Ciemny

Czy To Zjesz Challenge

Mniej Więcej
Subskrybuj
wyświetleń 793 581
97% 32 608 829

Czy odważymy się zjeść różne obrzydliwe rzeczy? Będzie ciężko!
A na Ipli JUŻ TERAZ dostępny odcinek z UNBOXALLEM! Gdzie wyjawiamy nasze sekrety...
www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Mniej-Wiecej/5011981/Mniej-Wiecej-Prawda-czy-obrzydlistwo/e9a59d01a7cdb73e68d6562981775656
Instagram :: goo.gl/Vq2PM9
Facebook :: goo.gl/DbapCb
Użyta muzyka :: Yes Yawl - Audio Network Limited
Stworzone na licencji formatu Good Mythical Morning, stworzonego przez Rhetta & Linka.
Based on the format created by Rhett & Link.

Rozrywka

Opublikowany

 

15 maj 2018

Mniej WięcejŁukasz SamońKolega IgnacyIgnacy ŁukowskiMandzioobrzydlistwarobakchallenge

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 388
Rafał Pytlik
Rafał Pytlik 25 dni temu
Czego to ludzie za kase nie zrobią
Werka Game!
Werka Game! Miesiąc temu
8:23 ja niemoge
Peta721
Peta721 Miesiąc temu
czemu mydlo za 1 punkt a papier za 3 to bez sensu xd
Be Trainsle
Be Trainsle Miesiąc temu
8:45 dobrze ze nie ręcznik xdd
Ola Aleksandrowicz
Ola Aleksandrowicz Miesiąc temu
Jesteście pojebani ;) nie wolno tak robić!!!
Ola Aleksandrowicz
Ola Aleksandrowicz Miesiąc temu
Jesteście nienormalni, kazać jeść papier, mydło, piankę do golenia🙄
Ewa Las
Ewa Las Miesiąc temu
3:33 mandzio xd
HappyChunk0
HappyChunk0 2 miesięcy temu
Ignacy coś ty brał ? XD
Agata Markowska
Agata Markowska 2 miesięcy temu
Uwielbiam Sebastiana, on jest moim mistrzem xDDDDD
Oliwia Sikora
Oliwia Sikora 3 miesięcy temu
Ja tam lubie jeść papier xdd
Michał Ptak
Michał Ptak 3 miesięcy temu
to nexta niech zjedzą robaki z mlekiem bo niby gorsze płatki xD
Dis padaka
Dis padaka 4 miesięcy temu
Dobrze że nie gruz xD
PiesełGirl
PiesełGirl 4 miesięcy temu
A ja jak byłam w schronisku dla zwierząt to tam w jednej klatce były dwa pieski jeden miał na imię żwirek a drugi muchomorek
PiesełGirl
PiesełGirl 4 miesięcy temu
A ja jak byłam mała to jadłam mojemu tacie gazety więc taki papier toaletowy to nic strasznego
Khâzad Dum PL
Khâzad Dum PL 4 miesięcy temu
Ja kiedyś wypiłem płyn do spryskiwaczy xD
GnomeK
GnomeK 4 miesięcy temu
Czy jak zjem własne g*wno to jestem weganem czy kanibalem?
Jakub Osienin
Jakub Osienin 4 miesięcy temu
2:25 Mandzio mówi jak Sid z epoki lodowcowej, kto słyszy ?
Norbert Wiśniewski
Norbert Wiśniewski 4 miesięcy temu
10:32 mandzia traktują jak psa
Michał He
Michał He 4 miesięcy temu
polecam ten kanał i polecam mydło umyje ci wnętrzności
Niezniszczalny
Niezniszczalny 4 miesięcy temu
brakowało kreta
fajka fajkaa
fajka fajkaa 4 miesięcy temu
jak chcecie mam w domu frugo co leży z 5-6 lat i wygląda na nie ciekawe może mam wam wysłać na degustację . Bo jestem ciekaw reakcji a sam boję się go otworzyć
luki bsp
luki bsp 4 miesięcy temu
2:34 ten śmiech
Xzerri Animations
Xzerri Animations 4 miesięcy temu
Ja tam papier jem na luzie
SansKart
SansKart 4 miesięcy temu
same białko🖒
lixrox yt
lixrox yt 4 miesięcy temu
Takie robaki daje jaszczurce😀😂😂
Sebastian Wywiał
Sebastian Wywiał 5 miesięcy temu
Tylko szkoda ze pomylil ktos numeracje rund
