Ciemny
No video :(

KSW 44 - relacja: Pudzian przegrywa z Bedorfem, Oświeciński znokautowany | OnetNews

Onet News
Subskrybuj
wyświetleń 555 569
91% 2 924 280

Podczas oficjalnego ważenia przed KSW 44 Mariusz Pudzianowski próbował zapasów z Karolem Bedorfem. Niestety, ani wtedy, ani podczas walki nie był w stanie przewrócić byłego mistrza kategorii ciężkiej i zaliczył porażkę. Emocji nie brakowało jednak również w innych pojedynkach. Tomasz "Strachu" Oświeciński został znokautowany przez Erko Juna, a Michał Materla w świetnym stylu uporał się z Martinem Zawadą.
Subskrybuj kanał:
plvid.com/u-onetnews
Facebook Onet Wiadomości: facebook.com/OnetWiadomosci/
Aby śledzić więcej informacji, zapraszamy: www.onet.pl

Opublikowany

 

11 cze 2018

wiadomoscionet newsonetpolitykamariusz pudzianowskipudzian vs bedorfksw 44 walkiksw 44 pudzianksw 44 oswiecimski walkaksw 44 materla vs zawadaksw 44 skrótpudzian bedorftomasz oświeciński

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 262
_SoLaRIS_ Youtube
_SoLaRIS_ Youtube Dzień temu
Zbój z Misja Afganistan xd
Dawid Kwiecien
Dawid Kwiecien Dzień temu
👍👍😂😂
Michal Aniol
Michal Aniol 2 dni temu
hahaa jaki wkurwiony obrazony ze foha zajebal jak dziecko heheh no myslalem ze z zalu sie rozplacze on
Sirius
Sirius 4 dni temu
No a teraz powrót do m jak miłość
Andy Jablonskey
Andy Jablonskey 4 dni temu
Pudzian ❤❤👊💪
Pathology Hunter
Pathology Hunter 4 dni temu
Stary pomijając to ze przygotowales zestawienia perfekcyjnie to bardzo mądrze się wypowiadasz , szacun miło się to ogląda i słucha
DawajSernik
DawajSernik 4 dni temu
4:00 jak to ten ziomek z Ojciec Mateusz XDD
Piotr Strzala
Piotr Strzala 5 dni temu
Rozwalil bym Pudziana w pierwszej rundzie .Ja wyciskam 130 kg . na laweczce .Nikt mi nie podskoczy.
Enforcer
Enforcer 7 dni temu
Oswiecinski to frajer z wolnosci. Prowadzil kiedys burdel w Bialymstoku. Typ spod ciemnej gwiazdy
Barwiak YT
Barwiak YT 7 dni temu
Jak oświecińskiemu tłuszcz z tricepsa latałxd
artek sokolnik
artek sokolnik 7 dni temu
Strachu,strachu i do piachu...
tworciu28
tworciu28 7 dni temu
Trochę Zawady to mi szkoda
Michuu
Michuu 7 dni temu
To jego na plecach systemy ociepleń to to jest tatuaz... ?
Marcin M
Marcin M 7 dni temu
Hahaha oświęcimski ty nie masz żadnych fanów haha
Gallucci Noonkester
I have personally used #EITmethod before
Tara Peery
Tara Peery 7 dni temu
from when #EITmethod is in my hands it is absolutely easy to run my traing business
Danyelle Gfader
Danyelle Gfader 7 dni temu
#EITmethod always provide me right time signal to buy or sell
krzysztof milords
Tak dużo kasy zarabiają ale nie za darmo ilu z was wyjdzie naprzeciw jakiemuś zabijace ?
StewiePL
StewiePL 8 dni temu
On trochę jak Tiger gada
Marek Marek
Marek Marek 8 dni temu
No jebłem Mariusz ikona sportów walki. Chociaż w sumie czekajcie jak by spojrzeć na tą zasraną pseudo formułę ksw to może i jest
Kriso
Kriso 8 dni temu
