans Miesiąc temu
Na miniaturce tej babce przeswituja suty XDDDDD
Crash PL
Crash PL 2 miesięcy temu
xD
szymonio ammare
szymonio ammare 2 miesięcy temu
Lol
Kamilofficial
Kamilofficial 2 miesięcy temu
Ej skąd są WiP Bros.?
BartiiQ
BartiiQ 2 miesięcy temu
fajny film
kryptoss mirokto Imozgagagagaio
Co to za nutka 3:17
Viksonn 1337
Viksonn 1337 3 miesięcy temu
0:27 jaka to muza prosze o odpowiedz zycze ci mielgo dnia
Fanddy foxyc
Fanddy foxyc 3 miesięcy temu
Ja jestem jak wszechwiedzący Dżordż xD
Gorący Delfin
Gorący Delfin 3 miesięcy temu
1:25 O kurde mój kolega też mnie kiedyś do czegoś takiego namówił i teraz już wiem skąd to wziął
Marinette
Marinette 3 miesięcy temu
BABCIU TO JEST ZAJEBISTE!
Ficek
Ficek 4 miesięcy temu
3:40 Restora
Aleksandra Przepiórka
Aleksandra Przepiórka 4 miesięcy temu
Proponuję najgorszy brat
Norbi Krupa
Norbi Krupa 4 miesięcy temu
4:10 xd
Veruch Kawaii
Veruch Kawaii 4 miesięcy temu
4:21 KOCHAM tą mine 😂😂
mateusz perkołup
mateusz perkołup 4 miesięcy temu
CO 3:29
mateusz perkołup
mateusz perkołup 4 miesięcy temu
HAHA 00:16
mateusz perkołup
mateusz perkołup 4 miesięcy temu
00:18
Hans Klatt
Hans Klatt 4 miesięcy temu
co to za muzyka w 0:30
Marek S
Marek S 5 miesięcy temu
xd
Alan Daniluk
Alan Daniluk 5 miesięcy temu
0;22
Alan Daniluk
Alan Daniluk 5 miesięcy temu
jaka to nuta wiem ze z piraci z k. ale jaka ?
Macix
Macix 5 miesięcy temu
człowiek mem a nie mim xd
Kamil Biliński
Kamil Biliński 5 miesięcy temu
Geje
Anna Ślęzqk
Anna Ślęzqk 5 miesięcy temu
Typowi bracia 1:35
Ania Ślęzak
Ania Ślęzak Miesiąc temu
No
Filipeq
Filipeq 5 miesięcy temu
Jasiu najlepszy to Elo xD
mvrcinekkk ;]
mvrcinekkk ;] 5 miesięcy temu
0:36 co to za piosenka?
Gibon n
Gibon n 5 miesięcy temu
melodia sponhebob
Ise
Ise 5 miesięcy temu
Pozdrawiam wszystkie sportowe świry :D
Antoni Kita
Antoni Kita 5 miesięcy temu
Ta laska to tak 7/10
_K4CP3R_
_K4CP3R_ 5 miesięcy temu
# polishboy #matma
_K4CP3R_
_K4CP3R_ 5 miesięcy temu
#Stop ACTA 2
vKING
vKING 5 miesięcy temu
najgorszy jest taki, który co chwile chce szluga a gdy on ma to już nie da bo ma 'mało"
hejted ziemniak
hejted ziemniak 6 miesięcy temu
*lubię kebsa z pomidorem ;---;*
POLSKI POKER FACE!
POLSKI POKER FACE! 6 miesięcy temu
zobaczcie ile ten film ma łapek w dół teraz XD
Hubercik 777
Hubercik 777 6 miesięcy temu
1:10 xddd
Janusz Cebulowicz
Janusz Cebulowicz 6 miesięcy temu
Jak nazywa się ta muzyczka??
tymoniasty
tymoniasty 6 miesięcy temu
mieszkacie w koninie?
