Ciemny

Malik Montana - Mieli (prod.OLEK&GeezyBeatz)

#GM2LTV
Subskrybuj
wyświetleń 8 511 974
93% 112 326 8 278

Malik Montana booking: bookingdjfrodo@gmail.com
Dystrybucja cyfrowa: mymusicpl.lnk.to/Mieli
Video:MARATHONFILMS
Produkcja utworu: OLEK&GeezyBeatz
facebook.com/olekwhite/
facebook.com/geezybeatz/
Master: Enzu
facebook.com/enzumusic/
Mix/Realizacja utworu: OLEK
facebook.com/olekwhite/

Muzyka

Opublikowany

 

5 kwi 2018

malikmontanamalikmontanagmllgm2ltijaramismalismismalisOLEKgeezygeezybeatzcosmo31lamborghinimielimielimielimielidihodiho razdiho orangutanorangutan

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 4 913
Fortnite Gamer
Fortnite Gamer 8 godzin temu
0:13
Fortnite Gamer
Fortnite Gamer 8 godzin temu
0:14
Fortnite Gamer
Fortnite Gamer 8 godzin temu
0:13
BARTEŁQ
BARTEŁQ 12 godzin temu
Ppjebane
dar1916
dar1916 Dzień temu
Malik na Prezydenta W-wa!
RaV
RaV 3 dni temu
1:53 co to poradnik jak zrobić kanapkę
Raghot!
Raghot! 4 dni temu
OD PIEĘDZIESIĄTKI W ZESZYT DO CAŁOŚCI ZA HAJS!
Natan Dab
Natan Dab 4 dni temu
Najjaakkk like 👍🏻
NaPo LeOn
NaPo LeOn 4 dni temu
Pik pik hahaha
Bombiaczeq_
Bombiaczeq_ 5 dni temu
Od 50tki w zeszyt do całości za $$$!
Polski gracz Dźejkop
Nie byłeś dilerem jesteś bananem a kilo to ci tata daje ale bananów
Lewy
Lewy 5 dni temu
Kilo to ci ojciec w pysk wklada
Kargul
Kargul 7 dni temu
Fame MMA Malik-ReTo
ok.
ok. 7 dni temu
Koham tom piosenka fajna jes to ja wimotr pietrzynski
Raghot!
Raghot! 7 dni temu
s.z.t.o.s
intuba szaleje pl
nagrywaj więcej
Marcin Szczotkowski
Znasz reta
Wera Wera
Wera Wera 8 dni temu
Fajna nuta tylko.... Jaki to ma sens?
Lewy
Lewy 5 dni temu
A czy liczy sie sens? XD nuta spoko i to sie liczyyy :D
Ala Gadomska
Ala Gadomska 9 dni temu
Kiedy mieszkasz na wrzecionie xddd ( serio mieszka koło mnie )
Tytus Podolski
Tytus Podolski 9 dni temu
to wszystko dla rodziny
Young Wolski
Young Wolski 10 dni temu
*🔥ćwierć kilo pół kilo całe kilo🔥*
Roxxi Lenehan
Roxxi Lenehan 10 dni temu
Pik pik hahaha
Michal Nikielski
Michal Nikielski 10 dni temu
co za gówno
Solider
Solider 12 dni temu
Free PikPikHahaha Button 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10 0:10
Jacek Kernert
Jacek Kernert 12 dni temu
Like
Agnieszka Krzeminska
Zajebista nuta
KonradKC
KonradKC 14 dni temu
PIK PIK Ha Ha Ha!!!
AscendedBirb
AscendedBirb 16 dni temu
Od pięćdziesiątki w zeszyt wyjebane jajca
Jestę Fajny
Jestę Fajny 17 dni temu
Ośka mieli mieli mieli ze odbijam ja kolanem
Elanor
Elanor 19 dni temu
wszędzie kurwa te reklamy tik tok
Vero
Vero 19 dni temu
📂Dokumenty └📁Muzyka └📁 Malik Montana └📁 Chujowe nuty └⚠️ Ten folder jest pusty!
Elite Y
Elite Y 20 dni temu
OD PIĘDZISIĄTKI ZESZYT DO CAŁOŚCI ZA HAJS !! :)
Oliwia Livcia
Oliwia Livcia 22 dni temu
Zdecydowanie miele miele miele ta piosenke po prostu wow
Naname Takaiku
Naname Takaiku 23 dni temu
Mieli, Mieli cały czas w 50 za hajs w zeszycie.
brylo1218
brylo1218 23 dni temu
dzieciaki nie wiedzą o co chodzi na takich jak wy sie zarabia heh
Ada Trojanowska
Ada Trojanowska 24 dni temu
