Ciemny

Jak poderwać KAŻDĄ dziewczynę mając 16 lat KRUSZWIL REUPLOAD

cj
Subskrybuj
wyświetleń 578 835
78% 7 108 1 985
Komentarze 833
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil Rok temu
Dobrze gada :D
Super Samochody
Super Samochody 28 dni temu
To Ty przecież
WojKamyX
WojKamyX Miesiąc temu
xDDDDDD
Quinn _Emi
Quinn _Emi 2 miesięcy temu
Lord Kruszwil widać tam twarz kamerzysty
zgredkowska pl
zgredkowska pl 2 miesięcy temu
Tam jest kamerzysty twarz
Zuza Kołodziej
Zuza Kołodziej 2 miesięcy temu
Marek skapłeś się że w szybie samochodu widać kamerzyste:D
wiksa fd
wiksa fd 2 dni temu
jaki to motor XD
oliwier najda
oliwier najda 5 dni temu
Jakie to audi a5
Weronika Sławinska
UWAGA UWAGA LUDZIE KRUSZWIL TO BIEDAK NIE JEST BOGATY TO PODROBIONE ROLEXY PRAWDZIWE MAJĄ DATE A TE PERFUMY TO PEWNIE JEGO OJCA ALBO TEŻ NIE ORGINALNE A TEN SAMOCHÓD JEST INNEGO PLvidRA KTÓRY KRUSZWILA WYMYŚLIŁ A JEGO DOM TO TAK NAPRAWDĘ HOTEL A NA INNYCH ODCINKACH TO FERRARI TO WYPOŻYCZONE DOWÓD ONO MA POD REISTRACIĄ MARKE FIRMY WYPOŻYCZALNI FERRAFI !!!!!!KRUSZWIL NIE JEST BOGATY
Fenoloftaleina c:
Fenoloftaleina c: 24 dni temu
2:14 twarz kamerzysty widać wkoncu i w 2 innych filmikach też
KKRYSSOWSKYY PL
KKRYSSOWSKYY PL 26 dni temu
widać kamerzyste łukasz wawrzyniak
Tomek Zientala
Tomek Zientala Miesiąc temu
2:14 twarz kamerzysty
beniu troleniu2
beniu troleniu2 Miesiąc temu
Oglądałem u kruszwila
Kamil Podgórski
Kamil Podgórski Miesiąc temu
Kozak
SmacznyOlej
SmacznyOlej Miesiąc temu
Czasy kiedy Kruszwil miał sens i fajnie to wyglądało. A teraz? Teraz to jakieś gówno i narzekanie na wszystko i chujowy scenariusz.
Piesel R
Piesel R Miesiąc temu
2:14 widać kamerzysty twarz!!! XD
Milka Milk
Milka Milk Miesiąc temu
2:15 widać kamerzyste
Lis polis
Lis polis Miesiąc temu
2:15 twarz kamerzysty ujawniona
buła tk
buła tk 2 miesięcy temu
Bma brata ma 760nm
nikolix
nikolix 2 miesięcy temu
# 2:14 kamerzyste widać hehehehe
Krzysztof Pasikiewicz
Krzysztof Pasikiewicz 2 miesięcy temu
dzieci klamiesz frajer jestes cbs
Krzysztof Pasikiewicz
Krzysztof Pasikiewicz 2 miesięcy temu
frajer jestes presti
Rafix 153
Rafix 153 2 miesięcy temu
Widziałem głowe kamerzysty na oknie samohodu
Creals
Creals 2 miesięcy temu
2:13
Zuza Kołodziej
Zuza Kołodziej 2 miesięcy temu
O ryj kamerzysty:D
si3ma
si3ma 2 miesięcy temu
2:15 twarz kamerzysty
Adam Konieczny
Adam Konieczny 2 miesięcy temu
2:13
Prestiżowy Johny
Prestiżowy Johny 2 miesięcy temu
Widać kamerzyste
Dorota Kaczmarska
Dorota Kaczmarska 2 miesięcy temu
Wida w lustrze auta kamerzyste
PrzeQ Sero
PrzeQ Sero 3 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty
Polsor
Polsor 3 miesięcy temu
Nie możliwy poradnik! Z kąt wytrzasne zegarek na 5 tys. I samochód za nie cale 200 tys. A. I co lepsze facet który jeździ supernowym BMW ma najlepszy zegarek i nie jest przystojny czy atrakcyjny chłopak jeżdżący Tico i nie miejacy zegarka?
