Ciemny

HEJTUJĘ: ADRIAN POLAK - GOLD DIGGER FEAT. LIL PRIMY

Nowy Hejter
Subskrybuj
wyświetleń 119 488
80% 5 313 1 281

► ZOSTAW SUBA, ABY NIE PRZEGAPIĆ KOLEJNEGO ODCINKA:
bit.ly/SubDlaHejtera
► INSTAGRAM: jestempatrykpl
► SNAPCHAT: jestempatrykpl
► FACEBOOK: bit.ly/HejterFB
ŹRÓDŁA:
ADRIAN POLAK - GOLD DIGGER feat. Lil Primy
plvid.com/video/wideo-CnhQbhcSplk.html
ADRIAN POLAK PARODIUJE RAFONIXA ON WSTAŁ, STARY WSTAŁ... 😂 !!!!! (PLvid SHORE)
plvid.com/video/wideo-gOTlfp8JCFY.html
Daniel Magical Zwierzyński vs Adrian Polak Polański (CAŁA WALKA)
plvid.com/video/wideo-M9BUm0q5R4A.html
Ask.fm Adriana Polaka
ask.fm/AdrianPoLaK
Kto to jest Adrian Polak?
zapytaj.onet.pl/Category/019,001/2,27051285,Hej_mam_pytanie_Kto_to_jest__Adrian_039039PoLaK039039_Polanski_Pliss_powiedzcie_bo_mnie_to_ciekawi__Duzo_o_nim_slyszalam_.html
adrianpolaq.blogspot.com/2014/05/kto-to-adrian-polak.html

Adrian Polak to tak zwany fejm z aska, popularnego portalu gdzie odpowiadano na pytania ask.fm. Adrian był tam jednym z najpopularniejszych użytkowników. Dziś Adrian Polak prowadzi swój kanał na PLvid i instagramie, oraz uczestniczy w projekcie PLvid Shore. Adrian Polak pokonał Daniela Magicala podczas pierwszej gali Fame MMA. Teraz Adrian Polak Polański próbuje swoich sił w muzyce, a konkretniej rapie - w ten sposób powstał ADRIAN POLAK - GOLD DIGGER feat. Lil Primy. Zdecydowanie nie powinniście tego słuchać. Raper przegiął z auto-tune, a tekst jest zwyczajnie słaby. Zobaczcie moją recenzję piosenki Gold Digger, którą Adrian Polak nagrał wspólnie z raperem Lil Primy. Czy tak ma wyglądać przyszłość polskiego hip hopu?

Opublikowany

 

9 lip 2018

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 802
Nowy Hejter
Nowy Hejter 7 miesięcy temu
🚀 JESTEŚ KUMPEL? NO TO ZOSTAW FOLLOWA NA INSTA - JESTEMPATRYKPL ✌️
gReeeq
gReeeq 5 miesięcy temu
Usuń kanał jeśli możesz, przysłużysz się tym dla ludzi bardziej niż robiąc to co robisz...
PanKoti40
PanKoti40 7 miesięcy temu
Nope
Kamil Łojek
Kamil Łojek 7 miesięcy temu
jak coś to tekst jest podany w komentarzu polaka
LuXer
LuXer 7 miesięcy temu
WALIŁEŚ KONIA ????? nowy hejter
patroalex 223
patroalex 223 7 miesięcy temu
Ty masz głoski jak pedal
SemeS
SemeS 3 dni temu
We pal wroty atencjuszu lepszą nute byś nie nagrał
rekss reksssowaty
Kurwa pierdolony kandydat kasting król rapu nowy hejter to dno w dnie po huj nagrywasz nie osiągniesz niczego i 2 wzrotka to ty jako pajac isg
David Malanowski
David Malanowski Miesiąc temu
kurwa jaki cringe
paweł youtube
paweł youtube Miesiąc temu
Pizdo jebana
Gacha Asia Kubicka
Gacha Asia Kubicka 2 miesięcy temu
Jeden nie pasujący element hmm.. Adrian polak to ten typ który nie umie ani śpiewać ani rapować
wiedźminek garalt
wiedźminek garalt 2 miesięcy temu
Ten gość ktury śpiewał po angielsku rzeby wyłapać słowa to zwolnijcie sobie nagranie
Nikodem Kowalski
Nikodem Kowalski 2 miesięcy temu
Popacz se na komentarze debilu
Nikoletta Pll
Nikoletta Pll 3 miesięcy temu
Popatrz na innych raperów i także zrozum ich tekst . Powodzenia
Miki Wyrwa
Miki Wyrwa 3 miesięcy temu
ty hejtujesz a inni ciebie hejtują xDDD
Nowy Hejter
Nowy Hejter 3 miesięcy temu
Życie ostre jak maczeta XDDD
Traxx
Traxx 3 miesięcy temu
to nie telefon zloty tylko taki perfum xD
Topicielłuk TK
Topicielłuk TK 3 miesięcy temu
To Adrian 😑 każdy like to jeden rok 👟
Oshea
Oshea 3 miesięcy temu
Gadasz głupie komentarze które wgl nie są śmieszne.. xd
Pablo
Pablo 4 miesięcy temu
dał byś inną miniaturę
Pablo
Pablo 3 miesięcy temu
nie wiem jak zobaczyłem to tylko kobita z piosenki i jakoś nie wiedziałem że to twój film dopiero po tytule
Nowy Hejter
Nowy Hejter 4 miesięcy temu
Jaka?
