Ciemny

Doda: Związek z Emilem jest wyjątkowy [1]

Magazyn Gala
Subskrybuj
wyświetleń 342 548
89% 2 485 296

Doda w pierwszym wywiadzie od czasu sekretnego ślubu z Emilem Stępniem! Artystka szczerze, bez autocenzury, komentuje wszystko to, co ostatnio wydarzyło się w jej życiu. Zapraszamy na mocną rozmowę!

Rozrywka

Opublikowany

 

24 sie 2018

dodadoda wywiaddoda nowy wywiadnowy wywiad z dodąwywiad z dodądoda w galidoda w gala studiododa gala.pldoda natalia hołownianajlepszy wywiad z dodąrozmowa z dodądoda rozenekdoda majdandoda ślubdoda weseledoda mamadoda o rozenekdoda o majdaniedoda o ślubienatalia hołowniadoda natalia hołownia wywiaddoda o górniakdoda o marinie

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 317
Janna Dudka
Janna Dudka Dzień temu
Prowadzca powinna zmienic profesje, nie rozumie w ogole co mowi Doda, czesto przeinacza jej slowa . Masakra, zle mi sie oglodalo ten wywiad, ale tylko ze wzgledu na tzw,, reporterke,,.
Agata Adamas
Agata Adamas 2 dni temu
Dorotka...Slucham Ciebie ,slysze siebie...
Ilona Tyminska
Ilona Tyminska 4 dni temu
Doda nienawidzi hipokryzji..... Zakłamanie na maksa. Opluła Biblię, po czym wzięła ślub kościelny..... Kiedyś ją lubiłam, ale widzę, że pomyliłam się wierząc w teksty z wywiadów. Wszystko jest na sprzedż, prawda Pani Doroto?🤣
Anna Urbanowicz
Anna Urbanowicz 5 dni temu
Kochana Doda
Garyskoweee
Garyskoweee 8 dni temu
przeterminowana prawda
Lukasz Kur
Lukasz Kur 8 dni temu
Okropna prowadząca !!!! Fuuuujjj 😐😬 bleeee👎👎👎👎
Żaneta Warzecha
Żaneta Warzecha 13 dni temu
Dotychczas , nie przepadałam za Dodą , ale zaczynam się coraz bardziej do niej przekonywać. Widać ,że ostatnimi czasy bardzo dojrzała.
Anna Zajdel
Anna Zajdel 16 dni temu
Bravo DODA 💓
Luszka M Szok-Ciechacka
Natalia Hołownia, zapisz się na jakiś kurs profesjonalnego dziennikarstwa. W czasie prowadzenia wywiadów brakuje Pani nie tylko taktu i klasy, ale i dziennikarskiego profesjonalizmu... Wywiady w Pani wykonaniu to jakaś żenada...
Ananasowa 96
Ananasowa 96 25 dni temu
Tragedia wywiad jak rowniez dziennikarka i Doda.Jak mozna taki belkot puscic.
Aneta Selby
Aneta Selby 27 dni temu
O co chodzi w tym wywadzie? Skupic sie na muzyce i swietnym glosie a nie kotlowanie jakis glupot
Joanna Jaworska
Joanna Jaworska Miesiąc temu
Wydaje mi się , że prowadząca jest wykreowana na taką, jaka jest i jakie pytania zadaje. Wszystkie wywiady, które prowadzi pokazują ludzi w dobrym świetle a sama prowadząca zbiera negatywy. Na prawdę tego nie widzicie????
Joanna Jaworska
Joanna Jaworska Miesiąc temu
Przykład: Pani mówi: nie jesteś ciepłą osobą. Reakcja Dody - żadna (wiec się tego spodziewała bo inaczej by krzyczała). Słuchający i oglądający myślą: ale ona jest ciepła osobą! To jest moi drodzy dobra psychologia tłumu i nikt mi nie powie, że nie.
Kamila Jankowska
Kamila Jankowska Miesiąc temu
Ta reporterka chyba jakaś złośliwa!
