Ciemny

Chada x Peja - Sentymenty (BraKe Blend)

BraKe
Subskrybuj
wyświetleń 133 294
98% 3 961 77

BraKe na fb: facebook.com/brakeblends/
Chada: facebook.com/tomasz.chada/
Peja: facebook.com/PejaSlumsAttack/
tekst:
Rozećpany, przegrany, przyczajony, wygrzany
Na przyszłości brak skazany
Poddał się jeszcze przed gongiem
Nie stanął do walki nie rozstawał się z bogiem
Każdy zna taką historie ja do moich braci gadam
Którzy samodzielnie nie potrafią wyrwać się ze stada
Dobra rada nic poza tym nic nie mogę Ci rozkazać
[Peja lubi dużo gadać]
Też nie prawi Ci morałów
Ja do przodu pomału z oczu znikają komple
Horyzont coraz szerszy, ale serce boli smutne
Opowieści, nie chcę ich bez końca trawić
Gdybyś mógł się poprawić kilka błędów naprawić
Jedź z nami na koncert, stały motyw brak funduszy
Mnie to ruszy rzucam hasło żarcie przejazd masz ode mnie
Zrobię dużo byś na moment nie egzystował w piekle
Gdzie krew, wycie syren plus trzy desperacja
Beznadziejna sytuacja, co dzień psy wegetacja
ref.
Na tych osieeeedlach...
Tu giną samochody, a pierdolone psy ciągle zbierają dowody.
Na tych osieeeedlach...
Jak do tej pory, na każdym rogu śledzi cię jebany monitoring.
Na tych osieeeedlach...
Witam kolego, czy chcesz czy nie to uchodzisz za winnego.
Na tych osieeeedlach...
Wiem co jest cięte, to są te miejsca, które darzę sentymentem.
Te osiedla żyją swoim życiem, kocham je za to,
otwieram swoją pocztę, czytam - wzywa kurator.
Drugi list, list z puchy od ziomka,
pisze, że jak już odsiedzi swoje wróci i posprząta.
Na tych osiedlach tu gdzie czarne słońce,
małolatki się wożą, jakby były Beyonce.
Tak miesiąc za miesiącem, jakoś się kręci.
Dzieciaki? Dzieciaki nie mają dobrych intencji.
Wiem co jest grane, jestem z ulicy,
sąsiad jakoś podejrzanie często schodzi do piwnicy.
W około bloki, czuję się, jak w ringu,
ziomka fura już dwa lata na policyjnym parkingu.
Jedna siostra drugiej sprzedała taką dietę,
że dwa lata dzień w dzień zapierdalają fetę.
Ja przekaz puszczam w eter i wiem, że wygram,
na tych osiedlach wpadamy we własne sidła
ref.
Na tych osieeeedlach...
Tu giną samochody, a pierdolone psy ciągle zbierają dowody.
Na tych osieeeedlach...
Jak do tej pory, na każdym rogu śledzi cię jebany monitoring.
Na tych osieeeedlach...
Witam kolego, czy chcesz czy nie to uchodzisz za winnego.
Na tych osieeeedlach...
Wiem co jest cięte, to są te miejsca, które darzę sentymentem.

Muzyka

Opublikowany

 

14 kwi 2018

hip hoprapchadanie zyjenoszebolripteskniepiekielnyna tych osiedlachzyc az do boluna lepszeslonpaluchnie rozpieszczatacohemingwayquebonafidesmutekdepresjabezczelkalizeussamotnoscna doławroc do nasswiatbez miloscivoodookekeszustynathismlody

