Ciemny

Jak działają warszawskie „KOTŁOWNIE”? Zarobki to nawet 45 tys. zł - 7 metrów pod ziemią #47

7 metrów pod ziemią
wyświetleń 664 653
95% 18 281 880

👉 FACEBOOK: goo.gl/C32MCu
👉 INSTAGRAM: goo.gl/GqfdEv
👉 ZOSTAŃ PATRONEM: goo.gl/npfXpA | WIĘCEJ INFO ⬇⬇⬇
Tym razem gościem „7 metrów pod ziemią” jest Michał, który pracował w warszawskiej „kotłowni” - firmie sprzedającej ryzykowne produkty finansowe. W rozmowie z Rafałem Gęburą opowiada o tym, jak wygląda praca w takim miejscu i jakimi prawami rządzi się ta branża.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
„7 metrów pod ziemią” to internetowy talk-show o tematyce społecznej. Rafał Gębura zabiera swoich gości na minus trzecie piętro (7 metrów pod ziemią) jednego z warszawskich biurowców. Zaciszna atmosfera podziemnego garażu sprawia, że rozmówcy wyznają prawdę, na którą nie zdobyliby się w telewizyjnym studiu.
Współpraca: Marta Walendzik, Grzegorz Skonecki (wideo)

Opublikowany

 

4 paź 2018

7 metrów pod ziemią7 metrówRafał GęburaGęburawywiadgarażwywiady w garażurozmowa7 metrow pod ziemiaRafal GeburaGeburasiedem metrów pod ziemiąsiedem metrow pod ziemia7mpzgiełdapieniądzeinwestycjeinwestowaniekotłownia

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 2 169
Maja Sadowska
Maja Sadowska 15 godzin temu
Boże, nie da się tego słuchać. Nie wiem o czym on gada, tylko "tak, tak"
M N
M N Dzień temu
Wszystkie odcinki ktore ogladnalem przekonywaly mnie i byly ciekawe ale ten budzi w mojej glowie lekkie niedowiezanie.Facet ktory mial za zadanie kontakt z klientami i w jakis sposob za tem reprezentowanie firmy nie zna fachowych zwrotow, jego zasob wyrazen nie rozni sie od byle chlopaka Po zawodowce. Jakos Mi to wszystko nie pasuje i teraz pytam sie siebie czy kolezka klamie i opowiada bzdety dla pieniedzy (Bo chyba cos dostaja) albo fejmu, czy jest to historia wymyslona przez wlascicieli kanalu i facet opowiada to Co mu kazano?
Rekin typów 1x2 Typuj z Jerrym
nagrajcie rozmowę z mężczyzną którego żona zdradziła może być dobre polecam się heheh
fap jo
fap jo Dzień temu
Ciekawy był by wywiad z byłym najemnikiem
Ana Zielinska
Ana Zielinska Dzień temu
Tez mi sie wydaje ze albo reżyserka albo z dupy on tych ludzi bierze. Niby a la ćpunka. Teraz ten wall street naoglądał sie :/
TT Malaga
TT Malaga Dzień temu
Zero moralności, nic dziwnego że ryja nie chce pokazać, gnić w więżeniu powinieneś. #Jebaćzłodziei i wyłudzaczy.
tt yy
tt yy 2 dni temu
Koleś który ma ubojnie na połowę Polski daje się ograć w taki prosty sposob.Slaba ta historyjka.Słuchając tego kolesia po pierwszej minucie kazalbym mu wypierdalac.
Turon69
Turon69 2 dni temu
takich ludzi powinni zamykac za oszustwa finansowe
Norbercito23
Norbercito23 2 dni temu
Skurwysyn
SKO
SKO 2 dni temu
Film ma tłumaczenie tytułu na angielski, a gdzie napisy?
Monika Chowaniec
Monika Chowaniec 3 dni temu
Pierwsze odcinki zrobiły na mnie olbrzymie wrażenie i byłam zachwycona kanałem. Ostatnie odcinki wydają mi się trochę niedopracowane, już nie mam takiej radości z oglądania.
