Ciemny

Czego NIE mówić w ŁÓŻKU

Zapytaj Beczkę
Subskrybuj
wyświetleń 382 813
98% 31 056 627

✔ SUBSKRYBUJ mój kanał! ► bit.ly/1uNwHSq ◄
ⓘ Mądrość Tłumów! Czego nie mówić podczas stosunku?
▸ Wszystkie odcinki Mądrości Tłumów! - bit.ly/MadroscTlumow
▸ Zobacz także Zapytaj Beczkę - bit.ly/ZapytajBeczke
✂ MONTAŻ
▸ Piter Klonowski - instagram.com/piterklonowski/
♯ MOJE SOCIAL MEDIA
▸ facebook.com/kgonciarz
▸ instagram.com/kgonciarz
▸ snapchat.com/add/kgonciarz
▸ twitter.com/kgonciarz

Śmieszne

Opublikowany

 

12 wrz 2018

krzysztofgonciarzzapytaj beczkęmądrość tłumówpowiedz mi internecieczego nie robićczego nie mówić

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 5 174
Patricia Rossanat Da Rosa Sadauskas
Znalazłem 1 złoty, ale straciłem 1 złoty (przepraszam, jeśli coś przeoczyłem, jestem Brazylijczykiem, studiuję po polsku)
Tom Zos
Tom Zos 3 godzin temu
A ić się jebadź (nie ty Krzysiu)
KaXon PLAY
KaXon PLAY 6 godzin temu
Ja przepraszam bardzo ale nagrywanie takich filmów jest nieodpowiednie , ponieważ ..... a po co to piszę przecież i tak tego nie przeczytasz.
_Hesteii _
_Hesteii _ 6 godzin temu
Rozmowa pary nerdów -(ona) Hej kochanie chcesz wypakować we mnie pliki? -(On) Nie mam licencji do Win Rara...
zenia msp
zenia msp 8 godzin temu
Otto historia w którym jest kilku ludzi oddalonych od siebie jak staurn i mediamarkt Osoba A: kocham cię 💕😘 Osoba B: aha. 😑 Osoba C: jprd czm ja tu jestem? Osoba D... Nie no kurwa aż taka zbiczona jeszcze nie jestem 🤣🤣😎 Osoba A: 😭
Ilona Rozmus
Ilona Rozmus 8 godzin temu
ABORCJAAAAA
Chimmyᄏ ᄏ ᄏ
Chimmyᄏ ᄏ ᄏ 8 godzin temu
EEE MAKARENA!
Kikson
Kikson 9 godzin temu
ur mom giey
Jeki Król
Jeki Król 9 godzin temu
Lisia nora Pokaż mi swoją norkę lisku🦊🤣
Panda Janusz
Panda Janusz 9 godzin temu
Kto oprócz mnie pomyślał POKA BYDLAKA ŚMIERDZIELA!
czas na film
czas na film 10 godzin temu
Kiedy Minecraft ?
piXel
piXel 10 godzin temu
Pobawimy się w dom ty będziesz drzwiami a ja będę pukał (☭ ͜ʖ ☭)
BBDP pawelfananime
BBDP pawelfananime 10 godzin temu
Ona-Tak mocniej mocniej On-Czekaj dwóch naraz nie dam rady.
Maciek Parakowki
Maciek Parakowki 10 godzin temu
Yhh... yhh, a więc jednak... yhh bycie polakiem... to stan umysľu
Maciek Parakowki
Maciek Parakowki 10 godzin temu
Wiem że i tak tego nie przeczytasz :'(
Gonkas Official
Gonkas Official 11 godzin temu
On : Kochanie, mam ligme zróbmy to ostatni raz... Ona : Dobrze. *W łóżku xd* Ona : To-oh-co-eh-robimy-ah-teraz? On : Lig ma Balls! (Lig ma Balls = Lick My Balls = Liż moje jaja dla tych dzieci które NIE ZNAJĄ ANGIELSKIEGO!)
Dosia
Dosia 11 godzin temu
wyciekajacy z prącia ejakulant
Jandos
Jandos 11 godzin temu
Tatusiu pospiesz się zaraz spóźnię się do szkoły
Piotr Bobowski
Piotr Bobowski 12 godzin temu
WTF XD
Michał Karaś
Michał Karaś 12 godzin temu
Porno dla Filozofów Nietzsche: Na Twój widok, zapisałem bicza Bastiat: Chodź mała, pokażę Ci czego nie widać Platon: A może wejdziesz do mojej jaskini? Arystoteles: Zaraz znajdę Twój złoty środek Św. Tomasz z Akwinu: Mogę zostać Twoim poruszycielem?
