Ciemny

BLACHA - High Life (feat./prod. Chivas)

NewBadLabel
Subskrybuj
wyświetleń 1 975 000
96% 31 567 1 071

⬇ ZAMÓW PREORDER BLACHA - TRAPICAL MOON" ⬇
Zamów: www.newbadline.com/pl/products/plyty-cd/blacha-trapical-moon-1679.html
BLACHA na facebook.com/BlachaFanpage
BLACHA na instagram.com/blacha_2115
SNAP: blacha2115
CHIVAS na instagram.com/_chivas_042_
New Bad Line na facebook.com/newbadline
New Bad Line na instagram.com/newbadline
Mix/master: Filip Dulewicz FB.com/dulewicz.filip
Ujęcia z drona: DreamTeam
Klip: Marcin Mrowiński
Klip: Marcin Mrowiński
facebook.com/fp.marcin.mrowinski
BOOKING KONCERTÓW: TEL: 730-010-201
E-Mail: magda@newbadlabel.com
Sprawdź nowości: NOWOSCI.odziejsie.pl
Odziejsie.pl na facebook.com/OdziejSiepl
⬇ ZAMÓW ODZIEŻ Z TELEDYSKU ⬇
newbadline.com ➡ newbadline.com
odziejsie.pl ➡ NBL.odziejsie.pl
Subskrybuj New Bad Label na YT: plvid.com/u-subscribe_widget?p=newbadlabel

Muzyka

Opublikowany

 

