Ciemny

BLOK EKIPA 137, RASOWANA BAWARA

SPInkafilmstudio
Subskrybuj
wyświetleń 2 286 045
97% 51 430 1 175

SPInka Film Studio zaprasza na premierowy 137. odcinek serialu BLOK EKIPA! Subskrybujcie kanał SPInki FIlm Studio i dajcie się ponieść absurdowi! Lajki i udostępnienia mile widziane.
fb.com/spinka.blokekipa
inst. @spejsonvlog
gadzety: spinka.cupsell.pl

Film i animacja

Opublikowany

 

11 cze 2018

BLOK EKIPARASOWANA BAWARASPEJSONSPEJSONVLOGBARTOSZ WALASZEKWALASZEKGIT PRODUKCJAGIT KRESKÓWKIZABAWNEANIMACJAABSURD

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 411
lubek520
lubek520 6 dni temu
Oł shit!
Domin
Domin 9 dni temu
R Ra Ras Raso Rasow Rasowa Rasowan Rasowana Rasowana b Rasowana ba Rasowana baw Rasowana bawa Rasowana bawar Rasowana bawara Rasowana bawar Rasowana bawa Rasowana baw Rasowana ba Rasowana b Rasowana Rasowan Rasowa Rasow Raso Ras Ra R
Mati1993
Mati1993 24 dni temu
no gdzie z lewej strony wlew paliwa :|
DomeStos
DomeStos 25 dni temu
WSZYSTKO FAJNIE ALE WOJTAS W WCZEŚNIEJSZYCH ODCINKACH MIAŁ TATUŁAZ JP 100% :)
kacper lato
kacper lato 25 dni temu
Takie same. Piwa
Mateusz Kowalski
Mateusz Kowalski Miesiąc temu
Przedni zderzak od e30
Adam Wybierała
Adam Wybierała Miesiąc temu
Biedny wojtas
Jakub Erwin
Jakub Erwin Miesiąc temu
Jest tutaj jedna jedyna wpadka bo w tym odc. Ma HIV A później na JP100%
Hashirama
Hashirama Miesiąc temu
plvid.com/video/wideo-P96wt_1annw.html 4:04 skoro miał inny tatuaż to jak mógł mieć nowy? :)
bizi ty krulu
bizi ty krulu Miesiąc temu
W tym miejscu co Wojtas ma nowy tatuaż juz wcześniej miał tatuaż JP 100%
michal rak
michal rak Miesiąc temu
A co Cieślak nie ma kolegow?
remiiX
remiiX Miesiąc temu
Spejson miał tam tatuaż JP 100%
ZoltyGG lol
ZoltyGG lol 2 miesięcy temu
valo policzł rzle 5+5+10+2=22 a on muwi 25 xd
respeKtzI
respeKtzI 2 miesięcy temu
3:42 OPONA Z GOLFA xD
The Eye of the world
The Eye of the world 2 miesięcy temu
Kiedyś na klacie Wojtas miał tatuaż jp 100%
Jan Kowal
Jan Kowal 2 miesięcy temu
1:18 filetowy ksiezyc
Kuba Zdanowski
Kuba Zdanowski 2 miesięcy temu
Zajebisty dawajcie następne odcinki
Air !!!
Air !!! 2 miesięcy temu
Bawara
feli cia
feli cia 2 miesięcy temu
chyba wojtasowi henna zeszła że klata Sucha i czysta
Kamil Polański
Kamil Polański 2 miesięcy temu
Myślałem że walo pomalował bmw na kolory szerszenia :3
Stoper X
Stoper X 2 miesięcy temu
@spinkafilmstudio chłopaki a co z tatuazem Wojtasa z 22 odcinku? ;o
WIK0X 9
WIK0X 9 3 miesięcy temu
Spoko
Mikołaj Kępiński
Mikołaj Kępiński 3 miesięcy temu
umisz liczyć 22km
Kamil Kościuk
Kamil Kościuk 3 miesięcy temu
1:40 model e34 seria 5 BMW , a jak zaczynają się odcinki to jest pokazane ,ze Wojtas ma model e36 seria 3 coupe.. o co tu chodzi ??
Mateusz Trawka
Mateusz Trawka 3 miesięcy temu
zatwardzenie jest gównem a gówno gównem i szczochem
Mateusz Trawka
Mateusz Trawka 3 miesięcy temu
gówno
stajnia Petrico
stajnia Petrico 3 miesięcy temu
Kto tęskni za szerszeniem? Łapka kto chce dla szerszenia [*] Kto chce sub za sub?
Stalin Hfhhhyt
Stalin Hfhhhyt 3 miesięcy temu
Co jest kurwa raz Dwa trzy kiedy nowy odcinek rudy skonfidentował że niema
Kruczek 07
Kruczek 07 3 miesięcy temu
Dodajcie w grze blok ekipa na rejonie ze te płatne postacie odblokowuje się za poziomy
Rudy RUDY
Rudy RUDY 3 miesięcy temu
Co tu się wyrabia
Dragon Fury
