Ciemny

Glaca - Życie i Samotność feat. Peja

Glaca Official
Subskrybuj
wyświetleń 9 831 161
92% 51 373 4 399

"Życie i Samotność" to trzeci singiel z solowej płyty Glacy zatytułowanej ZANG, która ukazała się 6.04.2018r.
Zamów album ZANG już teraz: bit.ly/GlacaZang
Posłuchaj utworu w:
Spotify: open.spotify.com/album/6xKCUoGgdSqbHIPU0k5Aw2
Tidal: listen.tidalhifi.com/album/86672230
iTunes: itunes.apple.com/pl/album/zang/1368417633?uo=4&&app=itunes&at=1010lazr&ct=LFV_b547c6ed5ffb54970bb310d2e4bb66c9
Google Play: play.google.com/store/music/album/Glaca_Zang?id=Bta7rm24tzca4zvwmemtknvszla&PCamRefID=LFV_b547c6ed5ffb54970bb310d2e4bb66c9
Plus Music: plusmusic.pl/album/3891594/Zang
Empik: www.empik.com/zang,p1196759141,ebooki-i-mp3-p
Instagram - @glaca codzienna dawka revolty
Facebook - facebook.com/glacaofficial
Glaca Zone Group - facebook.com/groups/glacazone/
SLU Gang - facebook.com/groups/217975098759326/
Twitter- @glacaoffcial
Merch/Glaca hoodie - www.respectzang.com
Kawa Zang - www.zangcoffee.com
Produkcja Video - Grand Revolta
Reżyseria : Mikołaj Górecki
Scenariusz : Glaca i Mikołaj Górecki
Zdjęcia, montaż i postprodukcja : DUMDUM PICTURES Mikołaj Górecki
Charakteryzacja - Sanaa Studio - Wrocław
Produkcja _ Glaca, Szymon “OrmiX” Marciniak i Grzegorz Piotrowski
Beat i synty : Szymon “OrmiX” Marciniak
Drum production : Grzegorz Piotrowski
Gitary : Tomasz “Magic” Osiński, Grzegorz Piotrowski
Synty Dodatkowe : Grzegorz Piotrowski

Podziękowania dla Domu Tramwajarza Poznań Jeżyce !
Dziękujemy ekipom z naszych Fan Klubów na FB : Glaca Zone i SLU Gang za wsparcie akcji. W szczególności osobom które zagrały w teledysku :
Dariusz Krystianiak
Magdalena Matłosz
Piotr Nawrocik
Sobiesław Rzemykowski
Julia Kaczmarek
Weronika Frankowska
Agnieszka Babiak
Dawid Łuczak
Daria Łuka
Waldemar Dolata
Tomasz Leśnikowski
Paweł Kaczmi Kaczmarek
Krzysztof Criss Rymowski
Sylwia Fita
Kacper Owczarski
Zbigniew Kruger
Maciej Żebrowski
Albert Król
Ada Rosińska
Łukasz Hnatów
W teledysku wykorzystaliśmy fragmenty filmów nadesłanych przez naszych fanów !
Glaca dedykuje utwór Maciejowi "Żukowi"Żebrowskiemu i Kajetanowi Żebrowskiemu.
Podziekowania dla Kobry za organizację!

Muzyka

Opublikowany

 

11 kwi 2018

glacapejażycie i samotnośćzangsweet noisemy riotglaca z pejąnowa płytaSLUslums attackoni przyszlikoraczłowiekpeja i glacajeden taki dzieńnowy klipgłucha nocgrand revoltato jest życie i samotnośćmiłość i upadekzwycięstwo nad słabościątwoje zwykłe dniglacapejapejaglacazangalbumglacazoneslugangjedentakidziensamprzeciwkowszystkimpozwol zyc