13 maj 2018

BLACHAblachaBLACHA - High LifeChivasMademoiselleBEZ MOICH BRACIMłody Tarzan

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 037
NewBadLabel
NewBadLabel 2 miesięcy temu
⬇ ZAMÓW PREORDER BLACHA - TRAPICAL MOON" ⬇ Zamów: newbadline.com/product-pol-1679-BLACHA-TRAPICAL-MOON.html
werrbe
werrbe 2 miesięcy temu
tez zamówione ❤️
dawid kowalski
dawid kowalski 2 miesięcy temu
Zamówione!
XeY PL
XeY PL 2 miesięcy temu
Zamówiłem !
Zuzanna Pesta
Zuzanna Pesta 2 miesięcy temu
NewBadLabel kocham was
Kocurro Zorro
Kocurro Zorro 12 godzin temu
Łódź na propsie 💖💖💖
Ast3r & Kapi Rozrywka
zajebiste
zaucher zaucher
zaucher zaucher 2 dni temu
Spoczko muza
Julian Julek
Julian Julek 6 dni temu
O chuj :D aż ciary przechodzą .
Aleksander
Aleksander 9 dni temu
Chivas pokazał świetne umiejętności wokalne, szacun za taka zwrotke, oryginalna
El Papito
El Papito 9 dni temu
Rok 2018 należy do BLACHY. Pozdro 👊✌
NieKumaty xd
NieKumaty xd 9 dni temu
Wchodzi jak W Sashe Grey
shuwoq
shuwoq 10 dni temu
0:29 czy to @madziiex ? xD
D4RCIU .17
D4RCIU .17 11 dni temu
BLACHA KOZAK!😎
xNayZix :D
xNayZix :D 13 dni temu
Chivas jak to był "pierwszy raz " propsy
ZetroX
ZetroX 13 dni temu
LODZ
eskeetit
eskeetit 17 dni temu
jebać truskul
Old Goha
Old Goha 17 dni temu
kiedy feat?
Natalia Obłąkowska
Ciarki ❤😘😘
Kacper Kowalski
Kacper Kowalski 19 dni temu
╔═╗───╔═╗────── ║═╣╔╦╗║╬║╔═╗╔╦╗ ╠═║║║║║╔╝║╩╣║╔╝ ╚═╝╚═╝╚╝─╚═╝╚╝─
Bartek Bartek
Bartek Bartek 21 dzień temu
0:47 Blacha pluje. 0:49 kamerzysta ~ "O ty kurwo omelałeś mnie".
Zielu
Zielu 22 dni temu
z kim on spiewa ?
Dominik Witczak
Dominik Witczak 22 dni temu
Chivas
Szymon Browarczyk
Szymon Browarczyk 22 dni temu
HIGH LIFE
BoNdzIo1337
BoNdzIo1337 22 dni temu
Czm to ma tak mało wyświetleń XD
Kamil Świru
Kamil Świru 24 dni temu
dojebane
kawuZzz
kawuZzz 24 dni temu
2115 geng
Paweł
Paweł 24 dni temu
Piękna niunia Piękne miasto!!!
Laska Laska
Laska Laska 26 dni temu
Zeamsone - High Life też istnieje
Norbi.
Norbi. 26 dni temu
heeje hejje heeej
KJ
KJ 28 dni temu
ZARAZ WJEZDZAMY W TO DABEM
Shuhar MasterQ
Shuhar MasterQ 28 dni temu
pierdole kluby na pixsach to nie mój klimat kozak morda xD
fz Sanx
fz Sanx 28 dni temu
Siad kozaaa 👌🏽👌🏽👊🏽
Mma 33
Mma 33 29 dni temu
Sztoss
Sylwia Piotrkowska
Sylwia Piotrkowska Miesiąc temu
Rozjebał
Miłosz Strzelecki
Miłosz Strzelecki Miesiąc temu
Blacha kiedy nowa muza
konrad bork
konrad bork Miesiąc temu
Tysieczny komentarz za 10 lat znowu tu wpadne
Wiktor Zylka
Wiktor Zylka Miesiąc temu
Ok
Bartek wpierdol
Bartek wpierdol Miesiąc temu
Kozak nutaa❤
Amumikakuli
Amumikakuli Miesiąc temu
❤❤❤
♦Gruszek The Games♦
1000 kom
Kacper Matejczyk
Kacper Matejczyk Miesiąc temu
E
Croksu
Croksu Miesiąc temu
Wow
Filip Zań
Filip Zań Miesiąc temu
Penis mortadeli
Kohmithoiumba the murzyn
I 1000 kom
Maciej PE
Maciej PE Miesiąc temu
żadnych zastrzeżeń ..... kompletnie trafione w mój gust, teledysk i muzyka, pokochałem Ich za to !
Adriam Michniewicz
Adriam Michniewicz Miesiąc temu
Jak sie tym mozna jarac. Ten chivas kopia que w chuu.. nawet do jpg takie pozy jak on robi. Tfu na was pajace.
pro maciek
pro maciek Miesiąc temu
2115
pro maciek
pro maciek Miesiąc temu
2115
Konopskyy
Konopskyy Miesiąc temu
Chivas kot w chuj
Kacper Król
Kacper Król Miesiąc temu
Xd
Kacper Król
Kacper Król Miesiąc temu
Xd
Kerel Faraon
Kerel Faraon Miesiąc temu
Kot
Kacper Nowak
Kacper Nowak Miesiąc temu
zajeebisteee high life kurwy
FcBot XD
FcBot XD Miesiąc temu
BLACHA MÓJ BÓG
PolakGamer
PolakGamer Miesiąc temu
x KUQE
Alan Zakrzewski
Alan Zakrzewski Miesiąc temu
0:46 mela na kamerzyste xDD
Pawel Czekaj
Pawel Czekaj Miesiąc temu
To jest rap!!!! Taco hemigway powinien sie od ciebie uczyć
Adba
Adba Miesiąc temu
czemu nazwa od zemasone podjebana?
Kacper Pieńczykowski
Kacper Pieńczykowski Miesiąc temu
1:15 ale wjechał🔥🔥
Marcin Kuniarski
Marcin Kuniarski Miesiąc temu
0:46 kamerzysta się nie wkurwił że na niego naplułeś?
MusicLove
MusicLove Miesiąc temu
Fałszywy jak joker jestem ! 😎siadło ❤️
Sqout
Sqout Miesiąc temu
Bez tego CHIVASA Byłby OGIEŃ
Sqout
Sqout Miesiąc temu
West Widać jaki prezentujesz pozoiom
West
West Miesiąc temu
pojebany jestes nawet pewnie nie wiesz ze on tej nutce refren zakurwial scieku
Magda Gessler
Magda Gessler Miesiąc temu
xD
Tomasz Winecki
Tomasz Winecki Miesiąc temu