Mateo J
Mateo J 13 godzin temu
Film porno: Orginalny język: oh yea faster faster! Oh i like it! Oh fu*k im need to go at work. Lektor: oh tak szybciej szybciej! Oh ja lubie to! Oh KURWAAAA musze iść do pracy (Jeszcze coś dodam (*-*) *do seks szopu!* A Zenek oglondajoncy ten film porno myśli: Kurła te filmy 21 wieku som tak zjebane że kurwa chyba wole wrócić do lat 80 bo tam przynajmiej coś się działo a nie jakieś gówno którym się podniecajom nastolatki....
Kyle Wilson
Kyle Wilson 13 godzin temu
Co tu się odwaliło?
Cziczek 95
Cziczek 95 13 godzin temu
Tytuł : Igraszki Erdoğana z Trumpem T: Wyrucham twoją gospodarkę E: i nie tylko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
em_llik slp
em_llik slp 14 godzin temu
Znając mojego farta to w poronolu byłbym mężem , który wychodzi do pracy :/
GTRxMuka
GTRxMuka 15 godzin temu
K: Wejdź we mnie, ale dziś trochę inaczej. M: Po co? K: Po gówno :D
damcio166
damcio166 15 godzin temu
Przychodzi baba do lekarza a lekarz też baba no i zaczynają się ruchać lol
damcio166
damcio166 15 godzin temu
-Widzę że ma pani wolny port USB -To nie jest USB tylko SATA...
Mr. Gejmereq
Mr. Gejmereq 17 godzin temu
Twoja stara ssie hajmdala
Cora Longpark
Cora Longpark 18 godzin temu
Teraz moja żona wie że cb zdradzam
Jaclaw
Jaclaw 19 godzin temu
A nie wypowiem się pod tym filmem
Kroolicka
Kroolicka 21 godzinę temu
- Mogę zaktualizować twą bazę wirusów?
Kroolicka
Kroolicka 12 godzin temu
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Caroline Gacha
Caroline Gacha 22 godzin temu
-kotek Choć że do mnie -MOJA GILDIA MNIE POTRZEBUJĘ!
Caroline Gacha
Caroline Gacha 22 godzin temu
-Kotek chodź,że do łóżka -Okej 5 min później -Byłeś lepszy niż zawsze -To nie ja , to nosacz sundajski 😂
Oliv T.W.
Oliv T.W. Dzień temu
,,Na kolana i do ust" - Pierwsza Komunia Święta
jurek mateo
jurek mateo Dzień temu
wiem co lubisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lubię PociągiV5000
Klucz do kłódki
szaman-`. ́-
szaman-`. ́- Dzień temu
Lubię jak ktoś mówi do mnie:,, Pokaż mi swoje towary'
Wasacz XD
Wasacz XD Dzień temu
Miał penisa, a ma pizde. *ZOBACZ JAK TO ZROBIŁ*
Don't Worry Be Happy
Kruszwil i Kamerzysta xd -Ferrari wystartowało! -Garaż otwarty! -Ferrari wjeżdżaaaa.... Wybaczcie,musiałam xd szipuję ich xdddd
Ptasznik
Ptasznik Dzień temu
Panie ja mam 13 lat niewiem po co to mówię
Elfaba Elfi
Elfaba Elfi Dzień temu
Jestem zażenowana.
ilak825 lolek
ilak825 lolek Dzień temu
Towwweex
STrixxyy
STrixxyy Dzień temu
To najgorszy odcinek jak na razie
Justin Ch
Justin Ch Dzień temu
L.K: Cześć jestem Marek -ONA: I DONT NID NOŁ GUCZI OR ARMIANI IF JU MEJK MAJ PUSI TSUNAMI po tym tekscie L.K : kamerzysta!
Jakobik ;D
Jakobik ;D Dzień temu
Gonciaż nie jest śmieszny co co piszą w komentarzach są śmieszni
Pan Kret
Pan Kret Dzień temu
Chcesz zobaczyć mojego Digletta
Arek Kocot
Arek Kocot Dzień temu
Hej sex? Ok
Arek Kocot
Arek Kocot Dzień temu
