Ciemny

Minecraft Party #39 - "MEGA EKIPA!" w/ Vertez, Hunter, Świątek

MinecraftLJay
Subskrybuj
wyświetleń 346 556
96% 6 241 237

► Dzięki za łapki w górę! :D
► Nowe koszulki: ljay.teetres.com/
► Vertez: plvid.com/u-minecraftvertez
► Hunter: plvid.com/u-TheHunterBright
► Świątek: plvid.com/show-UCLmaRbulDjRA9bjYx1NUp8A
● FEJSBUK: facebook.com/ljaypl
● Instagram: instagram.com/ljaypl
● Koszulki: ljay.cupsell.pl/
● SUBUJ!: bit.ly/dolaczdoarmii
● LIVE: www.hitbox.tv/LJay
► Pozdro!

Gry

Opublikowany

 

14 paź 2016

minecraftmcminecraft partypartyljayljayplvertezhorse racemini grygamepcvideogamegameplayfunnymontażmontageśmiesznemini games

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 369
Zuzik PL
Zuzik PL 4 dni temu
kiedy znow odc?
Zuzik PL
Zuzik PL 4 dni temu
kiedy znow odc?
pandusia pandusia
Ljay pozdrowiłam cię na odcinku który nagrywam
Oliwier Jarczak
Oliwier Jarczak 12 dni temu
6:37 dlatego Facet nie może urodzić
Martynka Ryś
Martynka Ryś 13 dni temu
SUPER
Jan Dabrowskyyy
Jan Dabrowskyyy 13 dni temu
Możesz nie przeklinasz
Vanessa Koluch
Vanessa Koluch 15 dni temu
Kraj kwitnacej cebuli
Klaudynka ;3
Klaudynka ;3 18 dni temu
jaki to serwer
Zuza XD
Zuza XD 26 dni temu
jaki to serwer?
Kazix
Kazix Miesiąc temu
minecraftparty.com
POCZATKUJC YUTUBERY
POCZATKUJC YUTUBERY Miesiąc temu
Jaki to jest serwer ?
MajaVlog
MajaVlog Miesiąc temu
Poda ktoś IP serwa? Byłabym wdzięczna!
Miłosz
Miłosz Miesiąc temu
Pewnie hypixel
Zuzia Gałka
Zuzia Gałka Miesiąc temu
Czemusz udajesz wyścigówkę??? :-)
MZ M
MZ M Miesiąc temu
I’m boring
Salmonka zmieniła znowu nazwę.
Jaki to serwer?
Maja Falk
Maja Falk Miesiąc temu
Ja ci tu dam kuźwaaa😈 dupku pieprzony
PrisoneQ PrisoneQ
PrisoneQ PrisoneQ Miesiąc temu
0:50 głos śmietanki :D
Sofia Wodopjanowa
Sofia Wodopjanowa Miesiąc temu
Dlaczego tak bluźnisz
Julia Maciąg
Julia Maciąg 2 miesięcy temu
Jaki to server
IzaStyle _
IzaStyle _ 2 miesięcy temu
Ktoś poda IP tego serwera
Julia Rak
Julia Rak 2 miesięcy temu
Dobrze że się nie przywitałeś : Cześć witam was bardzo serdecznie dzisiaj jest ze mną najlepsza ekipa minkruft i świątek xD
ami 2408
ami 2408 2 miesięcy temu
21:32 masz je na twarzy i cię paży. Pochwał się tacie że masz je na klacie. Nie jestem ham więc zjedz to sam
тнιѕ ιѕ мє
тнιѕ ιѕ мє 2 miesięcy temu
Jaki ip serwera??
Kuba Świątek
Kuba Świątek 2 miesięcy temu
XDDDD ja z tb nie gralem😂
dragonek55
dragonek55 2 miesięcy temu
18:00 orkiestra xD
Katarzyna Araszkiewicz
Katarzyna Araszkiewicz 2 miesięcy temu
Bozzzz
Agata Lapczuk
Agata Lapczuk 2 miesięcy temu
6:32 posrałes się
Jjjdj Ndndjd
Jjjdj Ndndjd 2 miesięcy temu
Jaki to server
Gabii :3