Natalia K
Natalia K Miesiąc temu
#ŁapkaWdółDlaProwadzącej
Kamila Ligman
Kamila Ligman Miesiąc temu
Doda bravo rób to dalej jestes zajebista babka
Patrycja Olszewska
Patrycja Olszewska Miesiąc temu
Prowadząca jest fatalna, ponieważ pamiętam jej pierwszy wywiad z maffashion gdzie sugerowała jej anoreksje i była jej mniej przychylna a gdy stała się sławna, przy drugim wywiadzie lizała jej tyłek. Bardzo nieprofesjonalne.
Mancia Ad
Mancia Ad Miesiąc temu
Moze stworzycie rodzine....rozwalil mnie ten tekst tej dziennikarki.!!!! A kim jest maz i zona ,ty babo niedouczona ...
Adelajde21
Adelajde21 Miesiąc temu
Brawo Doda, jesteś niewygodna bo jesteś autentyczna i prawdziwa.
Najn 1
Najn 1 Miesiąc temu
Doda ja nie wiem jak ty powstrzymałaś wybuchy śmiechu przy niektórych "pytaniach" "dziennikarki", bo mi się to nie udało
Sugarshow ___
Sugarshow ___ Miesiąc temu
Zaraz jej z cycków spadnie ten kawał szmaty ale o innych kobietach swojego pokroju mówi że tak bardzo chcąć być cytuję wyruchane byleby robić karierę. Kto z nią tak jezdził w młodości ?
MissAgraffka
MissAgraffka Miesiąc temu
Małżenstwo z przyjaźni?? Serio?? hahahaha ustawka, nagrywka i ściema... oboje sa siebie warci... wymuszenia, groźby i prostactwo!!! Niestety, dla kasy ludzie sa w stanie zrobić wiele żeby siebie wybielić... smutne to...
neikocaroline
neikocaroline Miesiąc temu
Miałam napisać komentarz o słabej dziennikarce ale widzę, że praktycznie wszyscy komentujący zrobili to za mnie 😂
wit wit
wit wit Miesiąc temu
nie da sie tego słuchac. ...... pip
cafee01
cafee01 Miesiąc temu
Redaktorka tragedia... :/// Tak nieprofesjonalna... na dodatek niesamowicie mało zdystansowana ja mam wrażenie że ona zaraz padnie do stóp Dody i je wycaluje
Jacque Szel
Jacque Szel Miesiąc temu
"Dostarczasz rodzicom takich wrażeń, że aż buty płoną" - co to za figura retoryczna? Mega słabe.
Jacque Szel
Jacque Szel Miesiąc temu
Ten rozświetlacz na dekolcie Dody wygląda fatalnie w kamerze. Podobnie zresztą na twarzy - za dużo go.
Bolesław Ek
Bolesław Ek Miesiąc temu
Ladnie śpiewasz ale nie udzielaj wywiadów.bo to inna osoba bo rozbierać,i gadać głupoty,nie przyciągną fanów.na dłuższą metę.
Malgorzata Konieczna
Malgorzata Konieczna Miesiąc temu
Jeszcze z 10 razy zmieni partnera!!!!
Barbara Kukuczka
Barbara Kukuczka Miesiąc temu
nie byłam nigdy fanką Dody, ale w tym wywiadzie pokazała, że jest super babką!
Blondynka błękitnooka;*
Boże Św! Co za wstrętna dziennikarka, zachowuje się, jakby to ona była tą najważniejszą, to chore : ) Ta Pani, nie nadaję się do tej pracy :) Próbuje się przewyższać i upokorzyć Panią Dorotę, przy każdym pytaniu. Moim zdaniem, powinno jej się odebrać prawa do tego zawodu : ) Pozdrawiam każdego czytającego, a wracając do końca wywiadu, jak zadała jej to pytanie, to ukazuje właśnie jakie to ona ma doświadczenie w swym zawodzie ; ) jak może nie być mężczyzna w jej typie za którego wyszła! Pani dziennikarko. Przepraszam bardzo za te słowa, ale ten zawód nie leży po Pani stronie, a wręcz przeciwnie.
