Ciemny

Czego NIE mówić w ŁÓŻKU

Zapytaj Beczkę
Subskrybuj
wyświetleń 485 630
98% 34 398 687

✔ SUBSKRYBUJ mój kanał! ► bit.ly/1uNwHSq ◄
ⓘ Mądrość Tłumów! Czego nie mówić podczas stosunku?
▸ Wszystkie odcinki Mądrości Tłumów! - bit.ly/MadroscTlumow
▸ Zobacz także Zapytaj Beczkę - bit.ly/ZapytajBeczke
✂ MONTAŻ
▸ Piter Klonowski - instagram.com/piterklonowski/
♯ MOJE SOCIAL MEDIA
▸ facebook.com/kgonciarz
▸ instagram.com/kgonciarz
▸ snapchat.com/add/kgonciarz
▸ twitter.com/kgonciarz

Śmieszne

Opublikowany

 

12 wrz 2018

krzysztofgonciarzzapytaj beczkęmądrość tłumówpowiedz mi internecieczego nie robićczego nie mówić

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 4 931
Cube_Z
Cube_Z Dzień temu
skisłem
Sebastian Kochanowski
Nie wiem co napisać:-D
Esiell
Esiell 6 dni temu
Ruchanie ON: chcesz zobaczyć klucz? Ona: a po co? ON: bo jesteś zamkiem Tata: a ja królem Mama: też się dołącze. Każdy się jebie
Hunter Zajkowski
Hunter Zajkowski 6 dni temu
Tytuł: sex i Support- kochanie- tak?- meinujesz yasuo?- no meinuje a co?- to wyruhajmy go- ale?- JUŻŻŻŻŻ!!!!!!!!
damianfre
damianfre 7 dni temu
Tańcz na moim Chrzescijaninie
a taki ziom
a taki ziom 13 dni temu
Janusz Korwin-Mikke pier*oli lewice
Krzychu Ltwk
Krzychu Ltwk 13 dni temu
Mam hiv. Co? Nie no po prostu lubie jak ci sie wargi zaciskają
Marcin Kaaa
Marcin Kaaa 13 dni temu
Dwie kobiety z kubkiem kochane przez dziadka ze sloikiem swoich cudownych powidel
Hagris
Hagris 17 dni temu
Byłaś szczepiona?
piotr krajewsky
piotr krajewsky 21 dzień temu
Naj lepże: lubisz sok...
Julia _225
Julia _225 21 dzień temu
No weź... 😏 Poczytam ci Biblię
Pawcio Kiersk
Pawcio Kiersk 23 dni temu
,, mały a może jednak duży,, Dlaczego mężczyźni wolą małe kobiety? Bo w ich rękach wszystko wydaje się większe
VicToria Panasiuk
VicToria Panasiuk 26 dni temu
On:założymy naszą gildie Ona :Idź ty do GONCIARZ a Boże xdxxdxxdxx
Aron Remadi
Aron Remadi 26 dni temu
No ja przepraszam ale jak mogę spać spokojnie skoro w Polsce łamana jest konstytucja
Paulicorn
Paulicorn 28 dni temu
Ile naklejek kosztujesz świerzaku?
f*ckin chinesse
f*ckin chinesse 28 dni temu
twoj stary ma większego
Trust me, I'm Hanzo main
GIMNAZJALIŚCI I PITAGORAS
Karlakowski Tv
Karlakowski Tv 28 dni temu
BAZA WIRUSÓW ZOSTAŁA ZAKTUALIZOWANA!!!!!
Izuśkaa :33
Izuśkaa :33 29 dni temu
- Pokaż mi to wejście usb - *error*
MakaPaka
MakaPaka 29 dni temu
-Popatrz, jaki czysty i twardy.
Fryelander XD
Fryelander XD Miesiąc temu
Porno o podłożu mitologicznym w którym Leonidas gwałci persow pod termopilami 🙂
Andrzej Wolski
Andrzej Wolski Miesiąc temu
M:Fajne RUCHAŃSKO tylko jesteś jakaś sztywna czy zestresowana? K: ... Tytuł: Pociąg do Zakopanego= Nekrofilia
Polska siła Polska historia
Natchni i mnie swą energią Dobrze ojcze
Hunter Zajkowski
Hunter Zajkowski Miesiąc temu
Kochanie? Jak tam Vagina?
Janusz Wisiewski
Janusz Wisiewski Miesiąc temu
-Siema jestem Marek moje dziewice myje w proszku do mycia dziewic
