Ciemny

Ile naprawdę znaczy Polska w świecie gier?

TVGRYpl
Subskrybuj
wyświetleń 348 248
97% 16 628 391

Polska między Iranem a Wietnamem w rankingu przychodów z gier. 24 miejsce to dość nisko... albo wysoko. Zależy jak patrzeć.
► kubki, koszulki, podkładki: tvgrypl.teetres.com
Więcej filmów? Subskrybuj! ► bit.ly/subskrybujtvgry
▐ Jeszcze więcej filmów? tvgry.pl
▐ FACEBOOK: facebook.com/tvgrypl
Znajdź też nas na:
Instagramie Gambrinusa: instagram.com/grzegorz.bobrek/
Twitterze Heda: twitter.com/hedgamer
Twitterze Arasza: twitter.com/arasz88
Facebooku Kacpra: facebook.com/pitala.kacper

Gry

Opublikowany

 

8 sie 2018

gryplgramytvgrytvgrypltrailerzwiastungameplayrozgrywka

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 736
krzysztof gonciarz
krzysztof gonciarz Miesiąc temu
my mamy wiedźmina więc chiny mogą się schować xd
Zbychu
Zbychu 2 miesięcy temu
3:20 co to za gierka ?
Piotr Sz
Piotr Sz 2 miesięcy temu
Jaka jest nazwa gry z 3:00?
PaWelB
PaWelB 2 miesięcy temu
Przykłady popularnych polskich gier :Wiedźmin, fortnite(częściowo)
Lord Kruszwil
Lord Kruszwil 2 miesięcy temu
A my mamy najlepszy kraj.
Konrad Piertzak
Konrad Piertzak 2 miesięcy temu
Ale przed nami w rankingu są też inne kraje bloku wschodniego
Prowilny Polak Karol
Prowilny Polak Karol 2 miesięcy temu
Łał bardzo fajny materiał! Może i Polska nie góruje jeśli chodzi o produkcję gier, jednak jak by nie patrzeć to moim zdaniem to że Polska znajduje się na 24 miejscu w rankingu to i tak jest dosyć wysoko. Polscy Deweloperzy potrafią tworzyć naprwdę ciekawe produkcje. 😁
Filneq Star-Craft
Filneq Star-Craft 2 miesięcy temu
Głupie Niemcy!
4AveN
4AveN 2 miesięcy temu
Gdyby nie ceny, to każdy by kupował gry, tak to większość i tak idzie w piraty bo po prostu zakup gier w dzisiejszych czasach jest nieopłacalny przy naszych zarobkach ;)
Husarz
Husarz 2 miesięcy temu
''Polska się bogaci" g*wno prawda, bo co z tego że zarabiam o 200zł więcej skoro musze wydawać o 400zł więcej bo wszystko drożeje :(
sołtysowicka brzeziński
sołtysowicka brzeziński 2 miesięcy temu
A people can fly?
Barry Allen
Barry Allen 2 miesięcy temu
Taa musimy kalkulować.Tymczasem Ziemniak co raz chwali się drogimi komputerami i bajerami. W końcu najważniejsze są LEDY
Mother Lucker
Mother Lucker 2 miesięcy temu
Pierdolenie o Polsce zajechanej przez wojnę nie ma sensu skoro na czołówce są Niemcy którzy zostali podobnie rozpierdoleni jeżeli nie bardziej lolz
Pieseł WOW
Pieseł WOW 2 miesięcy temu
Tytuł tej pierwszej gry z potworami i tej późniejszej z parkourem ?
MiStErIo
MiStErIo 2 miesięcy temu
Witam 4:17 co to za gra ??
Głowa Bez Jeźdźca
Głowa Bez Jeźdźca 2 miesięcy temu
materiał był dobry, do momentu podjęcia tematu polityki. po co ta laicka analiza? domysły przedstawiłeś jako fakty - nasz rynek gier nie dorównuje zachodniemu, bo wojna i mieliśmy za mało czasu? to nie są wnioski, to tylko propaganda. polską rotacyjnie rządzą różne stronnictwa; ruskie, niemieckie (ue) oraz amerykańskie i każde z nich ma swoje cele względem wykorzystywania naszego nieszczęśliwego kraju. każda nowa, dobrze zapowiadająca się inicjatywa gospodarcza zostaje ucięta przy samej dupie, bo tak ma być! to samo dotyczy gier. polska to kolonia do eksploatowania i to ma wpływ na branżę gier i każdą inną.