Pudzian był dobry ale zrzucił z 30kg mięśni dlatego ciężko mu
Wado Blend
Wado Blend 8 dni temu
TO BY I TAK NIC NIE DAŁO XD
Wolff Jazz
Wolff Jazz 8 dni temu
pudzian nigdy nie przegrywa
Walter White
Walter White 8 dni temu
"Gracjan Szadziński połamał mu nos i Irlandczyk będzie miał teraz poważne problemy z wdychaniem jodu nad polskim morzem" XDDD
Darjush XD
Darjush XD 8 dni temu
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHA
Tomasz Woźniak
Tomasz Woźniak 8 dni temu
rachu ciachu i po strachu ;D
Sławek Krybus
Sławek Krybus 8 dni temu
Oświęcimski ma fanów ? Chłop który za każdy grosz się sprzeda. Haha
Jon Bon Jovi
Jon Bon Jovi 9 dni temu
Dlaczego łonet dodał miniaturkę z walki z różalem?
Jon Bon Jovi
Jon Bon Jovi 9 dni temu
0:45 gdyby Mariusz się nie pojawił to powiedział by " ikoną strągmenów"
Piotr Tols
Piotr Tols 9 dni temu
oswieńcimski: mam swoich fanów co wysyłaja mi esemesy:) wtf?
Marcin Diumar
Marcin Diumar 9 dni temu
z żyrardowa to pod warszawa znaczy w warszawie ale 300 km pod z ajdziesz pytania o kaszanke
Marcin Diumar
Marcin Diumar 9 dni temu
kiedy walka jakas moje dane : adam kaszanka
Marcin Diumar
Marcin Diumar 9 dni temu
mario haha nagramy cos razem wierze
PLKacper PLKacper
3:45 Co on MA Z uchami
Mao Indiriable
Mao Indiriable 7 dni temu
krew
czarek064
czarek064 9 dni temu
To są kalafiory taka opuchlizna na uchach od ciosów która nie schodzi
Konus Niewiemski
Konus Niewiemski 9 dni temu
Mariusz umie się przyznać do tego że ma już swój wiek i lata świetności za sobą, umie pogodzić się z przegraną a wygraną się nie cieszy. Ten pajac Oświemciński chyba już nie wie gdzie chce karierę robić, warty tyle co Król polskiej młodzieży i imprez w gimnazjach...
Dacjusz D
Dacjusz D 9 dni temu
Karol - klasa i kultura światowa. Pięknie.
Fubar YT
Fubar YT 9 dni temu
Pseudo gangsterów ;D
Deja Vu
Deja Vu 9 dni temu
TARGAJ CHLOPIE WORKI Z KLEJEM :DD ATLAS
Bogdan Finger
Bogdan Finger 9 dni temu
W telewizj pudzian jest ok ale na codzieni chamski wyniosły i arogancki
AndreJv _-_
AndreJv _-_ 9 dni temu
Zbój
SASHA GRAY
SASHA GRAY 9 dni temu
BARDZO DOBRSE ZE CIE WYGWIZDALI!
ツMatt
ツMatt 9 dni temu
To i tak by nic nie dało.
Bogus Bogus
Bogus Bogus 9 dni temu
Oświęcimski gra konfidenta,i nim jest faktycznie dziwne zbiegokoliczności?nie wydaje mi się.
GIBALLY YLLABIG
GIBALLY YLLABIG 9 dni temu
Pociupał pociupał i na tym koniec ksw dla strach"hahahahaha"a teraz niech jeszcze szpila mu pojedzie i będzie w domu grzecznie siedział
GIBALLY YLLABIG
GIBALLY YLLABIG 9 dni temu
Jest strach i po strachu. Że tak powiem "strach ma wielkie oczy""
Rob Rob
Rob Rob 9 dni temu
To tobie tak ciupali i cupio oswiecinska policjantko
ela ella
ela ella 9 dni temu
za to ze wrociles do zony SZACUN !!!!!!!!!
lysy1972bb
lysy1972bb 9 dni temu
Polska-polonia!!!!?????
Zenon Cebulasty
Zenon Cebulasty 9 dni temu
