Ciemny

DSF 14: Różal vs. Graham FULL FIGHT

Artur Sz
Subskrybuj
wyświetleń 527 813
72% 1 399 528

Różal Różalski vs Graham

Opublikowany

 

14 kwi 2018

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 321
Asmi Netus
Asmi Netus Godzinę temu
Respect Panie Marcinie....
J. Gachan
J. Gachan 4 godzin temu
Ale kupa
Marek Kisiel
Marek Kisiel Dzień temu
Widać, że Graham próbował w I rundzie tego samego kopnięca, którym rozwalił Różalowi kolano w poprzedniej walce. Bardzo dobra defensywa i kontra.
Marcin D
Marcin D 3 dni temu
Z pewnoscia nie walka dziadków Różal się nie poerdoli nie jeden z was by spied. ...jak by miał osobiście mu cokolwiek powiedziec
pawlon
pawlon 3 dni temu
slaba ta walka jak nie wiem, nic ciekawego, marna namiastka KSW
roman zakrzew
roman zakrzew 4 dni temu
2 runda chłopy ledwo zyja Zero przygotowania kondycyjnego,brac przykład z bokserów 10-12 rund ponad 100 kg skaczą Jak sarenki
Pawel pawel
Pawel pawel 5 dni temu
no nie moge sie... jak swiat oglada takie walki z polski to maja polewke to wyglada jak moja walka w garazu z siostra
Mariusz Wojtaszek
Kto wygrał?
Jan Nowak
Jan Nowak 5 dni temu
pomagajpomagac.com
Emil Jaki
Emil Jaki 5 dni temu
Różal powinien już na emeryturę iść...
Krazy Polak
Krazy Polak 6 dni temu
Wracaj do klatki
Krazy Polak
Krazy Polak 6 dni temu
Ale hujnia
Damian Wojtowicz
Damian Wojtowicz 7 dni temu
Rożal jaki bocian xddddd
HIT MUSIC TV
HIT MUSIC TV 7 dni temu
:)
krzysieklklklk
krzysieklklklk 7 dni temu
Takie cierpy na ryj
Marcin Adamiak
Marcin Adamiak 7 dni temu
Opłacony z góry cyrk. Popatrzcie tylko na kopnięcia Grahama są tak delikatne by nie zroić krzywdy Różalowi. Trzeba być kompletnym laikiem by tego nie widzieć. Walka ustalona z góry. Żal na to patrzeć jak zajechane gwiazdy próbują jeszcze zarabiac na siebie w taki sposób.W K1 było podobnie Host i inne gwiazdy na końcu grały teatrzyk bo były tak zajechane .
PropTaste Elektro
Mi się wydaje, że mają przykazane, że walka ma trwać tyle i tyle... w MMA to jest cięższe do wykonania jeśli np. przeciwnik wejdzie w parter i pójdzie po dźwignię albo duszenie, dlatego MMA jest ciekawsze od boksu i K1, ale też niejednokrotnie ostatnio jest taka walka że się szturchają w stójce pół godziny zamiast się łapać, rzucać i dusić, jak należy.
Artur Kiciński
Artur Kiciński 8 dni temu
Dwa kołki
Płock
Płock 8 dni temu
Marcin Różalski !
Dela Haze
Dela Haze 8 dni temu
jeden dziadek i drugi dziadek xD walka ustawiona
SebeQ98
SebeQ98 8 dni temu
Różal to taki Polski Kimbo Slice
Marcin Cybulki
Marcin Cybulki 8 dni temu
Respekt dla Pana Marcina ... Piękna taktyczna walka
Vilarose
Vilarose 8 dni temu
to cale KSW to jest wstyd. Albo walki ustawione, albo na ringu sa amatorzy albo robia komedie co by ogladalnosc byla skoro nie ma jakosci.
Tommy Mad
Tommy Mad 8 dni temu
teraz 90% gowniarzy napisze ze to wolna walka slaba walka itp kurwa debile to nie ksw w takim wieku i tak wystanie 15 min to sztuka przetrwania przy poswieceniu sily na moc uderzen, 0 napinki 100% taktyki prawdziwy sport a nie nakrecanie zawodnikow mediami ew. ustawianie wynikow w szatni po poznaniu kursu na betach zapomnieliscie chyba o Rodriguezie czy jak sie tam sie pisze - mieliscie szybka walke Peter Graham to tez doswiadczony zawodnik nic dziwnego ze nie padl tak szybko JEBAC WAS HEJTERZY NIC NIE ROZUMIECIE