dra- wolf
dra- wolf 6 miesięcy temu
łapka w górę za melodia z szantow
Norbert Pszenny
Norbert Pszenny 6 miesięcy temu
00:23 hej tam Polski youtubie XD
Jak_Mil
Jak_Mil 6 miesięcy temu
What will we do with the drunked seilor? What will we do with the drunked seilor early in the morning
Dzik Dzik
Dzik Dzik 6 miesięcy temu
3:47 ale kebaba nie puści
Floruś Official
Floruś Official 6 miesięcy temu
Kto rozpoznał "Morskie Opowieści" pozdro dla kumatych
Ninja Hyper
Ninja Hyper 6 miesięcy temu
A co z kluczami 0:08
end. !
end. ! 6 miesięcy temu
2:50 ale deska
Jasiek wiew
Jasiek wiew 6 miesięcy temu
jd
helgast helgast
helgast helgast 6 miesięcy temu
On to jest naprawde Milik?
Katarzyna Osinska
Katarzyna Osinska 6 miesięcy temu
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😭☹️
FilipekEVER
FilipekEVER 6 miesięcy temu
4:12 to takie prawdziwe XDDDDDDD
FilipekEVER
FilipekEVER 6 miesięcy temu
#StopACTA2
FilipekEVER
FilipekEVER 6 miesięcy temu
0:46 kkhm HLEJEMY!!!
Miszcz YT
Miszcz YT 6 miesięcy temu
0 32 co to za nutka 😂
Miszcz YT
Miszcz YT 3 miesięcy temu
Halo kto odpowie
MAGICZNY PIESEŁ
MAGICZNY PIESEŁ 6 miesięcy temu
Boże scena z basenem i szanta morskie opowieści w tle xd
zoha
zoha 6 miesięcy temu
Obsrany Danny Ferreri xd I tak go lubię
pod uderem
pod uderem 6 miesięcy temu
Xd
ProksKox
ProksKox 7 miesięcy temu
gupie
Rafal Sakowski
Rafal Sakowski 7 miesięcy temu
1:13
NikSzek TV
NikSzek TV 7 miesięcy temu
0:30 Hej Ho to xayoo
adrian 2115
adrian 2115 7 miesięcy temu
Co to za okulary ;)?
JPeter Notorious Pl
JPeter Notorious Pl 7 miesięcy temu
4:50 niedojebanie umysłowe
Adrian Czapiewski
Adrian Czapiewski 7 miesięcy temu
Obsrany dany
You Can't Hide
You Can't Hide 7 miesięcy temu
Jezu, nauczcie sie ubierać. Jesteśmy w Europie...
Agent-69
Agent-69 7 miesięcy temu
#STOPSRAJTA2
laki gacha
laki gacha 7 miesięcy temu
#Stop Acata
laki gacha
laki gacha 7 miesięcy temu
00:08
laki gacha
laki gacha 7 miesięcy temu
00:8
laki gacha
laki gacha 7 miesięcy temu
Ja jestem Arek
KAPIX97
KAPIX97 7 miesięcy temu
Tylko Roszykowej tu brakowało :/
Skijumping PL
Skijumping PL 7 miesięcy temu
1:47
Vowlufx
Vowlufx 7 miesięcy temu
Witam wszystkich jeśli możecie to zajrzyjcie do karton kipera dajcie suba i like pod filmikami
Kamila Rzepecka
Kamila Rzepecka 7 miesięcy temu
2:50 co to za nuta ?
Filip Yt
Filip Yt 7 miesięcy temu
#WIP BROS
Następny
TWÓJ ZIOMEK vs JEGO ZIOMEK
04:37
wyświetleń 1 800 000
Egzamin według studenta i profesora
06:02
via Twitter for iPhone
8:31
wyświetleń 1 673 516
RODZAJE ZIOMKÓW W EKIPIE
06:28
wyświetleń 7 700 000
DLACZEGO CIĘŻKO BYĆ NASTOLATKIEM
07:34
TWOJE WYOBRAŻENIA vs RZECZYWISTOŚĆ
05:08
NAJGORSZE FERIE NA ŚWIECIE
12:16
wyświetleń 99 000
NAJBARDZIEJ WKURZAJĄCY LUDZIE
07:47
wyświetleń 2 200 000
TYPY PIŁKARZY na BOISKU
04:06
wyświetleń 1 300 000
El Show de GH 7 de Feb 2019 Parte 2
10:54