London Tube
London Tube 3 dni temu
Kiedyś byłem na rozmowie o pracę u jakichś przyglupow z Ostravy. Jebane korposmiecie xD
Luis Cauchy
Luis Cauchy 3 dni temu
Skan dowodu w ramach budowania zaufania hehe :) może jeszcze klucze do mieszkania? mnie też dziwi, jak ludzie mający głowę na karku, biznesmeni, przedsiebiorcy dawali się nabierać dzieciakom na takie sztuczki. Po kryzysie 2008 nie mam zaufania do żadnej instytucji finansowej, każda obliczona jest na to, żeby zabrać mi pieniądze. Szkoda mi tych co dali sie nabrać, ale też jakiś paragraf na tego typu firmy powinien być. Natomiast w jednym się z tym gosciem zgadzam - poziom wiedzy ekonomicznej w naszym kraju jest zerowy. Nie wiem jak teraz w szkołach, ale mnie (rocznik 80s) nie uczyli podstaw ekonomii ani w podstawówce ani w liceum ani na studiach. Miałem jeden przedmiot fakultatywny na 4tym roku, który trochę oczy otworzył, ale to była kropla w morzu tego co powinno się wykładać. Od szkoły średniej po studia powinno to być nauczanie obowiązkowe.
Dariusz C.
Dariusz C. 3 dni temu
nie ma odpowiedzi na jedno podstawowe pytanie: jak niby doprowadzano do lipnej inwestycji (w co ) tak aby klient stracił wszystko a firma to zagarnęła co to był za instrument ?
xyz
xyz 4 dni temu
Ale bajki gość opowiada. Za dużo amerykańskich filmów się naoglądał. Kto pracuję w Wwie, ten wie jak to wygląda w rzeczywistości.
Frika 636
Frika 636 4 dni temu
Nie wiem dlaczego, ale odnoszę wrażenie że gościu się raczej chwali tym jakim był złodziejem zamiast wstydzić ... 🤦
Emil Holender
Emil Holender 4 dni temu
karma i tak wróci :P
Michal Anonim
Michal Anonim 4 dni temu
Moze teraz jakis gosc z kasyna ?
jachromole
jachromole 4 dni temu
Kiedys wszystkie krzywdy co zrobiłeś ludziom wrócą do ciebie.
Natalia
Natalia 4 dni temu
Pracowałam w tej firmie, wiec wiem o czym mówi ale trochę to koloryzuje. Nie jest aż tak kolorowo.
Paweł Borowczak
Paweł Borowczak 4 dni temu
po miniaturce myslalem że zaprosiłeś Rekklesa xD
Zosia Mała
Zosia Mała 4 dni temu
20:53 i znów temat księdza :P
Zosia Mała
Zosia Mała 4 dni temu
pani, która wzięła sobie kilka orzeszków z worka na półce w sklepie, złapana na kamerze odpłaciła za to karą, upokorzeniem i zdrowiem, a tu Dranie w biały dzień w białych rękawiczkach prowadzą oszustwa i tym Cholerom to uchodzi?? nie chcę tu przeklinać, ale k... j... m... jakie my mamy polskie prawo???? czy życie polega tylko na tym by oszukiwać, okłamać, okraść innych- z uśmiechem na twarzy.... rzygam tym :(
TRANSMISSIONNO15
TRANSMISSIONNO15 5 dni temu
Lepiej oszukiwać dobrych ludzi, bo ci źli są często mściwi z pasją...
TRANSMISSIONNO15
TRANSMISSIONNO15 5 dni temu
Ahhhh ta branża finansowa. Warszawskie bubki żigolaki z szajką wytwornych pind na kupę. Bezpieczny produkt finansowy złożony z greckich obligacji, trochę niespłacalnych kredytów i opłacony rating. Zarabiają tylko ci którzy mają wiedzę niedostępną klientom.
The Last Dab
The Last Dab 5 dni temu
Piękny rak z chłopa. Uosobienie skurwienia.