Ania Mazurkiewicz
Ania Mazurkiewicz 2 miesięcy temu
Trace szacunek dla tej gazety przez ta dziennikarke sluchac sie jej nie da- 'spadasz na cztery lapy' 'ban w telewizji' takiego slownictwa uczy sie na dzienikastwie?
Iwona Linka
Iwona Linka 2 miesięcy temu
O MG JAKAONA JEST EMPTY
Bastet 73
Bastet 73 2 miesięcy temu
Dodzia, mam ważenie ,że ten mąż to dar od samego Boga... I bez kozery powiem ,że koto jak kto , ale Taka kobieta jak Ty szczególnie zasługujesz, bo masz w sobie pokłady nieskończonego dobra [czego przykładem jest PALANT "nergal"], ale też jesteś prawdziwie kochająca w stosunku do świata i wierzę, że ten właśnie da Ci prawdziwą rodzinę, którą chcesz założyć bo tak wiele w Tobie pasji !!!! Dorotko kochana żyjcie DŁUGO W ZDROWIU I SZCZĘŚCIU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kinga Kinga
Kinga Kinga 2 miesięcy temu
uwielbiam Dode !
Dorota Grabowska
Dorota Grabowska 2 miesięcy temu
Pani Dorota to bardzo inteligentna babka.Brawo za wywiad.👍
Danuta Domańska
Danuta Domańska 2 miesięcy temu
Doda ....podziwiam Cię za Twoją osobowość... to jak Cię kreują inni to nie jest ważne...masz charyzmę i wielki talent...powstałaś z własnych sił...nie daj się zazdrośnikom...trzymam za Ciebie kciuki...Jesteś fajną sceniczną osobą
Raab Anna
Raab Anna 2 miesięcy temu
Prowadzaca zgrywa „dobra kolezanke“ i profesionalistke a nie jest ani jednym ani drugim. Ma niezla nadwage a wlosy jak frendzle od mopa. Mina podczas wywiadu w stylu agentki FBI podczas przesluchania podejrzanej o zabojstwo. Dorota polaryzuje bo ma taka nature.
Bogumiła Pisz
Bogumiła Pisz 2 miesięcy temu
DODA JEST PRAWDZIWĄ DAMĄ.KOBIETA Z KLASĄ I BARDZO INTELIGIENTNĄ.WIE CO CHCE ROBIĆ.CO MÓWI.DZIENNIKARZE SĄ JAK SĘPY RANIĄ,ROZSZARPUJĄ I SĄ PODLI ,FAŁSZYWI. PANI DOROTA JEST DZIELNĄ ODWAŹNĄ KOBIETĄ. WSZYSTKIEGO DOBREGO PANI DOROTO IDUŹU PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI.
Monika Lange
Monika Lange Miesiąc temu
Dziennikarka.ma.straszna.fryzure.i.te.jej.pytania..tragedia
VHS Studio
VHS Studio 2 miesięcy temu
doda w tych skarpetongach , wyglada to obrzygliwie a pewnie chodzilo jej zeby bylo fajnie, podbilo mnie a ciebie nie?
Pingwin Cesarski
Pingwin Cesarski 2 miesięcy temu
doda to najbardziej wstrętna,bezczelna,chamska,wredna, mściwa i agresywna egoistka jaka kiedykolwiek była w polskim show-biznesie!! To co ona sobą reprezentuje to nie jest żadna kariera tylko jakaś żenada i żałosna błazenada, gorszenie młodzieży i robienie z siebie pośmiewiska na cały kraj!!! Ona nie ma za grosz wstydu ani odrobiny godności bo jest bezczelna i unosi się pychą a wiadomo że pycha to samo zło i prowadzi do zguby, pokora zaś to dobro przez które możemy się zbawić ale ona nie myśli o zbawieniu, tylko o waleniu, bo podejrzewam że to satanistka która propaguje kult szatana a nie Boga Pana!!!?