Mieli mieli mieli ..
KARIX 6
KARIX 6 25 dni temu
zajebista nuta
Kisiel kisiński
Kisiel kisiński 25 dni temu
Miał 15 pokemonów pozdro malik
Mati Wisniewski
Mati Wisniewski 26 dni temu
Super ziomuś. $
Damian 0s
Damian 0s 27 dni temu
Michnik haaaaahaaaaaa
Borek
Borek 27 dni temu
ale fiflak
Pastooh -
Pastooh - 27 dni temu
Asłuchalne
Mateusz
Mateusz 27 dni temu
I sie wstydze Ze jestem polakiem
Mateusz
Mateusz 27 dni temu
Arab jxx
B4rt3KMS
B4rt3KMS 28 dni temu
luks
Atizo
Atizo 28 dni temu
x2 jak brzmi xD
Xanters
Xanters 29 dni temu
Sztoss
Szymon Jeziorski
Szymon Jeziorski Miesiąc temu
alle kozak nuta az sobie zapale e parpierdosa
Julia Łasisz
Julia Łasisz Miesiąc temu
❤️❤️❤️
KADOR
KADOR Miesiąc temu
Mieli mieli super piosenka
Polareq GAMING
Polareq GAMING Miesiąc temu
Moja cala szkola ma beke MIKMIK HAHAHA!!
iwona ziętek
iwona ziętek Miesiąc temu
y
Trap Euphoria
Trap Euphoria Miesiąc temu
*MIELI MIELI MIELI CAŁY KUTAS ZAPIERDALA*
mikołaj białobrzeski
Malik Montanna to taki zabawny staruszek
Szybki Leon
Szybki Leon Miesiąc temu
Kto od besi doneta 'D
N3R0 YT
N3R0 YT Miesiąc temu
Kto z Września?
RadoszeK
RadoszeK Miesiąc temu
*Spam Like żeby widział*
Paweł Letki
Paweł Letki Miesiąc temu
Od 50 tki w zeszyt do całości za hajs💪🖐️
kacoer Kielsz
kacoer Kielsz Miesiąc temu
Wygryw:Takim jak ty zabierałem kanapki w szkole Przegryw:W domu nigdy nie brak foli aluminiowej ćwierć kilo pół kilo całe kilo ahhhhhh Wygryw:Pik Pik hahahahahahahha
Alan
Alan Miesiąc temu
Pik pik bamysl
Dotkor Ekter
Dotkor Ekter Miesiąc temu
Mieli to twój stary kurwo pieprz na ryja ci kurwo do kanapek
Dotkor Ekter
Dotkor Ekter Miesiąc temu
+Oskar Daczkowski nie kurwa mam przecież 12lat japierdole
Oskar Daczkowski
Oskar Daczkowski Miesiąc temu
twoi rodzice mieli mieli fajne małżeństwo
Oskar Daczkowski
Oskar Daczkowski Miesiąc temu
jesteś pewny że to nie jest historia z twojego życia
Idris Mašić
Idris Mašić Miesiąc temu
From 0:44 to 1:03 he kind of sounds like Lil Yachty (probably because of the autotune 😋)
FajnySchodekPL
FajnySchodekPL Miesiąc temu
Mieli Mieli Mieli...
Jessiyya.21 21
Jessiyya.21 21 Miesiąc temu
Jesus jakie zajebiste❤️
Nikodem i michał
Nikodem i michał Miesiąc temu
Nie ma w
Miałk
Miałk Miesiąc temu
Mieli mieli cała ośka zapierdala Malik to spoko ziomek a kto go nie lubi to jest miękom fajom robiony
Ktoś Fajny
Ktoś Fajny Miesiąc temu
Mega nuta
FilipPlayer54
FilipPlayer54 Miesiąc temu
mieli jak trzydziestka pod góre
bluud is
bluud is Miesiąc temu
Kto słucha we wrześniu daje like
Michal Sas Tymowski
Michal Sas Tymowski Miesiąc temu
"Chicas, champagne, flash. They dont last!" Malik nie pucuj sie sam przed narodem na YT ze sprzedajesz grudy na oscie :D :D plvid.com/video/wideo-oHO64xvZQfY.html
Bartosz Jankowski
Bartosz Jankowski Miesiąc temu
cwel
Martysiek Mart
Martysiek Mart Miesiąc temu
Sztosik 🤑👍
Kuba 97!
Kuba 97! Miesiąc temu
Cała ośka zapierdala
Kamil Drygaś
Kamil Drygaś Miesiąc temu
jak tego słucham to głuchne
przegrywxd
przegrywxd Miesiąc temu
mielmielimielimieli
Łysy Marian
Łysy Marian Miesiąc temu