Michał
Michał 5 dni temu
Haha art 286 kk :)
Paweł Kałuski
Paweł Kałuski 5 dni temu
Praktycznie wszystko co powiedział było opisane w artykule na money.pl jakiś pewnie rok temu... Może ten sam gość z tymi samymi informacjami...
ulanek88
ulanek88 5 dni temu
fake
Ania
Ania 5 dni temu
unsub za brednie
Krzysztof Filipek
"Mają pieniądze, więc czemu nie mieliby się nimi podzielić". Lewackie myślenie.
J. T
J. T 5 dni temu
Fajnie że dobrowolnie zeznał i wszystko jest nagrane, tak? Teraz do więzienia z oszustem. Tak?
xtreme
xtreme 5 dni temu
zastanawia mnie jak takcy idioci ktorych ten gosc naciagal dochodzili do kasy
Bartek D
Bartek D 5 dni temu
Pierwsze odcinki były bardzo bardzo wiarygodne ale im dalsze te odcinki Ci ludzie coraz bardziej wydają sie być podstawieni...
Marcin P
Marcin P 5 dni temu
Ten pan ściemnia,wymyśla,jest nie prawdziwy,rece mu chodzą, powtarza tak,nie wierzę mu w ani jedno słowo
Dziabadziaba
Dziabadziaba 5 dni temu
Jak Wilk z Wallstreet
Magda Płotka
Magda Płotka 5 dni temu
Ciekawie się to podgląda. Szczególnie, że niestety przez chwilę pracowałam na tym samym piętrze co taka mini kotłownia. Z niektórymi dało się dogadać, ale część z nich to była głośna, niewychowana i zostawiająca za sobą syf grupa. Muszę potwierdzić, że u nich często było bardzo głośno, więc nic dziwnego, że przez cały czas oni głośno gadali, nawet jak mieli przerwę.
pitut
pitut 5 dni temu
Kolejny po ćpunce film który śmierdzi fejkiem. Jeszcze jeden i przestaje śledzić kanał ;]
kzabost
kzabost 6 dni temu
Niektórzy piszą, że ten wywiad to fake... ale... 13:33 koleś mówi, że w biurze było głośno, ludzie krzyczeli, grały telewizory z muzyką w tle. Pamiętam jakieś dwa lata temu, jakiś czas po założeniu swojej pierwszej działalności zadzwonił do mnie pan i pytał mnie czy chcę zarobić pieniądze, czy chcę zainwestować, zapytał jakim wolnym kapitałem dysponuje firma i czy nie mam wolnych 5-10 tysięcy złotych. To była bardzo dziwna rozmowa, bo koleś był bardzo wesoły, rozgadany, na samym początku rozmowy wydawało mi się, że mówi do jakiegoś kolegi który siedzi obok niego, a nie do mnie. Jakby na jakiejś fazie, a w tle było słychać właśnie a to muzykę, a to gadanie mnóstwa ludzi, jakby był na jakimś stadionie, a to mogło być dokładnie to biuro które jest właśnie wspomniane w tym wywiadzie. Powiedziałem, że nie mam wolnych 5 tysięcy, podziękowałem za rozmowę i rozłączyłem się.
MonikaSzterna Pinkawa
Ja pie.....le !!! Max
mistrzuniu złoty
JA TAM CHCE DO ROBOTY ISC
Krzysztof Jurczyk
Spoko byłby odcinek o osobie niesłusznie skazanej, np. Tomasz Komenda. O sobie, która została skazana i przesiedziała wiele lat za przestępstwo przez które ma się prz***bane w kiciu, np. pedofilie, gwałt.
Zyxes
Zyxes 6 dni temu
hmm o hakerze który nalerzał do wiekszej grupy to moze byc ciekawe
FitLacrosse
FitLacrosse 6 dni temu
Pieniadze byly bezpieczne ale pozniej je tracil pod wplywem manipulacji hahahaha padne zaraz co to za pajac? Powinni pokazac jego twarz i go dojechac !!! KARMA wroci!!
Lord MadoX
Lord MadoX 6 dni temu
może 10% to prawda reszta to ściema , chce zbudować gowno burze w kokos tej historii
Kate Bayo
Kate Bayo 6 dni temu
Chcialabym sie zglosic do Waszego programu i mam taka propozycje : odcinek nazwiemy ''Uzalezniona od 7 metrow pod ziemia'' !!!! :D ogladam Was non stop, przestac sie nie chce ! :)
Agnieszka Sznajder
Wie ktoś co to za firma?