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 149
Adrian klepadlo
Adrian klepadlo Dzień temu
tęsknimy chada (*)
ja kozak
ja kozak 2 dni temu
Na rapie tomka sie wychowałem i na rapie tomka umre
Monika Mazur
Monika Mazur 2 dni temu
Tomek 😔😭 (*) nigdy nie zapomnę 💔❤
Hardkorowy
Hardkorowy 3 dni temu
Peja jak zwykle rozje... system
Radek Rybinski
Radek Rybinski 4 dni temu
Z Peją BMW rozjebane po pijaku 👊 to były czasy RIP
Aga Sze
Aga Sze 5 dni temu
💪💪
Blood Class
Blood Class 5 dni temu
Super kawałek. Brakuje Tomka :(
Emil Jozwiak
Emil Jozwiak 5 dni temu
Tomek.... Dlaczego ? :/
Jaro Jaro
Jaro Jaro 5 dni temu
Sub i dzwon już u mnie masz
Yolanta Wolowicz
Yolanta Wolowicz 5 dni temu
Zajebista dobra robota..
Bartek Bogut
Bartek Bogut 5 dni temu
Jakie to zyciowe dziekuje za ten hit
KOŻYK xd
KOŻYK xd 6 dni temu
Tomek nie zapomnimy nigdy o tobie [*]
zaloguj1sie
zaloguj1sie 6 dni temu
jej straszne !!! na tym bicie uświadamiam sobie że musze wydorośleć😢
PaRtyko
PaRtyko 7 dni temu
Spoko nuta
Karolina Bankowska
po śmierci chady jest inaczej gdy słucham jego piosenk to uswiadamiam sobie ze to koniec z najlepszym rapem. Chada to najlepszy raper od dawna gwiazda polskiej sceny. Chada moim idolem na zawsze.!! Chada na zawsze [*]. Dalej myślę dlaczego tak wyszło. Bóg tak chciał najwidoczniej😘😘❤
Alemisi 88
Alemisi 88 7 dni temu
Szacunek 🙏🙏🙏 #sztosiwo
Nicholas PIRTTINEN
Stary, kocham cie za to co robisz, po śmierci Chady myślałem że to już koniec jego twórczości, a ty podtrzymujesz pamięć o nim robiąc te nutki z chołdem do Chady... rób to co robisz bo twoja robota jest zajebista, i robisz zajebistą rzecz tworząc teą muzyke... pozdro, oby tak dalej
Malgorzata Bartz
Malgorzata Bartz 9 dni temu
Oj jak mi Ciebie brakuje Tomku 😥
Pompa Musi Być
Pompa Musi Być 9 dni temu
Brak członka rodziny to coś najgorszego co może w życiu kogoś spotkać tęsknię wujku 😭😭😭😭😢😢😢😢😢
Patryszja
Patryszja 10 dni temu
chadaaa.... 😭😭😭😭 kuzwa to nadal do mnie nie dociera...
Mariusz Mielniczuk
Mariusz Mielniczuk 10 dni temu
Szacunek dla Rycha i Tomka 😢😢❤❤
So Black
So Black 10 dni temu
Łezka w oku się kręci :(
PAWIK Roz
PAWIK Roz 10 dni temu
[*]
maciek b.
maciek b. 10 dni temu
Dobra robota[*]
jebie swag kocham rap rasowykot
Z bogiem brachu
Karol Warczak
Karol Warczak 10 dni temu
Chada😔😔 szkoda że już ciebie nie ma myślę że u góry też rapujesz😥
Geralt
Geralt 10 dni temu
Tomuś tęsknimy za tobą [*]
Geralt
Geralt 10 dni temu
Z jakich utworów zostało ten utwór stworzy.
Aramek09
Aramek09 10 dni temu
chujowe juz za bardzo chcesz by wszystko bylo smutne ale w tym kawalku w ogole to nie pasuje. bit najlepszy jest oryginal pzdr
Sajkos
Sajkos 10 dni temu
*1000 subów bez filmów!!*
Pan Tulipan
Pan Tulipan 10 dni temu
Tylko mi to przypomina Verbe?
marta nowak
marta nowak 11 dni temu
Łzy w oczach :(
Mariusz CHADAS GONDzikiGOn-PL
Tomek Chada Mistrz :-) Twoje bity będą grać w nas (*)
Szymon Owczarek
Szymon Owczarek 11 dni temu
"Nie stanął do walki nie rozstawał się z *_bongiem_* ." To źle, że słyszę tam _bongo_ zamiast _Bóg_ , czy po prostu jest błąd w tekście?
Andrzej bober
Andrzej bober 11 dni temu
Dasz link do pobrania
Avi 1337
Avi 1337 7 dni temu
Andrzej bober nie dla pieska
Martin Jańta
Martin Jańta 11 dni temu
Minął prawie miesiąc, a dalej chodze przybity. Śmierć Chady uświadomiła że polski rap zaczyna umierać. Typowy uliczny rap. Bo Taconafide nie potrafię nazwać rapem. [*]