Waclaw Miecikupa
Waclaw Miecikupa 8 dni temu
ciekawe czy rozal ma fiuta wytatuowanego xd
Waclaw Miecikupa
Waclaw Miecikupa 8 dni temu
Zajebista walka.. XD
Łukasz Zimny
Łukasz Zimny 9 dni temu
ten graham ta taka troche pomyłka...te kopniecia...taktyka na ciote
Grzegorz Pawłowski
Super👍
Pan Kozak
Pan Kozak 9 dni temu
Trenuje kickboxing i trochę wiem jak powinna wyglądać walka ten drugi graham to tak jakby wogóle na treningu był nic z siebie nie dał mocnego rożal nieźle kontrował nieźle atakował czasem walka ogólnie nie aż tak ciekawa idzie oglądać raczej przez to że masz beke z tego drugiego co wali tylko na punkty żadnego mocnego ciosu ma 40 lat ponad hmm może już czasu żeby odpuścić sobie sporty walki jeżeli tak to wygląda
tomass1235
tomass1235 9 dni temu
Nie przepadam za Różalem ale muszę przyznać, że podoba mi się jego styl walki. Dobra garda i konsekwentnie do przodu bez zbędnego pajacowania.
Damian Fratczak
Damian Fratczak 9 dni temu
Ogladajac przypomina mi se gra z pegasusa Double Dragon. Dwa ciosy jeden noga drugi reka i tak w kolko 😂
Esco Bar
Esco Bar 9 dni temu
Tak hejtujecie Różala A tak naprawdę jest jednym z tych który potrafil postawić się zjebanemu ksw które z każdą gala zachodzi coraz niżej i robi wszystko pod widowisko i potrafił pokazać że w chuju ma pieniądze od ksw bo robi to z pasji. Ksw czekamy na walkę Czopka z Malyszem.
arnaVck
arnaVck 9 dni temu
Jezeli to nie jest ustawka to chyba bardziej sparing..
Shade
Shade 9 dni temu
Rózal to zapomniał o dniu nóg
Violator
Violator 9 dni temu
Różalski wygląda jak z innej planety. Jakiś taki człekokształtny :)
Przemysław Ł.
Przemysław Ł. 9 dni temu
Dobra walka brawo Różal !
Rafa Bsbs
Rafa Bsbs 9 dni temu
NIECH go kon kopnie i tyle rozal to jest debil jakich nie malo
Battlefield
Battlefield 9 dni temu
Cienko, zawiedziony byl bym gdybym zmarnowal czas i pieniadze na takia nude. Nie bylo co ty ogladac 👎
deppp321
deppp321 9 dni temu
Tym razem w mniejszej klatce..
Ireneusz DZIKOKS Tuszkiewicz
dobra walka w huj,,!!! rozal piona
Skrrt
Skrrt 9 dni temu
Kto wygrał
życie jest bajką
Kręcone z ręki, Szacun Artur!
życie jest bajką
Koniec końców!! Różal nie zrobi sobie tatuażu bo zabrakło miejsca na ciele
Sebastian Kozak
Sebastian Kozak 9 dni temu
Rozal ty idz do mango patelnie sprzedawac co to ma byc za kpina
SWAGTV AUTODETAILING / LIFESTYLE
Różal świetnie! mocno trzymałem kciuki.
damian kolodynski
ALE WAŁ jeden czeka na drugiego WYREŻYSEROWANA walka hahaha żałósne że trzeba jeszcze za tak słabą grę aktorską płacić
Julian Tuwim
Julian Tuwim 9 dni temu
Igrzyska dla prostaków i troglodytów.Jeden drugiemu przypieprzy w łeb i bydło się cieszy.
hitmen ten
hitmen ten 9 dni temu
Nie trawię tego Różalskiego ale brawa i graty za wygraną walkę
Tomasz Nowak
Tomasz Nowak 9 dni temu
walka o Puchar Geriatrii ?
Sienio48
Sienio48 9 dni temu
Pozdro Durda
JH
JH 9 dni temu
I kto wygrał?
Adam Gajos
Adam Gajos 10 dni temu