Karolina Bryła
Karolina Bryła 2 miesięcy temu
co za kurwa dziennikarka...dziwne,że doda utrzymała tak stoicki spokój,bo ja to bym jej juz z liscia walnęła....
Bey Edi
Bey Edi 3 miesięcy temu
Prowadzaca spoko jest! Doda w wielu sytuacjach nie wie co powiedziec.
Bey Edi
Bey Edi 3 miesięcy temu
Wspolczuje jej obecnemu mezowi. Polaczenie Radka Majdana z imieniem Emila bylego faceta. Doda jest zalosna w swoim zachowaniu w wielu sytyacjach... Pewnie chciala robic kariere aktorska to maz świetny material... Ciekawe jak sie skonczy to malzenstwo...
E. G.
E. G. 3 miesięcy temu
Nigdy nie mów nigdy. Pamiętam jej inny wywiad dawniej, w którym bardzo podkreślała, że żaden facet, że nigdy w życiu. A tu proszę.
Jadzia Szczepanska
Jadzia Szczepanska 3 miesięcy temu
A mnie się obie podobają.Dziennikarka pyta to co my byśmy chcieli pewnie spytać i pracuje w naszym imieniu a Doda jest super
Agnieszka MK
Agnieszka MK 3 miesięcy temu
O matko ile Doda ma kwasu w polikach 🤦🏽‍♀️🙉 zniekształcona twarz 🙉 życzę jej dobrze ale niech nie robi z siebie kukły 😞
Dominika Fojcik
Dominika Fojcik 3 miesięcy temu
Ale ta dziennikarka jest beznadziejna
Beata Ruoff
Beata Ruoff 3 miesięcy temu
typowa Polska..Banda debili , Papier kupiony Ale zarobic Trzeba.Kto to est Doda???pies?
Marek Marek
Marek Marek 3 miesięcy temu
a ja wiem kto wiedział
kamila kitty
kamila kitty 3 miesięcy temu
Dziwna reporterka
Marta K.
Marta K. 3 miesięcy temu
Zmieńcie prowadząca, bo mało ma wspólnego z dziennikarstwem...
katarzynamalaga
katarzynamalaga 3 miesięcy temu
Okropna reporterka wredna
Maja Rzepka
Maja Rzepka 3 miesięcy temu
co za denna przemadrzala dziennikarka plis niech ktos jej kij z dupy wyjmie (''twoja mama jest taka ciepla, emocjonalna, zupelnie inna niz ty...'', ''wiesz jak sie kogos bardzo kocha to chce sie z nim miec dziecko'' LOOOOOL STFU)
Hello bitches
Hello bitches 3 miesięcy temu
Dorota nie jest ciepłą osobą? O matko 😂
Stanislaw Mu
Stanislaw Mu 3 miesięcy temu
Fortaleza: Dorota niczego nie zdziala w rodzinie ,zle dobiera partnerow .To nie sa kandydaci na Ojcow ! Dorotka caly czas klepala ,ze nie moze moze miec Dziecka ,bo jakby nie daj Boze. umarla , ta mysl ja powstrzymuje
lawendowa
lawendowa 3 miesięcy temu
Od tej dziennikarki, aż zieje złą energią, zazdrością i fałszem wyczuwalnym nawet przez ekran komputera. "Język" jej ciała, spojrzenia i głos - widać ewidentną niechęć w stosunku do Dody...
D P
D P 3 miesięcy temu
ach ta dziennikarka to chyba z faktu awansowala
magdabobruk
magdabobruk 3 miesięcy temu
Piękny makijaż Doda! Kocham, jak mówisz ♡♡♡
tlusty paczek
tlusty paczek 3 miesięcy temu
jezu chcialabym kiedys porozmawiac z ta dziennikarka i tak samo nie patrzec jej w oczy jak ona, mowic do niej z nadasaniem jak robi to ona i jej nie sluchac :) maaasakra, Doda rewelacja ale kobita nie wiem skad sie urwala
Margareta MAJ
Margareta MAJ 3 miesięcy temu
Pusta ta Doda głupia i tyle bla bla bla
mat _ teusz
mat _ teusz 3 miesięcy temu
Kocham tą reakcje
Paulina PJ
Paulina PJ 3 miesięcy temu
Prowadząca dodaje co jakiś czas 'Kochana...', chcąc skrócić dystans i się zaprzyjaźnić na siłę.
