Ciemny
No video :(

GAZIROVKA - Black (Bass Boosted)

BassBoosted Music
wyświetleń 17 796 857
97% 169 824 4 764

Subscribe:
plvid.com/u-BassBoostedMusicBBM
Facebook: facebook.com/BassBoosted-Music-191007894710077/
Support me:
www.paypal.me/BBMusic2
Like & Comment.
Thanks. :)
TO OWNERS & COPYRIGHT HOLDERS:
This channel is created to promote magnificent songs, and as well, producers. Absolutely, NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED. This CHANNEL CLAIMS NO RIGHTS OR OWNERSHIP over the contents posted. If you wish for a track to be removed, please let us know so we can remove it from our feed immediately:
(bassboostedmusic2@gmail.com)

Muzyka

Opublikowany

 

2 sty 2018

BLackBlackMafiaWeddingFacebookTwitterYoutubeNewUploadBassBoostedGAZIROVKA - BlackBass BoostedGAZIROVKA - Black (Bass Boosted)BBMDropSpeakersSubwooferAudiBmwMercedesAMGM3G Wagon

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 5 585
Kempol
Kempol 4 dni temu
pompa w chuj
Natia Beridze
Natia Beridze 14 dni temu
ლუკა
Max Planschie
Max Planschie 21 dzień temu
BassBoosted Music Thanks
Irena Bloch
Irena Bloch 23 dni temu
BassBoosted Music
Kacper SPAS
Kacper SPAS 26 dni temu
Ja tez Pollak xddddd
Oliwa Klimczaj
Oliwa Klimczaj 24 minut temu
Kto z Polski daje like
PigZeleg LOL
PigZeleg LOL 2 godzin temu
xdd Polska krórluje xD
Justyna Wasowska
Justyna Wasowska 3 godzin temu
E bagaci e bagaci
Julka K
Julka K 13 godzin temu
O co chodzi wgl z teledyskiem?
Gamer TV
Gamer TV 15 godzin temu
Как ъаэциюмр пэ беуагкхчтр PS jestem z polski :D
Fortnite Battle Royale
Fortnite Battle Royale 15 godzin temu
kto 2018 i z polski LIKE
Sebastian Tyszka
Sebastian Tyszka 15 godzin temu
Kto z Polski?
TRAP RIGBY
TRAP RIGBY 16 godzin temu
Türk Halkı Bi Toplanın Bakiyim
Marta Stochniałek
Marta Stochniałek 16 godzin temu
Moja ulubiona muzyka
Adrian Głowacki
Adrian Głowacki 17 godzin temu
Kto Polska niech zostawia lajka
Marcin Matuszczyk
Marcin Matuszczyk 21 godzinę temu
zajebiste
Rise Kujikawa
Rise Kujikawa Dzień temu
Hi, i think i'm the only English comment here.
BassBoosted Music
BassBoosted Music 21 godzinę temu
Maybe😁
Krzysztof Bodurka
Krzysztof Bodurka Dzień temu
Xd jem pastet
Typowa Julia
Typowa Julia Dzień temu
Czy gdzieś jest TU Rosja? Nie bo POLSKA muhahhaha 😂😂😂😈😈😈
Magdalena Swałtek
Magdalena Swałtek Dzień temu
Fajna piosenka i dote go fajny tekst
Sebastian Torhan
Sebastian Torhan Dzień temu
Teraz to Telefónica muj ma bass
Wiktoria Szwaja
Wiktoria Szwaja Dzień temu
To pra muza do auta
TEJWI MSP
TEJWI MSP Dzień temu
Wow lovkam
Ana Zaporojan
Ana Zaporojan Dzień temu
îmi place
Wiktoria Domańska
Wiktoria Domańska Dzień temu
💝kolejna piosenka którą przejmuje Polska💕
Joanna Mazur
Joanna Mazur Dzień temu
rafoniks ty szmato tybetanska ha ha ha
