Ciemny

Jak przygotować kanapkę do szkoły? | LORD KRUSZWIL

Lord Kruszwil
Subskrybuj
wyświetleń 2 363 084
70% 96 503 40 183

Dziękuję za obejrzenie filmu! Nie zapomnij zasubskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz.
Ubrania: www.kruszwil.pl/
Subskrybuj: goo.gl/EdYNMd
Instagram: instagram.com/kruszwil/
Facebook: facebook.com/kruszwil/
Współpraca komercyjna: lord.kruszwil@gmail.com

Opublikowany

 

21 mar 2018

lord kruszwilkruszwillordprestiżkruszwicamarek kruszwilmarekna czasiekanapkado szkołyszkołaśniadaniebrainlyodrabiamymatematykachemiarestauracjakanapka z kawioremkawiorszynkaserzadanie domowesprawdzian

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 28 092
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil 6 miesięcy temu
Pamiętajcie, aby zasubkskrybować mój kanał ! = ) Niedługo nowy film na kanale Chipsy Tanie VS Drogie = D
Tomek Tyczka
Tomek Tyczka 5 dni temu
Aha
Gierki #1
Gierki #1 22 dni temu
Tyle białka jest złe dla organizmu
Lokowata Lokowata
Lokowata Lokowata 23 dni temu
Nie dam suba:-)
Katarzyna Marczak
Katarzyna Marczak 23 dni temu
ok
Danio TV
Danio TV Miesiąc temu
Spierdalaj cwelu
Łukasz Pawlicki
Łukasz Pawlicki 6 godzin temu
Moja szkoła jest chyba na tyle prestiżowa że mnie tam karmią najlepszymi produktami extra 😂😂
Nimfadora
Nimfadora 9 godzin temu
Ta bułka z tesco
Agnieszka Sz.
Agnieszka Sz. 17 godzin temu
Ale ty jesteś gruby jak byś tyle nie rzarł i wkońcu zaczoł poruszać się na piechotę z pokoju do łazienki to byś był hudy. Grubas ha ha ha ha😂lord bebzon😂😂😂wymyślajcie inne nazwy dla Pana lorda bebzona!
Tomek Janiszewski
Tomek Janiszewski 20 godzin temu
Zmarnowałeś jedzenie
Bartosz Jakubowski
Bartosz Jakubowski Dzień temu
Aha jak możesz tak marnować jedzienie
Eminia
Eminia Dzień temu
A ja jem bułka bawarska i maslane masło z ziołami czy coś ser szynka i jakies warzywo czasami lol i normalna kanapka
Adaś Lach
Adaś Lach Dzień temu
gdzie kupić wodę zlodowcs
Oskar Piątek
Oskar Piątek Dzień temu
Aty świnio śmierdząco tyle roboty poszło się jebać
Bartek Ciechowicz
Bartek Ciechowicz Dzień temu
Marek ma swui kanał na PLvid
Hubsterer Gry
Hubsterer Gry Dzień temu
Pierroldnienty
KUBONIXX PL
KUBONIXX PL Dzień temu
,,typowe cebulaki" ten kto prezywa sam sie tak nazywa
Karolina Kowal
Karolina Kowal Dzień temu
Ty jesteś cebulak
KINIMIś
KINIMIś Dzień temu
Czemu przezywarz rafa
hanixiako LPS
hanixiako LPS 2 dni temu
No niestety zwierzątku tego nie dam bo moim zwierzątkiem jest chomik
Zosia Gryszko
Zosia Gryszko 2 dni temu
Więcej nie mogłeś dać? Jak patrzę na to, to wymiotować mi się chce. Szkoda tylko, że tą bułkę można kupić w ,,MAŁO PRESTIRZOWYM" Tesco
AniQ Msp
AniQ Msp 2 dni temu
To ma być skromne?!
Młody TV
Młody TV 2 dni temu
Marek po co zrobiles ta kanapke skoro nue dasz rady wsadzić do mordy :D =)
Pioba Games
Pioba Games 2 dni temu
o kówa ja takiej kanapki to bym nie zjadł nawet w 2godz
Łukasz Pawełczyk
2:47
Pajka Flo
Pajka Flo 2 dni temu
O ty kur*a DE*ILU
Hadwes WoT
Hadwes WoT 3 dni temu
Hola hola przecierz ty nie lubisz ostrych rzeczy 🤔
Edward Szymański