Julia s
Julia s Miesiąc temu
Kobieta: Kochanie wiesz zaśpiewam ci piosenkę. Mężczyzna: No dobrze słucham Kobieta: "Cieszmy się z małych rzeczy"
Szymonski
Szymonski Miesiąc temu
-HAHA RUCHAŃSKO -HAHA RUCHAŃSKO no i jest ruchańsko
G.G.Games
G.G.Games Miesiąc temu
Gonciarz i jego aktualizacja Windowsa
Hiro
Hiro Miesiąc temu
Wyruchał kozła
Janusz Wisiewski
Janusz Wisiewski Miesiąc temu
-burak -ziemniak
Rustic Future
Rustic Future Miesiąc temu
Szpieg_Z_Tf2: ...
Gaba Nowak
Gaba Nowak Miesiąc temu
*odbiera telefon* - Tak słucham? - Nie mów słucham bo cię wyrucham! - Więc słucham tym bardziej
Patryk Wójcik
Patryk Wójcik Miesiąc temu
Jak masz problem ze mną.. to ze mną go masz. Jak masz problem ze spermą.. przyjmij na twarz.
Marichat Fan
Marichat Fan Miesiąc temu
1:09 XDDD
Kajter!
Kajter! Miesiąc temu
Chodzi o kutasa?
Ali. Games. pl
Ali. Games. pl Miesiąc temu
Gościu: To czas zaliczyć pokestopa... ... Gościu: Ej pokestop! Cho do kantorka!
Żymon JP2GMD
Żymon JP2GMD Miesiąc temu
A dupe se wsadź tego ananasa
jutjuberka
jutjuberka Miesiąc temu
O K PRZEPRASZAM PRZEBIŁEM CI RĘKĘ WYGRAŁO
Kogoto Obchodzi ZRWG
Kogoto Obchodzi ZRWG Miesiąc temu
Na zdjęciach wydawał się większy
Thi5
Thi5 Miesiąc temu
francesinha (tost kiełbasa kotlet boczek parówki jakieś smażone mięso ser tost jajko sadzone - frytki i wszystko ratuje tłusty sos) :) Portugalskie narodowe danie
Crazycat 11`1`
Crazycat 11`1` Miesiąc temu
Czerwona strona youtube jak moja dupa.
Balto
Balto Miesiąc temu
Kapitan Dżak Szpara. O NIE! CZY WIDZICIE TĄ SKOWYRNĄ KAŁAMARNICE? O NIE! JAKA ONA JEST ŚLIZGA I ŚMIERDZĄCA DO ABORDAŻU DŻEK, RZECZPOSPOLITA CIĘ POTRZEBUJE !!!!!
WolfiePL
WolfiePL Miesiąc temu
Ona: chodz. Jedziemy z tym kochanie... On: Ale gdzie?
Avalonn
Avalonn Miesiąc temu
wybitny koles fucking a hot american teen
Super koles
Super koles Miesiąc temu
-Wujek:Chodź na kolanka -Ja:Wolę do księdza
konrad zapała
konrad zapała Miesiąc temu
muuu kurwa muuu
Migrix
Migrix Miesiąc temu
Ksiądz mówił że nie będzie bolało. Jednak się mylił...
Zbieram 10000 subskrybcji bez filmów
Ale ja nie oglądałem żadnych pornosów o co ci chodzi
Blazejejeq
Blazejejeq Miesiąc temu
-Ej .. - Co ? -POKA BYDLAKA SLEDZIA KARPIA SKURWYSYNA KARAKANA PUDZIANA KRAKENA GODZILLE MUTANTA GNOJA PLASTUSIA ANAKONDE DZIKA WARIATA SKUBANCA SAMCZYKA MUTANTA WEGORZA POTWORA SMIERDZIELA JANUSZA KASZTANKA BOMBONA KATAPULTE SZTANGE OCHRONIARZA KARTOFLA GRZYBIARZA FARFOCLA BOMBIARZA DRONGALA LASICE BOLSZEWIKA JAMNIKA PANTOFELKA KSIECIA CIEMNOSCI BELZEBUBA SWINIAKA FLET JOHNA DŁUTO TYCZKEBOLCA KAPUCYNA PYTONGA WACKA BULLDOGA URWISA DRUCIKA KAKTUSA PISAKA ARMATE BAMBUSA FLAKA BADYLA PARÓWE GOLIATA
God
God Miesiąc temu
Jak sie nazywa ta muza z 0:52 ?
Cafe Money PL
Cafe Money PL Miesiąc temu
Tytuł: ,,The Lodziarnia`` Ona: Dzieńdobry On: Dzieńdobry Ona: Jakie pan ma lody? On: Mamy różne ale najbardziej polecam śmietankowego Ona: Dobrze a gdzie je podajecie? Bo nie widzę lady z lodami On: Tam widzi pani? Ona: W tym różowym pokoju? On: Tak. Ja już idę tego loda pani nałożyć *lenny* hahhahahhahahah ale śmieszne seks xd lol hahhahahaha ;-;
