Ciemny

KAMERZYSTA KRUSZWILA POKAŻE TWARZ? PRZEKAZAŁ MI INFORMACJE!

Macios!
Subskrybuj
wyświetleń 286 634
92% 22 525 1 792

↓↓ Koniecznie rozwiń opis! ↓↓
UWAGA!
Film powstał tylko i wyłącznie w celu przekazania informacji i nie ma na celu nikogo urazić!
☑ Kanał Kamerzysty:
plvid.com/show-UCsJrzXcPQXZgeC00Z0NmNGw
» Social Media! «•
☑instagram- macioseu
☑snap- macios888

Opublikowany

 

10 lip 2018

Macios!Kamerzysta KruszwilaKamerzysta Kruszwila pokaże twarzKim jest Kamerzysta KruszwilaLord KruszwilKruszwilKamerzystaPrestiżNewsNewsyTwarz Kamerzysty KruszwilaPopularPopularneMost Popular

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 667
Macios!
Macios! 2 miesięcy temu
Jakiś maratonik niedługo? Oglądajcie uważnie i subskrybujcie kanał :D
KOㄈURZAST丫_
KOㄈURZAST丫_ Miesiąc temu
Żadnego subowania. Ewentualnie dislike.
Łukasz Moczulskik
Łukasz Moczulskik 2 miesięcy temu
Macios!
Julia Lenart
Julia Lenart 2 miesięcy temu
Macios! Przestań o kruszfilu nagrywać ty chuju jebany
Mateusz Nowaczyk
Mateusz Nowaczyk 2 miesięcy temu
Macios! Po co opowiadasz o nim spierdalaj śmieciu mama cie nie kocha i rucha w 3 dziurę chuju
Janek Szwalczyk
Janek Szwalczyk 16 godzin temu
gg
Szefcio V
Szefcio V 2 dni temu
Kto po przewozie maciosa corvettą? Przydupasek hehehe xd Kto oglądał film u Kruszwila ten wie dlaczego Przydupas xdd
Weronika Długołęcka
Miales usunac xD
Fan Kickstera
Fan Kickstera 2 dni temu
xD
Madridistka
Madridistka 2 dni temu
Przydupasie Kruszwila,ty chyba głupi jesteś ! Myślisz ,że kamerzysta specjalnie na twoje życzenie pokarze twarz!?
opening all opening wszystkiego
Macios kamerzysta nie pokaże twarzy
Wybinty Prestiż
Wybinty Prestiż 10 dni temu
w filmie jak kupił auto dla stuu pokazał twarz
Natalia Drobik
Natalia Drobik 10 dni temu
Serio?
Mateusz Cichosz
Mateusz Cichosz 10 dni temu
Kiedy te jebane wyjasnienia z nocy. U kruszwila
Damian
Damian 12 dni temu
A z jednych widacz kamerzystach paczotkach krusziwla
Maja Wasata
Maja Wasata 14 dni temu
Draw my live
Nieznany
Nieznany 14 dni temu
Nie można napisać stuu pokazał twarz kamerzysty na snapie
Yuri ;-;
Yuri ;-; 15 dni temu
Aha żenada nic się bo dowiem ;-;
VioloBoy
VioloBoy 15 dni temu
20 tysięcy to już dawno wbiłeś nie myl się :):*
Rafał Dmytrów
Rafał Dmytrów 19 dni temu
Wpiszcie w google lukasz wawrzyniak jprdl po co on sie ukrywa jak jest w necie
Zuzanna Andrusiewicz
No tak ale kilka razy pokazał twarz były to całkiem inne osoby
DJ KoKo
DJ KoKo 20 dni temu
Dziekuje za rajda na moim kanale jest jak placze XDD
Janusz Starego
Janusz Starego 20 dni temu
No
Fran Pad 2
Fran Pad 2 20 dni temu
Clicbait
Paweł Dynkiewicz
Paweł Dynkiewicz 20 dni temu
Ja nie mogę on nie pokażę twarzy a zresztą ci powiem to ja wiem nawet jak się nazywa on nazywa się Łukasz Wra.... to tylko skrót od jego nazwiska i uprzedzam to nominał Wra
Zosiek YT
Zosiek YT 20 dni temu
