Ciemny

IKEA vs. CHIŃSKI SKLEP - GDZIE LEPIEJ?!

Sprawdzam Jak
Subskrybuj
wyświetleń 310 271
96% 15 669 530

W dzisiejszych czasach mało jest rzeczy, która nie są wyprodukowane w CHINACH. Warto w takim razie sprawdzić jak te rzeczy się spiszą w konfrontacji z wielkim potentatem jakim jest IKEA. To będzie porównanie, które mnie samego turbo ciekawiło. A to już naprawdę dużo ;)
Kto okaże się wielkim zwycięzcą? Czy Made in China odniesie znaczącą przewagę? Czy może IKEA i jej surowa stylistyka okaże się lepsza?
O 11.00 zapraszam po odpowiedź ;)
Subskrybuj - bit.ly/2hkZUDu - by nie przegapić żadnej produkcji!
Facebook - bit.ly/2gKpdOo - co nowego u nas? Pierwsze info!
Instagram - bit.ly/2lqDK2l - najpiękniejsze foty tylko tutaj!
Miniaturę wykonał zespół - LPC Team
Muzyka: Dj Quads - I Got A Story

Rozrywka

Opublikowany

 

9 cze 2018

sprawdzam jaksprawdzamjaksjdymitrikeameblechiński sklepsklepkuchniarzeczywidelecco lepszerozrywkaśmiesznedymszakonfrontacja