Stanisław Rekosz
Stanisław Rekosz 2 miesięcy temu
Świetny materiał :)
rzulf_blotny
rzulf_blotny 2 miesięcy temu
2:28 - 3:06 co to za gra?
Wojciech Komisarek
Wojciech Komisarek 3 miesięcy temu
Błąd Szwecja liczy sobie ponad 23 mln mieszkańców z czego 13 mln to Sztokholm
TheOperPL
TheOperPL 3 miesięcy temu
gówno lol
Major Minion
Major Minion 3 miesięcy temu
Jak nazywa się ta pierwsza gra ? 0:08
Kamil Maziarz
Kamil Maziarz 3 miesięcy temu
4:19 co to za gierka ?
Quick Player
Quick Player 3 miesięcy temu
Tsa a sam fortnite współtworzony przez polską grupę people can fly nie powinien tego nadrobic nawet na podium kuzwa ludzie przeciez wszyscy grają w fortnite
JakubDyingLight
JakubDyingLight 3 miesięcy temu
Dying Light 💪💪💪💪
Zopek
Zopek 3 miesięcy temu
6:05 co to za gra?
Ziomek z miasta
Ziomek z miasta 3 miesięcy temu
Bo Polska jest biedna (wbrew temu co liberałowie wciskają nam od lat) a gry drogie. Kto zarabiając dwa koła wyda 200 peelenów na grę, jeśli może mieć ją za darmo z torrentów? Tylko frajer.
Ziomek z miasta
Ziomek z miasta 2 miesięcy temu
Js Juhas jak ktoś zarabia 1200 to nawet nie ma na czym grać więc i tak nie kupi
Js Juhas
Js Juhas 2 miesięcy temu
Nie każdy zarabia dwa koła, miesięcznie, można zarabiać od 1200 w górę
Michal Dlugosz
Michal Dlugosz 3 miesięcy temu
Blizzard wyjątkowo dba o Polskę.
zbieram 50 k
zbieram 50 k 3 miesięcy temu
Pomożecie mi wbić 50 k
Mikołaj Tasz
Mikołaj Tasz 3 miesięcy temu
Tak to jest gdy spiraca się 3/4 gier.
Kamil Sobczak
Kamil Sobczak 3 miesięcy temu
Da się gdzieś znaleźć ten ranking?
piotrek piotrek
piotrek piotrek 3 miesięcy temu
Przez to ze polska złotówka jest mało warta
Zamaskowany DJ
Zamaskowany DJ 3 miesięcy temu
2:41 Co to za gierka?
Talus
Talus 3 miesięcy temu
Widać że Polacy nie znają Historii naszego kraju to jest przykre... Polaków w Polsce jest 36 milionów a na całym świecie jest nas 20 milionów w każdym kraju. Łącznie 56. Wysiedlenia wojny zabory itp.
M Eznb
M Eznb 3 miesięcy temu
ale za to internet jest polski, anektowany bo anektowany ale zawsze
ZiemniakPospolity
ZiemniakPospolity 3 miesięcy temu
A znaczenie oznacza tylko pieniądze? Liczyłem na ocenę kraju pod kątem tworzonych gier - tj. ile krajów produkuje więcej lepszych gier od Polski.
Kurqa _
Kurqa _ 3 miesięcy temu
Co to za gra z tej min 2:30
kalimdorman
kalimdorman 3 miesięcy temu
Woda na młyn narodowych frustratów xD Polska nic nie znaczy.
Hobbit Fan
Hobbit Fan 3 miesięcy temu
I ja mu wtedy mówiem: ,,Zróbcie no coś z gramy na podstawie książek Sapkowskiego , żeby Polskie w rankingu gier podciągnąć, no!"
SajmoNN
SajmoNN 3 miesięcy temu
A gdzie peaople can fly - fornite
lama xd
lama xd 3 miesięcy temu
O nie
Polski Królik
Polski Królik 3 miesięcy temu
*O kurw... Farm 51 :O* *Byłem w ich firmie xD*
krzysiuuuuuuuuuu
krzysiuuuuuuuuuu 3 miesięcy temu
Mamy huj*** zarobki i tyle
KamiroX
KamiroX 3 miesięcy temu
Jaki jest związek z tym że nie doganiamy zachodu... - Związek Radziecki
Przemek
Przemek 3 miesięcy temu
4:27 jaka to gra ??
Jan Kowalski