2:40 Oświeciński nie wiń kibiców za to że przegrałeś walkę. To że próbujesz tutaj cpykać palcami to tylko świadczy o twoim burackim zachowaniu i o tym że nie potrafisz sobie radzić z emocjami.
Zenon Cebulasty
Zenon Cebulasty Dzień temu
hejterzy to także kibice, kibice nie tylko są od przyklaskiwania
rocky 7
rocky 7 2 dni temu
A gdzie on obwinia kibiców za to, że przegrał? Powiedział,tylko, że ma wywalone w hejterów
Kamil Kosior
Kamil Kosior 9 dni temu
Ale Pudzian to łep
robert mikolajeski
djamentowa stjopa
Franio Tudźman
Franio Tudźman 9 dni temu
CYRK dla debili
awezeit
awezeit 9 dni temu
Rachu ciachu i po...
Marcin Duda
Marcin Duda 9 dni temu
Lubos brzmi jak Mamed. Jest moc. Trzeba to poczuć w rrrdzeniu ☺
Zyga F
Zyga F 9 dni temu
Eryk Lubos. Aktor przez duże A i nie oceniajcie go po Ojcu Mateuszu.
Zyga F
Zyga F 9 dni temu
Mariusz jest ikonom.
Ulungowaty
Ulungowaty 9 dni temu
strachu ciut sie nie poplakal, ja pie***** xdd on ma cos z glowa chyba
Tyberiusz Sztanga
I TO SĄ PRAWDZIWI WOJOWNICY BRAWA DLA BEDORFA, MATERLI...PUDZIANA I ZAWADY! SZACUNEK DO ZAWODNIKAA!!!!
sporteuropl
sporteuropl 9 dni temu
Najważniejsza walka wieczoru? Powracający do formy? Co to jest za poziom
Eryk
Eryk 9 dni temu
No na piDe
Hubert Wójcik
Hubert Wójcik 9 dni temu
Pudzian i bedorf super to mi sie podoba zachowania mega sportowe
PrawdaBoli Recht
PrawdaBoli Recht 9 dni temu
i po co wam rewanz ? hehehe znowu za reke zlapie - znowu skopie nogi .... po co wam rewanz ? hehe idz lepiej na dupy normalne , laski ;-)
Michał K
Michał K 9 dni temu
Wystarczy popatrzeć na publiczność . Wacki i ciepłe kluchy . Jebana bananowa młodzież . Lansują się oglądając taki chłam . Wole m jak miłość . A ten koks przyciupal jak z gimbazy. Żal jak ch.j
Tomek xxx
Tomek xxx 9 dni temu
Pudzian ikonom sportów walki a to dobre haha
Adrianek Miranek
Adrianek Miranek 10 dni temu
2.41 hahaha
CHRIS198490
CHRIS198490 10 dni temu
debilizm na scenie debilizm w klatce inteligencja spryciarze to prowadza
janusz bogusz
janusz bogusz 10 dni temu
Nie oglądam tych walk, bo szkoda czasu, ale wyniki zawsze chętnie sprawdzam i wypowiedzi po gali. Bardzo słaby poziom w tym ksw. No i po wypowiedziach można stwierdzić, że część tych panów nie nadaje się do tego.
Tomcat Zorro
Tomcat Zorro 10 dni temu
Mr Bedorf pierwsza klasa . Pełna kulturka. Ten drugi pudzian , liczył na szczęśliwą gwiazdę. Tym razem nie pomogła. Burak choćby miał miliony to i tak już na zawsze zostanie burakiem. Pudzianowski jest tego najlepszym dowodem. Już czas że sceny zejść panie uduszony.
Kacper Dzięcioł
Kacper Dzięcioł 10 dni temu
Tanio skóry nie sprzedam
LazyDay88
LazyDay88 10 dni temu
Ten strachu przed to jednak pajacyk
Norbert mach
Norbert mach 10 dni temu
oświęcimski ty nie masz fanów
Ruto 96
Ruto 96 10 dni temu
Respekt dla Pudziana
Michal F
Michal F 10 dni temu