Ziemowit Ziemba
Ziemowit Ziemba Miesiąc temu
Producent filmów hentai zatrudnia młodą rysowniczkę, która mu sie podoba. Oboje nie wiele ze sobą rozmawiają, tylko praca. Za to w samej produkcji, nad którą pracują zaczynają się pojawiać mniej lub bardziej zawoalowane aluzje do ich niedoszłego romansu. Pozostali członkowie ekipy postanawiają zainterweniować i któregoś dnia nie przychodzą do pracy. Dwoje bochaterów jest samych w pustym biurze. On: Ale heca. Może to zrobimy. Ona: Przecież ty jesteś moim szefem? On: Fajnie, nie?
Wafell
Wafell Miesiąc temu
2 girls one komputer To gramy w Lola co,Nie ogień i wuda
PiekuPL
PiekuPL Miesiąc temu
Na kolana i do rana
burak games
burak games Miesiąc temu
Bo cie wygrzmoce jak jaszczura
Czarek Montażysta
Czarek Montażysta Miesiąc temu
John John Yes Sacha Where are you In you
Jan Klepczarek
Jan Klepczarek Miesiąc temu
na tirowca krokodyle liżą mi dupe jebać psy już stoją automaty do lodów
Willy Billy The Walkers Queen
ŁOBUZKOCHANAJBARDZIEJ
Kudłaty Gamer
Kudłaty Gamer Miesiąc temu
Rucham wujka
Maks Harton
Maks Harton Miesiąc temu
Tytuł brzmi jakby to był film Ponków
Pawlyk here
Pawlyk here Miesiąc temu
KOŃSKA SPIERDOLINA
Jakub Sobecki
Jakub Sobecki Miesiąc temu
Halo NASA, Zwalcie mi kutasa
Jan Pawłowski
Jan Pawłowski Miesiąc temu
AGH kochanie dochodzę !!! Dobrze Andrzej a za ile będziesz ?
Lucassek
Lucassek Miesiąc temu
Nie będę komentował komentarzy niżej gdyż MOJA GILDIA MNIE POTRZEBUJE
Jakub Howoruszko
Jakub Howoruszko Miesiąc temu
Zgól ten koper xd
slodka malwisraliw
slodka malwisraliw Miesiąc temu
matko bosko
teamtam
teamtam Miesiąc temu
on.lubisz loda? ona.tak ale śmietanke
Ochroniarz Bruszwila
Ochroniarz Bruszwila Miesiąc temu
Panowie szable w dłoń!
Mateusz Poproch
Mateusz Poproch Miesiąc temu
Podczas zaczynania stosunku: - Co robisz? - Wypuszczam Barabasza
Sweet
Sweet Miesiąc temu
Siad płaski i do laski
Wojciech Gruszczyński
mam dobre lody
Wojciech Gruszczyński
ch.. Ci w du..
Bartosz Komur
Bartosz Komur Miesiąc temu
-Ale seks przed ślubem to grzech. -Jak w kościele i w dupe to nie grzech. (ksiądz z ministrantów)
no name
no name Miesiąc temu
„Noc z Matematykiem” Tej nocy zrobimy coś niegrzecznego... Będziemy dzielić przez zero.
MaciekF
MaciekF Miesiąc temu
Xx Orgia : Krzysztof Gonciarz , zapytaj beczkę i Kasia xx big cycki
Hhubert
Hhubert Miesiąc temu
W załączniku przesyłam potwierdzenie przelewu za darmo do pobrania za to że jest to możliwe dzięki temu nie ma problemu i tak jest w stanie surowym w dniu przyjazdu na pewno nie będzie mnie dzisiaj na pewno nie jest to bardzo dobry punkt widzenia to jest to bardzo dobrze się bawić w dniu koncertu na pewno jest to dla mnie nie ma problemu ze względu na brak czasu i pieniędzy za darmo do koszyka dodaj swoją ocenę z dnia dzisiejszego spotkania się z tym co robi się coraz lepiej niż w przypadku braku odpowiedzi na pytania dotyczące konkretnej oferty pracy w Polsce i na świecie jest to bardzo dobry pomysł z tym że w końcu to nie jest to