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 2 678
Paweł Radziewski
Paweł Radziewski 3 godzin temu
Spoko duet wielki szacun panowie 👌👍👍👍
Michał Czarnecki
Michał Czarnecki 3 godzin temu
Płaczę jak tego słucham ;( bo zgineła moja dziewczyna w wypadu samochodowym 3 lata temu. Ale nadal czuję pustkę ;(
Olekplane1
Olekplane1 5 godzin temu
Lubie jak side trzyma fason
79termos
79termos 22 godzin temu
Glaca głosik i muza moje klimaty, a z "trochę innych" Peja i Eminem
Olciak Olciak
Olciak Olciak Dzień temu
Zarombiste tak dalej
medvedwwa
medvedwwa Dzień temu
Kaczmi z NAS się załapał?
Marcin Kosk
Marcin Kosk Dzień temu
Wczoraj wszystko bylo proste
DarekTube1
DarekTube1 2 dni temu
A co z My Riot?
czewes kuba
czewes kuba 2 dni temu
Nie idzie słuchać gllacy oni mieli chyba naprawdę trudne dxievinstwo
ireneusz brzeziński
Zajebisty utwór daje do myślenia.
Karolina Karolewska
Słucham to ciągle
Juliett TattooInk
Jeszcze chwila i 10 000 000!!!! Brawo!
Edna Machtylska
Edna Machtylska 3 dni temu
Straciłam siostrę i brata tęsknie
Glaca Official
Glaca Official 2 dni temu
Edna Machtylska bardzo współczuję :( trzymaj się i żyj dla nich. Pozdrawiam G.
maczo tram bus metro
Uwielbiam was
Franuy Huh
Franuy Huh 4 dni temu
Peja jak zawsze pozdro Glaca
Ewelina Urbańska
Petarda!
Dawid Zajzajer
Dawid Zajzajer 5 dni temu
Piękne
Krzysztof Klukaczewski
ZAJEBISTY KAWAŁEK !!!
Hubert Wisniewski
Miting AA rozjebany
Paweł Pałys
Paweł Pałys 6 dni temu
Glaca zdominowal RYSKA kawalek mega !!
Patryk Tobiasz
Patryk Tobiasz 7 dni temu
Kawałek zajebisty ;-O
Cerito
Cerito 7 dni temu
Glaca! Dajesz mi SIŁĘ!!!
jojo braklml
jojo braklml 7 dni temu
Przepiękna piosenka naprawde kocham wrecz poezja z zycia wzieta tez wywodze sie z patologi wiec wiem co to znaczy jak bylem nastolatkiem mialem mieszane uczucia ale to przez zazdrosc ze inni mieli lepiej ranilem rodzine siebie Bo ten caly pierdolony swiat wmawia ludziom ze pienidz jest najwazniesza rzecza przez to czulem sie inny i dawalem to po sobie odczuc bo bylem goly bez niczego z patologi kobiety mysla o bogatych a biedny mysli o samotnosci ze jest gorszym czlowiekiem od innych i nie zasluguje na milosc bo nie stac go na luksus .Poprzez ciagla rywalizacje nie wspolprace wszyscy ludzie zaczna sie zabijac nawzajem jak zwierzeta kto ma wiecej pieniedzy miewalem chwie samotnosci teraz bym chcial mojemu bratu pomuc ale on nie chce sie leczyc :(
mr polo
mr polo 7 dni temu
przekaz ma moc
Piotr Godlewski
Piotr Godlewski 8 dni temu
Glaca i Peja jak zwykle kozak w chu* aż ciary idą po ciele
yeko1984 Jhgg
yeko1984 Jhgg 8 dni temu
Peja jak zawsze w formie!
STARSI
STARSI 8 dni temu
Super utworek
Ewa36
Ewa36 8 dni temu
Genialny utwór 😍
magdalenka pl
magdalenka pl 9 dni temu
Mozna jeszcze kupic gdzies tę bluze slums attack?
junesuprise
junesuprise 9 dni temu
O japierdole ten refren XD gdyby glace całkowicie usunąć z tej piosenki to by się dało słuchac
Glaca Official
Glaca Official 9 dni temu
wtedy nie byloby tej piosenki....aha i ja nigdy nie twierdziłem że rapuje. chill.
junesuprise
junesuprise 9 dni temu
Pomiędzy glacą a peją przepaść jeśli chodzi o rapowanie. W tym utworze szczególnie to słychać