Martin Jańta
Martin Jańta 5 dni temu
GMIT Production! No niby, ale dla mnie stary Kali był jakiś lepszy. Chodzi mi o Firme
GMIT Production!
GMIT Production! 7 dni temu
Został jeszcze Kali 🔥
Patryszja
Patryszja 10 dni temu
zgadzam sie z tobą w 100%...polski rap umiera..zwlaszcza po smierci chady..wszyscy idą w strone newschoolu,mam nadzieje ze to minie kiedys i znow bede mogla posluchac kawałków bez autotiuna,bez dziwnych teledysków,bez przekazu o dziwkach,kasie i seksie,mam nadzieje ze jeszcze kiedys bede mogla uslyszec rap z przekazem.
Klaudia Rys
Klaudia Rys 11 dni temu
Chada i Peja to bracia ? Czy jak ?
Klaudia Rys
Klaudia Rys 9 dni temu
Rozumiem .
Klaudia Rys
Klaudia Rys 11 dni temu
Zajebiste.
Zielona Panna
Zielona Panna 11 dni temu
Nuta sztos, ale szkoda że każdy nagle docenia Chadę jak już go zabrakło :/ [*]
Karolina Bankowska
Właśnie teraz nagle wszyscy tęsknimy. Chada jest z nami duchem kocham go
kuba baranowski
kuba baranowski 11 dni temu
Kurwa mistrze stworzyli klasyk który chodzi w eterze
Ksbxjss Zzz
Ksbxjss Zzz 11 dni temu
To prawda Tomkowi od zawsze należy się szacunek ja jestem tylko 4lata młodszy od Tomka czy Ryśka i na tej muzyce się wychowałem to byli najlepsi w Polsce uliczni wojownicy został tak naprawdę tylko Rysiek szkoda tylko że ludzie przekonali się jaki był gdy już odszedł mnie śmieszą tamci ludzie co pisali totalne bzdury najpierw komentarze pod utworami a gdy już z nami go nie ma teraz go wszystkim brakuje a ja fanem jego byłem od zawsze a Muzyka Tomka zostanie wiecznie wracaj do nas Tomek :(
Ku Ba
Ku Ba 11 dni temu
Aż ciary przechodzą
Łukasz Szkwarła
Łukasz Szkwarła 11 dni temu
Będziesz zawsze z nami Tomku prawda.... Ryśku szacun.
patrycja
patrycja 11 dni temu
To juz prawie miesiac a bol nadal jest taki sam chada trzymaj sie tam mam nadzieje ze u boga jest ci duzo lzej tesknimy :(
Szmuli
Szmuli 11 dni temu
Panie, to jest Zajebiste rip Chada
[oSX] Scrolly -
[oSX] Scrolly - 11 dni temu
[*] Niech spoczywa 😢
Mateo Matiasss
Mateo Matiasss 11 dni temu
Ja pierdole jaka petarda💓💗‼‼
Piotrek 4fun
Piotrek 4fun 11 dni temu
Chada na zawsze w naszych sercach [*]
Ash Fast
Ash Fast 11 dni temu
Kawał dobrej roboty ♡
Joanna Sobolewska
Joanna Sobolewska 11 dni temu
Mega nuta trafia w serce . Szacun
Dawid Michalski
Dawid Michalski 11 dni temu
Kurwa jak Ty to robisz ???
Ola Riddle
Ola Riddle 11 dni temu
Niesamowite i piękne. Robisz zajebiste blendy ;)
xezzy X
xezzy X 11 dni temu
Zajebiste, w pamięci na zawsze !
Alicja Wiki
Alicja Wiki 11 dni temu
Mega ;)
Kinga Stilinski
Kinga Stilinski 11 dni temu
Obserwuję już dość długo twój kanał i w tym momencie to już brak mi słów, cudowne! 💖
Patryk Trachta
Patryk Trachta 11 dni temu
Sztos!! Chada na to czekałem 💪💪💪
kijkowski lokiec
kijkowski lokiec 11 dni temu
Tomek nigdy o tobie nie zapomnimy w sercach będziesz z nami do końca życia [*]
dj bob24 maks
dj bob24 maks 11 dni temu
Chada :(
PowieszonyNaPępowinie PowieszonyNaPępowinie
Szacunek dla ciebie Robisz najlepsze blendy Chada zawsze w pamięci (*) 💓
Halinka Adamska
Halinka Adamska 11 dni temu
Oby tak dalej, super 💖😊💖
Despacito Siento
Despacito Siento 11 dni temu
Znowu pokazałeś na co cie stać ❤
Daniel DRC
Daniel DRC 11 dni temu
Miazga Uwielbiam Te Blendy POZDROWIENIA + i Propsy
karol dragoball
karol dragoball 11 dni temu
Brak słów.. bo mi ich brakuje jak to wszysto opisać,życie to kur. Jedna wielka powieść, i męka przez to wszystko