Jonny Brawo
Jonny Brawo 5 miesięcy temu
Miło się Was ogląda, leci subik i łapka w górę !!!! CIESZE ZE TRAFILEM NA WASZ KANAL
Nomaki Taern :3
Nomaki Taern :3 5 miesięcy temu
:>)
Nomaki Taern :3
Nomaki Taern :3 5 miesięcy temu
:
REVOLUTION 000
REVOLUTION 000 5 miesięcy temu
Smaki z dzieciństwa hahahaha
REVOLUTION 000
REVOLUTION 000 5 miesięcy temu
Jak jedli te robale przypomnieli mi się Timon i Pumba
Kruszewa K
Kruszewa K 5 miesięcy temu
Ale ty to wyplusłeś
Patrycja Trytko
Patrycja Trytko 5 miesięcy temu
A co za różnica 00 na to nie tylko 9.00 na to pytanie jest czy
Patrycja Trytko
Patrycja Trytko 5 miesięcy temu
Nie wiem jak się masz na imię Michał Wiśniewski na to
Patrycja Trytko
Patrycja Trytko 5 miesięcy temu
Nie wiem ale go 55 nie jest zainteresowany kupnem telefonu i to w ogóle się na mnie z tego nie ma co ukrywać na to nie
Patrycja Trytko
Patrycja Trytko 5 miesięcy temu
Nie mam cie u znaj nie wiem co to uuuuu uuu i pa pa
Mars Football & Ski Jumping
W programie w którym jemy dziwne rzeczy.
filip dex
filip dex 5 miesięcy temu
On to popijał
Karipip of Critical Ops
Karipip of Critical Ops 5 miesięcy temu
Mandzio ile ważysz ? xD . Pewnie 130 kg xD😂😂 to żart
Galaktix ZX
Galaktix ZX 5 miesięcy temu
5:55 aż mi ślinka pociekła.
childofthemoon
childofthemoon 5 miesięcy temu
Kiedyś po pijaku zjadłem kocią karmę... xD
Arasan
Arasan 5 miesięcy temu
W szkole to się ołówki wpierdalało xd
Dawid Osika
Dawid Osika 5 miesięcy temu
smaczne te robale? (serio)
Klaudia Zdrodowska
Klaudia Zdrodowska 5 miesięcy temu
siem madziu
Martyna Brodala
Martyna Brodala 5 miesięcy temu
idioci z was 😨😨😨😨😨😨
Ola Zpornola
Ola Zpornola 5 miesięcy temu
Wkurwia mnie mandzo
Joachim Hubert
Joachim Hubert 5 miesięcy temu
tutaj lepszy robak xd plvid.com/video/wideo-Iq2B2UZ_Tw4.html tego by nie zjedli '
nam seok
nam seok 5 miesięcy temu
trochę za późno, ale jak oglądałam moment gdy Ignacy jadł papier toaletowy, to myślałam że mandzio bedzie jadł papier ścierny
Bladiss TM
Bladiss TM 5 miesięcy temu
Mniej Więcej Więcej-Mandzio Mniej-trn drugi nwm jak się nazywa xd (pozdro dla kumatych)
michał popławski
michał popławski 5 miesięcy temu
Ja kiedyś nap8łem się mydła było zajebisje naprawdę
Biculo
Biculo 5 miesięcy temu
Powiem tak fajny kanał ale ile można oglądać dwóch chłopów którzy ciągle coś wpierdalają?
Rdzeń 329
Rdzeń 329 5 miesięcy temu
ja jusz jadłem papier i zwykły i toaletowy
Majaeczka
Majaeczka 5 miesięcy temu
Już
zoryK
zoryK 5 miesięcy temu
6:27 ale chrupnelo fujj
Kakaowy Szatan
Kakaowy Szatan 5 miesięcy temu
Nie że coś ale mydło przeczyszcza organizm. Niekontrolowane biegunki itp xDDD
Robert Placzkowski
Robert Placzkowski 5 miesięcy temu
Niezły żołondek
Pelek 335
Pelek 335 5 miesięcy temu
Jak mandzio wziął do buzi to widać ze parkinson się włączył
Michał Wieczorek
Michał Wieczorek 5 miesięcy temu
mandzio: "Robaki już jadłem w przyszłości"
Naia BPS
Naia BPS 5 miesięcy temu
Ten śmiech 6:31 😂😂😂😂
Nikk Olaa
Nikk Olaa 5 miesięcy temu
Za pierwszym razem myślałam że to węgiel a to czarne świerszcze 😂😂
Hubert Kowalski
Hubert Kowalski 5 miesięcy temu
Możesz zaprośic kogo innego a nie cały czs ignacy