nitekfan
nitekfan 9 dni temu
ZAJEBISCI SA RAZEM. PIONA!!! ROZJEBALEM PRZYCISK REPLAY.
Yankeee Men
Yankeee Men 9 dni temu
Polski Tupak dał i daje czadu jak zwykle. Rychu czekamy na te 25godzin. Pozdro
John Gordon
John Gordon 10 dni temu
Peja, playback ci się rozjeżdża
Dawid Chch
Dawid Chch 10 dni temu
Tomek jesteśmy z tobą !!!!!!!!!
karol kardasz
karol kardasz 10 dni temu
Glaca ref wymiata !
PawLo303
PawLo303 11 dni temu
Prosimy o pomoc :( www.siepomaga.pl/uratujmizycie
Słowiańska Krew
Słowiańska Krew 11 dni temu
Mistrzostwo!!! i tyle
Sylwek Suszczyński
muza o Życiu Moja ulubiona
Gorgar
Gorgar 12 dni temu
co tu dużo, pisać : po prostu zajebiste
HuaweiPolska HuaweiPolska
Glaca Dziękuję Tego Potrzebowałem...
Matthias Zakrzewski
Pierdolenie donikond
LilCzuczak O.C.K?
LilCzuczak O.C.K? 14 dni temu
sztos
Robert Frydrych
Robert Frydrych 14 dni temu
Super muzyka.. pozdrawiam
Duzy1901
Duzy1901 14 dni temu
Dwie legendy obok siebie Kaczmi i Peja !!!
Przemysław Opieczyński
Peja, Ciebie slucham od dawna - propsy, Glaca, (ciary przechodza) Ciebie slucham pierwszy raz, rozjebales system, te teksty, flow, bit, głos, oby więcej takich duetów!!!! POZDRAWIAM!!!
polish ham
polish ham 15 dni temu
glaca taki madry ale alimentow za dziecko nie placi.. i komu sie swiat wali.. chyba temu kto zostaje bez pomocy z dzieckiem na utrzymaniu.
Lukaszek Os
Lukaszek Os 15 dni temu
to jest rychu to co lubie
Lukaszek Os
Lukaszek Os 15 dni temu
wypas
Paul Negro
Paul Negro 15 dni temu
No to Ci się nawet udało
bartib5
bartib5 16 dni temu
Hehhhh :(. Zycie dalo w dupe. Utwor nie do wyjebania. Zmarl szwagier pare dni pozniej brat !! Kurwa jak zyc????
Aleksander Malewicz
Niektórzy chyba bandy pomylili.. a szkoda . Szacun Pejka od zawsze na zawsze . Brakuje tu Króla Faziego który jest i będzie szefem takich klimatów.
Skoppi Skopp
Skoppi Skopp 17 dni temu
02:38 co ona szkicuje??xD
Marco Balicki
Marco Balicki 17 dni temu
zajebisty bit
maniek13844
maniek13844 18 dni temu
Kur.....szacun. ..chlopy
Grzegorz Wicik
Grzegorz Wicik 18 dni temu
Piona panowie, bardzo dobry kawałek
Łukasz Mitoński
Łukasz Mitoński 18 dni temu
Ten kawałek miażdży system - mogę go słuchać bez końca. Chylę czoła.
8gregorian
8gregorian 18 dni temu
Gdzie nagrany jest teledysk?
Bosch Service
Bosch Service 18 dni temu
słabo nie moge na to patrzeć i słuchać nie mam głosnikow misiura nie kupił
Siwy
Siwy 18 dni temu
no właśnie jak by to było tak proste... super !!!
Marcin Parada
Marcin Parada 19 dni temu
MISTRZOSTWO! Wiadomo! 😊
Natalia Omah
Natalia Omah 19 dni temu
Bardzo ciezki kawalek....
Rajmund Kopyto
Rajmund Kopyto 19 dni temu
Możecie mnie zlinczować, ale mnie w tym kawałku czegoś brakuje........ ekspresja Glacy, rytmika Peji....... a jednak jakoś tak nieprawdziwie mi to wygląda. Brak mi kurwistej energii........Chłopaki ENERGII !!
MLB Samael
MLB Samael 18 dni temu
jak chcesz więcej Energi to do Energi 2000 zapraszamy. Jak dla mnie jest idealnie . To nie kawałek do kotleta który ma być skoczny i energetyczny a na przemyślenia .
ANGELIKA Jasińska
ANGELIKA Jasińska 19 dni temu
Wow 👍
JA Ty
JA Ty 19 dni temu
Szacunek!!!! Żyj póki życie jest z tobą w parze.
bodzio_stawski