Matrix
Matrix Miesiąc temu
Och och to tik tok
W.D Gaster
W.D Gaster Miesiąc temu
Chwila to co wkońcu mam napisać?
Arek Kocot
Arek Kocot Miesiąc temu
Fajos? Nie.. hujos Tekst z dnia świra
Olimpia Ogrodowicz
Olimpia Ogrodowicz Miesiąc temu
Oh fak mi dadi
Acid Lamb
Acid Lamb Miesiąc temu
film to ogólnie hehe śmieszne bo mam humor jakbym nigdy nie przestała mieć 12 lat ale tych okropnych żartów w komentarzach to się nie da czytać ja się nie dziwię że on to robi max raz na miesiąc
Pogromca300 xd
Pogromca300 xd Miesiąc temu
O kurwa idę spać
BILI
BILI Miesiąc temu
Ty tak serio? Zaprawdę... WSTYD mi za ciebie Krzysztofie...
Arek Kocot
Arek Kocot Miesiąc temu
Internet sex Przyniosłeś zabezpieczenie? Tak, zaaktualizowałem Avast Baza wirusów Avast została zaaktualizowana!
Arek Kocot
Arek Kocot Miesiąc temu
To jak tam twoja szmaciura?
Arek Kocot
Arek Kocot Miesiąc temu
Dlaczego mam wrażenie że pisałem tu komentarz który był lajkowany? Ale nie mogę go tu znaleźć dziwne🤔🤔
Arek Kocot
Arek Kocot Miesiąc temu
Czy ty przypadkiem usuwasz jakieś komentarze?
paweł kostek
paweł kostek Miesiąc temu
Łaka maka fą fistajla
Dominik Gajda
Dominik Gajda Miesiąc temu
- Kochanie, masz polizaćme! - Co takiego? - Polizaćme jajka!
Ziemowit Ziemba
Ziemowit Ziemba Miesiąc temu
To dość zabawny był odcinek. Mam łzy w oczach, iks de
Jan Zieliński
Jan Zieliński Miesiąc temu
Ona: A ja lubię szybko On: A ja lubię woolnoo... Ona: A ja lubię szybko On: A ja lubię woolnoo... I tak dalej...
Wojciech Gruszczyński
kuce z bronksu
weaboo
weaboo Miesiąc temu
Winrar bez licencji
ŻetonQ
ŻetonQ Miesiąc temu
2 mens one francesinha (tost kiełbasa kotlet boczek parówki jakieś smażone mięso ser tost jajko sadzone, twoja stara)
lenny face
lenny face Miesiąc temu
ej ale ty masz się wczuć w rolę i to mocno przyłożyć by wkońcu poczuć tą moc i ją wybić w dupe -0k. ...Bogini seksu tańcz ,no dawaj taaańcz(taaak) nie przestawaj taaańcz pokazuj boskie wdzięki oh oh oh oh mrrr -kurwa ake ty masz spiewać pod podkład a nie ją ruchać
Orzech
Orzech Miesiąc temu
Witam, przyniosłem Pizze Chodz sie ruchać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ginshi Shirazu
Ginshi Shirazu Miesiąc temu
Na planie 2 girls 1 cup -kochana, nie nagramy tego... - ale dlaczego ? - mam zatwardzenie
Poldax
Poldax Miesiąc temu
"Gorąca Parówa w Sosie Czosnkowym" Hot-dog
Kamal
Kamal Miesiąc temu
Like and spierdalaj
Klanje
Klanje Miesiąc temu
Dotknij twarzy mej palcami rąk... ?
Gothixed
Gothixed Miesiąc temu
Ja to przyjmuje jedna zasadę "Żeby życie miało smaczek raz dziewczyna raz chłopczek"
FilipeQu
FilipeQu Miesiąc temu
Chuj ci w dupe! #aborcja
Następny
Szczere HASŁA REKLAMOWE
3 miesięcy temu
PRAWDZIWY ROWERZYSTA
2 miesięcy temu
JAK NAPRAWIĆ POLSKĘ?
6 miesięcy temu