Ciemny

Lanek ft. Białas, ReTo - Pressing [official video]

SB Maffija
Subskrybuj
wyświetleń 3 674 652
93% 87 510 5 674

Posłuchaj w cyfrze ➡ goo.gl/YKVQTo
Nowa kolekcja Maffija Company ➡ goo.gl/DU9C9g
Booking koncertowy:
e-mail: koncerty@sbmaffija.pl
tel: 783 9999 51 / Magda
Ustaw utwór PRESSING zamiast sygnału oczekiwania na połączenie.
Wyślij OR1008 na numer 80833 (0 zł)
Abonament miesięczny:
Play - 2 zł
Plus - 2,02 zł
T-Mobile - 4,99 zł
Orange - 4 zł
reg. halodzwonek.pl
Lanek na FB ➡ facebook.com/LNKBEATS/
Lanek na IG ➡ @LANEK1
Białas na FB ➡ facebook.com/bialash8me/
Białas na IG ➡ @bialas_h8me
ReTo na FB ➡ facebook.com/23BOA/
ReTo na IG ➡ @reto_synku
Producent wykonawczy: Kamil Lanek
Koordynacja projektu: Mateusz Jędrzejewicz
Produkcja teledysku: sensi& facebook.com/sensi.fillyoureyes
Zdjęcia: Paweł Poździk, Artur Wojciechowski
Montaż: Paweł Poździk
Ujęcia z drona: Artur Banach
Gaffer: Bartek Łukowiec
Wystąpili:
Roksana Dziadek
Sofi Wag
Carnival Stars Samba and more
Muzenza de Jesus
Podziękowania za wsparcie:
Magda Dubrawska
Solar
Żabson
Smolasty
White 2115
Deemz
Borys Kaltermann
Osiemdziewięć
Piotrek Zawadzki
Łukasz Poziemski
Daniel Wardziński
Specjalne podziękowania dla wszystkich naszych fanów, którzy stawili się na planie! Robić to dla Was to czysta przyjemność!
Title: Pressing ;
Artist: Lanek ft. Białas, ReTo ;
Producer: Lanek ;
Video: sensi& ;
Mix/mastering: DJ Johny ;
Studio: NOBOCOTO ;
Label: SB Maffija Label ;

Muzyka

Opublikowany

 