juz dawno pokazal na live
_Nika_
_Nika_ 21 dzień temu
ja wiem jak wygląda kamerzysta , ale niech nie pokazuje twarzy bo nie nie będzie ten sam kamerzysta
Kika ლ
Kika ლ 21 dzień temu
...
Badoker
Badoker 21 dzień temu
? Lol
Badoker
Badoker 21 dzień temu
Trochę dziwne dogadaliście się że ci powiedział
2thecrazygirl7
2thecrazygirl7 21 dzień temu
Kamerzysta nazywa Sie wawrzybiak
Magda Majewska
Magda Majewska 22 dni temu
Jezu przecież już (chyba) każdy wie kim jest kamerzysta
Johnny
Johnny 22 dni temu
jeny to tylko twarz co to zmieni w kogo kolwiek jak jom pokaze niech sobie jam ma zakrytom i mam nadzieje ze nie pokaze .
Johnny
Johnny 22 dni temu
*kogo kolwiek
anonimuss ee
anonimuss ee 22 dni temu
Tak bylo
Patryk Kabała
Patryk Kabała 23 dni temu
Dawajcie suby
Jakub Matusik
Jakub Matusik 23 dni temu
Ja byłem
Olek Bieniek
Olek Bieniek 24 dni temu
Jak buzia
Misiola
Misiola 25 dni temu
Kamerzysta to Wawrzyniak Łukasz
Urshi
Urshi 25 dni temu
Wiem kim on jest :\ jak wbijecie u mn 1k subów to powiem, cos za cos
Tymox Offical
Tymox Offical 26 dni temu
20......200 tysięcy
fileKQ
fileKQ 27 dni temu
Jaki jest numer do kamerzysty błagam powiec
dymnaa
dymnaa 27 dni temu
Tego Kruszwila nie ma już kto subskrybować. A jakby nawet. Kamerzysta ujawnia twarz. To ludzie zobaczyli i odsubowali.
Mateusz Banduła
Mateusz Banduła 27 dni temu
Jebany skurwielu nie rób tych błupich filmików
Garu 8
Garu 8 27 dni temu
Kocham lorda kamerzystę ♥
Narzekajka Girl
Narzekajka Girl 28 dni temu
G A B lecisz jak burza oj gabryśka już nie płacz😂😂😂😂😂😂
Emma_ Official
Emma_ Official 28 dni temu
DOBAROOOOOOOOOOOOC MÓWI JAKŻE SPANIAŁY MACIO-SRACIOS XDDD
pan pies
pan pies 29 dni temu
Słaby jesteś Tylko ja wiem jak wygląda! (xDDD)
bloodi tv
bloodi tv Miesiąc temu
juz pokazal
Pomarańcza Pomarańcza
Czyli kiedy?
Pospoli Tus
Pospoli Tus Miesiąc temu
Teraz ma ponad 800000
Paulina Messerszmidt
Paulina Messerszmidt Miesiąc temu
Jesteś Głupi
osti krel
osti krel Miesiąc temu
teraz kamerzysta ma 800k subów
let's play games PL
let's play games PL Miesiąc temu
naprawde ci dałem suba
xGamingSFM x
xGamingSFM x Miesiąc temu
Nareszcie
piter
piter Miesiąc temu
po huj robisz takie fake huju
RYŚ. pl 1944
RYŚ. pl 1944 Miesiąc temu
Ja wiem jak wyglonda twarz kamerzysty
SkiTekTv
SkiTekTv Miesiąc temu
Kamerzysta !!! www.google.pl/search?q=%C5%82ukasz+wawrzyniak&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR5uLeweLcAhWwx6YKHfLbCMwQ_AUICigB&biw=1440&bih=794
Gizela Budek
Gizela Budek Miesiąc temu
Ja i moj koledzy mamy teorie mianowicie : że tak naprawdę to kamerzysta jest bogaty a kruszwil trochę biedniejszy bo milionerzy nie pokazują twarzy no a jak pokazują twarz to bardzo rzadk
Black Foxy
Black Foxy Miesiąc temu
Kamerzysta to Planeta Faktów?
Żelkowa Panna
Żelkowa Panna Miesiąc temu
Posluchajcie....gdyby ten kanał lorda był by mniejszy ..pokiazal by twarz