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 729
Rafał Czekalski
Rafał Czekalski Dzień temu
Dorzucam się do fali hejtow. Pedał i homo gej
Phantasmagoria
Phantasmagoria Dzień temu
Zamiast Z-MAX był tam Piotr i Pawel. KIedyś to były czasy.
Antoni Skotnicki
Antoni Skotnicki 2 dni temu
Ikea
GT mino
GT mino 2 dni temu
Czemu na twoich miniaturkach zawsze masz różowe okulary?
Agath Brown
Agath Brown 3 dni temu
Tylko IKEA!
An -toÑo
An -toÑo 4 dni temu
XD 7:20
Gabżyt ST
Gabżyt ST 5 dni temu
7 zl ale drogo xdd
Swsitaczeq
Swsitaczeq 5 dni temu
Poznańska Ikea!
LORD KRUSZWIL
LORD KRUSZWIL 5 dni temu
7:22 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Michał Makowiecki
masakra ...
Aleksandra Be
Aleksandra Be 6 dni temu
kocham Twoje poczucie humoru!
itzSadi
itzSadi 6 dni temu
Fajniejsza jest ta roszofffa
Jakub Stachurski
Jakub Stachurski 6 dni temu
Film dobry jak zawsze :)
paulusia 95
paulusia 95 7 dni temu
ale jesteś podobny do Kevin Zegers!
gaja gaja
gaja gaja 7 dni temu
Kultura, poczucie humoru, dystans, inteligencja, za to Cię cenię.
COOLAx
COOLAx 7 dni temu
No ostatni film przed snem
Czarek032
Czarek032 7 dni temu
Widać że chłop z Wrocławia.
Adrian Przybył
Adrian Przybył 7 dni temu
Ooo, Bielany Wrocławskie odwiedziles
Agata Siedlecka
Agata Siedlecka 7 dni temu
Kupuje glownie spodnie bo tylko z chinczyka nie musze Skracac.
Robercik
Robercik 7 dni temu
niech twój kolega mówi głośniej bo słabo słychać
MisterKreks
MisterKreks 7 dni temu
Każdy subuje śmieszne shoty
jdjdkd bcnskxndkxbbfhsk
No Od razu chce się żyć😁
Zosia Kochet
Zosia Kochet 8 dni temu
I tak pewnie lepiły te same azjatyckie rączki
Ryneczek.com.pl
Ryneczek.com.pl 8 dni temu
Zamieść ogłoszenia na www.ryneczek.com.pl
Szymon Jaworski
Szymon Jaworski 8 dni temu
Ikea jestem bogaty
Beata Z
Beata Z 8 dni temu
świetne filmiki, super pozytywny gościu z Ciebie - miło się ogląda jak sie uśmiechasz co chwile :)
emma rta
emma rta 8 dni temu
Dawaj kolejny filmik z tg porownania
AnaSeni PL
AnaSeni PL 8 dni temu
Boże kocham twoje filmiki💞 Zawsze przez ciebie płaczę ze śmiechu😂😂❤
Boberek
Boberek 8 dni temu
Masz koszulkę takom jak ma frizz
Strychu!!!
Strychu!!! 8 dni temu
Co ty pierdolisz ze drogo tanicocha w chuj dla biedaków
Xd Kazik Xd
Xd Kazik Xd 8 dni temu
W moim mieście nie ma Ikei ani dużego chinczyka
Kuba Łuczak
Kuba Łuczak 8 dni temu
Wez chlopie odkrecaj tym a nie krecisz se
Barbara Chabowska
barbarella1001.ebrokerpartner.pl/short/50443 Bankowo epickie wakacje: Konto osobiste w PKO 0 zł za prowadzenie konta, 0 zł za wypłaty kartą Mastercard z bankomatów w Polsce i na świecie, IKO najlepsza aplikacja mobilna na świecie, w promocji flaming gigant lub dmuchana sofa!
Bice Delbosque
Bice Delbosque 8 dni temu
Start making amazing profits on crypto with *FirstMillionRoad*
Aleksandra Majcher
Kolekcja „kolorowych” kieliszków, prawie identycznych jak w Chińczyku pojawiły się także w Ikei, przynamniej tej w Jankach
caaandy_m
caaandy_m 9 dni temu
jakos przypadkowo tu wpadlam i normalnie jestem zakochana w tym kanale zostaje tuu subik leci!!!!
Artur Nowak
Artur Nowak 9 dni temu
Jak się porównuje trolli do pianki kawowej z trzepojajcem to i zdziwko można zaliczyć Hehe
Helena Boguś
Helena Boguś 9 dni temu
6:54 dlaczego mówisz do dozownika?... Mam zacząć się bać?
deathTo tusk
deathTo tusk 9 dni temu
Przecież 70% produktów w Ikei jest wyprodukowane w Chinach
KozakZLasu Marcin
A co ty myslisz ze w ikei masz niemieckie produkty?
Feels bad man
Feels bad man 9 dni temu
dawaj test paliwa
Pan Zbyszek
Pan Zbyszek 9 dni temu
Muza od O.S.T.R.'ego ;)
HirokiTV
HirokiTV 9 dni temu
Heja, może ktoś chciałby suba, za suba?.?
Rycu
Rycu 9 dni temu
Ibrahimovic i nie znam xd
Hamer
Hamer 9 dni temu
łapka w górę? DROGO! ;D
jakub pawlak
jakub pawlak 9 dni temu
Ale masz małe IQ
Mei
Mei 9 dni temu
jakub pawlak ?
kuba mikitczak
kuba mikitczak 9 dni temu
Bielany wrocławskie xD
Higuera Fager
Higuera Fager 9 dni temu
Still my favorite is *FirstMillionRoad*
Shajnet uwu
Shajnet uwu 9 dni temu
Czyżby to ta ikea w łodzi? :D
Daniel Drywa
Daniel Drywa 9 dni temu
Na wystkie produkty Ikea są podpisane Ikea. Czemu pokazywać takie guwno naiwnym ludzią. Porażka....
Kleo Patra
Kleo Patra 9 dni temu
Chyba komuś zakupy robi mama, że nie ogarnia ile kosztują niektóre rzeczy, a w ikei i chińczyku to już jest niska półka i tania półka
Singi Grande
Singi Grande 9 dni temu
"jak się trzepie to są zawsze efekty"
Filipp
Filipp 9 dni temu
To niezłe Bielany Wrocławskie
Jezus Chrystus
Jezus Chrystus 9 dni temu
A ja z Wrocławia jestem
Jarek
Jarek 9 dni temu
Co tu się stało się i co to za łańcuszek uwielbienia w komentarzach. Nie żeby coś ale dla mnie ten filmik to lipa lecę do adbustera tam przynajmniej konkrety.