Lady Tosia
Lady Tosia 3 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty 😲😲 jest odbita w szybie gdyby coś
HackMan Games
HackMan Games 3 miesięcy temu
Twoje czy tatusia ?
GothicFan
GothicFan 3 miesięcy temu
2:14 widać twarz kamerzysty
trox 35
trox 35 3 miesięcy temu
Widziałem twarz kamerzysty
lachu stream
lachu stream 3 miesięcy temu
2.10łukasz wawrzyniak
Jan Lewandowski
Jan Lewandowski 3 miesięcy temu
kto oglonda w 2034
ppp kkk
ppp kkk 3 miesięcy temu
Ggf
Daniel yt
Daniel yt 3 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty.
Rafik Rafik
Rafik Rafik 3 miesięcy temu
Profesjonalne Audi a drzwi skrzypią...
Nikola W
Nikola W 3 miesięcy temu
Kamerzysta w odbiciu usuń ten film
Enduro Boy
Enduro Boy 3 miesięcy temu
Fajna twarz kamerzysty
BELLA Minecraft
BELLA Minecraft 3 miesięcy temu
1. Masz 16 lat i jedziesz samochodem!
M3GI_ YT
M3GI_ YT 3 miesięcy temu
2:14 widać twarz kamerzysty
becia zięb
becia zięb 3 miesięcy temu
Widać teraz kamerzysty
Mikołaj Kubimi
Mikołaj Kubimi 3 miesięcy temu
Twarz kamerzysty
Rozalka Rom
Rozalka Rom 3 miesięcy temu
2:15 w szybie
Paulina Jamro
Paulina Jamro 3 miesięcy temu
a ja mam la verari
Jan Kowalski
Jan Kowalski 3 miesięcy temu
Pasowała by mu 72 letnia dziołcha i by godoł , że dłobrze je
Katarzyna Kątna
Katarzyna Kątna 3 miesięcy temu
2:14 WIDAĆ KAMERZYSTE
Tomasz Dicarlo
Tomasz Dicarlo 3 miesięcy temu
Ten film ukazuje że lord kruszwil jest tylko aktorem,a nie wielkim milionerem tak jak by tego chciał🙈więc nie spinajcie się na niego😂
WolFFoxPL
WolFFoxPL 3 miesięcy temu
2:13 macie twarz,kamerzysty
Janusz Polak
Janusz Polak 3 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty na karoserii!!!
Maks Lewkowicz
Maks Lewkowicz 4 miesięcy temu
Ejejej w teście perfum mówi ze giorgio Armani to perfuma dla takich wiejskich chłopców a sam mówi ze on takich używa Jak Myślisz Racja xD
Pawel Grabowsky
Pawel Grabowsky 4 miesięcy temu
Te zegarki z Chińczyka
Anna Kubicka
Anna Kubicka 4 miesięcy temu
xd'
Kinga Bednarek
Kinga Bednarek 4 miesięcy temu
W 2018 ma 17 lat?
Ksawery Mazur
Ksawery Mazur 4 miesięcy temu
Widać twarz kamerzysty
mateusz boczar
mateusz boczar 4 miesięcy temu
dobre
DJ QwQ
DJ QwQ 4 miesięcy temu
widać kamerzyste w szybie samochodu!!!!
Mr.MistrzunioX
Mr.MistrzunioX 4 miesięcy temu
masz 16 lat a jezdzisz autem ale przecież prawojazdy od 18+
MroocheckVEVO
MroocheckVEVO 4 miesięcy temu
ale miał niski głos h3h3
NeXusPL
NeXusPL 4 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty na tylnej szybie!
Aleksander Tylec
Aleksander Tylec 4 miesięcy temu
Ujawniłeś kamerzyste w szybie audi
Oliwia Ch.
Oliwia Ch. 4 miesięcy temu
2:15 twarz kamerzysty
ツH4Q3R
ツH4Q3R 4 miesięcy temu
Wiecie że widać kamerzyste ? 2:13
Kornel Ambros
Kornel Ambros 4 miesięcy temu
Pozdrawiam kamerzysta 2:10 widać odbicie
Paweł Tarnacki
Paweł Tarnacki 4 miesięcy temu
a ja z 2029
Paweł Tarnacki
Paweł Tarnacki 4 miesięcy temu
ej to jakub wawrzyniak prawda
DJ SPARKY
DJ SPARKY 4 miesięcy temu
Widziałem twarz kamezysty jest odbicie ba szybie więc mamy kamerzyste sory kamezyto
domel
domel 4 miesięcy temu
2:15 twarz kamerzysty
Endi 023
Endi 023 4 miesięcy temu
Kamerzysta pokazał twarz 2.12
diablo diablo
diablo diablo 4 miesięcy temu
Było widać kamerzysta
wagger 1103
wagger 1103 4 miesięcy temu
2:13 widać twarz kamerzysty w oknie auta
Ewelina Cizio
Ewelina Cizio 4 miesięcy temu
AUDI nie jest prestiźową marką .