Masz nierówno pod sufitem 🖕🖕
goguś goguś
goguś goguś 3 dni temu
Wywaliłeś tyle jedzenia. Na Caritas to mogło pójść
Alpaka* *
Alpaka* * 3 dni temu
Te ostatnie salami to ja widziałam w Auchanie
Wiktoria Martynow
Ale ale podobno nie lubisz sera żułtego
Wiktoria Martynow
Ja nie jestem cebula😡😡😡😡
kańcza 12
kańcza 12 3 dni temu
nie marnuje się jedzenia😑
super cool gwiazda MSP
PRZECIEŻ TY NIE CHODZISZ DO SZKOŁY JAK SAM MÓWISZ...
Tobiasz Kinalski
Tobiasz Kinalski 3 dni temu
Sam jestś cebulakiem debilu
Krejzola xd
Krejzola xd 4 dni temu
Marek jesteś aż tak biedny że zrobiłeś taką kanapkę olbrzymią co niema piniendzy pozdrawiam kamerzyste
Paulina Dragan
Paulina Dragan 4 dni temu
1:44🤣
Paulina Dragan
Paulina Dragan 4 dni temu
1:33 😂
kuba daniłosio
kuba daniłosio 4 dni temu
ja bym nie zjadł
Krystian Pawlicki
Robi sobie kanapkę za kilka tysiecy zł, a i tak jej nie zje. Co za debil
Kuba Wr.
Kuba Wr. 5 dni temu
Przez ciebie zgłodnialem a oglądam to o 2 w nocy ... Mamy podobne gusta hah
Kuba Wr.
Kuba Wr. 5 dni temu
Hehe
Lord Marshmello
Lord Marshmello 5 dni temu
A czemu masz bułkę z biedronki
Danio Danio
Danio Danio 5 dni temu
kłamca
sdasd gsdfdsfsdf
sdasd gsdfdsfsdf 5 dni temu
Ta kanapka waży więcej od ciebie szczurze
vold x
vold x 5 dni temu
jak bym to zjadł to bym przytyłam 600kilo xd
Tomek Tyczka
Tomek Tyczka 5 dni temu
W szkole o tobie marek muwimy
Oli Oli
Oli Oli 5 dni temu
3:33 kto zauważył kota xd🐈
Fs Szymon
Fs Szymon 6 dni temu
Kruszwil gotuje
Sam Posung
Sam Posung 6 dni temu
Taka to nawet by mi się do kanapnika nie zamieściła :)
marcin Jasiulek
marcin Jasiulek 7 dni temu
resztki operdoli bez bułki jak wyłączą kamerę. Zgłodnieje to podje sobie karmy dla kota lord gamoń w kapturze
Wojtek Hojak
Wojtek Hojak 7 dni temu
Lamus
Brygida Łunkiewicz
Koleś wyluzuj!!! To że jesteś bogaty to nie znaczy że jesteś pępkiem świata!!!!! (a przechwala się jagby był Bogiem)
ha żeń
ha żeń 7 dni temu
A ja mam rasowego kota Brytyjczyka który je karmę i tłuste mięsko z obiadu i jest zdrowy.(ten komentarz został napisany dla beki)
dawrek polak
dawrek polak 7 dni temu
jak można nakładać ser R Ę K Ą ?????????????????????????? 2:05
Basia msp
Basia msp 7 dni temu
Ty niemrugasz?
Marcin Plochowicz
Kutas
oli90xd Wnuk Lipiński
Głup to talny
Księżniczka Własnej Bajki
Fuj ta kanapka juz wczesniej ochydnie wyglądała a z tym kawiorem jeszcze bardziej fuj. Nie jesteś normalny ;)
Awanti PL
Awanti PL 8 dni temu
hahah takie żarcie to w biedrze za kilka zł kupisz
Natalia Sadłowska
To salami można kupić w biedronce
Dawid Mleczko
Dawid Mleczko 8 dni temu
Dzień dobry panie lucyferze Ale cię tak nie będę nazywał bo jesteś najgorszym youtuber na całym świecie traktujesz swojego kamerzysty jak dupa i psujesz wszystkie auta
Ciasteczko 101
Ciasteczko 101 8 dni temu
Ja jem suchą bułkę
Ewoluś
Ewoluś 8 dni temu
Hahaha Ser Złoty Mazur Taniocha kruszwil
Jaga MSP
Jaga MSP 8 dni temu
To się nazywa marnotratcwo jedzenia😲
Nicola Mikurenda
Nicola Mikurenda 8 dni temu
Dasz 200 zł dałam subskrybcjee
Robert Niedbalik
Robert Niedbalik 8 dni temu
No tak bo t tak hcesz