Wiktoria Malcharek
My name is victoria i like my name
Salla Haaraniemi
Salla Haaraniemi 2 dni temu
I was sitting on a bench outside the gym after my workout one evening and I had my bluetooth speaker with me.. I was listening to k-pop, It was 4minute- Volume Up that was playing and these young boys arrive around with their skateboards n stuff and they say: "Nice music" and i thanked them as I was quite moved by* it. It was such a nice thing to say, like the other boys their age usually just throw homophobic jokes n shit.. And I asked them: What song would you like to hear? One said he doesn't know any. The other *recommended me this song and i played it* Now I'm listening to it once again and just found out that the language is polish. 🎆😊 Edit: So I'm here, *Sending lots of love from Finland to your direction, Poland!* 💓😎
Agnieszka Konieczna
😮
insideK aka myINSIDE
beautiful c class
Nexio X
Nexio X 2 dni temu
Ale fajne Merolki :)
Kuba Brędel
Kuba Brędel 2 dni temu
Elo
Legendar Potężny
Polska lajkuje!!
Natanielek
Natanielek 2 dni temu
2018 ?
Young Flower
Young Flower 3 dni temu
Tu kurwa sama Polska xd
Bartek XD
Bartek XD 3 dni temu
Zarombista piosenka
Marta Sycha
Marta Sycha 3 dni temu
😍😍😍😍😍
2115 TURBO
2115 TURBO 3 dni temu
LIKE A BOSS
SN PRD
SN PRD 3 dni temu
Такое чувство, что все в комментариях из Польши
guest109199wnd wow
ة
guest109199wnd wow
تمام
Tomek Klamer
Tomek Klamer 3 dni temu
Zajebista piosenka
Дражен Ђурић
Serbia 🔴🔵⚪
Али Гасанов
AZERBAIJAN💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪aze cars
Adrian Urbanik
Adrian Urbanik 4 dni temu
Polonia !! Love
wędkarstwo spławikowe
Kto z polski to like
Daria Darunia
Daria Darunia 4 dni temu
Są Polacy? Odezwać się bo prezydent się wścieknie!!! XD
Dominik Budnik
Dominik Budnik 4 dni temu
Rozpierdala ❤❤❤
Jerzy Nowacki
Jerzy Nowacki 4 dni temu
Polska przejmujwe
Bartek Zakrzewski
Zarombiste
Kempol
Kempol 4 dni temu
davai
Anna Klecka
Anna Klecka 4 dni temu
Ja codziennie tego słucham xd super muza
Aizuz Aizuz
Aizuz Aizuz 4 dni temu
JAK MASZ SŁUCHAWKI WLACZ NA WULA ZAJEBISTE
_xTerr3us1337_
_xTerr3us1337_ 5 dni temu
2018?
Czayoo 997
Czayoo 997 5 dni temu
Zajebiste
Kacper Szczepański
Polska Tim najlepsza🤣🤣🤣🤣🤣
Fanatics PL
Fanatics PL 6 dni temu
polska najlepsza
Moja Kochana
Moja Kochana 6 dni temu
O chuj ile Polaków 😂🙆‍♀️
RADIX
RADIX 6 dni temu
same polaki w komentarzach xd
TwojeZiomkiYT
TwojeZiomkiYT 6 dni temu
Like::)
Ewa Jarosław Siara
Polska przejmuje klip XD
Box Bush
Box Bush 6 dni temu
Polacy Przejmują tą nutę 🕶💥💣
guest109199wnd wow
Монгол
guest109199wnd wow
ё
guest109199wnd wow
лол
relowin niwoler
relowin niwoler 7 dni temu
Jak dam głosnik z tom piosemkom na piurko tak nawala
karolcia grant
karolcia grant 7 dni temu
