Ciemny

Jak zrobiłem "Moją dziwną historię ze studiów"

roszymek TeFau
Subskrybuj
wyświetleń 59 625
99% 3 869 26

Moja dziwna historia ze studiów: plvid.com/video/wideo-4K6fMHufxgA.html
Domics: plvid.com/u-D0MICS
Jaiden animations: plvid.com/show-UCGwu0nbY2wSkW8N-cghnLpA
kekeflipnote: plvid.com/u-kekeflipnote
Fanpage: facebook.com/roszymek

Gry

Opublikowany

 

10 lip 2018

tutorialbehind the scenesanimacjaanimationporadnik

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 367
QBA
QBA Miesiąc temu
Jaki program .-. ?
czarnyy
czarnyy Miesiąc temu
Roszymek jesteś z trojmiasta ? ( pomorskie ) 😶😶
She
She Miesiąc temu
Jesteś bardzo pomysłowy!
Yoongseok_BTS
Yoongseok_BTS Miesiąc temu
Jak dla mnie to mógłybyś gadać o tym godzinę
Wypluta Kawa
Wypluta Kawa Miesiąc temu
Lubię psychrolutesy marcidusy
SashaSherons
SashaSherons Miesiąc temu
Nie interesowało mnie to jak sie robi Animacje ale ty to tak prowadzisz fajnie że po prostu obejrzałam :D
pringels games
pringels games Miesiąc temu
a mi się przyda ten program podasz mi go w odpowiedziach prosze ?
Marek G.
Marek G. Miesiąc temu
Wow jak się animacje polepszyły
miko_ reach
miko_ reach Miesiąc temu
Mógłbyś więcej takich filmów robić o animacji podoba mi się twój styl i animowany świat jaki kreujesz naprzykład topinambur jest moim ulubionym charakterem z twego wachlarza postaci 😉
Vitamineq
Vitamineq Miesiąc temu
Ale nie, na serio, jaki program?
Andik bambik
Andik bambik Miesiąc temu
Kiedy nowy odcinek
Koza Śnieżna
Koza Śnieżna Miesiąc temu
Spoko
Randomowy Mopsik
Randomowy Mopsik Miesiąc temu
2:22 my wszyscy wiemy że to nawiązanie do undertale
Shadowns PL
Shadowns PL Miesiąc temu
roszymek tefau kiedy rysowanie widzów?
qbsØn 911
qbsØn 911 Miesiąc temu
KIEDY DWAJ KOLESIE, JEDEN ROSOMAK!!?!?!!!!!??!
Kapitan Kalejdoskop
Kapitan Kalejdoskop Miesiąc temu
Twoje animacje to świetna robota! a Ty bardzo ciekawie opowiadasz o swojej pracy :) jest super ^^
kokoskox
kokoskox Miesiąc temu
W czym robisz animację?
Marshmello 2
Marshmello 2 Miesiąc temu
Narysujesz mnie (jeśli będzie rysowanie widzów) było by mi miło
Owskio groh
Owskio groh Miesiąc temu
Dawaj zrób film o dymaniu Kasi!!! Takie rzeczy nikomu sie nie przytrafiają XD
MAXIO MAXIO
MAXIO MAXIO Miesiąc temu
A ile godzin albo dni robiłeś całą historie ze studiów?
roszymek TeFau
roszymek TeFau Miesiąc temu
5 miesięcy
Qwirek
Qwirek Miesiąc temu
Uwaga: program z czego wywnioskowałem to photoshop CS6? jestem zaskoczony
Jerimit
Jerimit Miesiąc temu
nagrywaj poradniki
Paweł Lasota
Paweł Lasota Miesiąc temu
Roszymek zrobisz cover Toy Netty?
fORTiS
fORTiS Miesiąc temu
Co? Animujesz w photoshopie?
szczupaq
szczupaq 2 miesięcy temu
hhmmm
sans blue berry
sans blue berry 2 miesięcy temu
zrób rysowanie widów 4 ok? dasz serduszko
ninja roślin
ninja roślin 2 miesięcy temu
No super żeczy robisz
KaKashi
KaKashi 2 miesięcy temu
narysuj mnie xDDEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
LAMA KOZAK
LAMA KOZAK 2 miesięcy temu
Fajnie rysujesz
Gicki
Gicki 2 miesięcy temu
*Dawaj* *you* *spin* *me* *right* *round* *baby* *right* *round* *Polish* *Cover!!*
Misialek !
Misialek ! 2 miesięcy temu
Lol, widzialem roszymka w drodze do Opola z samochodu
bez nazwy
bez nazwy 2 miesięcy temu
A zrobisz animacje 3d?
DawGamingOP
DawGamingOP 2 miesięcy temu
Roszymek a będziesz kontynuować MSR? bo ja to kocham!!!
Natalia:3 N
Natalia:3 N 2 miesięcy temu
Żal mi trochę cb bo tyle czat musisz poświęcać np. Na tej babci to tak krótkie a tyle czasu....
Kornel Akk