Dawid Siłka
Dawid Siłka 8 dni temu
Czemu ma zwykły kran z kranuwał A nie jakiś zbiornik na wodę z lodowca
xmichii _
xmichii _ 8 dni temu
ten drugi ser to zwykła gołda z biedronki za 5 złotych
Wiktoria Sawczenko
Co z tego że droge jak obrzydliwe i kto by tyle jedzenia by brał do szkoły czemu ktoś ma wydawać 2tysiące złotych na kanapkę .
Kacper Gadziński
Ja pierdole gdzie ty wogule ją zmieścisz i będziesz ją jadł przez wszystkie lekcje🍞
Guciom PL
Guciom PL 8 dni temu
Co za debil
Basia Tomecka
Basia Tomecka 8 dni temu
Pakarz jak sie robi obiat po prestirzowemu
kiciabicia kiciabicia
Kto potwierdza że woda z lodowca jest najlepsza
Xerven
Xerven 9 dni temu
Spoko. Ta kanapka starczy na całe miasto!
Hejdid Grab
Hejdid Grab 9 dni temu
Lordzie dałem suba od niedawna cię oglądam ibty z kamerzystoł a zwłaszczy ty lordzie jestscie fajowi
Karol Gajewski
Karol Gajewski 9 dni temu
ten koles nie ma szacunku do jedzenia kto sie zgadza
Przesłodzona
Przesłodzona 9 dni temu
Bleeee
Joanna Grześkowiak
A jeżeli ktoś jest wegetarianinem?
laura myk
laura myk 9 dni temu
😠
Julie Lps
Julie Lps 9 dni temu
Nie moge patrzec jak ktos ŻRE KANAPKE NA MOICH OCZACH Z SAMYM SEREM LUB Z MASLEM hahahhaha uwielbiam cie
Dawid Bojdo
Dawid Bojdo 9 dni temu
Podobno nie lubisz sera
Pro Aleks
Pro Aleks 9 dni temu
_hs_
Pro Aleks
Pro Aleks 9 dni temu
-adhe-
Pro Aleks
Pro Aleks 9 dni temu
Czesp
Nikola Mieszczak
Nikola Mieszczak 9 dni temu
Sam jesteś cebulak
OliOlejki YT
OliOlejki YT 9 dni temu
XDDD
Ja Sniezyca
Ja Sniezyca 9 dni temu
E El Elo Elo l Elo lu Elo lud Elo ludz Elo ludzi Elo ludzie Elo ludzie j Elo ludzie ja Elo ludzie jak Elo ludzie jak l Elo ludzie jak le Elo ludzie jak lec Elo ludzie jak leci Elo ludzie jak leci x Elo ludzie jak leci xD Elo ludzie jak leci x Elo ludzie jak leci Elo ludzie jak lec Elo ludzie jak le Elo ludzie jak l Elo ludzie jak Elo ludzie ja Elo ludzie j Elo ludzi Elo ludz Elo lud Elo lu Elo l Elo El E
Maja Ciaglo
Maja Ciaglo 9 dni temu
Debil
qubiks emsta ces goł
Dałn
Jadwiga Kopec
Jadwiga Kopec 9 dni temu
Huj
kejbab
kejbab 9 dni temu
Ja taką samą mogę zrobić za 5 zl
Natalia Łukasik
Natalia Łukasik 9 dni temu
I ta muzyka w tle haha 😍 Fajny odcinek 😂😇
norbixy 1
norbixy 1 9 dni temu
Kruszwil to debil kanapkę to guwno
Bartek Rejman
Bartek Rejman 10 dni temu
Ja bym się pożygał
Ania D
Ania D 10 dni temu
😈😈😈😈😈
Antonia Tutak
Antonia Tutak 10 dni temu
Ile szynki
Antonia Tutak
Antonia Tutak 10 dni temu
Siema jestem marek to mnie już wkurzasz
Filip Calko
Filip Calko 10 dni temu
sam rześ rzałosny
Lord Kruszwil.
Lord Kruszwil. 10 dni temu
Czyli chodzisz do mało prestiżowej szkoły👌😊
super tajna
super tajna 10 dni temu
Nawet jej nie zjadłeś debilu
Ufo Ludek
Ufo Ludek 10 dni temu
Ja tak
Krzysiek Płokita
Krzysiek Płokita 10 dni temu
Super bardzo dobra :D ale trochę droga :/
Kamil Delekta
Kamil Delekta 10 dni temu
kruszwil po gieleloce marek debil polski i irlancki no lik you fack iu you hehehehehehehehe lol :D
Karolina Ponichtera
Mnie też to drażni tacy jakieś ubogie ludzie
Następny
STUU VS LORD KRUSZWIL
3 miesięcy temu