Kurwa chłop ma 40 lat pisze o RÓŻALU Powinien już se da spokój przecież on ma set walk odjebanych porażek i zwycięstw trenuje na pełnej kurwie walkę zrobił z klasą tylko parowy piszą mondrosci które 10 pompek nie zrobią jebac was za te wpisy RÓŻAL rób swoje trzymam kciuki i chwała ci za uratowane kopytniaki pozdro warjacie
tomcie24
tomcie24 10 dni temu
Graham wpisuje w google I CISZA ktos cos wie o tym pretendencie do pasa MISTRZOWSKIEGO:)?
MXkX
MXkX 10 dni temu
Cale szczescie ze le banner nie mogl walczyc. Bo bylo by zle
Andrzej Kokot
Andrzej Kokot 10 dni temu
Różal najlepszy
Daniel Sanchez
Daniel Sanchez 10 dni temu
so old these guys. Wtf lol
Drooksy JB
Drooksy JB 10 dni temu
dlaczego Różalski zamiast nóg ma patyki?
Mirko Z
Mirko Z 10 dni temu
Rozal to taki kloc , tylko stał żadny unikow , wszystkie kopniecia Grahma weszły żadnego dosłownie nie uniknął czy zablokował Różal.
Jakis Taki
Jakis Taki 10 dni temu
Opis kozak😂😂 tak btw, Marcin
mati mati90
mati mati90 10 dni temu
nagrywane domofonem
Sztywnomiekki Sztywnomiekki
W tej walce chodzi o wytrzymałość a nie jak MMA najebać bylejakimi ciosami
Hecto Mortus
Hecto Mortus 10 dni temu
ladnie. brawo Różal. jestesmy rowiesnikami i satanistami ale ja formy takiej niestety nie mam wiec milo popatrzec i nabrac motywacji 3 piekne high kicki na glowe australijczyka brawo brawo brawo szacunek 3maj sie :)
diuxdrums
diuxdrums 10 dni temu
I gdzie ta walka...
dziegan
dziegan 10 dni temu
Nie lubię go ale kopnięcia ma fajne :). I lepiej to wyglądało niż gala paszportów Polsatu
Wei Shen
Wei Shen 10 dni temu
Zwykła ustawka i monotonna walka
Krystian Buzał
Krystian Buzał 10 dni temu
"WALKA DZIADKÓW"Ja chce zobaczyć w wieku Różala tych co tak komentują,jak beda wygladac i co robic.....Przestańcie poerdolić głupoty,wy jak bedziecie w jego wieku i przebiegniecie 5 km(nie mówiac o biciu sie przez 20minut)to bedzienzajebiscie
Cezary Tomczyk
Cezary Tomczyk 10 dni temu
Piekna Walka !
Tomcat Zorro
Tomcat Zorro 10 dni temu
Jak dotąd 176 łapek w dół prawdopodobnie laików bo to była naprawdę dobra walka dwóch ciężkich. Szacunek i Pozdro dla Różala.
Mike UK
Mike UK 10 dni temu
Gość oddychal rekawem jak mówi klasyk... Rozal zawsze milo go zobaczyc ale nie z gosciem co dzien przed walka zlopal browar i zagryzal MC donaldem
zbysiu100
zbysiu100 11 dni temu
walka emerytow
zbysiu100
zbysiu100 10 dni temu
Taka prawda i nikt i nic tego nie zmieni, a poza tym, naucz się człowieku pisac poprawnie po polsku.
Pora Umierać
Pora Umierać 10 dni temu
jka ty bys sie bil z koelga to by mowili ze walka przedszkolaków
Dominik Pakulski
Dominik Pakulski 11 dni temu
Rózal dobrze sie prezentował jak na 40 , 43 lerni Graham juz slabo slabe ciosy w 3 rundzie juz ledwo stał jednak nie byl dobrze przygotowany jak to wszyscy zapowiadali .Ale czy po 46 letnim le bannerze mozna spodziewac sie wiecej ? Raczej nie .Nastepna walka z Jaroszem najlepiej.
Dominik Pakulski
Dominik Pakulski 11 dni temu
Na chuj tym babom z widowni te kapelusze na łbie .Co to kurwa jest pokaz mody.
Seelow1233
Seelow1233 11 dni temu
Tong Po by ich 2 naraz rozjechał xd
a.s Kremator
a.s Kremator 11 dni temu
Walka tankow 😁
Michal Kowalski
Michal Kowalski 11 dni temu
Musicie pokazywac te napompowane botoxy w pierwszych rzedach az sie zygac chce