wiksa fd
wiksa fd 2 dni temu
jest
Hania Skrzat
Hania Skrzat 4 miesięcy temu
Na tym filmie widać że Łukasz wawrzyniak jest jego kamerzystą 2:12
Xell
Xell 4 miesięcy temu
2:14 kamerzysta
PAN Poczo
PAN Poczo 4 miesięcy temu
Widac kamerzyste hahahah
Ojciec Mateusz
Ojciec Mateusz 4 miesięcy temu
W 2:14 widać twarz kamerzysty
Sybeg26PL PL
Sybeg26PL PL 4 miesięcy temu
Już wiem czemu usunął ten film z kanału bo tu niby dziewczyny jak poderwac a przecież same dziewice bierze
Nie Ma
Nie Ma 4 miesięcy temu
3:14 widać kamerzystę
Le CytryneQ
Le CytryneQ 4 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty!!! 😱😱😱
little fat cat heart
little fat cat heart 4 miesięcy temu
2:13 kamerzysta
Moni Qoteł
Moni Qoteł 4 miesięcy temu
A jednak Bieber jest ładniejszy ;_; xD
/\/\/-\X
/\/\/-\X 4 miesięcy temu
2:13
Sarenka :D
Sarenka :D 4 miesięcy temu
2:13 WIDAĆ KAMERZYSTĘ! (Łukasz) 😂
Robert Zalewski
Robert Zalewski 2 miesięcy temu
NARESCIE!!?!?!?!?!?!?!??!?!?!
Robert Zalewski
Robert Zalewski 2 miesięcy temu
JESTTTT MAM JEGO TWARZ
piesio 2003
piesio 2003 2 miesięcy temu
Nom
roghz
roghz 4 miesięcy temu
No łukaszynka
Klurens Les
Klurens Les 4 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty odbija sie w aucie
Golden Girl
Golden Girl 4 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty w szybie o.o
Wiktor YT
Wiktor YT 4 miesięcy temu
2:14 szyba
Jankes h2
Jankes h2 4 miesięcy temu
2:14 twarz kamerzysty
Papirus98
Papirus98 4 miesięcy temu
3:37
Maja M
Maja M 4 miesięcy temu
2:14 ups, czyżby to twarz kamerzysty? ;)
Jacek Gaik
Jacek Gaik 4 miesięcy temu
Mój tata lepszym samochodem jeździ do pracy
Kamerzysta
Kamerzysta 4 miesięcy temu
2:13 o Łukasz mój kumpel
KEBONAFAJD
KEBONAFAJD 4 miesięcy temu
2:13 twarz kamerzysty
Damian Swaczyna
Damian Swaczyna 4 miesięcy temu
No
lesny zabijaka
lesny zabijaka 4 miesięcy temu
Hehehe to zwykly pajac z tradzikiem .pajacu ty pokazujesz kurwy za kase jak podrywasz a nie kazda laske
izabella szpryc
izabella szpryc 4 miesięcy temu
mnie bys nie poderwał
jkmn
jkmn 4 miesięcy temu
Zajebista
Dominq youtube
Dominq youtube 4 miesięcy temu
skoro on ma 16 lat to jak moze jechac autem
smołk 188
smołk 188 4 miesięcy temu
Xd
Max Farenthide 69
Max Farenthide 69 4 miesięcy temu
To serio czy to jakieś jaja?
marek styla
marek styla 5 miesięcy temu
strasznie denne...
filmowiec
filmowiec 5 miesięcy temu
To jest stary kanał kruszwila tego gnoja
Stachu !
Stachu ! 5 miesięcy temu
Pokazujesz raczej jak wyrwać blachary a nie pożądane dziewczyny z resztą z takim pizdeczkowatym wyglądem nic lepszego niż blachary nie znajdziesz
Matieste
Matieste 5 miesięcy temu
oczywiście te dziewczyny o których mówił to dziewice*
Następny
JAK MĄDRZE KUPIĆ AUTO?
2 miesięcy temu
STUU VS LORD KRUSZWIL
5 miesięcy temu