Elfaba
Elfaba 9 dni temu
Świetny jest Twój kanał! Jeszcze nie zdażyło mi się tak chętnie oglądać jakiegoś kanału :D A co do propozycji na odcinek to może test cateringów dietetycznych? Sprawdzić przede wszystkim cenę, rodzaj diet jakie oferują, jak wygląda w ogóle taka dostawa i czy te posiłki są zjadliwe :D Byłoby super!
Sprawdzam Jak
Sprawdzam Jak 9 dni temu
Sprawdzę! Dzięki za miłe słowa! Dobrego dnia!
NoWater666
NoWater666 9 dni temu
Dziwnie mówić "to drogo", gdy masło kosztuje 5zł. :/ Ikea ma swoją marże, a chińczyk poluje na januszy biznesu. Co do next odcinka, moja dziewczyna lubuje się w ubraniach od chinola, ale prawda jest taka, że ubrania stamtąd to ich rozmiarówka i nie zawsze zmieści się nawet w l'ke nosząc s. XD
Mateusz Kamiński
Produkt 1. To od razu widać które Ikea - prosty design i czarny :)
Nku
Nku 10 dni temu
Test trochę bez sensu i mało rzetelny :/
Dominika Wand
Dominika Wand 10 dni temu
Ikea 😍
Kasia
Kasia 10 dni temu
Drogo, drogo
Raqutar
Raqutar 10 dni temu
Ja Ikei nie mam w mieście... Więc chodzę do JYSK. XD
Michael K
Michael K 10 dni temu
Mlotek superancki :) mam taki i powiem ci ostatnio panele podlogowe kladlem i super sie Nim te wlasnie panele dobijalo:) pozdro z Danii
E D
E D 10 dni temu
W trakcie oglądania filmu włączyła mi się reklama plastrów do depilacji. przypadek? nie sądzę ;-)
Pan Wyjaśniający ludzi
Świetny odcinek ale mam jedno zastrzeżenie bo produkty z ikei są chińskir
Marcel //
Marcel // 10 dni temu
Nigdy nie byłem w ikei :(
Maciej Kujawa
Maciej Kujawa 10 dni temu
14 zł za otwieracz do konserw to dużo ? 8zł za przepychaczkę to dużo ?
damian chuderski
damian chuderski 10 dni temu
może wielki test wina?
damian chuderski
damian chuderski 10 dni temu
super film
Iza Skrzyniarz
Iza Skrzyniarz 10 dni temu
A może teraz porównanie Pepco i Home&You? Wiele produktów mają bardzo podobnych, ciekawe jakby Pepco się wykazało przy takim porównaniu :)
Tovarish Chayka
Tovarish Chayka 10 dni temu
Planuję wybrać się do Z-MAXa, znalazłbym tam Brick-Game'a?
cubeMan
cubeMan 10 dni temu
to już mogliście doinwestować w jakąś puszkę do otwarcia :P
cubeMan
cubeMan 10 dni temu
kys
Skrolung
Skrolung 10 dni temu
Moze film o tematyce wytrzymania tygodnia jedzac tylko chinszczyne z opakowania, albo tydzien jedziac tylko z NorthFisha?
JeffTV_tm
JeffTV_tm 10 dni temu
👑Jeśli dobijecie mi 1300 sub i 80 like pod najnowszym filmem *dre mordę o północy przez okno subowac Sprawdzam Jak* 👑 PS: Wszystko bedzie nagrane wiec Zostawcie dzwona!
Laura Lauraa
Laura Lauraa 10 dni temu
"Twardsze to jest. No i zdecydowanie bardziej miękkie" - Dymitr 2k18XD
Maciek Git
Maciek Git 10 dni temu
Jedyny kanał na YouTubie który coś wnosi do życia. (imo)
Mateusz Wilk
Mateusz Wilk 10 dni temu
Chiny już od dawna robią rzeczy dla Ikei
GoldeenRosee MSP
GoldeenRosee MSP 10 dni temu
aa uwielbiam cię
JedreQ The Magician
Byłeś w CCC - Chińskie Centrum Handlowe
MrMikswix
MrMikswix 10 dni temu
A moze porównanie black red white vs ikea vs coś tam jeszcze
pan banan
pan banan 10 dni temu
Sprawdzam jak Mniej Więcej
Luzik Ąrbuzik
Luzik Ąrbuzik 10 dni temu
IKEA!
Filip
Filip 10 dni temu
Kurde myślałem, że będzie coś w stylu Uboxa, a tu siedzi gościu i zgaduje czy to z IKEI czy z chińczyka...
Daniel Blo
Daniel Blo 10 dni temu
Wszytko spoko mega film tylko irytujące jest to że odmieniasz sklep IKEA ... nie powinno się tego robić iż to jest nazwa własna 😉
Dariusz Popielarek
Dariusz Popielarek 10 dni temu
90 % z ikei produkowane jest w chinach
Michal Ziobro
Michal Ziobro 10 dni temu
Jak zawsze super ;-)
krisowski
krisowski 10 dni temu
Ja mam ten czarny młotek z IKEI xD
Natex
Natex 10 dni temu
Niezła robota! Czekam na więcej ;)
piorek4k
piorek4k 10 dni temu
A na 100% ten Chińczyk kupuje niektóre rzeczy w Ikei ;) np. otwieracz
Guess who's back
Guess who's back 10 dni temu
Tak naprawde to wszystkie te produkty skladal chinol
Ferdek Kiepski
Ferdek Kiepski 10 dni temu
Oczywiście,że łapkę w górę zostawiam :)
Charlotte Grethen
Charlotte Grethen 10 dni temu
W chinczyku już nie jest tak tanio jak kiedyś
Mateusz Czekalski
Mateusz Czekalski 10 dni temu
Świetny film! Przetestuj Uber Eats :)
Fakty Na Szybko
Fakty Na Szybko 10 dni temu
Dużo rzeczy z chińskich marketów jest takiej samej jakości jak z renomowanych sklepów.
szymon baniak
szymon baniak 10 dni temu
Ikea lepsza
Michuu
Michuu 10 dni temu
Nigdy nie byłem w chińczyku xd😂😂😂
Anastazyaaa
Anastazyaaa 10 dni temu
Najlepsze opowiadanie na Wattpadzie: my.w.tt/8DHM5uiCEN
Zosia Lewandowska
Zosia Lewandowska 10 dni temu
Zrób porównanie ubrań ze sklepów h&m itp
Następny