Malik smietana
FanteG;/ Mta *-
FanteG;/ Mta *- Miesiąc temu
sztoss
insulajner1337
insulajner1337 Miesiąc temu
2 TELEDYSKI NAGRANE W 1 MIEJSCU = DOBRY DOCHÓD XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
KrecikKrystian68
KrecikKrystian68 Miesiąc temu
MIELI MIELI MIELI
amad sow
amad sow Miesiąc temu
What is this language?
KolomanTV
KolomanTV Miesiąc temu
polisz kurwa
farmer 2003
farmer 2003 Miesiąc temu
polish
Bartuus Gammer
Bartuus Gammer Miesiąc temu
Kozak kurwa
Lewy Official
Lewy Official Miesiąc temu
Ojciec wchodzi do pokoju syna Ojciec-Synu! Syn-tato już ściszam Ojciec-Co kurwa? Dawaj na całą pizde Zostawcie like żeby widział Malik! :D
Wandal Kris
Wandal Kris 23 dni temu
Wyliz mu dupe odrazu jak to zobaczy zeby ci sie prosto na klate zeral
og cookies
og cookies 26 dni temu
Napewno zobaczy :)))
Januszek xD
Januszek xD 27 dni temu
Podgłaszaj xddd orto pajacu
W0ojtek MinecraftPLTVHD
Ty chcesz Malika w stan głębokiej depresji wprowadzić czy jaki chuj?
Skuty John
Skuty John Miesiąc temu
Ale down🤣
Robert Stryjek
Robert Stryjek Miesiąc temu
Ja pierdole co to kurwa jest gdzie tu R.A.P nosz kurwa !!!czy te pokolenie cale na dopalaczach przecie jak stara gwardia skoczy nagrywki to strace sens sluchania rapu bo to kurwa wieksze szabo niz verba
Lukas April
Lukas April Miesiąc temu
Mieli mieli mieli hahahahahahaha
Lukas April
Lukas April Miesiąc temu
Hajc łajzo a nie hajs!!! Widać ze pozer z Niemiec z tureckim paszportem
Lukas April
Lukas April Miesiąc temu
Biedak!!! Z wypożyczonymi sprzętami zero dykcji przekazu liryki , emigrant z niemiec
Karoleski
Karoleski Miesiąc temu
Lol ciota z brodą :o
Karoleski
Karoleski Miesiąc temu
Masakra...
Vanessa97
Vanessa97 Miesiąc temu
Chuj ci w dupe geju
Karoleski
Karoleski Miesiąc temu
Dzieci z dziewczynami z internetu też nie :c
Vanessa97
Vanessa97 Miesiąc temu
Ludzie z anime na zdjęciu nie mają głosu
Weeq :D
Weeq :D Miesiąc temu
Jest tu ktoś jeszcze? Jestem pewien!
jaran
jaran Miesiąc temu
zajebiste pozdro5
Klaun Z Koszalina widze cie18.2.5
Mieli nadal?!
kaczer
kaczer Miesiąc temu
Babciu to jest zajebiste
DO YOU KNOW DA WAE
DO YOU KNOW DA WAE Miesiąc temu
Do Porownania lord kruszwil czy malik montana kto jest bogatyszy moja odpowiedz Malik
Mateusz Onyszczuk
Mateusz Onyszczuk Miesiąc temu
*xD*
wojtek Bęćkowski
wojtek Bęćkowski Miesiąc temu
Zajebista muza no kurwa
Michal Gil
Michal Gil Miesiąc temu
Cipa kutas
young Golon
young Golon Miesiąc temu
Co to za głuwno
Marcin Boroń
Marcin Boroń Miesiąc temu
Kup sobie cukier w Carrefour 10kg za 69gr za kilogram. Opłaca Ci się. Powaga.
JustSzymeQ
JustSzymeQ Miesiąc temu
SZTOSIWO
Beata Ulewińska
Beata Ulewińska Miesiąc temu
1:38
Mateusz Kilowak
Mateusz Kilowak Miesiąc temu
CHUJ CI W DUPE HAMMMMMMERA
Maciej Iwański
Maciej Iwański Miesiąc temu
,,Mając osiemnaście lat miał piętnaście pokemonów" XD
Kasia
Kasia Miesiąc temu
Jointy jak aloes, na stres i myśli chore Kryształ na grudzie błyszczy jak miliony monet 😎✌😁👀😍
STIG
STIG Miesiąc temu
malik jest Mega
Następny
Żabson - Koperta
6 miesięcy temu