Wahadło to prawda czy oszustwo ?
Jakby gryzło go sumienie naprawdę to oddałby te ukradzione pieniądze a nie sobie odłożył.... Niczym nie różni się od tego księdza co z tacy podebrał... A nawet jest gorszy od tego księdza...
MixFakt
MixFakt 6 dni temu
R00chanie 😁👍🏻
Panna Ćma
Panna Ćma 6 dni temu
Może ktoś z zaburzeniem osobowości np. Borderline
P. Jarog.
P. Jarog. 6 dni temu
Chcialbym żeby cię któryś z twoich „przyjaciół” rozpoznał... ja bym cię rozpoznał po głosie, dykcji i sposobie jaki ruszasz ustami i składasz zdania... człowieku nawet nie wiesz jak bardzo byś żałował tego co zrobiłeś...
Laki
Laki 6 dni temu
Nie wiem czy to z tej firmy do mnie kiedyś z milion razy dzwonili czy z innej bo tych krzaków jest więcej niż ludzi na świecie odebrałem dwa razy jak byłem w banku coś musiałem załatwić myślałem że dzwoni to ta osoba która miała zadzwonić a druga jak czekałem na kuriera i myślałem ze on dzwoni a tu jakiś koleś dzwoni "Witam z tej strony [Imię i nazwisko] chciałbym panu przedstawić ciekawą ofertę i z panem porozmawiać" nie miałem zbyt dobrego telefonu ale wszystko idealnie słyszałem wsłuchałem się w tło a tam jakieś telewizory wiatraki jakaś muzyka gra w tle nawet nie jedna piosenka ja patrzę na numer bo myślałem że zadzwonili do mnie z jakiegoś zoo potem mnie katowali co 3 dni i dzwonili równo co 3 dni o tej samej godzinie kilka razy nie odebrałem a potem już zlewałem te telefony bo nie było sensu odbierać i żeby znowu dzwonili po miesiącu im się znudziło przestali dzwonić ale ja nie wiem czy niektóre strony mają przecieki czy co że ci ludzie mają takie telefony zwykłych osób czy co.
joker2626
joker2626 6 dni temu
co to jebany wilk z wallstreet ?
Jogi Michu
Jogi Michu 6 dni temu
-Halo? -Dzień dobry Panie ............ . -Dzień dobry, w czym mogę pomóc? - Nazywam się ..... i chciałem Pana zapytać czy 18% to dla Pana dużo? - To zależy o co Pan pyta? - Po prostu chciałbym się dowiedzieć czy gdybym sprzedał Panu target na akcje, które w krótkim terminie zarobią dla Pana 18% to czy byłby Pan zadowolony? - A ile w taki cynk trzeba włożyć pieniędzy? 10k PLN wystarczy? - Niestety próg wejścia dla tej inwestycji to ok. 50k PLN. - Hmm.... -Panie..... proszę pamiętać, że inwestycja zwróci się w dwa-trzy tygodnie z 18% nawiązką! (Wiedząc, że mnie nie stać na taką inwestycję ciągnę dalej) - No dobra. Jak załatwić formalności? - Musi Pan mieć dostęp do komputera. Podam Panu adres strony, na której Pan się zarejestruje i tam razem ze mną krok po kroku dokonamy transakcji. - Rozumiem. To mamy problem bo jestem na rybach na środku jeziora i wracam dopiero w piątek na weekend do domu. - O ja też jestem zapalonym wędkarzem. Proszę powiedzieć co Pan łowi? - No ryby.