Ciemny

CZADOMAN - Moja Bejbe ( Official Video ) HD

Czadoman Muzyka
Subskrybuj
wyświetleń 4 834 375
90% 14 164 1 437

* Koncerty tel 536 347 240
* koncerty@czadoman.pl
* Oficjalny fanpage : facebook.com/CZADOMAN
* KOPIOWANIE TELEDYSKU NA INNE KANAŁY ZABRONIONE !
SŁUCHAJ RÓWNIEŻ TUTAJ:
itunes.apple.com/pl/artist/czadoman/id1046911213
play.google.com/store/music/artist/Czadoman?id=Ayimlndbxo6ji5mtk2kgjh2rw6u&hl=en
play.spotify.com/artist/1EJK4R00yYXkh3fW8cwDGW?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open
www.deezer.com/artist/8797256
*TEKST:
1 zwr.
Spotkałem ją na bulwarze od tego dnia o niej marzę
Urok wdzięk jak z obrazka opowiem wam co to laska
Samo spojrzenie onieśmiela mnie jej czuły dotyk tego chcę
Jej piękne ciało gdy porusza się zapiera dech ona kręci mnie
Ref.
Moja bejbe - tak nazywam ją
Moja bejbe - o niej wszyscy śnią
Moja bejbe - taki piękny kwiat
Moja bejbe - to mój cały świat
2 zwr.
Codziennie rano kiedy budzę się mam jedno w głowie chcę z nią spotkać się
Wiem że już nic nie powstrzyma mnie przed miłością tą bo zakochałem się
Ref.
Moja bejbe - tak nazywam ją
Moja bejbe - o niej wszyscy śnią
Moja bejbe - taki piękny kwiat
Moja bejbe - to mój cały świat
Moja bejbe
Moja bejbe
Moja bejbe
Moja bejbe
Moja bejbe
Moja bejbe tak nazywam ją
3 zwr.
Miałem wiele lecz nie takich jak ona
Ta mała jest po prostu wymarzona
Tylko ona dobrze wie czego chce
Do szaleństwa doprowadza mnie
Ref.
Moja bejbe - tak nazywam ją
Moja bejbe - o niej wszyscy śnią
Moja bejbe - taki piękny kwiat
Moja bejbe - to mój cały świat
Moja bejbe - tak nazywam ją
Moja bejbe - o niej wszyscy śnią
Moja bejbe - taki piękny kwiat
Moja bejbe - to mój cały świat

Muzyka

Opublikowany

 

12 sie 2015

czadomanruda tańczy jak szalonarudachodz na kolanamoja beabeenejdiscopremieradisco polobliźniaczkipiersisexdyskotekadancediscodancepiękni i młodzihitnajlepszy zespółweekendmuzykazabawabałkanicadonatancleo20152016nowośćCzadomandisco polo 2015disco polo premieradisco polo nowośćdisco polo hitczadoman moja bejbeczadomen moja bejbemoja bejbe czadomanbejbe czadoman

