Ciemny

BEKA KSH 'RANI MNIE' (prod. Tundra Beats)

BEKA KSH
Subskrybuj
wyświetleń 4 368 402
97% 45 998 1 093
Komentarze 1 290
BEKA KSH
BEKA KSH 4 miesięcy temu
Działamy!
j u hk bghf
j u hk bghf 24 dni temu
Kocham po prostu ❤️
Aleksandra dudzinska
Aleksandra dudzinska Miesiąc temu
BEKA KSH kc
BadBoyYT YT
BadBoyYT YT Miesiąc temu
Mordeczko nic więcej nie dodania
maju i śmieszne filmiki
Xd
Rapaczek R
Rapaczek R 2 miesięcy temu
Noi gitara
JUPITER
JUPITER 15 godzin temu
Jeżeli : a) Zostawisz Subskrybcje na moim kanale - znajdziesz 1 MLN EURO b) Zostawisz Lajka pod ostatnim moim filmem - znajdziesz miłość c) Zostawisz Komentarz o treści "jestem od komentarza" - dostaniesz jutro całusa od KRASHA
wiktoria zawal
wiktoria zawal Dzień temu
Sztoos 😍❤
julcia nulcia
julcia nulcia 2 dni temu
Szkoda że tylko 2 minuty :( Lepsze to niż nic 💖
Szymon Kwiecien
Szymon Kwiecien 5 dni temu
Zajebista nuta na każdą impreze
Angelika Domino
Angelika Domino 7 dni temu
😍😍😍Rozjebał
PaNiOn
PaNiOn 9 dni temu
bekari ty romantyku
Kacper4K :v
Kacper4K :v 10 dni temu
Kocur
Mietek Ziom
Mietek Ziom 12 dni temu
kto 2019
Dawid Świekatowski
Bekari, kocham cię
Sledo Kk
Sledo Kk 14 dni temu
kurwaaaaaaaaaaaaa ogień :)
letmeowo
letmeowo 14 dni temu
👬
_szymek
_szymek 14 dni temu
Lekarz ; Zostały ci 2,08 min życia Ja ; Wystarczy.😎
Pianczii i
Pianczii i 16 dni temu
Kocham cię
Rzy Wlochu
Rzy Wlochu 19 dni temu
Co to za chłam na utotune? XD
BoruX PL
BoruX PL 20 dni temu
Nie no sztoss! 🔥
kupcia baletudo
kupcia baletudo 21 dzień temu
ej nie to zebym hejtowal ale posluchajcie se ali ft. tkm- kocham cie ten sam bit i flow ale wole ta wersje ;)
Andrzejek hehe
Andrzejek hehe 23 dni temu
Najgorzej się słucha jak się poklucilem z moją bardzo ważną przyjaciółką 😞😞😞😭
Weronika Sobczynska
Zajebista
BLODOMIŚ MINECRAFT YT
kocham tom piosenkie
BLODOMIŚ MINECRAFT YT
+MafiaBrzostków 89 89 co nie ona przypomina mojom dziewczynę
MafiaBrzostków 89 89
Ja też 🔈🔈🔈🎵
MafiaBrzostków 89 89
Nie wiem co powiedzieć. Po prostu rozjebałeś system
Kacper Górski
Kacper Górski 28 dni temu
TKM kradnie xdd
Dżanik.K.
Dżanik.K. 28 dni temu
kto dał łapke w dół to niema muzgu albo jes idioton
Karolina Mielczarek
Karolina Mielczarek Miesiąc temu
❤️❤️
ewa posadzy
ewa posadzy Miesiąc temu
Fajna piosenka i tak kazdy powinien spiewac dla dziewczyny
Drifter 077
Drifter 077 Miesiąc temu
To jest świetne
Ania Bełdowska
Ania Bełdowska Miesiąc temu
Kocham!💓
Natan Rupik
Natan Rupik Miesiąc temu
ZAJEBISTE MOJEJ DZIEWCZYNIE ZASPIEWAŁEM I PŁAKAŁA
Natan Rupik
Natan Rupik 28 dni temu
+CiaparittoShoty dieki
CiaparittoShoty
CiaparittoShoty 29 dni temu
Natan Rupik XDDDDDDD
Beata Posadzy
Beata Posadzy Miesiąc temu
Ale ja to kocham!!!!!!
