Ciemny

KRUSZWIL OCENIA MOJ OUTFIT ZA 5000ZŁ

Friz
Subskrybuj
wyświetleń 2 390 342
96% 162 222 6 625

55.000 LAJKOW = ZOSTAWIAMY KOLEJNĄ RZECZ!
FILM KRUSZWILA: plvid.com/video/wideo-v6miEdcOrxg.html
SUBUJ FRIZA: plvid.com/u-StudioFreeZe
SUBUJ KRUSZWILA: plvid.com/show-UC4uocvXN4aPFQG6paBaMb1A

Dziś na filmie Kruszwil ocenia mój najdroższy outfit za 5000zł! Dodatkowo film ma na celu poinformować was, że zaczynamy drugą akcje z zostawieniem cennych rzeczy! Dzis zostawiamy Samsunga S9 wartego 3500zł w Poznaniu! U Kruszwila dziś 17:00 film z tego, a wyniki u mnie!

♦ INSTAGRAM ► instagram.com/frizoluszek
♦ INSTAGRAM MOJEJ DZIEWCZYNY ► instagram.com/kindzxa/
♦ MÓJ SKLEP ► www.FUCKFAME.pl
♦ SNAP ► xfrizoluszek
♦ FANPAGE ► www.fb.com/friz.yt

Rozrywka

Opublikowany

 

10 maj 2018

studiofreezestudiofreezefreezestudiofreeze4frizfrizoluszekukryty skarbskarb1500zlukryte 1500zlzostawilem 1500 zlzostawilem kaseukryta kasakruszwilkruszwil oceniaoutfit 5000zlkruszwil ocenia moj outfit5000 zł