Jan Kowalski 3 miesięcy temu
minęło 30 lat to eon w gospodarce podawanie przyczyn typu PRL to pokazaywanie totalnej indolencji gospodarczej
gucio Czaja
gucio Czaja 3 miesięcy temu
widać jaka polska jest biedna
Michu Long999
Michu Long999 3 miesięcy temu
Polska kurła
Zenous Gaming
Zenous Gaming 3 miesięcy temu
Ale zazwyczaj w grach znajduje Anglików, Hiszpan, rosjan, Polaków xD (w kolejności to ci co najczęściej znajduje)
Jakub Chwastowski
Jakub Chwastowski 3 miesięcy temu
Czy to nie dobrze że Polska mniej gra w gry komputerowe?
Octavoi Mapping
Octavoi Mapping 3 miesięcy temu
4:03 Kurrłłaaa Somsiadowi jak zwykle lepiej siem powodzi!
SondiX
SondiX 3 miesięcy temu
Dziwne trochę jak polskie studio jest współzałożycielem gry fortnite
komentator 2.0
komentator 2.0 3 miesięcy temu
Czekalem na ten odc :3
Im_ Domestos
Im_ Domestos 3 miesięcy temu
3:02 Jak Austria może mieć 3mln mieszkańców skoro w samym Wiedniu mieszka 3,700,000 mieszkańców? A przecież jest jeszcze Innsbruck, czy Salzburg.
Kamil Kałużny
Kamil Kałużny 3 miesięcy temu
Co to za gra 2:54 ???? Pozdro
Puma PL
Puma PL 3 miesięcy temu
A gdzie Epic Games ?
Piotr
Piotr 2 miesięcy temu
Puma PL epic nie polska firma.....
lupix game v
lupix game v 3 miesięcy temu
To trzeba napierdalać żeby sie w czołówce znalesc
Ireneusz Silesian
Ireneusz Silesian 3 miesięcy temu
Dajcie nam niemieckie zarobki to będzie inaczej. Prawie 300 zł za grę na PC?!
michu 1337
michu 1337 3 miesięcy temu
A na kturym miejscu rosja? I 24 miejsce przy takiej ilości ludności w kraju nie jest zle
Iosif Stalin
Iosif Stalin 3 miesięcy temu
Rosja i Chiny też należały do bloku wschodniego.
FroZI Games
FroZI Games 3 miesięcy temu
Co to za gra ta co typ strzelał do wrogów w jakimś kanionie
kabab unow
kabab unow 3 miesięcy temu
this is so sad
Żelkowa Z Żelków
Żelkowa Z Żelków 3 miesięcy temu
Nikt nie zobaczył że fortnite został stworzony przez Polaków i epic games D:
Michal Winnicki
Michal Winnicki 3 miesięcy temu
Ale polska próbuje być najlepszymi w grach a nie jak Niemcy czy Francja że mają tylko po kilku graczy eksportowych na światowym poziomie a w Polsce w każdej grze mamy dobrą drużynę w Fifę mamy 2 zazwyczaj graczy na mistrzostwach świata zawsze 1 mistrz Polski, w LoLu mamy dobre gry a w csie vp
Skowyr Em
Skowyr Em 3 miesięcy temu
4:20 co to za gra?
Artur Shades
Artur Shades 3 miesięcy temu
Dlaczego nazwaliście Indie per "Undie"? xD 2:12
Hesh_rap
Hesh_rap 3 miesięcy temu
02:30 co to za gierka ?
mbinek
mbinek 3 miesięcy temu
Co to za gra pokazana w 2:28?
Dycha here
Dycha here 3 miesięcy temu
A epic games nie jest coś związane z Polska ?
Bandyta Genc
Bandyta Genc 3 miesięcy temu
Może jesteśmy na 24 miejscu ale najlepsze gry tworzone są w Polsce
Ta osoba co pochodzi z Norwegii. Nazwa
Bandyta Genc leżę i płacze ze śmiechu
Polak
Polak 3 miesięcy temu
Bandyta Genc jakbyś jeszcze ,,Polsce" napisał z dużej litery to by było czadowo :D
Maciej S
Maciej S 3 miesięcy temu
Widać że autor filmu nie wie zbyt wiele o polityce..
Polak
Polak 3 miesięcy temu
Maciej Pewnie chodzi Ci o to, że Francja i Anglia zdradziły nas podczas II WŚ, a obecnie m.in Niemcy, dyktują nam warunki w UE?