cineczek89
cineczek89 11 dni temu
Rozal !,',,,,,,!!...!.....?. ,!!!!!?,.??!!???!¿!?,?! , ,,,,. ,!!
MrColumbo294
MrColumbo294 11 dni temu
Ciesze sie że Różalski wygrał....niemniej trzeba zauważyć że był nad wyraz statyczny, nogi w zasadzie wgl nie pracują. Wpada z chaotycznym atakiem zostawiając nogi z tyłu. Mocne kopnięcia i podwójna garda dobra jest na słabych zawodników. Obawiam się że Le Baner by obskoczył Marcina. Poza tym widziałem że Różal był zmęczony ....hmmm radość z wygranej ,smutek z uwagi na słabą dyspozycje
Different Name
Different Name 11 dni temu
Dla znudzonych polecam walkę ziomali w parku. plvid.com/video/wideo-e94OaIC8LIk.html Jeden nawet lepiej popisany.
tricky31i
tricky31i 11 dni temu
Peter w "formie" piwo nie dopite pewnie zostawił
Umba Live
Umba Live 11 dni temu
Rafonix wracaj : (
Ambasador RP
Ambasador RP 11 dni temu
Ale chujowe walka
Głos Beskidu
Głos Beskidu 11 dni temu
Różal ma 187 a nie 190 cm.
pawel giemzik
pawel giemzik 11 dni temu
Różal wstydzisz sie odpowiedziec czy masz slub Koscielny ?
jan oszust
jan oszust 11 dni temu
ogladałm na szybkości 025 inaczej nic nie zobaczymy...szybkość precyzja piorunujaca....
sirotkin18
sirotkin18 11 dni temu
Kopnięcia Pana Marcina coś wspaniałego
Stefek Burczymucha
Stefek Burczymucha 11 dni temu
Różal to taki czolg nie do przebicia sie zrobil, zna sile swego ciosu z nog ale cienko mu idą ręce, musi pocwiczyc troche boks....ale jest juz dobry, Różal wiecej boksu....ale teraz mi sie podoba, kiedys go krytykowalem a teraz jest duzo lepszy.
Son Goku
Son Goku 11 dni temu
Miejsce dziadusiów jest w sanatorium hahaah
No One
No One 11 dni temu
Jakim cudem, ktoś kupuje bilety na taką kichę? Lepsze walki można zobaczyć pod dyskoteką za darmochę.
Damian Polaczuk
Damian Polaczuk 11 dni temu
Piekna walka
drkwiatek
drkwiatek 11 dni temu
Uuu aaaa co za walka co za nerwy, tylko uwaga emeryci
kacpero 123
kacpero 123 11 dni temu
Wypierdalaj jak Ci się nie podoba
Wojtek R.I.P
Wojtek R.I.P 11 dni temu
słaba walka
darkpanda100
darkpanda100 11 dni temu
dobra walka
AntySyjon
AntySyjon 11 dni temu
Graham dobry zbójcerz
Artur Dziąsło
Artur Dziąsło 11 dni temu
Szpilka czy to Ty ??
Artur Sz
Artur Sz 11 dni temu
Artur Dziąsło haha nie. Ale dobre pytanie
Malgorzata Kowal
Malgorzata Kowal 11 dni temu
Brawo Marcin
free dom
free dom 12 dni temu
Rozal zajebista forma
Artur Janiszek
Artur Janiszek 12 dni temu
6:54 spojrzenie różala :P
Majsta Dollar
Majsta Dollar 12 dni temu
Nie chce obrazić Różala, ale w tej jakości wygląda jak murzyn :D
White_Power
White_Power Dzień temu
polski murzyn ;)
Majsta Dollar
Majsta Dollar 2 dni temu
A pierdolisz
AlcherPL
AlcherPL 3 dni temu
eeee nazwaniem kogoś murzynem jest obrazą? Z tego co wiem to "murzyni" to narmalni ludzie więc dziwnym jest to że przepraszasz kogoś za to że wygląda jak czarnoskóry
Pawel Niemiec
Pawel Niemiec 11 dni temu
Majsta Dollar Bo to nasz polski biały murzyn jest :)
bazyl82mcze
bazyl82mcze 12 dni temu
Fajna walka..
Kozak W neciE
Kozak W neciE 12 dni temu
BRAWO BRUDNOPIS
Antoni Ciureja
Antoni Ciureja 10 dni temu
Walka emerytów i celebrytow hehe
Następny
NBA FIGHTS 2018
Miesiąc temu