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 6 456
lord kruszwil
lord kruszwil 16 godzin temu
Kto jak friz z.wersow xdddd sówka
Eva Sokol
Eva Sokol 2 dni temu
Ale smierdzi ustawka
Bartek
Bartek 3 dni temu
Kto ogloda w 2019
Zuzanna Hazubska
Zuzanna Hazubska 3 dni temu
fajne -kom. super-like👍
Natalia Jabłońska
Podobno lord Nie kąpie się w wodzie tylko w mleku xD
Dawid Biały
Dawid Biały 3 dni temu
ale gownoooo
Marcin Polska
Marcin Polska 4 dni temu
Kini juz nie ma wiec po co te filmiki ha
miłosz Nowak
miłosz Nowak 4 dni temu
A kruszwil to nie w mleku się kompię
Franek Polak100
Franek Polak100 5 dni temu
Czemu w drzwiach stoji służący Marka?
Damian Jaskulski
Damian Jaskulski 6 dni temu
Dla Ciebie Lord kruszwil xd
fit dziewczyny
fit dziewczyny 7 dni temu
Czejam bo jeż jest 161!
strażak z miasta 998
Woods!!!!!
Kuba Żuchewicz
Kuba Żuchewicz 7 dni temu
2019?
Julia Veronica
Julia Veronica 4 dni temu
Ja
Oliwia Grabowska
Oliwia Grabowska 8 dni temu
oglądam to jak Friz jest już z Werą i Wera jest 100 razy lepsza
Emilia Woźniak
Emilia Woźniak 8 dni temu
💷💷💷💷💰💰💰💰💸💸💸💸💳💳💳💳💵💵💵💵💴💴💴💴💶💶💶💶🏆🏆🏆🏆🥇🥇🥇🥇🥈🥈🥈🥈🥉🥉🥉🥉🏅🏅🏅🏅
Zuza S
Zuza S 8 dni temu
Marek kąpie się w wodzie‽
BITWA . PL
BITWA . PL 9 dni temu
5:26 jakiś gość stał w drzwiach
Sebastian Chlebiej
Czemu kruszel kompie sie w wodzie???
Ciri I
Ciri I 10 dni temu
2:04 To chodź łóżko przetestujemy 😏
Mr_ Patrix
Mr_ Patrix 10 dni temu
2k19???
Dariusz Piwinski
Dariusz Piwinski 10 dni temu
O nie! Kryszwil kąpie sie w wodzie a nie w mleku!!! Meeega podejrzane😱🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Wiktoria Chrzan
Wiktoria Chrzan 11 dni temu
Co macie do kini ma prawo do szczęścia jak i Friz uczucia są silniejsze.
Szczotka Nosal
Szczotka Nosal 11 dni temu
kto w 2019 ?
kasia basia
kasia basia 16 dni temu
Czy Marek kąpał się w wodzie
Monika Grosik
Monika Grosik 16 dni temu
Ale kruszwil się kopie w mleku a nie w wodzie
zillkov 3d
zillkov 3d 16 dni temu
wera lepsza
Szymon C
Szymon C 17 dni temu
Marek ma stopy jak hobbit dxxx
Szymon C
Szymon C 17 dni temu
Fajny hotel
dzik 44
dzik 44 18 dni temu
Kto ogląda jak friz jest z werą
Michu 240749329
Michu 240749329 21 dzień temu
Kto pamięta kinge
Kacper Janikowski
Kacper Janikowski 22 dni temu
Fajny basen
Natalia Goman
Natalia Goman 23 dni temu
ja tesz
siemka dawaj łapę
160 tys!
Karolina Jakoniak
Karolina Jakoniak 25 dni temu
7\10nie najgorzej! Alę umarka jest tak ze nie raz daję0\10
Luna & Fibi
Luna & Fibi 27 dni temu
Ładny ten Hotel w Poznaniu.
matii XD
matii XD 27 dni temu
Kto 2019?
rafikson98 rafikson98
10,na10
TOranTo TOOo
TOranTo TOOo Miesiąc temu
Dlaczego kruszwil się kompie we kranuwie
Hubert I Lena YT
Hubert I Lena YT Miesiąc temu
Czy kruszwil jest miły po planie
Wiktoria Dróżdż
Wiktoria Dróżdż Miesiąc temu
Ja to myślałam ze Marek się kapie w mleku a tu woda
Oliwer Gryt
Oliwer Gryt Miesiąc temu
Czemu kruzwil nie kompie się w mlekie
Ilona pawłowska
Ilona pawłowska Miesiąc temu
Kto po zerwaniu ?
Sebastian Zalewski
Sebastian Zalewski Miesiąc temu
Naprawde wyrzuciłeś ten zegarek
Domink zielinski
Domink zielinski Miesiąc temu
Kruszwil muwi że kompie się w mleku a nagle w wodzie
TUS VIDEOS
TUS VIDEOS Miesiąc temu
coo?! kruszwil się w wodzie kąpie?
Jakub Liro
Jakub Liro Miesiąc temu
Kto w 2019
kara 17
kara 17 Miesiąc temu
💯 tys. i 2 mln. Sibów
Bruce 09
Bruce 09 Miesiąc temu
a czemu nie kąpie sie w mleku ?
dresik_2552 miecik
dresik_2552 miecik Miesiąc temu
To nie jest dom Kruszwila
Zuzia Gorka
Zuzia Gorka Miesiąc temu
Czemu kruszwil kompie się w wodzie
Tortoon_ YouTube
Tortoon_ YouTube Miesiąc temu
siemz
Grzegorz Chudoba
Grzegorz Chudoba Miesiąc temu
Też mam kanał
Juliaqx Juliaqx
Juliaqx Juliaqx Miesiąc temu
1.19 kąpiel w wodzie? A on czasem nie kąpię się tylko w mleku?
Lubie Placki
Lubie Placki Miesiąc temu
Fajny filmik 1000
Ewelina Synarska
Ewelina Synarska Miesiąc temu
A marek muwił że kompie sie w mleku i w wodzie z lodowca!!!😔
twój stary pijany
twój stary pijany Miesiąc temu
Ale bym wyruchał kinie aż mi stoi
Cokros s
Cokros s Miesiąc temu
Co
HERO `
HERO ` Miesiąc temu
Kto ogląda po rozwodzie
Shiro 02
Shiro 02 Miesiąc temu
Przecież to nie jest jego dom tylko jakaś podnajeta chawira
Julia Wyszyńska
Julia Wyszyńska Miesiąc temu
Kruszwil mówił że on się nie kompie w wodzie
Filip czacha
Filip czacha Miesiąc temu