Kto lubi to nute lije i pozdro dla wszystkich
Dev_
Dev_ Miesiąc temu
12,50 zł 0:22
Max Poranek
Max Poranek Miesiąc temu
Hi Life in High Life 😁
tKie_ ••
tKie_ •• Miesiąc temu
Dobre da się bujać
Leszczu
Leszczu Miesiąc temu
Siema bedi
Naczelny Shoter
Naczelny Shoter Miesiąc temu
to jest ten autotune?
fajnykanałpl ktoś
fajnykanałpl ktoś Miesiąc temu
OD PŁYWAM RAZEM Z MUZĄ, TĄ BO KU#, A JAKĄ SZTOOOOSSSS😎😀😃
AESTHETIC
AESTHETIC Miesiąc temu
ale chivas wjechał *rozpierdol*
Damian TOMCZYK
Damian TOMCZYK Miesiąc temu
Blacha to dziwka która nie ma swoje flow tylko zapierdala wszystko od szwabow tyle w temacie
xdanny4x
xdanny4x Miesiąc temu
Bedi to ty na tym kamyku czy kto😂
CarmelkowaaaMSP
CarmelkowaaaMSP Miesiąc temu
Bloczki to potencjał.
Michał!
Michał! Miesiąc temu
*Kozak!*
Kiperek 1990
Kiperek 1990 Miesiąc temu
wleciał zasłużony milion 💪
kornel
kornel Miesiąc temu
Jeszcze chwila i bańka pyknie
Dominik Lambryczak
Dominik Lambryczak Miesiąc temu
Fałszywy jak joker jestem. Sztoss
xvbee prestiż1
xvbee prestiż1 Miesiąc temu
Mario
Mario Miesiąc temu
Jedyny high life to Zeamsona przykro mi...
ww kp
ww kp Miesiąc temu
ktoś wie co to za air maxy w 1:15 chodzi mi o kolorystyke
Kubełe.
Kubełe. Miesiąc temu
TEKST [Intro: Blacha2115] To moj HighLife Chivas! [Zwrotka: Blacha2115] Uciekam w tych procentach, zapijam smutki Już tyle razy miałem przestać, czas się obudzić Pierdolę nie chcę wcale przestać, wsiadam do fury Ona jest moim kierowcą, a ja mam swój High Life Pierdolę kluby na piksach, to nie mój klimat Typy się prują jak tanie ubrania Wokół mnie damy, damy dały nie muszę namawiać Odpływam razem z muzą, jadą za mną na sygnale Prowadząc samochód widzę tylko odblaski ich świateł Braciak czekał aż zaliczy zaraz wjeżdżamy w to dabem Każdy pyta jaka była, a nie kurwa jak na randce [Refren: Chivas] High Life, Hi-i-gh Life High Life, Hi-i-gh Life High Life, Hi-i-gh Life High Life, Hi-i-gh Life [Zwrotka: Chivas] Fałszywy jak joker jestem, wylewaj żale Udaje, lecę za zwycięstwem i po makale I wale wasze żale, pale i żale pale Dumny choć się nie chwale wcale, nie chwale wcale I z każdym wdechem mniejsza presja, mniej egzaltacji mam, Pomocnikiem agresja i więcej wrogów mam Taki urok tej drogi prowadzą nas przez dno Zatrzymuje swe trwogi nie boli mnie przemoc Długo czekałem na zmiany i w końcu już nadaje się Ciągle życie na minimalnych nudzi już mnie Patrzę przed siebie, nie do góry, i tak mnie niesie to wysokie życie Highlife Z kłamstwem na dnie czy na szczycie Highlife [Refren: Chivas] High Life, Hi-i-gh Life High Life, Hi-i-gh Life High Life, Hi-i-gh Life High Life, Hi-i-gh Life
Okibalboa XpOmpA
Okibalboa XpOmpA Miesiąc temu
Przed 1mln ❤️
Jakub Maj
Jakub Maj Miesiąc temu
Zamiatalem pustynie ale kiedy wlaczylem to Blacha zmiotl cala
VlogPL
VlogPL Miesiąc temu
Bengier w chuj nuta buja nawet mojego sąsiada bo mi w sufit puka miotła w rytmie bitu XD
Patryk Bonczyk
Patryk Bonczyk Miesiąc temu
Czemu zniknęło ze spotify ?
stalker
stalker Miesiąc temu
Czemu to nawet miliona nie ma jeszcze
SiaNXH
SiaNXH Miesiąc temu
Kurrwa zajebiste
FrikoSo Pl
FrikoSo Pl Miesiąc temu
sztoss
Squbany Official
Squbany Official Miesiąc temu
Ale beanger :P
Mvciek 13
Mvciek 13 Miesiąc temu
Blacha kiedy znowu w Łodzi
BiSek
BiSek Miesiąc temu
Zjebany ten Chivas
Young Damian
Young Damian Miesiąc temu
zajebiste
robert ruszkiewicz
robert ruszkiewicz Miesiąc temu
Wypierdalaj z tym AUTOTUNEM!! jak nie umiesz rapować to zacznij ziemniaki obierać.... tylko przez takie gowno jak AUTOTUNE rap schodzi na psy...
twoja stara
twoja stara Miesiąc temu
Kurwa jaki znawca pewnie, słuchałes rapu za czasu tupaca jesli wogóle wiesz kto to jest
MagnifiQue
MagnifiQue Miesiąc temu
dobra ale wypierdalaj juz ziomus ;p
Zunki 801
Zunki 801 Miesiąc temu
zajebiste!
ŁAFAR
ŁAFAR Miesiąc temu
7/10
Jan Solarczyk
Jan Solarczyk Miesiąc temu
Spok
Krystian Samowędziuk
Krystian Samowędziuk Miesiąc temu
Sztoss😄
Piotr Derba
Piotr Derba Miesiąc temu
Ooo!! 1:15
Marika Chojnacka
Marika Chojnacka Miesiąc temu
1 z najlepszych piosenek/rapów Blachy
Kuba Kujawa
Kuba Kujawa Miesiąc temu
Kozak nuta mordo
Ka Be
Ka Be Miesiąc temu
ej czemu chivas wygląda jak jacksepticeye
Następny
zarzycki - numa numa jej
2 miesięcy temu
Zeamsone "Dystans"
2 miesięcy temu