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 456
driwer 1
driwer 1 6 miesięcy temu
Dobre 😀😀😀
Michał Mroczek
Michał Mroczek 11 miesięcy temu
Super nuta
Anna Michalak
Anna Michalak 11 miesięcy temu
😂😂😂😂
Anna Michalak
Anna Michalak 11 miesięcy temu
Jesteś seksi
Dawid Graczyk
Dawid Graczyk 11 miesięcy temu
kocham
Marzena Florczak
Ogólnie to nizbyt słucham disvo polo ale naprawde ten głos jest zajebisty💙
gabi pawełek
gabi pawełek Rok temu
Łał fajna muza
Cristiano ronaldo
rozwaramy system
Wiktoria Baczkowska
😇☺😊😄
Natalia Kaczmarek
Czajdo men jest super
piotr chwiejczak
hit jak nic
Maja Gawrońska
Kiedy śpiewasz to jest muj cały śfiat
gepardzica
gepardzica Rok temu
super innego piosenkaża nie złucham
MATI
MATI Rok temu
moja baby -_-
Maciek Krzemiński
Czodoman
Dawid Rzadkiewicz
fajna
KTKA
KTKA Rok temu
Rozpierdol po całości
Wiktoria K
Wiktoria K Rok temu
Jak uslyszalam refren to za drugim juz spiewalam z toba pozdo śpiewam a jest 1:00 ;)
Nikares
Nikares Rok temu
Bulwar Gorzów Wlkp. :)
hej ewa
hej ewa Rok temu
OCH JEST MOC !!!
hej ewa
hej ewa Rok temu
O TA TAK.
Anna Kondratowicz
Lubie czadomena
Bartosz Wiśniewski
zajebista
Xperix
Xperix Rok temu
zajebiste
dominik grycel
kocham cię czadoman🎬🎬🎬🎬
Sandra Baranowska
świetny teledysk i wykonawca
Emilka Rozmarynowska
to jest najfajniesza piosenka na siwiecie zycze dobrej kariery czafomenie to ja tfoja fanka 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
dominik grycel
czadoman ty nagrałeś tyle teledysków to wreszcie którą ty wybieżesz???
Alena Debnárová
kedy mas koncert
Sylwia Krzyżaniak
Hejka czedemenie moja kuzynka Zuzia muwi że ty jesteś stary a ty nie jesteś stary Masz odemnie 1 łapkę w górę. @#$&*?
Kaska S
Kaska S Rok temu
gyula
Marian Casanova
no robota konkret, wszystko ładnie i fajnie ale po co tamta babka tak się do niej pcha ?... Nie no żart 😋 obie sa piękne 😍😍
AGNIESZKA GRABKA
prosze wiecej czademena w telewizji bo mato wystepuje tylko jest w kaputerze pozdrawiam Aga
Wiktoria Park wp
mój chlopak to tylko mi kwiaty przynosi raz to nazbieral i byla pszczola i mnie chapnela 💓👎👎🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌼🌼🌽
Kicia Kicia
Kicia Kicia Rok temu
Czadomenie - zgłoś się na Eurowizję z tą piosenką :) Błagam :) Pozamiatasz scenę motorkiem, wszystkie wyjce odpadną :D
Kuba Ry
Kuba Ry Rok temu
pozdrawiam cie czadomenie mam wszystkie twoje piosenki
Iwona Grubich
Iwona Grubich Rok temu
Spoko :-) 😙
Czadoma Kaczmarek
.......💪💪💪💪💪💪💪👍👍👍👍👍👍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😋😋😋😋😋😇😋😋😋😇😋😋😋😋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👤✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍✍💅✍✍✍✍✍✍✍✌👏👏👏👏👏👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👯👮👮👮👮👮👮👮👮👮💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫👫🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Czadoma Kaczmarek
Czadoman Kocham cię
Czadoma Kaczmarek
Czadoman Kocham cię i tęsknię za tobą gdybyś chciał żeby ty do mnie wpadł na kawę wieczorem po nocach za tobą płacze
Helena Santowska
za rabista piosenka:) $$.
Ten Nieznany może kiedyś
łapka o demnie czadomen świebodzin pozdrawia
Kawasaki ZX10 R
Witam Honda sc 50 rok 2003 wersja Europejska miałem kiedyś taką kupiłem 4 letnią prawdziwy pocisk pokazał by ci co ona potrafi w moich rekach więcej jeździła na jednym kole jak na dwóch na jednym trzeba umieć nią jeździć bo to motorek trochę nerwowy motorek mimo swoich lat to nadal cieszy oko łapka w górę pozdr