Niezręczny seks: Ty pierdolony huju!!! Kochanie no ale weź seks. ???? Znaczy się "weź no" google mnie poprawił źle A może jednak dobrze poprawił co?
Anton Tony
Anton Tony Dzień temu
Krzysztof nie chce nic pisać bo nie znam żadnego śmiesznego dialoga, a tak przy okazji chcę żeby następnym tematem odcinka było ,,Czego nie mówić do zwierząt"!🤔🤔
Tezy xD
Tezy xD Dzień temu
Frytki bym solił a ciebie bym pieprzył ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ciach Bajera
Ciach Bajera Dzień temu
69 RUCHANSKO HAHAAHAHAHAA
tofie skeleton
tofie skeleton Dzień temu
Bo przyjdźie pan i cie ZABIEŻE!
Szymon. Ferenszkiewicz.
Prawicowa miłość -Wiesz co jest dłuższe od mojego penisa? -co? -LEWACKA PROPAGANDA W POLSCE!!!!
Raigeback
Raigeback 2 dni temu
On:Czy jesteś dziewicą? Ona:tak On: cześć, jestem Marek
Raigeback
Raigeback 2 dni temu
Ona: Czy będzie zniszka ?😏
Olga Świadek
Olga Świadek 2 dni temu
Na czacie: J:hej kc A: kroisz cipke? J:co? nie!! A: to pisz całymi zdaniami😡
Karol Fiuk
Karol Fiuk 2 dni temu
Gracze w pornmon - hej piękna - co przstojniaku - pokazać ci jak dużego ma ekansa - a tobie pokazać poje dwa wielkie pokeballe
ToSo 20
ToSo 20 2 dni temu
Pamiętaj DZISIAJ WEGE JUTRO HOMO
Rosanne xD
Rosanne xD 2 dni temu
#ABORCJA
Mocyf
Mocyf 2 dni temu
Przychodzi Kominiarz i mówi... Kominiarz: Czas wyczyścić komin Żona: bez przesady wczoraj się myłam Takie psycho porno...
`FerON [t]
`FerON [t] 2 dni temu
SamotnaSkala12k I Zapytaj Beczkę analna rozpierducha 2
Korektor
Korektor 2 dni temu
Cześć, ciekawy kanał humorystyczny
Rasia Tv
Rasia Tv 2 dni temu
Dziewczyna staje w progu domu i mówi do chłopaka -Wypierdol mnie jak świnie Chłopak otwiera drzwi i mówi-Wypierdalaj
Szymon
Szymon 2 dni temu
0:11
Ernes Laurens
Ernes Laurens 2 dni temu
DAJ POMACAĆ PARUWE! *pisze to 0:55 * xD
Kacper Wróbel
Kacper Wróbel 2 dni temu
Rucham psa jak sra W sumie jak nie sra to też XD
polski aliant
polski aliant 2 dni temu
Kobieta: pobawmy się w dom Mężczyzna : ok Kobieta: ja będę drzwiami a ty będziesz mnie pukał
Per Nudzimisie
Per Nudzimisie 2 dni temu
ku**a przeczytalam pare komentarzy i dopiero teraz zorientowalam sie ze to spoiler
Happy Horse
Happy Horse 2 dni temu
Kur*a nie wiem co napisać ,
oo4 bdf
oo4 bdf 2 dni temu
Kochanie? Tak? Jak myślisz, kiedy wymyślą lek na HIV? Nie wrzucisz tego zakład o pisiont groszy
Nejs #N
Nejs #N 2 dni temu
A to , który odcinek
kamil damian
kamil damian 2 dni temu
Co ja miałem napisać??
groszek pierdzioszek
A CIOTKE WYJEBIESZ?
arek nowak
arek nowak 2 dni temu
K:Mój karakanie M: uh U H
FraneK
FraneK 2 dni temu
Przecież to są żarty
Anna Kołata
Anna Kołata 2 dni temu
Tytuł prestiżowy stosunek On. Wypuszczam barabasza Ona. Dobra tylko zrób to prestiżowo MAREK
The Keynex$
The Keynex$ 2 dni temu
Zaczarowana zagroda
Gołąb
Gołąb 2 dni temu
"Andrzeju, wchodzisz!" Serio, prawdziwy cytat, podrywaczki odcinek "zboczeniec" 40 minut wyrafinowanej komedii
Konrad Stąpór
Konrad Stąpór 2 dni temu
Krzysi pomocy wczoraj wbijam do domu a tam moje zguce jarają sie ofaza