7 cze 2018

sbmaffijasbmaffijabiałaslanekretopressingmundialpiłka nożnafootball

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 4 044
SB Maffija
SB Maffija 14 dni temu
Posłuchaj w cyfrze ➡ goo.gl/YKVQTo Nowa kolekcja Maffija Company ➡ goo.gl/DU9C9g
Adrain Makal
Adrain Makal 3 dni temu
ej kopiecie troche czy drewno jak w lesie drzewa ?
Baretek Peczko
Baretek Peczko 6 dni temu
Lol
OnLY_ZdR !
OnLY_ZdR ! 7 dni temu
Jebać was kurwy z sb
Baretek Peczko
Baretek Peczko 8 dni temu
SB Maffija Xd
Jaca Jablonski
Jaca Jablonski 8 dni temu
bo kurwa sie nie myjesz
Apostoł
Apostoł Godzinę temu
Sztosik Pressing..
Mati Mati
Mati Mati 4 godzin temu
Czemu w każdym teledysku Reto rusza się jakby miał Parkinsona
keny_666
keny_666 5 godzin temu
Beat kozak tekst not bad
C μ к i з я 1337
C μ к i з я 1337 7 godzin temu
EMERYTURE MIEĆ JAK JAJA TURE !!
Jakub Krzemianowski
Jakub Krzemianowski 8 godzin temu
To je kurde mega - zajebiste
Przemek Pigulski
Przemek Pigulski 9 godzin temu
3 mecze i do domu:)
Konfident
Konfident 9 godzin temu
Białas wszystko rozpierdolił
s̸h̸a̸d̸o̸w̸
s̸h̸a̸d̸o̸w̸ 11 godzin temu
Dlaczego każdy to hejtuje to dlatego że wziol muzykę od keke-cesarz
Kozlowski Kamil
Kozlowski Kamil 11 godzin temu
Co
Ktośtam Ktoś
Ktośtam Ktoś 11 godzin temu
co? co? co? co? gówno !
Grid
Grid 12 godzin temu
just press [ING]
Jakub Czuba
Jakub Czuba 12 godzin temu
Offem masakierka to siekierka!!!!
Dawid Dziura
Dawid Dziura 12 godzin temu
Kawałek tłusty jak Arnold Boczek!
Bogorski
Bogorski 14 godzin temu
I CHUJ SENEGAL NAS ROZJEBAL
Sebson Kebson
Sebson Kebson 14 godzin temu
Jebac Milika
moto club napiwoda
moto club napiwoda 14 godzin temu
Rapolo
Nawulf
Nawulf 15 godzin temu
laska od twerka 10/10
TwojaStara
TwojaStara 15 godzin temu
Koham lol
TheOfficialPDZ
TheOfficialPDZ 16 godzin temu
Chyba nasi piłkarze nie słyszeli jeszcze tego kawałka!
Urmi
Urmi 16 godzin temu
ja pierdole ten ostatni refren OGIEN
Bartek Januszewski
Bartek Januszewski 16 godzin temu
Słucham. Czysty ogień! 🔥🔥🔥👌👊Sztosss!
Yas Suo
Yas Suo 17 godzin temu
Cringe troche lecz wsm spk
matias bossman
matias bossman 17 godzin temu
Kto w 2018 👍 koozak ReTo
kot2000 kot2000
kot2000 kot2000 18 godzin temu
XD
Pietrzok 16
Pietrzok 16 18 godzin temu
Ale syf
Magda Matuszna
Magda Matuszna 21 godzinę temu
Mega 💪
EmideTv
EmideTv 23 godzin temu
nie miałem wygrać jak lestercity??? beng emide
Melon
Melon Dzień temu
Co ciągle Polaków wykańcza (co co co) Cionek
Melon
Melon Dzień temu
możecie zostawić suba :)
Melon
Melon Dzień temu
taki normie meme
Bartek ziom
Bartek ziom Dzień temu
ten puzon powinien byc w calym kawalku, chociaz wtedy by byl rozpierdol Lanek>>reszta
Miczur
Miczur Dzień temu
Na końcu dowód, że Milik kiedyś coś strzelał
Michał Figura
Michał Figura Dzień temu
0:40 reto xd
navcia K
navcia K Dzień temu
Jest moc na Mundial! Dobra nuta :>
Pietrek 775
Pietrek 775 Dzień temu
Białas rozpierdolił
Cycu
Cycu Dzień temu
1:39 XDD
Filip Mikolajczyk
Filip Mikolajczyk Dzień temu
Spoko nuta polecam9\10👍😜
Filip Mikolajczyk
Filip Mikolajczyk Dzień temu
No
The Śmigło
The Śmigło Dzień temu
I gówno 1:2 :(
Bartosz Dobrosielski
,,Mentalność krawców nie piszą, szyją ciuchy" ~ KęKę
Joseph Seed
Joseph Seed Dzień temu
Polish rap sucks
Stanley Videos
Stanley Videos Dzień temu
Co cie napędza do tańca ? Co co co co ? Jajco kurwa
Paweł Widomski
Paweł Widomski Dzień temu
Już mecz Polski z Senegalem był lepszy od tego czegoś
kacpix106
kacpix106 Dzień temu
Nasi piłkarze chyba tego nie słuchali przed meczem z Senegalem xD
Dr.Delete
Dr.Delete Dzień temu
ten blok to jest ten sam co w nostalgii u taco to samo miejsce
Chickenkrem
Chickenkrem Dzień temu
Trochę ci się mundiale pojebaly, w Brazylii już był
AlEJAZdA MTb
AlEJAZdA MTb Dzień temu