Amenox2000
Amenox2000 4 miesięcy temu
Q&A: mieszkasz w Gdańsku czy poprostu dla „fanu”krzyknąles „siusiaczek” na statku i se do Radomia wróciłeś? Pozdro
Gacha Asia Kubicka
Gacha Asia Kubicka 4 miesięcy temu
Ten adrian polak to chyba jednak nie polak...😧
Hiroto
Hiroto 4 miesięcy temu
Polak jest 2 razy lepszy od "Czuksa" a Primy też spoko ja go rozumiem spokojnie
Beryl9 Beryl9
Beryl9 Beryl9 4 miesięcy temu
Sub leci.
Orfeusz SZ
Orfeusz SZ 4 miesięcy temu
Dobre !
YOUNG D.M.N 💸
YOUNG D.M.N 💸 4 miesięcy temu
Złoty wpier**l od Malczyńskiego
michal pik
michal pik 4 miesięcy temu
Gratuluję 100k subów. Robisz dobrą robotę.
DAWNY MOD ROLESA FRRS FRENDZIOL
Jaka muzyka na początku?
Nowy Hejter
Nowy Hejter 4 miesięcy temu
Ever Felt
Epidemic Garage Creep
Epidemic Garage Creep 4 miesięcy temu
O kurwa to było za mocny odcinek jak Marsjańskie porno :D hahah jaki kastrat zwyłem..
Kotełek MSP
Kotełek MSP 4 miesięcy temu
Czy tylko mnie wkurwia głos Adriana?
Frye YouTube
Frye YouTube 4 miesięcy temu
*Siema jestem marek*
Frye YouTube
Frye YouTube 4 miesięcy temu
-XD-
UNICORNASTY XOXO
UNICORNASTY XOXO 4 miesięcy temu
Byłam równo 1 700 osobą, która dała follow 😎
Lusii 6001
Lusii 6001 4 miesięcy temu
...
Jakub Bobas
Jakub Bobas 5 miesięcy temu
Godzina 16.51.23 Zostało 48 subów do 💯
Alesander Cieślak
Alesander Cieślak 5 miesięcy temu
On jest rocznik 2001 a wygląda na 38 lat
pawel gulski
pawel gulski Miesiąc temu
On nie jest01
Рогак Шомено
Рогак Шомено 5 miesięcy temu
Nagraj o disie malczynskiego
OKULI
OKULI 5 miesięcy temu
Takie coś na styl trapu osoby które myślą, że autotiune'm wszystko załatwią. Nie trawie takich ludzi. Nawet artyści tworzący trap sami się wypowiadają, że to już wykracza poza RAP scenę. Nie rozumiem czemu osoby recenzujące, dziennikarze, radiowcy czy osoby trzecie usilnie przyrównują trap do starego dobrego rapu. Serio wole już disko polo . UWAGA!!!! [Jest to moja subiektywna opinia, jeśli się z nią nie zgadzasz pozostaw ją bez komentarza.] Pozdrawiam.
Jozek Boczniak
Jozek Boczniak 5 miesięcy temu
Wpisz sobie Gold Digger text, tam w komentarzu jednemu typkowi udalo sie napisać co ten gosc nawija po angielsku. Trzeba przyznac, ze 2 część piosenki jest zajebista.