Maciek Maciek
Maciek Maciek 2 dni temu
kuce i gili gili -Flubbershy, pora na gili gili -nieee tylko nie gili gili -wraaaacaaaaj *gili gili* -hahaha przemsań bapple jack hahaha przemsań przemsań
gorzki
gorzki 2 dni temu
In Diana Jones Co tu dalej mówić...
1989Dozer
1989Dozer 2 dni temu
Prawdziwy porno dialog. Facet wali konia i w tym momencie wchodzi dziewczyna Kobieta: O cholera, przepraszam! Facet: Za co? Tatuś mówił mi, że nie powinniśmy się wstydzić naszych ptaszków, zwłaszcza jak mają duży rozmiar. Kobieta: Tak, widzę, duży, tatuś dawał ci dobre rady. Facet: Robi się większy, kiedy odciągnę skorkę. Kobieta: Hmmm?? Naprawdę? Facet: Czasem muszę odciągać skórkę z taką siłą, że nadrywam napletek. Kobieta: Moja mamusia mówiła mi jak nie nadrywać napletka na przykład przy użyciu ust, albo dłoni. Facet: Pokażesz mi? Kobieta: Będę bardzo szczęśliwa.
Quality Slav
Quality Slav 2 dni temu
Tytuł filmu: Kiedy Pukasz w drzwi a tu: tfoja mama Treść Filmu: nie masz rodziców *crab rave plays*
Flames
Flames 2 dni temu
3=====fiutek========D chcesz possać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nerka Grażyny
Nerka Grażyny 3 dni temu
"Piła i drzewo" Drzewo: Zwalę się na ciebie. Piła: Najpierw cię zerżnę.
Venomix
Venomix 3 dni temu
Tytul: Jak uratowac dziewczyne On: Wiesz kiedys uratowalem pewna dziewczyne przed gwaltem. Ona: Jak? On: Przestalem ja gonic.
Karol Konop
Karol Konop 3 dni temu
Oral anal i 69 fak mi hard
Karol Konop
Karol Konop 3 dni temu
Oh oh aahhhh ale ja jeszcze nie zacząłem
nie Dawid :P
nie Dawid :P 3 dni temu
dobre pytanie... ale... najpierw pokaż mi swoje towary
Odkurzaczov
Odkurzaczov 3 dni temu
Masywny, obfity stolec, o połyskliwej, tłustej powierzchni i przykrym gnilnym zapachu (^_^)
Patryk Kora
Patryk Kora 3 dni temu
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Marcin Dziwura
Marcin Dziwura 3 dni temu
"Fake Airplane" Ciekawe czy znow wyląduje
gordon1337
gordon1337 3 dni temu
-Pobawimy się w gwałt? -nie -I o to chodzi
Patryk Jarocki
Patryk Jarocki 3 dni temu
Tym żartem zwaliła mnie z nóg.
Alek Kk
Alek Kk 3 dni temu
Tytuł spór Żona po kłutni muwi do męża jak tak to za sex mi placisz na dywanie 30 a w łużku 100 mąż wychodzi po tygodniu wraca i daje 100 na stul żona sie rozbiera i idzie do sypialni a mąż na to gdzie 3x na dywania a dycha dla mnie
Alek Kk
Alek Kk 3 dni temu
Tytuł na pornahubie.............................. Moizdrajcy. com
wlado cywiński
wlado cywiński 3 dni temu
Odpowiedziałbym na Twoje pytanie, ALE w Polsce łamana jest KONSTYTUCJA!
THE RMA
THE RMA 3 dni temu
Korwin i lewacy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ola Ola
Ola Ola 3 dni temu
0:37 JESUUUU ON WSZEDZIE !!! nakim on chce sie wybic ?
Hardasnokia
Hardasnokia 3 dni temu
Kurwa Spock!
love musiccc
love musiccc 3 dni temu
Gonciarz i posty Chodakowskiej
Następny
NAJGORSZE SUCHARY
11 miesięcy temu
JAK NAPRAWIĆ POLSKĘ?
4 miesięcy temu
Czego NIE robić W KINIE
2 miesięcy temu
Co mówi NAJGORSZY KIBIC
2 miesięcy temu