ewa kowalska
ewa kowalska 3 miesięcy temu
yyyyyyyyyyyyyy d o d a.............nie mecz,,,,,,,,,,,,,,,
Ewa Grzybowska
Ewa Grzybowska 3 miesięcy temu
Myślałam, że tylko ja się czepiam tej dziennikarki ale widzę, że wszystkich wkurza... Jest nieautentyczna, momentami w ogóle nie słucha swojej rozmówczyni. Może gdyby z kimś innym rozmawiała ale z Dodą powinien rozmawiać ktoś wyluzowany, godzący się z faktem, że gwiazdą jest zaproszony gość nie ona! Chyba zazdrości urody Dodzie, mam wrażenie jakby chciała jej dorównać (może źle to nazywam) ogólnie beznadziejna...
monika wiciak
monika wiciak 3 miesięcy temu
Who project this wedding dress?beautiful
Natalia Rychter
Natalia Rychter 10 dni temu
Jak juz to who design a nie project.
pinot grigio
pinot grigio 3 miesięcy temu
a pani zapomniala jezyk polski?
Lala Alal
Lala Alal 3 miesięcy temu
No okropna jest ta prowadząca , każdą wypowiedzią obraża Dode. Droga Galo zmieńcie prowadzącego bo tracicie dużo
ZampiVanez
ZampiVanez 3 miesięcy temu
okropna ta dziennikarka ;/ strasznie źle sie oglada
Zdrojesia
Zdrojesia 3 miesięcy temu
Szukałam pozytywnego komentarza na temat dziennikarki... Nie znalazłam
Kash Lov
Kash Lov 3 miesięcy temu
Prowadząca drętwa, sztuczna, bezpłciowa,zero emocji,ogląda się ją bardzo ciężko ...powinna zmienić zawód 😂 Doda natomiast brawo !!! Charyzma , charyzma , charyzma 😍
Wojownik 123
Wojownik 123 3 miesięcy temu
Reporterka jest moim zdaniem za bardzo wscipska ale może to i dobrze
Zosia samosia
Zosia samosia 3 miesięcy temu
Beznadziejna dziennikarka...
Paweł Kiler
Paweł Kiler 3 miesięcy temu
Jakie tempe jest to Polskie społeczeństwo że takie pseudo gwiazdy ciągle istnieją.
Kasia Dziegiecka
Kasia Dziegiecka 3 miesięcy temu
To mógł być dobry wywiad ale prowadzącą jest żenująca.
Dyna 182
Dyna 182 3 miesięcy temu
“Nie jest w twoim typie?” Wtf ?? Co to ma być ? Prowadzaca bez taktu, klasy i szacunku! Co za dramat ... podziwiam Dode ze nie dała jej w twarz...
Concert extrime fun!
Concert extrime fun! 3 miesięcy temu
Nie lubię tej prowadzącej 🤦🏻, Dorota jest właśnie ciepłą osobą, co ty tam wiesz dziennikareczko 🙊.
Ziziabella
Ziziabella 3 miesięcy temu
matko bosko..... ona jest dziennikarzem czy psychologiem ? "kochana...." :D:D hahahahha nie moge tego sluchac.
ludwika masoń
ludwika masoń 3 miesięcy temu
ojeju, ale dorotka ma brzydki profil :/
ludwika masoń
ludwika masoń 3 miesięcy temu
...ludzie po co ja to oglądam... nie mogę dotrwać do końca, nie dam rady
eudajmonia
eudajmonia 3 miesięcy temu
Boginii ❤
Weronika Zaba
Weronika Zaba 3 miesięcy temu
dziennikarka koszmar
doucereusement
doucereusement 3 miesięcy temu
Prowadząca rozmowę na pewno dostała podwyżkę, kiedy bardziej profesjonalni przeczytali te komentarze :D chyba, że cała firma tak funkcjonuje, to wszystko spoko xD
JuliaBulinska
JuliaBulinska 3 miesięcy temu
''Kochana''... Dziennikarka nie powinna zwracać się tak do rozmówcy. To nacechowane słowo. Źle to brzmi.