szymon misiak
szymon misiak 5 miesięcy temu
co to detergen ?
AppleJack
AppleJack 5 miesięcy temu
14:14
AppleJack
AppleJack 5 miesięcy temu
Papier może ci się przylepić do żołądka i dead
Wiktor Onyszczuk
Wiktor Onyszczuk 5 miesięcy temu
Zabrzmię jak idiota ale smażone świerszcze są dobre xd
Folskyy
Folskyy 5 miesięcy temu
Kisneee
bartexxx 3497
bartexxx 3497 5 miesięcy temu
7:53 jadlem tez papier bez smaku ale ujdzie lepiej niz swierszcze xDDD
mrmasa pimp
mrmasa pimp 5 miesięcy temu
Ja jadłem folię aluminiową
Bar Tekson
Bar Tekson 5 miesięcy temu
Ble
Bts_is_my_life
Bts_is_my_life 5 miesięcy temu
Te resztki to chyba najgorsze bo tam jest mięso które mogło być podpsute
EXON
EXON 5 miesięcy temu
4:00 Też jadłem w przyszłości XD
Bodzio Games
Bodzio Games 5 miesięcy temu
4:21 ignacy dużo białka
Kreskówki TV
Kreskówki TV 5 miesięcy temu
dlaczego na początku usłyszałem "Czy wszystko jest zjebane" ??? XD
Niko9449
Niko9449 5 miesięcy temu
Przestaje jeść
KeFireQ
KeFireQ 5 miesięcy temu
Mandzio by to wszystko Zgadł.... znaczy zjadł
Słodka Girl 9
Słodka Girl 9 5 miesięcy temu
my w podstawowce jedlismy kartki
Paulina Wita
Paulina Wita 5 miesięcy temu
Mydło jest jadalne bo mój brat kiedyś zjadł całą kostkę mydła xd
Cytrynka Nieba
Cytrynka Nieba 5 miesięcy temu
Fajny ten tanczacy chłopiec za nimi
Kam illa
Kam illa 5 miesięcy temu
Przesada, żenada i skrajna nieodpowiedzialność.
Dawid 212
Dawid 212 5 miesięcy temu
Iuyf
Mettoś
Mettoś 5 miesięcy temu
ja zjadłam kiedyś kartkę A4
TarmacMage
TarmacMage 5 miesięcy temu
Widać , że mandzio shudł przez ten challenge
theAdryjen
theAdryjen 5 miesięcy temu
6:29 Ignacy odgania muchy XD
theAdryjen
theAdryjen 5 miesięcy temu
2:33 XD
BazzY
BazzY 5 miesięcy temu
6:30 Ignacy ma autyzm
foxy
foxy 5 miesięcy temu
LEEEEEEEEEEE
Alan Skotnicki
Alan Skotnicki 5 miesięcy temu
Nożyczki tną kartkę czyli mandzio zaczyna pierwszy
ツSiteK
ツSiteK 5 miesięcy temu
*-Mandzio zeżre wszystko-*
WoodixEU
WoodixEU 5 miesięcy temu
Jacy wy jesteście głupi...
Kamilczaqq
Kamilczaqq 5 miesięcy temu
Ja się Nażarłem mydła i bańki z ryja puszczałem:D
_/ObiRys\_
_/ObiRys\_ 5 miesięcy temu
Nie jesteś sam xDD
ReczaskY
ReczaskY 5 miesięcy temu
5 razy jakaś pierdolona reklama ibupromu się włącza co 3 min
Filip Stelmaszczyk
Filip Stelmaszczyk 5 miesięcy temu
Na chuj wy się tak gibacie ?
Ayato
Ayato 5 miesięcy temu
ja jak byłem mniejszy zjadłem całą kartkępapieru
Paweł Nocoń
Paweł Nocoń 5 miesięcy temu
Ja zjadłem w szkole całą kartkę papieru
MrLordThe Fox
MrLordThe Fox 5 miesięcy temu
LOL
Justyna Michalik
Justyna Michalik 5 miesięcy temu
W 5 rundzie u Mandzia zjadł bym
whoever
whoever 5 miesięcy temu
jacy debile że takie rzeczy im dają do zjedzenia
Olas Lps
Olas Lps 5 miesięcy temu
Madzio miał trudniejsze rzeczy!
Typowy Baran
Typowy Baran 5 miesięcy temu
Mydła się boją a ja kiedyś zjadłem całą kostkę bo myślałem że to pasta do zębów.
Versus
Versus 5 miesięcy temu
Ja pier****
Następny
Czy To Zjesz Challenge 2
2 miesięcy temu
Co jest w PUDEŁKU?
8 miesięcy temu
Czy To Pizza?
6 miesięcy temu
Czy To Burger?
9 miesięcy temu
TACONAFIDE - PARODIA
7 miesięcy temu