Gabii :3 2 miesięcy temu
Jaki serw?
Polski Pieseł
Polski Pieseł 2 miesięcy temu
26:06 Odpalamy malucha
romek nikitenko
romek nikitenko 2 miesięcy temu
eldzej nagraj golfa z vertezem
xdawidson 12
xdawidson 12 3 miesięcy temu
16 :37 xd
Amelia Ogrodowicz
Amelia Ogrodowicz 3 miesięcy temu
Oglądajcie puki czaw Acta 2
LittleBlue Girl
LittleBlue Girl 3 miesięcy temu
Poszedł won won poszedł won won poszedł won won poszedł won xD boże
Gosia
Gosia 3 miesięcy temu
Dalej dalej strzało Gadgeta... Te czasy xD
Pieseł :33
Pieseł :33 3 miesięcy temu
ej no nie wyzywaj mojego taty Janusza😒
Wiktoria K
Wiktoria K 3 miesięcy temu
Jaki to serwer?
Weronika Dziubek
Weronika Dziubek 4 miesięcy temu
17:57 cool muza Ustawie se na dzwonek XDDDDDDD
BoNzO
BoNzO 5 miesięcy temu
Jaki server
Neverejk
Neverejk 5 miesięcy temu
xdlol
Patryk Games
Patryk Games 5 miesięcy temu
17:11 trradam daradamdam daradam darandam
Zaczarowana_Muzyką
Zaczarowana_Muzyką 5 miesięcy temu
LJay Wygrałeś 8 Razy , a Na Klepie Przegrałeś :'( Ale i Tak Jesteś Super!!!!!!!!
zielona ami
zielona ami 6 miesięcy temu
eo
hannibal s-ec
hannibal s-ec 6 miesięcy temu
Vertez to kutas i pizda
Maja yt
Maja yt 6 miesięcy temu
Nie mów ciągle ku...źwa ani zpiepsz.. Aj
Nochybanienormalna XD
Nochybanienormalna XD 6 miesięcy temu
"Ide na tą rudą" "Wypierdzielaj Jack Sparrow" Boże nic mnie nie bawi ale to było dobre XDDDD
Monika Rzepka
Monika Rzepka 7 miesięcy temu
Nooby
Kolia
Kolia 7 miesięcy temu
Jakie *IP*
Julia Lasia
Julia Lasia 8 miesięcy temu
jaki serwer
danuta bartnik
danuta bartnik 8 miesięcy temu
Jakie ajpi (nie wiem jak się pisze ajpi XD)
Pola Zarazinska
Pola Zarazinska 8 miesięcy temu
LECZ SIE DUPO
ZIomoPl
ZIomoPl 8 miesięcy temu
jaki to server
nitrox 1
nitrox 1 8 miesięcy temu
Hunter ma kanał
marysia bo tak
marysia bo tak 3 miesięcy temu
geniusz
Sonic fan pl
Sonic fan pl 4 miesięcy temu
no łał
Arek Widera
Arek Widera 9 miesięcy temu
Nie wal tak w klawiature
Rojson batle
Rojson batle 9 miesięcy temu
No nagurze był
Vi Blox
Vi Blox 10 miesięcy temu
a ok bo swiatka zniszczyli xD
Vi Blox
Vi Blox 10 miesięcy temu
19:31 patrzcie na players left
Cr4zY
Cr4zY 10 miesięcy temu
jak ten server sie nazywa ?
Black Knight
Black Knight 10 miesięcy temu
Ty lamo ty!
Bartke
Bartke 11 miesięcy temu
Jaki serwer
Mega 09.1
Mega 09.1 11 miesięcy temu
Fajny Filmik
Julian Gołdyn
Julian Gołdyn 11 miesięcy temu
Vertez haker
wixi qwe
wixi qwe 11 miesięcy temu
Jaki server
Wika545 Vlog
Wika545 Vlog Rok temu
Ale to luje
Wika545 Vlog
Wika545 Vlog Rok temu
21.25 co za gunwo
Wika545 Vlog
Wika545 Vlog Rok temu
Dzikie kaczki xd😂
LEGET
LEGET Rok temu
Jaki to serwer
SAMA maja
SAMA maja Rok temu