Dragon Fury 3 miesięcy temu
Czemu nie macie programu w telewizji? Fajnie by było xD
fester otoznafca
fester otoznafca 3 miesięcy temu
Walu to myśli za dwóch
Paxowsky
Paxowsky 3 miesięcy temu
Niech ktoś zadzwoni do tej Halinki znowu mnie małpa zamknęła na balkonie. Skaranie boskie z tą babą...
mroczny rycerz
mroczny rycerz 3 miesięcy temu
Cieślak nadal w ekipie fajnie
Peter Marlow
Peter Marlow 3 miesięcy temu
zajewpizdubiscie
MLEKOZHAJSEM
MLEKOZHAJSEM 3 miesięcy temu
To nie lepiej było zrobić napis HWDP? Jakby się połączyło I z V to by było już HW xd
AniManiak
AniManiak 3 miesięcy temu
Walu to całkiem nieźle rysuje... Xb
Stanisław Kluza
Stanisław Kluza 3 miesięcy temu
Wiedziałem że nie zapomną o szerszeniu, ale o baware się cały czas boje
Dominik Konsek
Dominik Konsek 3 miesięcy temu
Kiedy nowy film? 😉
VRheroes
VRheroes 3 miesięcy temu
WALASZEK ! Skup się ! W Tobie nadzieja... przegraliśmy mundial... ogląda Cię ponad milion Polaków... zrób odcinek który nas chociaż trochę rozbawi, zdynstansuje do przegranej, da chwilę uśmiechu od płaczu.
Mikolaj Zrobczynski
Mikolaj Zrobczynski 3 miesięcy temu
Ile będziecie robić nowy odcinek
Rockdaypl
Rockdaypl 3 miesięcy temu
Slabizna
adrian Pawlak
adrian Pawlak 3 miesięcy temu
walo idzie do kibla na lewo A kibel jest za nim
adrian Pawlak
adrian Pawlak 3 miesięcy temu
walo idzie do kibla na lewo A kibel jest za nim
adrian Pawlak
adrian Pawlak 3 miesięcy temu
walo idzie do kibla na lewo A kibel jest za nim
Da Niel
Da Niel 3 miesięcy temu
Kurwa troche zjebaliscie baware. Ale chuj tam. Czekam na nastepne odcinki kurwa raz dwa czy :D
x d
x d 3 miesięcy temu
Pies ci uciekł
RusztoPL
RusztoPL 3 miesięcy temu
Niech wruci Cieślak (pies wala) bo dawno nie było i mówił ze będzie go zabierał jak będzie starszy
Mariusz Graicke
Mariusz Graicke 3 miesięcy temu
To jest śmieszne*-+**
Seba YT
Seba YT 3 miesięcy temu
RUDA BAWARA ?!
Hades
Hades 3 miesięcy temu
A gdzie się od wojtasa stary tatuaż na klacie zgubił ? " JP 100% "
Kacpra Murczek
Kacpra Murczek 3 miesięcy temu
Więcej odcinków
Kamil Pyka
Kamil Pyka 3 miesięcy temu
Szkoda ze trzeba czekac tyle na odcinki 😒
Mateusz Nygus
Mateusz Nygus 3 miesięcy temu
A ja się pytam gdzie spejsona kajdan?
Bajtop
Bajtop 3 miesięcy temu
Wiecie że TheBestPolkska wykorzystuje wasze filmu
Artez
Artez 3 miesięcy temu
Przecież wojtas miał tatuaż na klacie JP100%
Hubert Serewiś
Hubert Serewiś 3 miesięcy temu
A ta bawara ma 1.6 czy 2.8?
NeegZ Dark
NeegZ Dark 3 miesięcy temu
Dobry byl by odcinek w ktorym promocja na wygrane piwo pod kapslem sie skaczyla (ciekawe co by kombinowala ekipa) :)
YOUNG zbanowANY
YOUNG zbanowANY 3 miesięcy temu
zawsze was ogladam :P GDY JEM
Kamironstek 2
Kamironstek 2 3 miesięcy temu
Tu wyszło 22konir
Lord Maczek
Lord Maczek 3 miesięcy temu
Sub za sub?
MatOłek
MatOłek 3 miesięcy temu
Lewa jego, lewa jego, lewa jego MAĆ (Killer)
Bajtop
Bajtop 3 miesięcy temu
Ej kiedy następny odcinek. Zróbcie odcinek jak walu zabawia się z łysą
Hange Zoë
Hange Zoë 3 miesięcy temu
Zrobisz odcinek blok ekipy o Górnik Zabrze
Klaudia Podczaszyńska
Klaudia Podczaszyńska 3 miesięcy temu
zrubcie odcinek że ziomki napadły kruszwila
Michał Serafin
Michał Serafin 3 miesięcy temu
Nie żeby coś aleeee wojtas kiedyś miał tatuaz JP 100% A teraz go niema
Bafik
Bafik 3 miesięcy temu