Adrian Sokulski
Adrian Sokulski 5 miesięcy temu
Ale beka hahah
Kamila Tomczyk
Kamila Tomczyk 5 miesięcy temu
śmieje się do telefonu jak oglądam Twoje filmiki ! jesteś najlepszy ! wracaj do Gdańska! pozdro
Martyna Matyśniak
Martyna Matyśniak 5 miesięcy temu
Siemka Patryk🖐️ Od pewnego czasu zaczęłam Cię oglądać. Mega podoba mi się Twój kanał ponieważ filmy, które wstawiasz po prostu aż chce się oglądać ❤️ Świetnie Ci to wychodzi. Już niebawem 100 000, a ty myślałeś, że do końca roku uda się wbić chociaż 10 000. Cieszę się, że jestem Twoim widzem i zdecydowanie nie żałuję✌️ Pozdrawiam i czekam na kolejne materiały💪 Ps. Również mam kanał na YT. Jeśli będziesz chciał to śmiało wbijaj.
intpublic
intpublic 5 miesięcy temu
Kolego.... nie wiem, kto Cię do "youtubowania" namówił... ale żenada, którą tu uskuteczniłeś, przebija samą pieśń, o której starasz się... "hejtować"?
CZACHOR CZACHOR
CZACHOR CZACHOR 5 miesięcy temu
Dobrze gadasz pozdrawiam
CZACHOR CZACHOR
CZACHOR CZACHOR 5 miesięcy temu
Co to za sais polacek to ciota
SeeYouLater
SeeYouLater 5 miesięcy temu
Hejtuje cię jesteś gównem :)
Stachu Traczyk
Stachu Traczyk 5 miesięcy temu
jaki ty jesteś tempy…
Wolek 01
Wolek 01 5 miesięcy temu
Co hejtujesz jebany pedale hejtuj siebie
Dawideusz !
Dawideusz ! 5 miesięcy temu
Rospierdalasz mnie xDDD pozdroo
Matthew V
Matthew V 5 miesięcy temu
Ta piosenka jak i Adrian Polak to szczoch, ale jeszcze większym szczochem jesteś ty :) Rozumiem, że chcesz być tym mądrzejszym, ale pomijając już twój głos który jak dla mnie ledwo da sie słuchać bo tak skrzeczysz to takie pierdolisz głupoty, że ręce opadają. A i te żarty.. japierdole. Po pałkersonie juz mnie nic nie zdziwi, że ktoś taki jak ty "rozwija się" na yt.
Haciekfilm
Haciekfilm 5 miesięcy temu
6:00 Kutas, kutas No zabawne w chuj ci powiem 😂
Ochotnik
Ochotnik 5 miesięcy temu
No to Disco polo to nawet mu wychodzi 😅
Jestem Szefu
Jestem Szefu 5 miesięcy temu
Nie rozumiesz angielskiego to trzeba było się w szkole nauczyć
Kamila ;/
Kamila ;/ 5 miesięcy temu
1:51 miałam taką samą reakcję XDDD
Siorbaj Kule
Siorbaj Kule 5 miesięcy temu
gosciu masz gadke jak gowno jebane
A CHUJ CIĘ TO OBCHODZI NIE INTERESUJ SIĘ
Team malczyński
Mateush
Mateush 5 miesięcy temu
Jprdl ale cringe
Tomaszek Wojtkiewicz
Tomaszek Wojtkiewicz 5 miesięcy temu
Ty wieśniaku !!!!!!!!
PolakSH Sh
PolakSH Sh 5 miesięcy temu
Ja tam jego glosu nie slysze tam od chuja autotune
Miki Kaczmarek
Miki Kaczmarek 5 miesięcy temu
Adrain dostal raka dupy
El Gangsterooo
El Gangsterooo 6 miesięcy temu
4:01 pussy XD
Patryk Makowski
Patryk Makowski 6 miesięcy temu
Dawaj idź zaśpiewaj Poza tym nwm co w tym śmiesznego typie w końcu ktoś się wkurzy i skończysz połamany
Dingosek XD
Dingosek XD 6 miesięcy temu
Wiesz że w każdej piosence jest autotune prawda?
Nieprawdziwa MSP
Nieprawdziwa MSP 6 miesięcy temu
Kto z gangu dzwoneczka? XD
Nieprawdziwa MSP
Nieprawdziwa MSP 6 miesięcy temu
^^
Nowy Hejter
Nowy Hejter 6 miesięcy temu
Pozdro ;)
Jezus Chrystus
Jezus Chrystus 6 miesięcy temu
Jeden nie pasujący element? Cala piosenka? Albo Adrian Polak.