md9330
md9330 3 miesięcy temu
1:30 "Tylko i wyłącznie" hah :)
Daria Czerwińska
Daria Czerwińska 3 miesięcy temu
Pani prowadząca jest okropna! Komentarze na poziomie gimnazjum...jak kogos bardzo kochasz to chcesz miec z nim dziecko. Serio? Prowadząca zenada. Dorota ...swietnie sie Ciebie słucha !
Aleksandra Kurowska
Aleksandra Kurowska 3 miesięcy temu
Prowadząca jest spoko, zna się z doda nie od dziś także dlatego jest luzniejsza. Wg. Mnie normalne pytania .
Aleksandra Kurowska
Aleksandra Kurowska 3 miesięcy temu
Sukienka przepiękna. Zmieniłabym tylko górę.
nabmenowya
nabmenowya 3 miesięcy temu
10:40 dziennikarka słabiutko... źle się słucha wywierania presji i jakiegoś narzucania swojego na siłę
Paula Dowlasz
Paula Dowlasz 3 miesięcy temu
Reporterka już dawno powinna być wymieniona :-)
Julia Nowak
Julia Nowak 3 miesięcy temu
moment od 11:45min. upadłam na ziemię słysząc pytanie prowadzącej .
Agus Staszewska
Agus Staszewska 3 miesięcy temu
Piękna bluzka Dody
Natalia D
Natalia D 3 miesięcy temu
Doda udaje że nie wie kto to QUEBO . To po prostu jest wszystko kłamstwo. Dziennikarka po prostu jej wytknęła wszystkie wpadki. To był świetny wywiad. Wszystkie jej bajki na wierzchu... Doda to marketing a nie wokal . Udaje we wszystkim.
Rose
Rose 3 miesięcy temu
Mowa o mężu Dody a dziennikarka "nie jest w twoim typie?" Co za debilne pytanie XDD tak,nie jest w jej typie i dlatego właśnie za niego wyszła XD
Denwerr
Denwerr 3 miesięcy temu
super że doda sie wypowiada do dziennikarki jako WY to wy robicie afery wy robicie szum. Pani dziennikarka ciągle podpuszcza, wywraca oczami i mam wrażenie że próbuje łapać ją za słówka mimo że jej sie to nie udaje, widać jej irytacje... straszna jest może nie jestem fanką Dody ale bardzo lubie jej sposób bycia.
Ola Ola
Ola Ola 3 miesięcy temu
Uwielbiam Dodę ale ten wywiad jest tak ślimaczy, tak ciężko się go ogląda przez panią reporterkę, że dotrwałam do połowy, więc kto przekaże w skrócie co jest dalej?XD
Paula Paula
Paula Paula 3 miesięcy temu
"spalasz się Dorota" jak to usłyszałam to wiem, że sama zareagowalabym jak wulkan, szacun, że Doda była tak opanowana :D
Marta rey
Marta rey 3 miesięcy temu
Doda jest kobietą godną naśladowania, lecz pseudo reporterka jest jej totalną odwrotnością.
Teresa Drgas
Teresa Drgas 3 miesięcy temu
Doda, te skarpety 😢😢
agnieszka
agnieszka 3 miesięcy temu
tragiczna jest ta dziennikarka, w ogóle nie kuma o co chodzi, te pytania !
Anka Ostrowska
Anka Ostrowska 3 miesięcy temu
Reporterka jest mega....uwielbiam ją🙂🙂🙂🙂
Iza Dziedziak
Iza Dziedziak 3 miesięcy temu
co za żałosna dziennikarka :/
Następny
Rusin dopiekła Rozenek?
3 miesięcy temu
DODA - Miłość na etat
7 miesięcy temu
Open FM Live #9 - Doda
8 miesięcy temu