Kornel Akk 2 miesięcy temu
W jakim programie robisz animacje?
JKProductions
JKProductions 2 miesięcy temu
Kiedy Moja Dziwna historia z przedszkola?
Lord Lis Polarny
Lord Lis Polarny 2 miesięcy temu
Kiedy rysowanie widzów ?????
Diler Junior
Diler Junior 2 miesięcy temu
narysuj mnie
Galaxy Zuzu
Galaxy Zuzu 2 miesięcy temu
kiedy namalujesz sfoich widzów
wcale nie kot
wcale nie kot 2 miesięcy temu
Jestem nie kotem
Oskar Świętosławski
Oskar Świętosławski 2 miesięcy temu
Świetne
That'sLemon!
That'sLemon! 2 miesięcy temu
Narysuj mnie ^_^
Akita TM
Akita TM 2 miesięcy temu
Może rysowanie widzów jgbco to ja piereszy
FRØGGY13
FRØGGY13 2 miesięcy temu
Najlepiej to się wogule nauczyć o źrenicach jak się ,,zachowują" przy różnych emocjach i tak to byś wiedział że tak jak ty to robisz jest w połowie źle.
Edward
Edward 2 miesięcy temu
Fajnie
MEHABO.
MEHABO. 2 miesięcy temu
Ta aplikacja do robienia animacji to Photo shop
Jan Kowal
Jan Kowal 2 miesięcy temu
6:43 XD
matis matriksowy
matis matriksowy 2 miesięcy temu
mozesz zrobic rysowanie widzow 4?
superninja dawidowski
superninja dawidowski 2 miesięcy temu
narysujesz mnie ?
Okti Nowy
Okti Nowy 2 miesięcy temu
Smells legit
Lubek Games
Lubek Games 2 miesięcy temu
ten film jest fajny
kraXenpro :/
kraXenpro :/ 2 miesięcy temu
Narysuj mnie chce byc niebieski lub nwm xd
kraXenpro :/
kraXenpro :/ 2 miesięcy temu
Daj serducho to zabije nwm kogo
Harri Potta
Harri Potta 2 miesięcy temu
Kiedy kontynuacja roszumka i rosomaka?? Będzie wogule kiedyś?? Pozdrawiam😅😅
Harri Potta
Harri Potta 2 miesięcy temu
Oki. Dzienki :D
roszymek TeFau
roszymek TeFau 2 miesięcy temu
Kiedyś będzie, ale teraz pracuję nad czymś innym
Creepy Straszna
Creepy Straszna 2 miesięcy temu
kiedy rysowanie widzów?
Darkness InTheNight
Darkness InTheNight 2 miesięcy temu
Gdzie kolejny odcinek „Dwaj kolesie, jeden rosomak” ?
KsoriX
KsoriX 2 miesięcy temu
Mnie napewno nie narysujesz
Fox Paw
Fox Paw 2 miesięcy temu
a zrobisz kiedyś filmik jak animójesz jakąś wymyśląnaą chistorjie nwm np widza albo z internetu? było by zacznie
sad blood
sad blood 2 miesięcy temu
haha, ten program to CLIP STUDIO ? Tez tam rysuje. :D
Darkseyd
Darkseyd 2 miesięcy temu
*Czy tylko m osie wydaje ze ten szkielet był podobny do Papyrusa!? Zwłaszcza ten śmiech...*
Zuzomnix _Pexin
Zuzomnix _Pexin 2 miesięcy temu
Jak to?! To nie są prawdziwe historie?!
Monika Michniewicz
Monika Michniewicz 2 miesięcy temu
Wiem, że pewnie już nie bardzo masz jak robić dziwne historie, ale może po prostu nie rób ich z pewnego okresu twojego życia, tylko wymyślić jakieś inne okoliczności, np. Dziwna historia ze spożywczaka, idk po prostu nie kończ serii bo między innymi to ona skłoniła mnie to zasubskrybowania cię..
Yuki Tarisha
Yuki Tarisha 2 miesięcy temu
Wow. Szacunek. Tyle pracy wkładasz, kiedy ty odpoczywasz. Chciało by się tak umieć, ale niestety wątpię, żeby mi się udało, za dużo pracy. Według mnie zasługujesz na tysiące lajkow 👍 Ponieważ tracisz tyle wolnego czasu by robić takie ekstra szkice. :3 Pozdrawiam cię i wszystkich oglądających 😍
Julia Ka
Julia Ka 2 miesięcy temu
a czy znasz jakiś dobry darmowy program do animacji ? jakiś prosty w obsłudze bo chce zacząć robic animacje ale nie wiem czy aby na pewno o dla mnie wiec nie chce puki co na to wydawać jesli okarze sie że to jednak kompletnie mnie nie wciąga
J u l i a
J u l i a 2 miesięcy temu
Pomocne👍
człowiek pomarańcza
człowiek pomarańcza 2 miesięcy temu
Twój komentarz jest w zapytaj beczke co mówi najgorszy kibic
Nie Zabawny