(zamierzona odpowiedź) -Hehehe. Kawalarz z Pana. Mamy podobne poczucie humoru. A nie przydałby się jakiś lepszy silnik do łódki, lepsze wędki, namiot? - Ano przydałoby się wszystko. -To sam Pan widzi, że w Pana interesie jest znaleźć na tym odludziu dostęp do internetu. Bo teraz właśnie w tym momencie mam okienko zakupowe i tylko w tym momencie możemy dokonać transakcji. -Dobra to działamy. Dzwoni Pan za 15min. Będę przy laptopie to podziałamy.... Rozmowa się zakończyła. Numer dodany do czarnej listy i jegomość już nie dzwoni... Ciekawe jest to, że schemat rozmowy zawsze jest podobny. Pewnie dlatego, że skuteczny. Nie dajcie się zmanipulować. Po drugiej stronie nie ma waszego kolegi, przyjaciela tylko chciwy sku....syn, który chce Ci ukraść pieniądze. Tak dokładnie ukraść. Giełda nie produkuję żadnych towarów. Nie dochodzi tam do standardowych procesów sprzedażowych(jak "kupujesz" np zboża to nikt Ci tego zboża nie dostarcza pod twój dom). Długo by pisać. Kasy oczywiście nie wpłaciłem ale tutaj muszę się przyznać szczerze, że miałem moment, w którym pomyślałem, że przecież oprocentowanie kredytu jest niższe niż prognozowany zysk z tych akcji to w sumie czemu nie? Giełda to temat rzeka i to z mulistym korytem. Na szczęście zdrowy rozsądek wygrał. Nie oddawajcie swoich ciężko zarobionych pieniędzy nikomu obcemu a zwłaszcza telefonicznym kumplom;) Zdrowia, szczęścia i zdrowego rozsądku życzę.
Loverpat
Loverpat 6 dni temu
To jest chyba jakiś żart.Ten gość jest normalny?
xMichu
xMichu 6 dni temu
Gdzie się łowi koty? W kotłowni huehehueheheu
Ryszard Walluszkowski
Słaby program i kioski prowadzący....
KamINgame
KamINgame 6 dni temu
Bluza Ganja Mafia :D
Dīs Pater
Dīs Pater 6 dni temu
Dlaczego podstawiacie ludzi? Dziewczyna z odcinku o ćpaniu jest moją znajomą i ta nigdy nic nie brała, a tym bardziej, nie spała w parku bez butów...
Patryk Jeziorski
Patryk Jeziorski 6 dni temu
A mi się koleś podoba, znalazł sposób na sukces i go wykorzystał, niczym Leonardo w Wilku :D
PsychoLoszka
PsychoLoszka 6 dni temu
Jeden z moich ulubionych kanałów na yt!
Alfons Grizzly
Alfons Grizzly 7 dni temu
to ile zarabiali na 100.000 dolarów? No i zeby ktos wplacal takie sumy to strona musialaby byc profesjonalna, musieliby byc bardziej inteligentni, no i posiadac biuro w prestizowej lokalizacji , marmury, itp. Moze wplacali mu kilka tysiaków ale niech nie pierdoli o takich sumach, 12 telewizorów, krzyki. Pozwalali mu zarabiac… hehe, to nie mógl juz wyciagnac kasy z konta? DLaczego nie oplacalo sie zarabiac na zyskach klientów tylko na stratach?
Melanżwkuchni
Melanżwkuchni 7 dni temu
Łaska która się rozebrała za 500 po tym jak usłyszała w mediach że zarobiła 10 tysięcy, pewnie już siedzi i knuje jak oskarżyć wszystkich co tak wtedy byli o gwałt. Za jakieś 20 lat.
Kolge Retou
Kolge Retou 7 dni temu
Basik z "czołówki"(?) kojarzy mi się z melodią z czołówki Stranger Things...
BarHanSolo
BarHanSolo 7 dni temu
Ta rozmowa jakoś się nie klei. Nie wierzę w ani jedno słowo tego gościa. On przecież opowiada o filmie Bolier Room, gdzie dokładnie takie rzeczy się działy. Słowo w słowo, nawet szczegóły się zgadzają
bols1990
bols1990 7 dni temu
kuta... rece,nogi i ryj(nie wiem czy się da) ale Ci połamać BAW się baw baranie i ciesz...........jak Ty możesz w lustro spojrzeć ?,zal mi Cie i twych współpracowników.
Damian Zajac
Damian Zajac 7 dni temu
Ten pan to nie Michał Słodczyk?