Gromada Minecrafta
Gromada Minecrafta 6 miesięcy temu
HOŁ YTU GUT MJUSIKER YOU ŃID TO DOŁNLOAD FRI AUTOTJUN YOU ŃID TO STOL PODKŁAD FROM JOŁTJUB
maks xdcpl
maks xdcpl 6 miesięcy temu
stary on gryzie saperke nie łopate
RaZi
RaZi 6 miesięcy temu
W drugiej zwrotce słyszałem "pussy" dlatego tego nie ma na tekstowo xd
Young Ponczek
Young Ponczek 6 miesięcy temu
Mi tam sie podoba ta piosenka
& Hamokche
& Hamokche 6 miesięcy temu
To niezły telefon
Pani Fryzjerka
Pani Fryzjerka 6 miesięcy temu
Ale mnie wkurwia jego głos
CiastkoweCiastko
CiastkoweCiastko 6 miesięcy temu
nie chcę nic mówić ale to nie jest rap tylko kurwa jego mać trap ja pierdole w trapie jest dużo autotuna
Kaccu :3
Kaccu :3 6 miesięcy temu
Hejter! Po wielu godzinach umiem już to powiedzieć co powiedzial liL primy: Lil Primy: All these bitches gold diggers All these bitches thinkin is their pussy Every time you fuck her she turn coochie into minicoochie She just wanna gimme body she dont wanna see that buddy She just wanna all the money she just wanna feel it buddy If you get her hunnid dollars she gon fuck you in the muddie If you get her gucci collars she gon bite you like piranhi One night booty two night booty three night booty four night booty x4 But she still only booty But she still only booty That bitch only booty That bitch only booty And I get saint laurent, say that bitch she wan get saint laurent Sellin dat big figures, runnin with em filters, see em my theatres on my shit With the beat so lit, I think she sit with her ass so fake with her mind so lame With her make all up she reckon her fame She do all for fame she googled your name like Gettin money makes her really wettie in the beddie jumpin out the fastie benzie make her really really sweaty with the money for the beddie she wan buy a brand new caddie with the money for the headie she wan get a new mercedes Wow, she wan drop that booty low You know she a brainwashed hoe, That bitch dont want ya love bitch want ya gold, gold, gold
Kaccu :3
Kaccu :3 6 miesięcy temu
Podkład z Malczynscy Neon ... Pozdro Hejter
Screamer PL
Screamer PL 6 miesięcy temu
Nie pasujący przedmiot: polak
Szymon Olszewski
Szymon Olszewski 6 miesięcy temu
Pluje na Ciebie szmato
Bartek _TV
Bartek _TV 6 miesięcy temu
JEZUU JAK JA CB NIE LUBIE
luj 23
luj 23 6 miesięcy temu
czemu gryzie gold shovel? może dlatego ze tak sie sprawdzalo czy jest zlote? takie male nawiazanie do monet z czekolady za dzieciaka to samo z supreme shoulder bag? Nwm czemu tego nie ogarniasz, poza tym jak rozumiesz angielski na poziomie srednio - zaawansowanym to powinnienes kumac co jest 5 od Lil Prima, ZMIEŃ NAZWE KANAŁY NA SŁABY HEJTER, tfu na ciebie
RóżaL Official
RóżaL Official 6 miesięcy temu
żałosny jesteś idioto ;)
Sebastian Ostatek
Sebastian Ostatek 6 miesięcy temu
Jesteś kurwą hejterskom i odpierdol się od innych jebańcu ! Chuj ci w dupe!
Olaf Rygiel
Olaf Rygiel 6 miesięcy temu
Aż bym powtórzył te słowa Mietka o tobie xd
adek max
adek max 6 miesięcy temu
denny jestes,nic nie wnosisz do niczego,pieprzysz glupoty
Waniks K33
Waniks K33 6 miesięcy temu
Odcinek 0/10
Jakub Kanarek
Jakub Kanarek 6 miesięcy temu
W komentarzu tekst masz
Nowy Hejter
Nowy Hejter 6 miesięcy temu
Nie było jak nagrywałem
Ambro_WK
Ambro_WK 6 miesięcy temu
Jesteś żałosny
ANDRZEJ DUDA OFFICIAL
ANDRZEJ DUDA OFFICIAL 6 miesięcy temu
Ale masz zjebany głos
ChmurkeNeQ !
ChmurkeNeQ ! 6 miesięcy temu
Kim ten lil primy kurwa jest xD
Hoxel
Hoxel 6 miesięcy temu
ale ty zabawny jesteś. Ty masz średnią dykcję a jesteś youtuberem.