jechac z patolą 2:40 jacys prawilni co noszą torebki tzw kołczan mocy. Do roboty spod budki z piwem. Wstyd Polsce robicie kazdy się smieje z was za granicą a jesteście królami śmietnika pod blokiem. Łysi bo grozniej, a jednostrzałowcy z rękami rozszerzonymi na boki. Kazdy 60 kg wagi i przejedzony dopalaczami. Kiedyś to odsiadko to jeszcze siętacy chwalili że siedzieli teraz to wstyd
Lukasz Bonk
Lukasz Bonk 10 dni temu
Beznadziejny sport. Widac kto zasiada na trybunach. Emocje sa, jest krew, ale nie ma kontynuacji. Kibucujesz komu? Raz temu, raz sremu... Show dobre, dla starszych fanow dyskotek i dragow. Pozdro
good one
good one 10 dni temu
*STRACHU TY FRAJERZE TAK TO SIE W PODSTAWOWCE POKAZYWALO KONFIDENCIE!!!!!!!*
good one
good one 5 dni temu
Przeciez ty nie jestes rozalem i to nie oficjalny kanał różala wiec nie żebraj bo to on sam ci wpierdoli jak sie dowiesz ze sie pod niego podszywasz dzieciaku ;)
Adam małysz
Adam małysz 10 dni temu
Oświeciński wyjaśniony pseudo gangster konfitura I tyle.
Filip Glock
Filip Glock 10 dni temu
Ej ten skopany oświeciński to na ryju trochę jak różal wygląda
Andre Calabrese
Andre Calabrese 10 dni temu
Wszystko to jest żałosne....
Guzzlemaw Tv
Guzzlemaw Tv 10 dni temu
Tomaszku wróć, ale do następnego odcinka Pitbulla xD
k w a d r a t 婊子
3:50 olsza xd pozdro !
kris nowak
kris nowak 10 dni temu
.... Ty bedziesz mial gleboko gdzies :) ale wiesz co...?
pol 92
pol 92 10 dni temu
Pudzian ikona sportów walki? No bez jaj panie Karolu
Piłkarz Radek
Piłkarz Radek 7 dni temu
Co jak co ale walczy już od lat i pokazuje że mimo wieku jest wybitnym sportowcem i bez wątpienia najbardziej uznawanym polskim sportowcem na świecie
Erni Ernolds
Erni Ernolds 10 dni temu
Mariusz jest ikona w sportach walki? Ciekawe stwierdzenie Karola Bedorfa... On cale zycie w sumie walczyl z takimi ikonami jak Mariusz. Haha Zenujacy tekst... Ikony sportow walki to Fedor, Overeem czy Jon Jones, zawodnicy ksw to kelnerzy.
czupakabrabros
czupakabrabros 10 dni temu
trzeba teraz skonfrontować Pudziana i Kołeckiego
Konrad Pawul
Konrad Pawul 10 dni temu
#teamMaterla
JA OCB
JA OCB 10 dni temu
Japierdole to był oświęcimski czy tiger bonzo XD?
Jugolbrazowy
Jugolbrazowy 10 dni temu
Ja pierdolę, ale on jest durny XD
Gregor
Gregor 10 dni temu
Strachu .... jestesmy z tobą
Krystian K
Krystian K 10 dni temu
Heee oswiecimski ty c w e
nefretsboy
nefretsboy 10 dni temu
Relacja bedorf Pudzian sto procent światowa. Widać że fajne z nich mordy
M. yyy
M. yyy 10 dni temu
Czemu oni wszyscy tak mało mrugają?
Thomas Drop
Thomas Drop 10 dni temu
oswiecimski zlal cie ministrant
Damian OSS
Damian OSS 10 dni temu
strach na wróble
Marcin Mazurek
Marcin Mazurek 10 dni temu
dobrze Ci tak konfidencie won na psiarnie dupy dawac oświęcinski 😂😂😂😂😂😂
artur mm
artur mm 10 dni temu
Tomek odpuść Cipa jestes Tyle Białystok pozdrawia Cieniasie
Stary Szu
Stary Szu 10 dni temu
strachu kapuś tyla w temacie
Łukasz Bartez
Łukasz Bartez 10 dni temu
Strachu z magicalem niech walczy 😂
Krystian M
Krystian M 10 dni temu
Szkoda Zawady 😒
Następny