Kruszwil to debil
Wiktor Mikołaj
Wiktor Mikołaj Miesiąc temu
Lordzie mówiłeś że się nie kąpiesz w wodzie
Mateusz Kruś
Mateusz Kruś Miesiąc temu
Mówiłeś że nie kąpiesz się w wodzie tylko w mleku
wag1 pussy yo
wag1 pussy yo Miesiąc temu
Mmmm Kinia ❤
Jarosław K
Jarosław K Miesiąc temu
Pizdy
Nina XD
Nina XD Miesiąc temu
kruszwil pszecierz kapie sie w mleku a nie w wodzie !!!
zosia samosia podkowinska
Kruszwil moraz na w Poznaniu
Wojciech Sztejka
Wojciech Sztejka Miesiąc temu
Przecież kruszwil się nie kąpie w wodzie
Cukierek 560
Cukierek 560 Miesiąc temu
Ta końcówka
GodOFmk ll ll
GodOFmk ll ll Miesiąc temu
I niby kruszwil się kąpię w mleku a kąpię się w wodzie 1:13
Wiktoria Brylak
Wiktoria Brylak Miesiąc temu
"To chodź łóżko przetestujemy" XDDD
Adam Adamiec
Adam Adamiec Miesiąc temu
Kurwa skąd tacy tępi ludzie się biorą. Jak trzeba mieć nasrane we łbie żeby się takim gównem zajmować. Kogo kurwa obchodzi jakiś fiutek i jego mieszkanie czy styl życia, w czym chodzi i gdzie sra. Nakręcacie się takim gównem żal mi was.
kacper
kacper Miesiąc temu
Echhh stare czasy
NeyBlend
NeyBlend Miesiąc temu
"Szybka drzemka" xd hahaha
antonio p000 banderas
antonio p000 banderas Miesiąc temu
Dlaczego kompiel nie w mleku.
Olga Cegla
Olga Cegla Miesiąc temu
Niby bierze kompiel w mleku🛀🛀🏊🏊🚣🚣🏄🏄a teraz w wodzie
xXLucy PlayzXx
xXLucy PlayzXx 12 dni temu
A woda z lodowca ?!
Cukierek 560
Cukierek 560 Miesiąc temu
Olga Cegla no
kaaapi :D
kaaapi :D Miesiąc temu
Jesteś szmatom
Bartek Bury
Bartek Bury Miesiąc temu
1:13 czemu marek sie nie kompie w melegu?
XxNakemi XxX
XxNakemi XxX Miesiąc temu
Friz wejdź sobie w przeróbke napisz ja nie znam tej firmy"
Andrzej Podgórny
Andrzej Podgórny Miesiąc temu
Jak wizę tego Kruszwil to mi niedobrze
Elwira Milun
Elwira Milun Miesiąc temu
Moja ciocia mieszka w poznańu
emilia skora
emilia skora 2 miesięcy temu
kinia jest kochana
Lloyd
Lloyd 2 miesięcy temu
1:13 Marek w mleku się przecież kompie 😦
Krystian Kuszek
Krystian Kuszek 8 dni temu
Bo on się kąpał w wodzie z lodowca
M4TVSZ M4T3VSZ
M4TVSZ M4T3VSZ 26 dni temu
+Amelia Gizela "Nigdy nie brałem kąpieli w zwykłej wodzie, nawet butelkowanej, zawsze biorę kąpiel w mleku"
Amelia Gizela
Amelia Gizela 29 dni temu
A woda z lodowca?
Jakub Liro
Jakub Liro Miesiąc temu
Przecież
kubx266yt wiśniewski
kubx266yt wiśniewski 2 miesięcy temu
Kurwa niby kruszwil nie kompie się w wodzie a kompał się w niej
Filip GG
Filip GG 2 miesięcy temu
Marek niby kompie się w mleku,był w wodzie i mówił jak skończę kąpiel
Radosław Młyńczyk
Radosław Młyńczyk 2 miesięcy temu
pływać w wodzie a teraz pływać w basenie kruszwil
Waldzio Krzywinski
Waldzio Krzywinski 2 miesięcy temu
Pajace
Ami i Emi Przyjaciółki
Ami i Emi Przyjaciółki 2 miesięcy temu
Ja ńeznam tej firmy
Wikaaa 321
Wikaaa 321 2 miesięcy temu
Lord kruszwil kąpie się w wodzie zamiast mleko zauważyliście
Lord Marta
Lord Marta 2 miesięcy temu
od kiedy Kruszwil kąpie się w wodzie, a nie w mleku
Jan Pilarczyk
Jan Pilarczyk 2 miesięcy temu
Podobno kruszwil nie kompie się w zwykłej wodzie
ByleJakaNazwa12
ByleJakaNazwa12 2 miesięcy temu
To była woda z lodowca
Adam Lyszczarczyk
Adam Lyszczarczyk 2 miesięcy temu
Hcl w Polsce nie 🙅 Michał i
Karol :3
Karol :3 2 miesięcy temu
Friz ma ADHD
foot ball
foot ball 2 miesięcy temu
5.26 kto to tam stoi
Facebook Norbert
Facebook Norbert 2 miesięcy temu
Nie nawidze tego typa
Kuba Misok
Kuba Misok 2 miesięcy temu
A kruszwil to nie kompie się w mleku
Piotr Strumian
Piotr Strumian 2 miesięcy temu
friz jestes pizdą przy marku
Thug Life Świr
Thug Life Świr 2 miesięcy temu
Czemu friza obrazacie
Gosia Vlog
Gosia Vlog 2 miesięcy temu
Wałcz o swoje byku i nie poddawaj się!🔥❤️
Gosia Vlog
Gosia Vlog 2 miesięcy temu
Ooo jeszcze ta zdzira była 😧 jak ona mogła cię tak Zdradzić tylko dla hajsu
diamencik tv
diamencik tv 2 miesięcy temu
Kruszwil chyba się w mleku kąpię?
Gandalf YouTube
Gandalf YouTube 2 miesięcy temu
Xd Marek mówił że nigdy się nie będzie kompał w wodzie a jednak
Następny
HARDCORE BOTTLE FLIP CHALLENGE! 😱😳
10:44
Trying Aerial Silks With The Try Guys
11:05
LORD KRUSZWIL TRENUJE MNIE DO FAME MMA 2
07:06
NOC W PARKU ZABAW!
19:39
wyświetleń 1 100 000
SPENDING 24 HOURS IN A BUBBLE TENT!
21:38
Kitbull | Pixar SparkShorts
8:58
wyświetleń 1 763 405
The $1.7 Million Lie
14:21
wyświetleń 3 011 114