Daniel Jeziorski
Daniel Jeziorski 6 miesięcy temu
Nie rozkminiaj to jest trapp
Igor Bylicki
Igor Bylicki 6 miesięcy temu
Jesteś bratem Tomka Kołeckiego? :D albo jego blizniakiem? :p
Nowy Hejter
Nowy Hejter 6 miesięcy temu
Nie znam typa
Martinez
Martinez 6 miesięcy temu
Amatorskie
PIRU
PIRU 6 miesięcy temu
Wszystko spoko, ale poziom cringu w twoich filmikach jest straszny
Hubert Trąbiński
Hubert Trąbiński 6 miesięcy temu
1:20 ta pani nazywa się Sandra Wieczorek 😎😎😎
Hubert Trąbiński
Hubert Trąbiński 6 miesięcy temu
Ma zaledwie 18 lat.
Nowy Hejter
Nowy Hejter 6 miesięcy temu
Dobra dupa z niej xd
eMcia PL
eMcia PL 6 miesięcy temu
Dla mnie to brzmi i wygląda jak tanie disco polo
DomiN
DomiN 6 miesięcy temu
Tekst Primiego jest w komentarzu :D
Nowy Hejter
Nowy Hejter 6 miesięcy temu
Nie było w momencie nagrywania odcinka
Witek 543
Witek 543 6 miesięcy temu
Miałes dac linka mordo 0:30 plsss
Witek 543
Witek 543 6 miesięcy temu
Nie ma tego o co chodzi tego z 0:30
Witek 543
Witek 543 6 miesięcy temu
Nowy Hejter nie ma gdzie to jest weź powiedz bo nie widzd
Nowy Hejter
Nowy Hejter 6 miesięcy temu
Jest w opisie filmu
Szymon Olszewski
Szymon Olszewski 6 miesięcy temu
Dojdz do tego co on a nie się wypowiadasz bo chuja masz tu do gadania. Po drugie nie próbuj się na kimś wybijać....
ju czii
ju czii 6 miesięcy temu
Wkopał Magicalowi, tak. Tak mu wkopał, że Daniel do dzisiaj na oiomie. Ten „rap” jest tak samo słaby, jak twój kanał.
MiczaPicza_InSide_6996
MiczaPicza_InSide_6996 6 miesięcy temu
zwrotka lil primy :::::::: All these bitches gold diggers All these bitches thinkin is their pussy Every time you fuck her she turn coochie into minicoochie She just wanna gimme body she dont wanna see that buddy She just wanna all the money she just wanna feel it buddy If you get her hunnid dollars she gon fuck you in the muddie If you get her gucci collars she gon bite you like piranhi One night booty two night booty three night booty four night booty x4 But she still only booty But she still only booty That bitch only booty That bitch only booty And I get saint laurent, say that bitch she wan get saint laurent Sellin dat big figures, runnin with em filters, see em my theatres on my shit With the beat so lit, I think she sit with her ass so fake with her mind so lame With her make all up she reckon her fame She do all for fame she googled your name like Gettin money makes her really wettie in the beddie jumpin out the fastie benzie make her really really sweaty with the money for the beddie she wan buy a brand new caddie with the money for the headie she wan get a new mercedes Wow, she wan drop that booty low You know she a brainwashed hoe, That bitch dont want ya love bitch want ya gold, gold, gold
Pejtoll 1337
Pejtoll 1337 6 miesięcy temu
Najpierw to ty się zapoznaj wogóle w polskim rapie. I potem komentuj i hejtuj.
Deseury
Deseury 6 miesięcy temu
4:20 "2 Kilo" nie słuchałeś?
Zxc Zxc
Zxc Zxc 6 miesięcy temu
Sam jesteś żenujący ale szczegół taki, jebac polaka normika
TEEN WOLF scott Mcall XD APLHA
aaaaa kocham go xdd
KSAWI
KSAWI 6 miesięcy temu
Zhejtuj multiego
Karol B
Karol B 6 miesięcy temu
3:40 to jest saperka. 3:59 CÓRKA ZJADŁA KOSTKĘ Z KIBLA!!!!!!!!!!!!
Karol B
Karol B 6 miesięcy temu
Y
Karol B
Karol B 6 miesięcy temu
Sorry 3:50
Ducker
Ducker 6 miesięcy temu
To że gryzie szpadel t chyba chodzi o to że sprawdza czy złoto jest prawdziwe
Następny
BRAJANEK NA FAME MME
11:04
wyświetleń 937 000
GOLD DIGGER PRANK | LORD KRUSZWIL
04:45
wyświetleń 2 300 000
Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA
3:31
Nintendo Direct 2.13.2019
36:46
wyświetleń 1 971 767
We Built a CPU Water Cooler!
17:46
wyświetleń 794 889
Leftover Valentine's Candy Food Hacks
14:56
Lucas The Spider - I'm Starving
0:56
wyświetleń 3 387 315
Mo’Nique and Steve Get Real: Part 2
4:59