Ciemny

Krychowiak o nieuznanym golu. "Gdybym nie miał ręki..."

TVP Sport
Subskrybuj
wyświetleń 718 800
98% 12 010 225

Grzegorz Krychowiak w meczu z Litwą strzelił ładnego gola piętą. Sędzia po konsultacji z VAR-em nie uznał jednak trafienia. Po spotkaniu piłkarz reprezentacji Polski w żartobliwy sposób skomentował całą sytuację...
OGLĄDAJ TRANSMISJE SPORTOWE ON-LINE: sport.tvp.pl/
SUBSKRYBUJ NAS NA PLvid: plvid.com/u-sporttvppl
FANPAGE: facebook.com/tvpsport/
ŚLEDŹ NAS NA TWITTERZE: twitter.com/sport_tvppl

Sport

Opublikowany

 

12 cze 2018

tvp sportGrzegorz Krychowiakreprezentacja PolskiMundial 2018

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 413
Mophub Vall
Mophub Vall 29 dni temu
Brawo Krysia tylko ty i Bednar strzeliliście gola
piotr9241
piotr9241 Miesiąc temu
Jakbyś nie trzymał rąk w kieszeni 🤔
Janek Babiński
Janek Babiński 2 miesięcy temu
Odegrał się 1:22
larwa85
larwa85 3 miesięcy temu
uwielbiam go
larwa85
larwa85 3 miesięcy temu
hehe, Krycha wiedział kiedy wejść
fan footballu
fan footballu 3 miesięcy temu
no i z Senegalem wazna bramke strzelil
PioneloxShoty
PioneloxShoty 3 miesięcy temu
1:22 No swojego gola odbił spowrotem, ale mistrzostw już nie wygraliśmy :D
Olciak
Olciak 3 miesięcy temu
„No mam ręce no sory” ahhahahahah
Antoni Chudzik
Antoni Chudzik 3 miesięcy temu
Kto ogląda w momencie gdy już się pożegnali z mundialem?
Antek Węgrzyn
Antek Węgrzyn 3 miesięcy temu
Antoni Chudzik ja
kar ol
kar ol 3 miesięcy temu
To postrzelał na mistrzostwach
goha goha
goha goha 3 miesięcy temu
"mistrzostwa podbijemy" no to podbili xd
Brango Biggins
Brango Biggins 3 miesięcy temu
Bramka ręka była
Super Videos
Super Videos 3 miesięcy temu
KRYCHOWIAK, MILIK, SZCZESNY - nawet nie grali w podstawowym skladzie nigdzie w klubie przez ostatni rok. O czym my tu mowimy? To jest absurd i paranoja. Szczesny zostal wyrzucony za palenie papierosow w szatni Arsenalu, a Krychowiaka nikt nie chce w Europie w skladzie od trzech lat !. Zamiast nich mozna by bylo wziac swierzych pilkarzy nawet z polskiej ligi, zdrowych, pelnych sil, w dobrej kondycji, oni by trawe gryzli, zeby tylko dobrze zaprezentowac kraj. Ale polska mentalnosc nie pozwoli na to. A co taki Krychowiak bedzie sie przejmowal, jak on w trakcie meczu mysli jaki zegarek sobie kupic i jaka kurtke. Albo taki Szczesny, ktory juz sam wie, ze zaszedl zbyt wysoko na swoje umiejetnosci. Bada sie nam smiac w oczy jeszcze tego samego dnia, dzisiaj beda sie smiac nam w twarz. HAHA
Władysław Banan
Władysław Banan 3 miesięcy temu
Przegraliśmy, ale taki był plan: uśpić czujność Kolumbii i Japonii ;)
Japakoniu Japakoniu
Japakoniu Japakoniu 3 miesięcy temu
Ręką to ręką przestań pierdolić i pajacować. Weź się wkoncu za grę z Kolumbią i Japonią!!
Twelve Jr.
Twelve Jr. 3 miesięcy temu
noi strzelil :)))))))
Pan Fanatyk
Pan Fanatyk 3 miesięcy temu
Głupoty gadacie czy cos powaznego hahah
Kaningan
Kaningan 3 miesięcy temu
Stare gówno bo Krychowiak strzelił gola Senegalowi
HAIC1000
HAIC1000 3 miesięcy temu
Chce dalej oglądać jak polscy piłkarze się bawią na zgrupowaniu czemu już nie ma na YT po meczu z Senegalem ? co się stało czemu już nie bawicie się ??