Nie Zabawny 2 miesięcy temu
Tak się zastanawiam czy zdenerwowałbyś się, gdybym zrobił animacje inspirowaną twoją dziwną historią. - Odpisz błagam xde.
Nie Zabawny
Nie Zabawny 2 miesięcy temu
A no spoko
roszymek TeFau
roszymek TeFau 2 miesięcy temu
Rób
Filziom
Filziom 2 miesięcy temu
Ziom co ty u Gonciarza robisz
JJ Gamer
JJ Gamer 2 miesięcy temu
Narysuj mnie pls
maxpalio
maxpalio 2 miesięcy temu
Spoko filmy :)
The BlackTiger
The BlackTiger 2 miesięcy temu
Szymek zrobisz postać podobną do Kasi z zielonymi włosami do podłogi z mackami
Araki
Araki 2 miesięcy temu
Jak być roszymkiem: - Nie jest ważne to, w jakim programie animuję 2 minuty później: *roszymek pokazuje adobe animate*
kukowo2
kukowo2 2 miesięcy temu
roszymku byłeś u beczki plvid.com/video/wideo-0U1cK3PXQQY.html 1:05
Bajkowy świat
Bajkowy świat 2 miesięcy temu
Kiedy moja dziwna hostoria z podstawówki?
Maxter play
Maxter play 2 miesięcy temu
topi topi topi nambur
Prawilny Prawnik
Prawilny Prawnik 2 miesięcy temu
cierpienie
NorwaL Pl
NorwaL Pl 2 miesięcy temu
A co ty robisz u Gonciarza!?!?!
Cyprysek
Cyprysek 2 miesięcy temu
Widziałem cię na odcinku gonciarza!!!!!!! Co mówi NAJGORSZY KIBIC
Gradek PL
Gradek PL 2 miesięcy temu
Narysujesz mnie?
iZi
iZi 2 miesięcy temu
Byłeś u Zapytaj Beczkę :D
Lucjan Rybak
Lucjan Rybak 2 miesięcy temu
Gratuluję, byłeś w zapytaj beczkę
Jural ?????
Jural ????? 2 miesięcy temu
Widzałem cie w Zapytaj Beczke :)
Reiwask
Reiwask 2 miesięcy temu
brawo jesteś w zapytaj beczkę.
Urban Drawing
Urban Drawing 2 miesięcy temu
Cześć roszymek bardzo inspirujesz i też chcę robić animacje więc bardzo dziękuję za ten film bo wszystko mi uprościłeś 👍
Kyaji-Art
Kyaji-Art 2 miesięcy temu
Polishhh Jaideeeeeen 😈😈😈
bajeczki kreskóweczki pl
bajeczki kreskóweczki pl 2 miesięcy temu
roszymek TeFau kiedy będzie 4 część Dwaj kolesie, jeden rosomak
Wercia Morelcia
Wercia Morelcia 2 miesięcy temu
Kiedy rysowanie widzów :D jeżeli niedługo to narysujesz mnie xd
Tsunami Chan
Tsunami Chan 2 miesięcy temu
Roszym co ty odkurwiasz xD
PIOTROLL
PIOTROLL 2 miesięcy temu
Dasz mnie do rysuje widzów proszę?
DzieckoSzatana
DzieckoSzatana 2 miesięcy temu
za mądry ten film jak na mój mózg
Dominika Wajda
Dominika Wajda 2 miesięcy temu
Kiedy nastempne animacja
Maciej Nalewajski
Maciej Nalewajski 2 miesięcy temu
Czy tylko mi Kasia przypomina mi Yuno z Mirai Niki xD?
Luna
Luna 2 miesięcy temu
Swoją drogą Kasia jest barszo ładna, aż chce się ją narysować
Roxalia
Roxalia 2 miesięcy temu
Zrób meme. Animacja, która należy do wybranej muzyki, ale tylko do refrenu zwykle jest. Jest dużo meme, np. Powerful Meme Zwykle meme się robi na wzór oryginału tej osoby co wymyśliła dany meme.
Roxalia
Roxalia 2 miesięcy temu
Co bie?
Yokubo
Yokubo 2 miesięcy temu
Lepiej bie
Wanessa Kowalska
Wanessa Kowalska 2 miesięcy temu
zrub animacje z szkoły
Alka _41
Alka _41 2 miesięcy temu
Wogóle to wydałeś się, animujesz w Photoshopie
Km LpsTv
Km LpsTv 2 miesięcy temu
animatic?
WiteQ96
WiteQ96 2 miesięcy temu
Siemka odpiszesz?
Jakub F
Jakub F 2 miesięcy temu
Pomysł na dziwna historia z podstawówki-odwiedza cię kasia rozmawiacie kasia mówi że potrfi podrużować w czasie cofacie się w czasie do czasu twoich wakacji przed 4 klasą kasia zatrudnia się jako nauczyciel i stopniowo staje się ulubioną nauczycielką młodszego ciebie
Następny
Ratować Wojtka
Miesiąc temu
Janusze OLX 9 + KONKURS!
2 miesięcy temu
RYSOWANIE WIDZÓW 4
Miesiąc temu
ACTA 2
2 miesięcy temu
Najgorsze kolonie
2 miesięcy temu
RYSOWANIE WIDZÓW 3
9 miesięcy temu