FAJNE DUPY
Skarpol
Skarpol Dzień temu
No to fajny pressing
Paulina Gryta
Paulina Gryta Dzień temu
Czy tylko mi to się kojarzy z Kękę-cesarz?
A gnieszka
A gnieszka Dzień temu
Ten moment, kiedy to Senegal rozjebał nas pressingiem, a nie na odwrót...
STOLCOWO
STOLCOWO Dzień temu
śmieszne xD
Maciej Okolski
Maciej Okolski Dzień temu
to poprostu jest zajebiste to co zrobiłeś z reto
Kuba i ArKo
Kuba i ArKo Dzień temu
ale dupy na tym teledysku
Olstosz 03
Olstosz 03 Dzień temu
"CZUJ KAPITALNIE SIE JAK KOLAROV" SKĄD WIEDZIELIŚCIE ZE ON STRZELI TAKIEGO GOLA?
Kryspin
Kryspin Dzień temu
Zabrakło pressingu
Patrix713 JD
Patrix713 JD Dzień temu
Lubie w dupe
NieZnajomy
NieZnajomy Dzień temu
Świetna muza!
Kuba Maczewski
Kuba Maczewski 2 dni temu
To nie zly pressing .. pierwszy mecz i wpierdol dla nas 😂😂
Serek Danio
Serek Danio 2 dni temu
ale chujowe
4rap2genius0
4rap2genius0 2 dni temu
Reto jak zwykle zjebał kawałek
Kituh 3005
Kituh 3005 2 dni temu
Na 1.25 buja jak skurwysyn
BestVayneEuene
BestVayneEuene 2 dni temu
Ten bit jest wyjebany w kosmos tak wpada w ucho, że to szok😎😎
Cholinex
Cholinex 2 dni temu
O kurwa ale gówno XD
Krys20
Krys20 2 dni temu
przejebali 2:1 XD
Łukasz PL
Łukasz PL 2 dni temu
No to nas napędzili Senegalczycy ;-;
TSHLD_Sebe
TSHLD_Sebe 2 dni temu
Jak nic w sam raz do filmu : szybcy i wściekli :)
Lumnys øæå
Lumnys øæå 2 dni temu
Dwa:Jeden dla SENEGALU
Dawid Zuriss
Dawid Zuriss 2 dni temu
1:2 elo ddl
Abu PL
Abu PL 2 dni temu
Te zajebiste ruchy ReTo
Jan Hertmanowski
Jan Hertmanowski 2 dni temu
Dzisiaj orły nie wytrzymały pressingu 👊
Mundi
Mundi 2 dni temu
gadejm hot
andżej
andżej 2 dni temu
Chuj nie pressing (1:2)
Ardox
Ardox 2 dni temu
Kto po meczu z Senegalem?
IVO
IVO 2 dni temu
szkoda że nie krychowiak...
Michael Jojo
Michael Jojo 2 dni temu
Ale dzis byl pressing na senegal
Igor głuszczak
Igor głuszczak 2 dni temu
No ten pressing raczej był po stronie Senegalu
Kamil
Kamil 2 dni temu
Wasz pressing zjebał nam zwyciestwo..Gratulacje :p
borys malinovic
borys malinovic 2 dni temu
RETO wszędzie się wjebie z petem XD
--〉 M3ck Aka Meckelena 〈--
Co ciągle słabych wykańcza ? Pressing - no kurwa faktycznie XD
Lil Szatek
Lil Szatek 2 dni temu
ARKADIUSZ MILIK XD
Hubert Wytyk
Hubert Wytyk 2 dni temu
Pressing nie zadziałał w meczu z Senegalem Ps.zajebista nuta🔥
ApRdx Jd
ApRdx Jd 2 dni temu
pozdro 2:1
Pemo ?
Pemo ? 2 dni temu
*Co cię napędza to tańca co, co, co, co ''Presiż''* @Lord Kruszwil
SeBaXtOxIc
SeBaXtOxIc 2 dni temu
1-2 z senegalem kurwa. PRESING GDZIE KURWA BYŁ?
Hax442
Hax442 2 dni temu
XDDDDDD NO I POLSKA PRZEJEBALA, COŚ IM NIE POMÓGŁ WASZ PRESSING XDD
Wercia W
Wercia W 2 dni temu
rip xxx
Karol Kaczmarczyk
[*]
Woody Urbi
Woody Urbi 2 dni temu
Stanowczo za mało Pressingu było
marker123 rumunia
Borixon to debil
Wiktor Y
Wiktor Y 2 dni temu
Jazda z czarnymi!!!
Janek Dzbanek
Janek Dzbanek 2 dni temu
Czy to ten dach z Nostalgii Taco Hemingway'a ?
AmoziQ
AmoziQ 2 dni temu
Generalnie jestem na ognichu a nie mam zapalniczki to se podkladam kiełbase pod telefon puszczam tom nute i po chwilu mam kiełbase jak z ognisk a Fire
Michał Jabłoński
Na chuj ta pizde drzesz
ziankikeONE
ziankikeONE 2 dni temu
ta dupa od twerka kozak gaddem
fujmin
fujmin 2 dni temu
jestem poszukiwaczem talentów super piosenka
kenedos
kenedos 2 dni temu
Ta nuta to sie nadaje do polskich szybkich i wściekłych xD
fddd dfff
fddd dfff 2 dni temu
reto i jego dzikie densy
Dev 11
Dev 11 2 dni temu
Po 5 przesłuchaniu lubie to
Kosasky Kejmyl
Kosasky Kejmyl 2 dni temu
Współczuje ludziom którym sie to podoba
Paul Cherry
Paul Cherry 2 dni temu
dzisiaj pressing panowie
GL
GL 2 dni temu
!
Kamipl
Kamipl 2 dni temu
Kto jeszcze ''gwałci'' replay ??
Następny
Otsochodzi - Stop
6 miesięcy temu