Jaman
Jaman 11 dni temu
A może mixtape z Peją i Chadą? 😁
BarteQu
BarteQu 12 dni temu
Gratulacje, przeszedłeś samego siebie!
TaiKOrieN
TaiKOrieN 12 dni temu
Jebać Chade i Peje. Czekam na gówno burze xD
Wojtek ktoś
Wojtek ktoś 12 dni temu
[*]
Michał Bogatek
Michał Bogatek 12 dni temu
[*]
HaDvAoO
HaDvAoO 12 dni temu
CHADA [*] Będziemy Pamiętać !! Z Fartem :(
Soul Records
Soul Records 12 dni temu
Klasycznie Kozak
Mr. Krupek
Mr. Krupek 12 dni temu
[*]😞😞😞😞😢
Zizi Chan
Zizi Chan 12 dni temu
Chada 💔😭😭❤ [*] 💪💪
Fabian Wojtasik
Fabian Wojtasik 12 dni temu
Wychowalem sie z muzyka Peji. Chada byl troszke pozniej, ale nie zaluje, jedna piosenka chady ”kiedy jak nie dzis” dodala mi mocy zeby sie niepoddac akurat o moja dziewczyne, juz mija kilka lat odkad jestemy razem szczesliwi. Jego slowa dodaly mi extra mocy.
Amelia Tv
Amelia Tv 12 dni temu
Chada :(
Arnold Schwarzenegger
Ja pierdole jakie słabe
Wujek 123
Wujek 123 12 dni temu
Kurwa jak to siadalo pięknie BraKe kozak! propsy! ;)
Blades Official
Blades Official 12 dni temu
Mistrzostwo ❤ [*]
Człowiek Prestiżu
Kolejna sztos nuta,dziękuje że jesteś 😊😘
JosnY
JosnY 12 dni temu
[*]
Cycki Karyny
Cycki Karyny 12 dni temu
A ja kurwa dalej w to nie mogę uwierzyć... [*]
Fr3Ga :3
Fr3Ga :3 12 dni temu
Chada wracaj ! :( [*]
Łukasz Szkwarła
Łukasz Szkwarła 11 dni temu
On wraca kiedy tylko o nim pomyślisz. On tu zawsze już będzie
Jakub Tonak
Jakub Tonak 11 dni temu
Fr3Ga :3 nie żyje więc jak ma wrócić
MACIEK_ RAP
MACIEK_ RAP 12 dni temu
Tęsknimy Tomek [*]
Natuuus natuus
Natuuus natuus 12 dni temu
zawsze rozpierdalasz, każdy Twój blend jest cudowny, nie mam słów co do tego ❤🙈 jesteś poprostu cudowny w tym co robisz 💖😈
Diffy!
Diffy! 12 dni temu
LEGEND :3
Mariolka 123
Mariolka 123 12 dni temu
Chada[*] .. Super kawałek 😉
Mateusz Stefanski
Mateusz Stefanski 12 dni temu
Gratuluję ci takiego postępu! Naprawdę [*]
patryk michalak
patryk michalak 12 dni temu
Boże, ten Peja tak dobrze tutaj siadł że od razu ciarki na ciele
Invisible 666
Invisible 666 12 dni temu
Podaj jak mozesz tytuly tych nut
Pit Bull
Pit Bull 12 dni temu
Ziomek powiedz mi jak to jest robić muzykę tzn robić coś czyli muzykę w której jest osoba która nie żyje i dostawać za to kasę ?
Justyna Szczurek
Justyna Szczurek 12 dni temu
Jaka tto piosenka Peji?
Wiktoria ¿?
Wiktoria ¿? 12 dni temu
I cyk, do ulubionych 💞😪
Magdalena Stec
Magdalena Stec 12 dni temu
Piekny utwór... a co mam myślec po tym obrazku z psem,wilk.. dziewczyną..owce.. odchlan mnie ogarnęła..
mirek ziolkowski
mirek ziolkowski 12 dni temu
Chada zawszę będziesz z nami nie będzie już takiego drugiego nigdy fajny gest ze strony peji za tą muzykę dzięki Peja
Dariusz Ziółkowski
Zajebiste [*] Tomasz Chada
Maciek Blend
Maciek Blend 12 dni temu
Co to za piosenka peji
Invisible 666
Invisible 666 12 dni temu
+1
Dzikus K.
Dzikus K. 12 dni temu
Zajebiste 💪
Worgul Worgul
Worgul Worgul 12 dni temu
System rozjebany 😎
WERONIKAZAWOJOWSKA
WERONIKAZAWOJOWSKA 12 dni temu
jezuu cudoo😍❤
Vilgefortz Vilgefortz
Te piosenki z Chadą są naprawdę świetne!
InterestingGamesWorld
Chada tęsknimy! :( [*]
Tomek Banach
Tomek Banach 8 dni temu
😢😢😢 smutne
Pompa Musi Być
Pompa Musi Być 9 dni temu
InterestingGamesWorld dokładnie tak 😣😢
natalia2327
natalia2327 10 dni temu
InterestingGamesWorld bardzo tesknimy
Dębowa Records
Dębowa Records 11 dni temu
[*]
Następny