HAIC1000
HAIC1000 3 miesięcy temu
to po co był ten balonik puszczany , było powiedziec na poczatku nie mamy szans z nikim , jestesmy w grupie smierci tam jest Senegal Pany !! tam jest Kolumbia Pany !! tam jest mega mocna Japonia Pany !! my polaczki mamy tylko szanse z litwą , san marino itd . A polacy mowili ze finał hahaha kurvva zremisujcie z kims tylko
Kamil Doktór
Kamil Doktór 3 miesięcy temu
HAIC1000 przegrali logiczne , że się nie cieszą
Limonka 13
Limonka 13 3 miesięcy temu
Piękną bramkę dzisiaj strzelił Krycha na meczu z Senegalem ;)
szuetam elamana
szuetam elamana 3 miesięcy temu
Zjebany typ
Artur Bułat
Artur Bułat 4 miesięcy temu
Krycha miał na pewno jakieś zadanko wykonać ;D
Janek Motyka
Janek Motyka 4 miesięcy temu
Kto za polską?
Fister
Fister 4 miesięcy temu
Wyjebane w ten sport dla półmózgów
Po prostu Marcin
Po prostu Marcin 3 miesięcy temu
Dokładnie! Tylko szachy!
Łukasz M.
Łukasz M. 4 miesięcy temu
to jest robert podolinski ?
Barbara Kaczmarek
Barbara Kaczmarek 4 miesięcy temu
Kryckowiak jesteś bardzo ładny 😍🤸🏼‍♂️
Bloxer
Bloxer 4 miesięcy temu
Var chce ze mną grać w Pokera. Raz mi daje raz zabiera xD
Tomek Tomek
Tomek Tomek 4 miesięcy temu
FRAJER
lukasz lach
lukasz lach 4 miesięcy temu
Zostawiłem dziewczyny , Krycha żigolo :)
JackNaifu
JackNaifu 4 miesięcy temu
Dobrze było! ❤️🔥🔥❤️👌🏻
Łysy Kojot
Łysy Kojot 4 miesięcy temu
Brawo Krychstus😀
WHC
WHC 4 miesięcy temu
ż,rz a nie ź sie wymawia. Ogolnie bdb mecz polskiej krysi
Kiewicz92
Kiewicz92 4 miesięcy temu
Dobra juz chyba nie miales co napisac
Agnieszka Chęcińska
Agnieszka Chęcińska 4 miesięcy temu
debile bramka
KinG
KinG 4 miesięcy temu
Dla mnie krychowiak ma taki charakter fajny chce mu sie gadać po żartować inni jak by przyszli to by albo sie cały czas uśmiechali i nic nie mówili albo po prostu nic nie mówili xD Nie że ja hejtuje kogoś czy coś tylko mówię że reszta drużyny to taka dosyć sztywna :P
Bogusia Bińkowska
Bogusia Bińkowska 4 miesięcy temu
Total spontan i luz XD
G.F. Marcin
G.F. Marcin 4 miesięcy temu
Haha drewno! #psg #goodluckonthebench
michbest
michbest 4 miesięcy temu
Fajna spontaniczna rozmowa :)
Heniu heńkowski
Heniu heńkowski 4 miesięcy temu
Krycha zawsze na luzie kocham goscia :D
Loczek Moziu
Loczek Moziu 4 miesięcy temu
on mi zawsze przypominał tę zebrę z Madagaskaru nie wiem czemu :v
SuperBohen
SuperBohen 4 miesięcy temu
Słaby I tępy.
itzSkadi
itzSkadi 4 miesięcy temu
*Janusz znalazł błąd i zaczął to na policję zgłaszać*
Mario Ked
Mario Ked 4 miesięcy temu
Mógłbym Grzesiowi pokazać, jak strzelać bez rąk :D
Judyta Judyta
Judyta Judyta 4 miesięcy temu
Sztooos 😎😁
ktoś coś joł
ktoś coś joł 4 miesięcy temu
Uwielbiam go! ❤️
RealSurvival1970
RealSurvival1970 4 miesięcy temu
Krycha ty se lepiej naceluj celownik bo jak na razie to strzelasz raz w kibel, raz w sufit raz w babcie Kiepska... sorry koleś weź się w garść....!
RealSurvival1970
RealSurvival1970 4 miesięcy temu
Milik nie jest lepszy...!
Karolina Szczykowska
Karolina Szczykowska 4 miesięcy temu
Polska gola
Cal Wizzarak
Cal Wizzarak 4 miesięcy temu
🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 *Jezus Chrystus powiedział tylko wierzą, że On jest Synem Bożym.* *On da wam dar życia wiecznego* *Będzie też uzdrowić swoje ciało!* 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁
S4D B0Y
S4D B0Y 4 miesięcy temu
XDXDXDX
Marchwa Gm
Marchwa Gm 4 miesięcy temu
Byłem tam xd
Sir_Flankalot
Sir_Flankalot 4 miesięcy temu
Krycha jedzie na mistrzostwa w znakomitej formie, podania na odległość i przechwyty, ma na bardzo wysokim poziomie, należy mu się przynajmniej 2-3 bramki na mistrzostwach strzelić
Rechol Recholek
Rechol Recholek 4 miesięcy temu
Widać u Krychy to że pracuje nad formą, powinien go kupić jakiś klub w którym będzie ciągle grać bo sie zmarnuje nasz jeden z najlepszych pomocników :(
Jeden sub jedna marchewka dla kozy
okradziony z bramki
Komar YT
Komar YT 4 miesięcy temu
Krycha jest zajebisty
Swietyy
Swietyy 4 miesięcy temu
Gdyby kiedyś zaufał pewnej kobiecie i dał sobie za nią rękę uciąć..
Smeeve
Smeeve 4 miesięcy temu
Krychowiak podobny do Ramosa xD
Vix_Pl
Vix_Pl 4 miesięcy temu
Szmaty z tych rzeczy
Adyson
Adyson 4 miesięcy temu
Krychowiak , zjedz snickersa i lepiej zacznij grać
Fuero
Fuero 4 miesięcy temu
Co 5 lajk ktoś strzela bramkę. Strzeliłes?
Marcin
Marcin 4 miesięcy temu
Kto dał 123 lapki w dol kibice siatkówki? Juz naprawde nie rozumiem tego hejtu troli internetowych jak to działa.
zbieram 19k subów bez filmów
Krycha zawsze spoko
Dorrian Gray
Dorrian Gray 4 miesięcy temu
co za polewka. Jak oni się z niego pięknie nabijają. Prosto w oczy mu się śmieją a on albo jest zbyt głupi, ze się nie kapnął albo o tym wie i sam jeszcze z siebie dodatkowo głupa robi. Śmieszny jest koleś. A na sędziego i VAR niech lepiej nie narzeka bo bez VARu gola Lewego z rzutu wolnego by nie uznali + nie byłoby karnego Błaszczykowskiego. A zagranie ręką Grzesia ewidentne i sędzia bardzo prawidłowo odgwizduje przewinienie. Więc suma sumarum... nie płacz Grzesiu i nie rób z siebie baby
El Pistolero
El Pistolero 4 miesięcy temu
Kurwa mać, jak widzę tego Kurowskiego to mnie krew zalewa...
ShiningStar4Y channel
ShiningStar4Y channel 4 miesięcy temu
Ten to ma charakterek.
Love Fruit
Love Fruit 4 miesięcy temu
Siwy jak się podlizuje
Ganimedes
Ganimedes 4 miesięcy temu
To są jeszcze piłkarze czy już celebryci?
Scrapi Fryzjer
Scrapi Fryzjer 4 miesięcy temu
piłkarze to już id dawna celebryci, po prostu piłka nożna jest tak popularna, że inaczej się nie da.
Scrapi Fryzjer
Scrapi Fryzjer 4 miesięcy temu
piłkarze to już id dawna celebryci, po prostu piłka nożna jest tak popularna, że inaczej się nie da.
En3mY
En3mY 4 miesięcy temu
Co za debil.. :D prosty chlopak, narcyz. :D
Mariusz Borowski
Mariusz Borowski 4 miesięcy temu
Rowny gosc.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
nie podniecajcie sie tak w tych komentarzach, Litwa to nawet poziom Malty nie jest, sprawdziany dopiero będą :)
Wiktoria Radlińska
Wiktoria Radlińska 4 miesięcy temu
-"Panowie, zostawiam Was, dziewczyna na mnie czeka" -"są ważniejsze rzeczy" 😂
Andrzej Antczak
Andrzej Antczak 4 miesięcy temu
Wierzę w was - jak Polska wygra mundial to natychmiast puszczam "We are the Champions"!!!
djhdtv
djhdtv 4 miesięcy temu