TomekS3
TomekS3 Miesiąc temu
Czy to wawrzyniak
Gabriela Kostyra
Gabriela Kostyra Miesiąc temu
Wawrzyniak każdy już o tym wie że to jest Wawrzyniak
Kar Gal
Kar Gal Miesiąc temu
widziałam ich na rzywo
Kar Gal
Kar Gal Miesiąc temu
instagram.com/p/Bl9w93ogPkn/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=2wavuql9kn06
The Żal
The Żal Miesiąc temu
To trzeba szanować
Aer0
Aer0 Miesiąc temu
1:30 Tu jest początek filmu. 2:03 Tu macie koniec. *Nie ma za co* :)
Karcix TV
Karcix TV Miesiąc temu
nie nie wiemy kurwa o tym że nabijasz sobie na kruszwilu i na kamerzyscie wyświetlenia i suby jesteś DEBILEM
Gabriela Nowak
Gabriela Nowak Miesiąc temu
Fajny news nie ma głosu
Bóg Ojciec
Bóg Ojciec Miesiąc temu
Lecimy jak buzia?!
Karcix TV
Karcix TV Miesiąc temu
burza
Piotr Kurchan
Piotr Kurchan Miesiąc temu
Jaki numer telefonu do kamerzysty
F4Jl1pTM krysztofik
F4Jl1pTM krysztofik 2 miesięcy temu
*Zapraszam do mnie na kanał tam też są bardzo dobre momenty w filmach jak uchwycona jest twarz kamerzysty i chyba pierwszy te momenty zauważyłem xd i tak 50% się reklamuje i 50% chce wam pokazać moje dowody kture znalazłem na yt i Internecie xd to ze mam 15 subow i 10 lat to nie znaczy że guwno potrafię też umiem ujawniać jakiś sławnych ytuberuw pozdrawiam*
Kuba Rzeszuto
Kuba Rzeszuto 2 miesięcy temu
kamerzysta nazywa sie Lukasz wawrzyniak
Nikole cka
Nikole cka 2 miesięcy temu
Kocham kamerzyste !❤
Rafał 99
Rafał 99 2 miesięcy temu
Po co te sensacje jest o wiele lepszym youtuberem niż ty
multijek yt
multijek yt 2 miesięcy temu
Usuń kanał
multijek yt
multijek yt 2 miesięcy temu
Jeśli nie ma co ukrywać jesteś pojebem
Yetyuxiak YT
Yetyuxiak YT 2 miesięcy temu
Macios ty walnięty jesteś co ty masz z tym kruszwilem i z kamerzystą to jest poje unsuba daje
multijek yt
multijek yt 2 miesięcy temu
Ruchaj szafę a zapomniałem nie stać cię
multijek yt
multijek yt 2 miesięcy temu
Jesteś pojebem
multijek yt
multijek yt 2 miesięcy temu
Pierol się macios
Teresa Kobździej
Teresa Kobździej 2 miesięcy temu
To ty kamerzysta kruszfila
Izuś Ka
Izuś Ka 2 miesięcy temu
Ja jestem pewna w 100% ze to Łukasz W.
J3B4C Skype'a v2
J3B4C Skype'a v2 2 miesięcy temu
Ja go znam wpisz sobie Lukasz Wawrzyniak i tam bd jego zdjecia
Lampka 123
Lampka 123 2 miesięcy temu
Macios ma rację jak kamerzysta nie pożarze twarzy to nie bąćmy źli kto się zgadza proszę dajcie lika
jestem super
jestem super 2 miesięcy temu
on jest popularny z tego ze nie pokazuje twarzy lecz jak chce to niech pokaze ja i tak zrobilam wlasne sliectwo i wiem jak wyglada
Kamil Malmon Malmon
Kamil Malmon Malmon 2 miesięcy temu
Kurwa miał pokazac morde tfu
Julcik Channel
Julcik Channel 2 miesięcy temu
xd
Weronika Grzesik
Weronika Grzesik 2 miesięcy temu
Dzięki bardzo mnie się podobało😄😄
Maks K
Maks K 2 miesięcy temu
Kłamiesz tylko dla filmiku
Dogiexy QwQ
Dogiexy QwQ 2 miesięcy temu