Simply Jack
Simply Jack 7 dni temu
Bzdury , przewidywaliśmy kurs i namawialiśmy żeby zrobił przeciwnie. Jak ja bym dobrze przewidywał to bym sam grał a nie użerał się później z klientami że stracili! Bzdura i bzdura! Ustawiona rozmowa.
Bartosz Krajewski
Unsub... zapowiadało się dobrze, ale szkoda, że lecicie w chuja z podstawionymi aktorami...
sharky honda
sharky honda 7 dni temu
Ale ściemy zbiór bajek tysiąca i jednej nocy reżyserka jak się patrzy.
Jakub Lach
Jakub Lach 7 dni temu
Ktoś wie o jakich firmach on mówi?
Andrzej Pipka
Andrzej Pipka 7 dni temu
Japierdole o wam chodzi, jebani hejterzy. Po prostu zarabiał a Wam huj do tłustej mordy. Gdybym był nim, sam bym tak robił. Zajmijcie się sobą a jemu dajcie spokuj.
Barteczek
Barteczek 7 dni temu
czyli forex
Ark N
Ark N 7 dni temu
Jeden z lepszych wywiadów jakie widziałem. By to było mało jeden z tych który pokazuje prawdziwa rzeczywistość.
Marcin Ig
Marcin Ig 7 dni temu
Paskudny typ
Piotr Ulanowski
Piotr Ulanowski 7 dni temu
Taki sam złodziej jak jego pracodawcy. Nachapał sie i teraz udaje uczciwego. 0 szacunku dla takich ludzi. Ale odcinek fajny sam w sobie.
Armando
Armando 7 dni temu
A wiecie jak nazywa miejsce w którym się łowi koty? Kotłowania :3
Robert Kokot
Robert Kokot 7 dni temu
Ten odcinek zdecydowanie wbija w fotel. Obecny "świat" w pigułce :((( totalne zepsucie !! Dziękuję za odcinek.
burakzbagien
burakzbagien 7 dni temu
fake !!!!!!!!
Łukasz Wójcik
Łukasz Wójcik 7 dni temu
Totalne pierdolenie
franchi123
franchi123 7 dni temu
za duzo wilka z wallstreet sie naoogladal.
Desmo M
Desmo M 7 dni temu
Przecież to już było i powtarza się latami. Te same słowa. Prości i puści ludzie. Ich pustość wynika z podejścia do świata i do innych. Zatrudniają podobny do siebie i pokazują im możesz to osiągnąć. Najczęściej na początku dostają dobre wynagrodzenie aby zabić jakieś wątpliwości na starcie. I częste powtarzanie być kimś. A prawda jest taka że nie jest kimś ten co zarabia 45 tys PLN miesięcznie i roznosiciel pizzy zanosi mu ją do dmuchanego basenu na balkonie. Tylko osoba co sobą coś reprezentuje. Może coś zrobić, pomóc innym. Sam pracuje w handlu pół życia. Zaczynałem od pracy jako PH przez rożne stanowiska aż po swoją firmę. Dzisiaj mam kilku pracowników. Nigdy bym się zbrukał do tego typu pracy. Bo to nie żaden handel tylko naciąganie ludzi. W handlu budujesz swoją twarzą - swoją markę pozycje./ zaufanie. A w tym przypadku większości ten Pan by dostał od tych ludzi w twarz. Do tego cyniczne wybielanie się. Ja bylem inny oni byli tacy i owacy. I najgorsze jest że nie wyciągnął żadnych wniosków na przyszłość. Z pewnością jak by dostał nową super posadę z nowym celem to było wykonywał to robotę bez mrugnięcia. Ja w życiu unikam takim ludzi jak ognia. Oni są w stanie zrobić wszystko, tam nie ma żadnych hamulców. Pytanie co może zrobić, jak jest sytuacja nerwowa, pali mu się grunt. Myśle że nie ma żadnych hamulców.
Life Plus
Life Plus 7 dni temu
Przerażające.
Justyna Kruczyńska
Facet wypowiada się w tak niekompetentny sposób, że nie mam pojęcia jakim cudem ktokolwiek powierzył mu swoje pieniądze..