bodzio_stawski 20 dni temu
Jedno takie słowo... Dobrze was obu znów widzieć :)
Sylwiaaa2607
Sylwiaaa2607 20 dni temu
💪👌😍
janusz bogusz
janusz bogusz 20 dni temu
Pełen szacun i dzięki, że jestem Lechitą, czyli po waszemu Polakiem.
Ayahuasca
Ayahuasca 20 dni temu
Glaca to ma power, przy nim nawet Rychu "wiecie co z nim zrobić" Peja brzmi jak raper z jajami. Szacun, nie myślałem, że ten pretensjonalny pajac brał udział w czymś muzycznie dobrym.
chuligan z pola
chuligan z pola 20 dni temu
dziekuje za uratowanie mi zycia... bardzo mnie postawiła na nogi i zbudowała ta piosenka a było juz bardzo żle :(
Adam Yo
Adam Yo 20 dni temu
Rychu i tak bedzie zajebisty!!!
Dawid
Dawid 20 dni temu
Zycie i samotnosc!
jan cihy
jan cihy 21 dzień temu
trzymajcie tak dalej jestem z wami Pej i Glaca szacunb
Piotr Paniak
Piotr Paniak 22 dni temu
Szacun
zaneta owczarek
zaneta owczarek 22 dni temu
super muza
zomoza81
zomoza81 22 dni temu
Esencja smutku w życiu. ..
Reniferoo
Reniferoo 22 dni temu
Sorry, ale mi się nie podoba.
Kozak 40
Kozak 40 23 dni temu
Bardzo dobre !!!!
Tomek ESS
Tomek ESS 23 dni temu
Kawałek jak zwykle MEGA!! PS - śliczna dziewczyna po prawej stronie z perspektywy Glacy. #pzdr
Rafał
Rafał 23 dni temu
Mam dreszcze!!! Peya znów pokazał klasę
Tomek Jarosz
Tomek Jarosz 23 dni temu
koks kawalek
Piotr Falkowski
Piotr Falkowski 24 dni temu
Mistrzowie
Wojciech !
Wojciech ! 24 dni temu
O siadlo jak na peje
Rysiek Garycki
Rysiek Garycki 24 dni temu
Glaca szacun za to co robisz !!!!!-aby tak dalej 😎👍
Szymon Książkiewicz
Kawałek dla wszystkich uzależnionych którzy walczą lub walczyli
Putin
Putin 25 dni temu
będę miał autograf, Rysia
Chudy 03
Chudy 03 25 dni temu
super utwor
Jan Naj
Jan Naj 25 dni temu
Jak sobie w oczka patrzą ho ho ho
Piks3Lowaty
Piks3Lowaty 26 dni temu
Po prostu majstersztyk!
Jan Naj
Jan Naj 26 dni temu
Ale jesteście po trawie? Czy po kleju? takich pseudo rapero- śpiewaków trzeba wręczać prawnie zakaz występów na miejscu ,Jesteście wylęgarnią bandyctwa ,alkoholików i ćpunów pod blokowych nie chce się pracować i zwalacie na system .że policja zła. siedzicie chlejecie klej w chacie i życie ucieka wam przez palce a Jak się nie podoba i system zły to wypieprzaj
Maniek Broda
Maniek Broda 27 dni temu
sobota koks!
BladeMaster
BladeMaster 27 dni temu
Poprostu kozacki utwór co tu więcej pisać. Dali czadu
Dylan Dylan
Dylan Dylan 27 dni temu
Jeden i drugi nawet do teledysku się nie ogolil
Budowa Domu Grzegorz
Bardzo dobry i Życiowy kawałek!!!
Hug Man
Hug Man 27 dni temu
Rychu tys jest kryminal i za to cie szanuje jezeli wiesz o co chodzi dobry jestes poprostu.Pozdrawiam z uk
Lukasz Lukasz
Lukasz Lukasz 27 dni temu
kurwa ale mam ciary za kazdym razem jak slucham👊
Mateusz Czermak
Mateusz Czermak 24 dni temu
To ma docierać to ma przekaz!!!
Pawel Slominski
Pawel Slominski 27 dni temu
Normalnie Rysiu Peja i ten koleś są najlepsi na świecie to jest kurwa rap i nie pierdola się w tańcu
Damian Jablonski
Damian Jablonski 28 dni temu
it's all for nothing
Damian Jablonski
Damian Jablonski 28 dni temu
and what further
lutaboy88
lutaboy88 28 dni temu
Ogień
Następny
DKA - Uśmiech
4 lat temu
ZEUS - Siewca
3 lat temu