smoke monster ( 12:30 ) skacze sie wyzej
Robert Malcer
Robert Malcer Rok temu
vertez cziter
hubert berzal
hubert berzal 7 miesięcy temu
robert hunter to cziter
Polski Ziomek 25
jak się nazywa ten seever
Damian Kwiatkowski
Damian Kwiatkowski 26 dni temu
+Kazix data
Kazix
Kazix Miesiąc temu
minecraftparty.com
Kacper Piasecki
weź graj na ślepo
Tomek Dadura
Tomek Dadura Rok temu
odcinek na cześć waszej ekipy xD
Wikusia Król
Wikusia Król Rok temu
ljpl jka ci dziala minecaft paty mam wszystkie kreski ale mi pisze że sesja wygasla inie moge wejśc na serve co robic ?
STACH U
STACH U Rok temu
jaki to serwer?
Kazix
Kazix Miesiąc temu
minecraftparty.com
Tomasz Wartalski
zrub pytania do ljay
dawix 303
dawix 303 Rok temu
vertez zdjoł swiątka bo tamten nie żył lub wyszedłz gry
Przemo
Przemo Rok temu
ja powiem że ta ekipa jest zajebista POZDRO
nuttela nutella
nuttela nutella 5 miesięcy temu
Charlii MSP a tak se napisałam xddd
jednorożec :3
jednorożec :3 5 miesięcy temu
Paulina Mikoś gdzie niby jest orto?
nuttela nutella
nuttela nutella 5 miesięcy temu
Przemo orto
Piotr Bobowski
lubi
Lisa LPS TV
Lisa LPS TV Rok temu
ta z tymi rużowo fioletowymi włosami to ja
jednorożec :3
jednorożec :3 5 miesięcy temu
Lisa LPS TV ruzowo? Co to?
Simon 151YT
Simon 151YT Rok temu
JLAYPL przytrzymaj spacje
Joanna Roslaniec
nazwa serwera vertez.pl kod 25565
Natalia Antek
Natalia Antek Rok temu
jak sie nazywa ten serwer???
Kazix
Kazix Miesiąc temu
bo zauważyłem że mam ten server
Kazix
Kazix Miesiąc temu
minecraftpart.com tyko że na premium
Kazix
Kazix Miesiąc temu
chyba brawl.pl
fnaf game
fnaf game Rok temu
Vertez czituje😁😀👍
hubert berzal
hubert berzal 7 miesięcy temu
hunter cituje nie wertez
Viktor Viktor
Viktor Viktor Rok temu
super
xxxJulQuxxx
xxxJulQuxxx Rok temu
Jaka to nazwa serwera?
Kazix
Kazix Miesiąc temu
minecraftparty.com
Maks Klos
Maks Klos Rok temu
podaj serwer
Konrix
Konrix Rok temu
lol
a krol
a krol Rok temu
ciszej
samo n
samo n Rok temu
podaj ip servera
Grażyna Bieniada
vertez i ljay wymiataiom
Grażyna Bieniada
hahahahahah
Optimistic Realistic
kto ogląda w 2017 ?? (już)
Jacek Kalbarczyk
ALFABET POWINIEN BYĆ A B C D E F G HUNTERBRITH I J K LJAY Ł M N O P R ŚWIĄTEK T U W VERTEZ Y Z Ź Ż XD :D
Dexter
Dexter Rok temu
hejka ANTEK
Ula Lenartowicz
A pan śmietanka w majkraft party śćinał same białe owce
Anna Kotecka
Anna Kotecka Rok temu
pj masz racje
Monika Szypa
Monika Szypa Rok temu
ljaypl jest głównie!
Grzegorz Kalnik
no głupio jeden głupi
Grzegorz Kalnik
a ja gnoju nie będę słuchać przekleństw gnoju jeden bo ciągle kurpanik kuźwa a daj se sana
Cosinus Lublin
jak masz na imię na skype
Następny