Czadoma Kaczmarek
Czadoman gdzie ty mieszkasz
Karolina Ramian
super😜
The Vector PL
The Vector PL Rok temu
Czadoman Rozkreca Imprezy!!!
Asia Muller
Asia Muller 2 lat temu
ulubione piosenki disco
Asia Muller
Asia Muller 2 lat temu
wooop
Fokelmen HD
Fokelmen HD 2 lat temu
GORZOW !!! POWER!!
Marta Mlodziejewska
😃🎹🎤🎧🔬
m&m oliwier wójcik
super muza na impre sobotnią
Zwierzaki z naszej paki
uwielbiam cie♥
Robert Kępiński
skfadanka justyna
Iga Kardas
Iga Kardas 2 lat temu
Koham twoje wszystkie muzyko
Terrorist Rush B
Terrorist Rush B 2 lat temu
jest moc !! :D
Mariusz Szperling
super muzyka
krzysiek siniecki
okk99km
Damian Miki
Damian Miki 2 lat temu
zajebiste on jest najlepszy xd
xXKoxuXx 1337
xXKoxuXx 1337 2 lat temu
fajne bardzo
Fox'siasta Lisiasta
a kiedy to za brunetki sie chycisz
Kamil Poterała
Kamil Poterała 2 lat temu
jego piosenki sa super
Dawid Ledzion
Dawid Ledzion 2 lat temu
bo to jest zajebista piosenka
Michał Antos
Michał Antos 2 lat temu
zajebista piosenka czekam na wiencej
Olunia Er
Olunia Er 2 lat temu
❤❤💙💙
AGNIESZKA GRABKA
AGNIESZKA GRABKA 2 lat temu
super muzyka czademenie pozdrawiam agi
Olunia Er
Olunia Er 2 lat temu
lubie go 💙 jak by co to łapka w górę 👍😎
kuba kuba 10
kuba kuba 10 2 lat temu
Gorzów wlkp. pozdrawiam
Michal Okonski
Michal Okonski 2 lat temu
muj ulubiony kawałek
abdul wisimulaga
abdul wisimulaga 2 lat temu
ej gosciu-masz podobne gusta
mahakalax108
mahakalax108 2 lat temu
to nuta o CBRce ?
SZALONY DZIKUS
SZALONY DZIKUS 2 lat temu
Piękna HONDA :D Ale nuta też :D Pozdro !
Digital Killers
Digital Killers 2 lat temu
w gorzowie wielkopolskim super
Kacper Król
Kacper Król 2 lat temu
Jaka dupa
Sebastian Piotrkowski
Ale zajebista piosenka
Igor XD
Igor XD 2 lat temu
Najładniej śpiewa od innych
WP ME Obrotowy
WP ME Obrotowy 2 lat temu
ladna cipka
Krzysztof Cepak
Krzysztof Cepak 2 lat temu
I tacy z talentem powinni spiewac kto to czuje
Jagoda Jagoda
Jagoda Jagoda 2 lat temu
trgewdjnftgdrhgb + +
AM18 Tuszyński
AM18 Tuszyński 2 lat temu
amelka
D.
D. 2 lat temu
ja z takim nietypowym pytaniem gdzie był kręcony teledysk ? chodzi o tą drogę :P
LeftyWiktoria12 The Demon
czadoman jesteś czad gość . Żądzisz😜
LeftyWiktoria12 The Demon
czadoman jesteś czad gość . Żądzisz😜
LeftyWiktoria12 The Demon
czadoman jesteś czad gość . Żądzisz😜
super kotka
super kotka 2 lat temu
nanan
Karolina miloch
Karolina miloch 2 lat temu
super piosenka
Kamil Rosicki
Kamil Rosicki 2 lat temu
zajefajne
Julka Bazinska
Julka Bazinska 2 lat temu
łał czadomen
Guitar lover
Guitar lover 2 lat temu
ten teledysk kręci mnie o nim ciągle śnie💝👀💜❤💙💕💖💗💝💞💋👄
Michal i Piotr
Michal i Piotr 2 lat temu
rdeeee6e6rgfr46get7rtgr7gry7rye7ye7ryre7fgr7gfgrgyref7rgrf7ryry7rg6yfgr7fyrr7ryr7ryr7ry7ryr6yryrr
dooni
dooni 2 lat temu
kiedy kolejny odcnki
Wixy xx
Wixy xx 2 lat temu
Mam twoją bluzkę bo rozdawałeś na #Dniach Lichenia 😄 *#Pięknie** śpiewałeś na **) DNIACH LICHENIA czyli wczoraj 😛😛
Wixy xx
Wixy xx 2 lat temu
😄#świetny jesteś
Dan0
Dan0 2 lat temu
spoczklo
Maciej Bartkowiak
To jest zajebiste!!!
PolskiMonsterR1
PolskiMonsterR1 2 lat temu
czadoman ty masz najlepsze disco polo w PL :D Brawo Ty :))
testy wszystkiego
czadomen gdzie ty mieszkasz bo na w Gorzowie wielkopolskim. dopisz prosze
sylwek orlikowski
cześć super muza pozdrawiamy Aurila😉 Blanixa😀 Nati😇
Dariusz Tofil
Dariusz Tofil 2 lat temu
zatombiste
Następny
CzadoMan - Ruda
3 lat temu