Maiszi!
Maiszi! 3 miesięcy temu
Fortnite jest zrobiony przez polaków lecz został wykupiony przez Epic Games
Fortnajt szociki
Fortnajt szociki 3 miesięcy temu
Bardzo dobry film, nawet ja nie przewijałem i obejrzałem do końca
QuerYYY
QuerYYY 3 miesięcy temu
Lol
GoodPay
GoodPay 3 miesięcy temu
Fujka
RzuUw Leggend
RzuUw Leggend 3 miesięcy temu
2:38 co to za gra
Jajuu
Jajuu 3 miesięcy temu
A wszystko gdyby nie Jałta i Poczdam ^^
Ziomek z miasta
Ziomek z miasta 2 miesięcy temu
Jajuu wszystko przez PIERDOLONY zachód który nas najpierw rozgrabił (Niemcy) a potem sprzedał (USA). A mimo to każdy lewak jest w zapatrzony w pieprzony zachód który sam przestaje istnieć.
Polak
Polak 3 miesięcy temu
Jajuu Wszystko gdyby nie ten wścibski Churchill... Nie, ale tak na serio to zgadzam się z Tobą :D
Michał Ganczarenko
Michał Ganczarenko 3 miesięcy temu
Co to za gra 4:20 ?
Gumko
Gumko 3 miesięcy temu
Sprawdźmy teraz jaki % z tych gier to kupogierki wydawane masowo co roku, beznadziejne komercyjne AAA i gry mobilne.
Kostu
Kostu 3 miesięcy temu
Jak zawsze super odcinek
Nikodem Bresiński
Nikodem Bresiński 3 miesięcy temu
d
Luk Ch
Luk Ch 3 miesięcy temu
Czy takie rankingi nie są przypadkiem przeliczane na średnią jakoś tak by liczba populacji nie zawyzala wyniku?
ROCKoll
ROCKoll 3 miesięcy temu
*Pokaż* *więcej*
MerciPL
MerciPL 3 miesięcy temu
a apropo fikcji np. jurassic world fallen kingdom pojawilo sie 8 lipca a w Ameryce 24
Stiv Nesh
Stiv Nesh 3 miesięcy temu
Pierwsze co robie na multi wbija i mowie siema KURWA POLACY PRZEJMUJĄ SERWER xD
Piporek
Piporek 3 miesięcy temu
2:29 Co to za gra?
CzeeTer
CzeeTer 3 miesięcy temu
A gdzie Watykan
Trup Tacz
Trup Tacz 3 miesięcy temu
"Wszystkie gry są za darmo" ~Klocuch~
Marek Kumitsu
Marek Kumitsu 3 miesięcy temu
gta6
KishonyPL
KishonyPL 3 miesięcy temu
Najbardziej dba się o co???
Oskar Świąder
Oskar Świąder 3 miesięcy temu
2:50 co to za gra?
Łowca KureF
Łowca KureF 3 miesięcy temu
co to za gra pokazana na początku z tą kobietą w zbroi
Pan Plastuś
Pan Plastuś 3 miesięcy temu
0:42 co to za gra??
Piotr
Piotr 2 miesięcy temu
Pan Plastuś anthem
FRUT
FRUT 3 miesięcy temu
Co?! Obok wietnamu nas dali ?!
WujaCSGO
WujaCSGO 3 miesięcy temu
4:18 co to za gra?
Jakub Loba
Jakub Loba 3 miesięcy temu
co to za gra w 6:05?
Fenrir
Fenrir 3 miesięcy temu
Ciekawe kiedy redzi uciekną z Polski. Co jak co, ale Polsce do raju podatkowego dalej niz do kolejnej komuny - _-
Fenrir
Fenrir 3 miesięcy temu
ja bym jak najszybciej opuścił Polskę takim molochem. Ojczyzna ojczyzną, ale to nie znaczy że mają się dawać dymać na podatkach :/
DrewnianyPecet
DrewnianyPecet 3 miesięcy temu
Z kraju raczej nie zwieją. Za to mogą im się otworzyć nowe rynki, i wtedy urosną jeszcze bardziej. A najbardziej zyskać mogą tym że nie zachowują się jak przegniłe EA.
Neven PL
Neven PL 3 miesięcy temu
Czemu te języki co są popierdolone są najwyższe w rankingu zrobię kraj co będzie miał kurwa 70 po liter
Ezibit YT
Ezibit YT 3 miesięcy temu
Ja pirace
Bruxit
Bruxit 3 miesięcy temu
a co z fortnitem
Noname IS
Noname IS 3 miesięcy temu
Liczy się jakość a nie ilość
Następny
UWAGI SZKOLNE 6
3 dni temu