Johan Qpsztal
Johan Qpsztal 7 dni temu
dlaczego go jeszcze nie zamknęli ?
ForgetAbout
ForgetAbout 7 dni temu
Farmazony
yety200
yety200 7 dni temu
Kurde jak słucham tą historie to albo mi się wydaje że nie słyszę skruchy w jego głosie tylko dumę z tego jak rujnował ludziom życie :/
mejasz231
mejasz231 7 dni temu
Ja pracowałem w Warszawie dokładnie w takim Korpo. Te gościu mowi totalna prawde. Puści ludzie w środku, ktorzy w oczach maja tylko $ z rana szef biura robił pranie mózgu. Używki wszelkiego rodzaju i ta atmosfera wiecznej pogoni. W takim miejscu w duszy robią sie dziury, a na sumienie nie ma juz miejsca dlatego odszedłem po paru miesiącach i od tamtej pory jestem szczęśliwy i nigdy nie wroce nawet jak bede głodem przymierał to wybiorę robotę z prostym wieskiem niz zepsutym jackiem
m Sz
m Sz 7 dni temu
Bekniesz za to chujku ja bym ci odciil lapy maczeta
Benedylbert
Benedylbert 7 dni temu
Jakby mieli zamknąć wszystkie kotłownie, to w Warszawie opustoszała by połowa biurowców. Tego syfu jest tak dużo, że jestem pełen podziwu że ludzie się na to łapią.
Andrzej Begze
Andrzej Begze 7 dni temu
No nie rozumiem, albo: 1. Inwestowali źle pieniądze klienta, wtedy klient traci , ale wtedy ich firma też by nic lub niewiele z tego miała. 2. Albo, co bardziej prawdopodobne (skoro w wywiadzie mówi się o przejęciu forsy klienta) sugerowali klientowi złą inwestycję i NIE INWESTOWALI pieniędzy klienta, klient myślał, że stracił bo jakieś tam akcje, które "kupił" poszły w dół a oni oni nie kupili klientowi tych akcji tylko forsę klienta KRADLI. Wszystkie operacje bankowe są notowane, tak, że jeśli tak było to można im kradzież stosunkowo łatwo udowodnić, a za to idzie się siedzieć. Poza tym, facet otwarcie i publicznie przyznał się do przestępstwa polegającego na świadomym nakłanianiu innych osób do niekorzystnego rozporządzenia swoim mieniem, czerpania z tego korzyści materialnych i posiadania pieniędzy pochodzących z przestępstwa. I co? I nic?
Sylwester Kalinowski
Co to były za instrumenty finansowe że klient ma np. akcje coca coli a oni mogą go przekręcić i spowodować by stracił kapitał?
Jan Kowalski
Jan Kowalski 7 dni temu
wolna-polska.pl/wiadomosci/oswiadczenie-in-r-christus-rex-w-sprawie-wyborow-samorzadowych-2018-2018-10
Grzegorz Szmit
Grzegorz Szmit 7 dni temu
Potwierdza się stara maksyma. "Uczciwych ludzi nie da się oszukać, można ich okraść, ale nigdy oszukać" Wpłacający chcieli oszukać system i zarobić więcej niż jest to możliwe, ale sami zostali oszukani. Byli po prostu pazerni
Elżbieta Romanowska
Kto z Asset Invest ? 😂
Marlena Kos
Marlena Kos 7 dni temu
Ale gostek gwiazdora z siebie zrobił,te wywiady to pic i ustawka
Wywiadowcy
Wywiadowcy 7 dni temu
Takie kurwy tez dzwonily do mnie. Niestety nie dałem się nabrac.
ASTON-MARTIN Wrocław
Zapomniał dodać że są klienci, którzy są typowymi zdesperowanymi ludźmi i potrafili się jemu odgrażać i to właśnie z tego powodu sumienie go ruszyło.
pavlaque
pavlaque 7 dni temu
Zróbcie wywiad z płatnym trollem od big farmy.
Don Melepeta
Don Melepeta 7 dni temu
Mam dla Ciebie pracę kolego. Praca polega na pozyskiwaniu inwestorów do kopalni diamentów. Informacja impextrade@onet.eu
Następny