jak ja go uwielbiam Grzesiu plus Wojtek plus Sławek plus Jędza jak ich nie lubić.
MaXimus
MaXimus 4 miesięcy temu
Ale samo podanie rotacyjne weszlo kontrastem w cel nieskontrowany.Wole boks ta pilka teraz to jak polityka.
Iwo Kr
Iwo Kr 4 miesięcy temu
chora jestes i twoj facet
Sandra M
Sandra M 4 miesięcy temu
Dostał w rękę i wygłaszali jakby złapał i z daleka faktycznie jakby miał w ręce a ta piłka go smyrneła ale jest powiedziane w piłkę nożną rekami się NIE gra i może to smyrnecie piłki do reki i złapania się jakoś liczyło nw ale powiniem być gol
panas1122
panas1122 4 miesięcy temu
Krychowiak zajebisty koles. Nie da się go nielubić
Jan Kilo
Jan Kilo 4 miesięcy temu
Mały Wariat z tego Krychy :)
Hubert Ryszkowski
Hubert Ryszkowski 4 miesięcy temu
Była ręka
Ryneczek.com.pl
Ryneczek.com.pl 4 miesięcy temu
Ogłoszenia na www.ryneczek.com.pl
Wojciech K
Wojciech K 4 miesięcy temu
Jego drużyna spadła z ligi, ale najwyraźniej jego to nie martwi. To co Krycha, będziesz grzał ławę w następnym sezonie, czy siedział na trybunach?
Kapsel
Kapsel 4 miesięcy temu
Ale to był baaaardzo ładny gol :)
Headrest Cradle
Headrest Cradle 4 miesięcy temu
Kurowski bez pojęcia,jak chlop moze sie zajmować pilka i nie miec pojęcia, a pan Podolinski tez bzdury gada 'jest taka szkoła'... Tutaj są zasady do gry w piłkę,a nie szkola. A zasady są takie,ze jesli reka nie zwiększa obrysu ciała i nie ma ruchu do piłki to się nie gwiżdże i koniec. Porażka z ekspertami w tym TVP.
Rafal Gaska
Rafal Gaska 4 miesięcy temu
Headrest Cradle twoja raczej
Artur Kołdys
Artur Kołdys 4 miesięcy temu
O co mu chodzi z tym dośrodkowaniem?
Adam Nowak
Adam Nowak 4 miesięcy temu
Jakoś po polsku zaczął dobrze mówić..............
xxx [*]
xxx [*] 4 miesięcy temu
cile
Ditri
Ditri 4 miesięcy temu
gg
Kastet
Kastet 4 miesięcy temu
xd
kashtelan 90
kashtelan 90 4 miesięcy temu
Mam wrażenie że ze względu że Krychowiak gra rzadko, fifa po prostu nie uznaje to za piłkarza i tym samym jego bramek
Wojciech K
Wojciech K 4 miesięcy temu
Był gol! Szacun Grzegorz jesteś super facetem, powodzenia na mundialu
qwerty1/ qwerty2/
qwerty1/ qwerty2/ 4 miesięcy temu
Nabita ...
Monia. T
Monia. T 4 miesięcy temu
Ja bym mu zaliczył!
Monika Skowronek
Monika Skowronek 4 miesięcy temu
No sorry mam rękę😂😂😂❤️
FIFOMANIA FIFA I NIE TYLKO
1:03
21Xivid
21Xivid 4 miesięcy temu
Szkoda, że nie pokazaliście pożniej jeszcze jednej powtórki na której ewidentnie było widać, że pomagał sobie ręka
Spawaczanero
Spawaczanero 4 miesięcy temu
Kim jest ten drugi dziennikarz? Kurowskiego znam
Cinek400
Cinek400 4 miesięcy temu
I byś kurwa teraz nie miał ręki...
Marcin Dziurbacz
Marcin Dziurbacz 4 miesięcy temu
Krycha a gdzie Wojtek?
Sylwia Wilk
Sylwia Wilk 4 miesięcy temu
No mam ręce, no sorry 😂 mega pozytywny gość, oby tak grał na mundialu 😊
Krzysztof
Krzysztof 4 miesięcy temu
Kurowski to ciepły flet na 1000%....jak cała ekipa TVP. PS. Iwański z tym dupolizostwem żydolovera-Morawieckiego się totalnie zbłaźnił. Nie oglądam MŚ w TVP!
Maja Grzyb
Maja Grzyb 4 miesięcy temu
1:03 😆😆
Kajetan Gryn
Kajetan Gryn 4 miesięcy temu
Mój trener
Wiadomy
Wiadomy 4 miesięcy temu
Złodziej
Następny
Sen roku!
4 lat temu