hmmm w odcinku 83 Wojtas ma tatuaż jp100,% a teraz tylko hiv zrobione przez cieślaka
Weduu :D
Weduu :D 3 miesięcy temu
KSIĘGA ULICY MÓWI JASNO, KTO OGLĄDA BLOK EKIPE NA INNYM KANALE, TEN PRAKTYKUJE Z PEDAŁAMI ANALE!
Martynaka xxxD
Martynaka xxxD 3 miesięcy temu
Fajnie rze Bawaria jest odpisywanie ale szersze i lepszy był
mS 5
mS 5 3 miesięcy temu
Niedługo odcinek 138. Czyli ten w którym kapitan bomba wystąpił po raz ostatni...
Liptonxv
Liptonxv 3 miesięcy temu
zróbcie następny odcinek że jadą nad morze na wakacje (kto za like)
Phaze
Phaze 3 miesięcy temu
1:56 ricers logic
Jacek Szwaba
Jacek Szwaba 3 miesięcy temu
Wskutek nie umie liczyć
Diego DieORgo
Diego DieORgo 3 miesięcy temu
A co z królem rapu :D ?????Kiedyś była taka postać he.
Quardian
Quardian 3 miesięcy temu
JD
Ronis
Ronis 3 miesięcy temu
136 odcinek Wojtas mówi że mu się gaz skanczyl a Walu mu zamątował gaz w 137 odcinku
Kamila Gryczon
Kamila Gryczon 4 miesięcy temu
Trzeba było z Hiv zrobić hwdp
MrZawodowiecPL
MrZawodowiecPL 4 miesięcy temu
Akurat z tego V przy odrobinie chęci da się zrobić F, no ale podejrzewam że DRIWT to większy szacun na Grochowie od jakiegoś prostackiego DRIFT :D
czenir
czenir 4 miesięcy temu
Gdy konfident dzwoni po pały ten kto mu jebnie w chuj jest doskonały
Dzieciak Mem
Dzieciak Mem 4 miesięcy temu
plvid.com/video/wideo-P96wt_1annw.html#t=4m2s Co sie stało z tym tatuażem?
Qr Doopel
Qr Doopel 4 miesięcy temu
Tę dziarę można było łatwo na CHWDP przerobić.I taniej.
Sidney
Sidney 4 miesięcy temu
przepraszam ale w 83 odcinku Wojtas miał już tatuaż XD
marcin glowacz
marcin glowacz 4 miesięcy temu
5 lat i 137 odcinków ....
kupunia
kupunia 4 miesięcy temu
Co im się stało z głosami?
syla4785
syla4785 4 miesięcy temu
Pierwszy jakiś lepszy odcinek od dawna xd
wojtek rokita
wojtek rokita 4 miesięcy temu
odnowienie szerszenia nowy odcinek ma byc
IzIElectr
IzIElectr 4 miesięcy temu
Jednego nie rozumiem, jak on mu na klacie zrobił ten tatuaż jak wcześniej miał jp 100% w tym samym miejscu.
Hypeik
Hypeik 4 miesięcy temu
Przepraszam w tytule brakuje Pod
Moderator Adaś
Moderator Adaś 4 miesięcy temu
Zróbcie jakieś odcinki w stylu 'Wojtas szuka żony' bo to było serio zajebiste a nie jakieś egzorcyzmy
Bartosz Urbaniak
Bartosz Urbaniak 4 miesięcy temu
Nieźle jebnięta ta Bawara musiała być soro aż wlew paliwa jest z drugiej strony niż powinien XD
Engie:D
Engie:D 4 miesięcy temu
zaraz zaraz zaraz ... przecież wojtas wcześniej miał tam tatuaż HWDP 100% Odcinek Ostatni szlif tam to widać
darek tomek
darek tomek 4 miesięcy temu
coraz slabiej...
Kacper Biaduń
Kacper Biaduń 4 miesięcy temu
Lakier +5 koni Paski +5koni spojlery +10koni obniżone zawieszenie +2konie Wychodzi razem 22 konie a nie 25
SpringTrap
SpringTrap 4 miesięcy temu
Walu powiedział że 25 konie mocy a z obliczeń wychodzi że 22 konie mocy
Tomasz Baran
Tomasz Baran 4 miesięcy temu
Przecież Wojtas miał tam tatuaż JP 100%
LeavyTM
LeavyTM 4 miesięcy temu
Kto sub za sub?
zbieram 10000subów bez filmików
Weź walo tego amstawa
Banas Banasik
Banas Banasik 4 miesięcy temu
Korek wstydu xDDD
Jakub Gołębiowski
Jakub Gołębiowski 4 miesięcy temu
Niech zrobią wnętrze do bawary, coś podobnego jak miał szerzeń w środku.
rafal jhjhbh
rafal jhjhbh 4 miesięcy temu
Bomba super odcinki coraz lepsze;d
Następny
BLOK EKIPA (136), HAIER
4 miesięcy temu
BLOK EKIPA (126), MYJNIA
9 miesięcy temu