Ma już 500 tysięcy xD
_Monsterka_
_Monsterka_ 2 miesięcy temu
Ja wm jak wyglada kamerzysta na mscl na kanale kruszwila jest on i kamerzysta nwm dokladnie czy to on ale najprawdopodobniej tak
Dorian Gągolewski
Dorian Gągolewski 2 miesięcy temu
a nie lepiej sie dostac do ludzi którzy byli na odcinku kruszwila gdy rozdawal hajs i sie spytac jak wyglada kamerzysta
lady 986
lady 986 2 miesięcy temu
plvid.com/video/wideo-gbKofHVR5T0.html w tym filmie jest cała prawda o kamerzyscie :)
kipi bos
kipi bos 2 miesięcy temu
Kogo już denerwują te ciągłe filmy o kruszwilu daje like
kornix x
kornix x 2 miesięcy temu
Już niemoge się doczekac
scraft official
scraft official 2 miesięcy temu
Ludzie kurde odwalcie sie od Maciosa. Przeciez on kreci filmy o Kruszwilu, ktore sa naprawde fajne, dobrze zmontowane. Wiem ze moze niektorych to wkurzac, ale no jesli go lubicie to zaakceptujcie to co on nagrywa. Wedlug mnie bardzo z niego super PLvidr. Ok fajna seria o Kruszwilu, moze byc, ale tez moglbys nagrywac 2 razy w tygodniu, raz o nim a drugi o np. Fortnicie czy tam co chcesz. Taki wyglada teraz PLvid. Tak samo bylo z Guralem, albo z Klaunem z Koszalina ludzie tacy jak np. Zizej i inni ktorzy nagrywali streamy mieli po 60, 90tys osob ogladajcych transmisje na zywo. Albo podam jeszcze jeden przyklad... Acta 2 ludzie glownie na Polskim YouTubie nagrywali filmy o tym bez przemyslenia ze PLvid czy Facebook sa firmami amrykanskimi a nie europejskimi. Cenzura Acty 2 dotknelaby nieliczne serwisy. Na zakonczenie chcialbym ci podziekowac Macios za to ze jestes na PLvid i za to ze nagrywasz bardzo fajne filmy. Mam nadzieje, ze niektorzy 'HEJTERZY' zrozumia, ze na wybiciu polega nowy PLvid i nawet wiekszi PLvidrzy robia ta sama czynnosc. Im wiekszy kanal tym mniejszy Hejt, troche dziwne, ale prawdziwe. Pozdrawiam wszystkich ktorzy to przeczytali i Ciebie Macios jesli przeczytales moj komentarz.
Veronica Natalie
Veronica Natalie 2 miesięcy temu
Ale ty się pięknie wybiłeś na tym Marku i Łukaszu
Kacper Waleczek
Kacper Waleczek 2 miesięcy temu
Nie wierze
ktm exc 450
ktm exc 450 2 miesięcy temu
Macios, super filmiki robisz
Top music
Top music 2 miesięcy temu
Czemu Usunołeś najnowszy film o kamerzyście?
# szkicuś
# szkicuś 2 miesięcy temu
Pełno ludzi mówi że wawrzyniak i olejniak to kamerzyści nie zawsze ludzie okazują się tym co mówi się w internecie. Dziękuje za wypowiedzi
olix slime
olix slime 2 miesięcy temu
Ja go już dawno subuje ale jego kanał to kamerzysta a nie lord kamerzysta to nie jest jego Kanał
Dark Side
Dark Side 2 miesięcy temu
Kocham Kruszwila 😍❤
Nexa Misakki
Nexa Misakki 2 miesięcy temu
Czy tylko ja wiem kim jest kamerzysta? XDD
oskar radoń
oskar radoń 2 miesięcy temu
ale ty jesteś debil żadnej nie było twarzy zrobiłeś ten odcinek tylko na wyświetlenia. ):
Następny
STUU VS LORD KRUSZWIL
3 miesięcy temu