Moja ulibiona piosenka
karolcia grant
karolcia grant 2 dni temu
2
Martynas ružys
Martynas ružys 7 dni temu
Lithuania singing BLACK BACARDI , music charging everyone (: :)
Mix - on!
Mix - on! 7 dni temu
Kto z Polski daje Like :-)
Mickelele
Mickelele 8 dni temu
Jakieś farmazony pierdolisz ale zajebiste i tak
Hubert Karlinski
Hubert Karlinski 8 dni temu
kto słucha w 2018 łapa w góre
Swep
Swep 8 dni temu
POLSKA! AUUUU!
Szymon Smaga
Szymon Smaga 8 dni temu
very good music
wiktor pio
wiktor pio 8 dni temu
To jest fajna muzyka
Dominik Owczarek
Dominik Owczarek 8 dni temu
Większość wyświetleń od polaków
Uzależniony typo
Dobra muza
Wiktor Cieślak
Wiktor Cieślak 9 dni temu
LoL
Vast
Vast 9 dni temu
Mafia without G-Class is like playing games in 15 FPS , we can Play but ... Why?
Xx Nata Vlog xX
Xx Nata Vlog xX 9 dni temu
Serio, znalazłam rosyjski komentarz, ale jest jeden haczyk, został napisany przez polaków z pozdrowieniami dla Polski sorry Rosja 😂😂
Kanal Yzer
Kanal Yzer 6 dni temu
Выпиердалай
Franciszek Mejka
Franciszek Mejka 9 dni temu
Everything on full and there is lost hz so i hear teared music. Another time make bass lower but louder.
jasowsky live
jasowsky live 9 dni temu
Polaki są wszędzie
dzi1k k
dzi1k k 9 dni temu
Jednak polacy wszystkie ruskie piosenki. Nabija wyświetlanie polacy to jednak ruskie rozbierdala. Muze xD
Sikikota123
Sikikota123 9 dni temu
Team_Polska
Lusia
Lusia 10 dni temu
teraz jak zawsze idę do szkoły to tego słucham 😏🤟🏻
friiica
friiica 10 dni temu
POLSKA !!! 😍❤️❤️💓
Max_ KaPL
Max_ KaPL 10 dni temu
Czarna bakardi tańcy w moim lużku
Dzesika Kowalska
Dzesika Kowalska 10 dni temu
❤❤❤❤❤❤❤
Marcin Grycuk
Marcin Grycuk 10 dni temu
Siema wszystkim! Kto słucha w czasie szkolnym przyznawać się! :D Tak w ogóle zajebista nuta!!
Az Riad
Az Riad 10 dni temu
Azerbaycan maşınıdı hamsı
Vilma Kocendova
Vilma Kocendova 10 dni temu
嗯給
Klaudia Kania
Klaudia Kania 10 dni temu
100zł
Amadeusz
Amadeusz 10 dni temu
Kto z polski daje like
Amadeusz
Amadeusz 10 dni temu
17mln Polaków 1tyś Rosjanów
Mateusz PL
Mateusz PL 9 dni temu
*Polaków.*Rosjanów
kocio rożek
kocio rożek 11 dni temu
Kolejna muza ktorą przejmuje polska xDD
Daniel
Daniel 11 dni temu
🇷🇺❤
Magdalena Królczyk
Najlepszaa ❤❤❤
Julka 😏
Julka 😏 11 dni temu
0:20
Miroslaw Gorski
Miroslaw Gorski 11 dni temu
Siema
adzior krzywy
adzior krzywy 11 dni temu
Mamo to jest zajebiste
Briana Rossi
Briana Rossi 12 dni temu
Very nice cars the black ones in the video are my favorite 😄😁😀😊
Julka K
Julka K 12 dni temu
Dobry basss🤩😍
Jakub Romek
Jakub Romek 12 dni temu
Super
Milu
Milu 12 dni temu
Wiecej Polakow niz innych xD
Salomon Lakatosz
Salomon Lakatosz 12 dni temu
dobra muza
Następny
TKM - Jeden buziak
2 miesięcy temu
XXXTENTACION - changes
6 miesięcy temu