Beata Posadzy
Beata Posadzy Miesiąc temu
Tak naserio to nazywam sie Wiktoria Posadzy❤
Beata Posadzy
Beata Posadzy Miesiąc temu
Ja nie mg ale mega!
ReZi007 rezygiusz
ReZi007 rezygiusz Miesiąc temu
No mordeczko dobra nuta
E-PANDAS_Mati
E-PANDAS_Mati Miesiąc temu
sztos:D test pokaż więcej
E-PANDAS_Mati
E-PANDAS_Mati Miesiąc temu
sztos:D test pokaż więcej
Piot Beblo
Piot Beblo Miesiąc temu
dzięki za piosenkę
filling
filling Miesiąc temu
ktos poda bit?
fetysz
fetysz Miesiąc temu
Bit podjebany perfekcyjnie i jeszcze zarabia gdy jest free use
kiemon ?
kiemon ? Miesiąc temu
To jest po prostu genialne
Radek Dulewicz
Radek Dulewicz Miesiąc temu
Fajne nutki :p
KULIN
KULIN Miesiąc temu
Kto nadal słucha w 2019?
Reaper x
Reaper x Miesiąc temu
mimo ze z nia mialem pieklo i droge niepewną lali tej nie zostawię ale nie chce widziec jej łez bo to rani mnie mimo ze z nia mialem pieklo i droge niepewną lali tej nie zostawię ale nie chce widziec jej łez nie chcę widzieć jej łez bo to rani mnieeee x2 Twoja blada skóra tak kojąco działa na mniee niepotrzebna jest piguła żebym zabił pamięęęęć choć zostały stare zdjęcia mi na dnieee gówna nie oszukam, ale tak mi łatwieeej deszcz pada, kiedy tylko opadam lek potrzebny od zaraz który trzyma mnie z dala od zaraz znów bakam spierdole wszystko ona była moją muzą, była moją dziwką szybko, wyrwać to, co moje wilkom zanim wszystkie rzeczy, które kocham nagle znikną wszystko jej dałem, ale to było za mało chuj, że wyrwałem serce i nic nie zostało miii to, że niby się zmieniłaś nie mów mi skoro tyle było czasu, tyle dni nawet nie wychodzę z domu, wpada kwit mimo ze z nia mialem pieklo i droge niepewną lali tej nie zostawię ale nie chce widziec jej łez nie chcę widzieć jej łez bo to rani mnieeee x2
Arkadiusz Nieustraszony
🔥❤
Paulina Drost
Paulina Drost Miesiąc temu
💔💔💔💔
zajc zajc
zajc zajc Miesiąc temu
Ale gówno
nikola badzmierowska
nikola badzmierowska Miesiąc temu
bardzo piękne
Kamil Truchan
Kamil Truchan Miesiąc temu
:(
VCR Youtube
VCR Youtube Miesiąc temu
Jezu jak ty się zmieniłeś okropne
FD KubaA GoD
FD KubaA GoD Miesiąc temu
Prawie 3.8 m wyświetleń a tylko 41 k like 😟😭
Karolina Gromadzka
Karolina Gromadzka Miesiąc temu
00:00
gracjan szymoniak
gracjan szymoniak Miesiąc temu
KOZAK
Andrzej Burej
Andrzej Burej Miesiąc temu
Smutne ech....zycie jest kurwa niesprawiedliwe...
Kozakkox
Kozakkox Miesiąc temu
Pro mistrzu
karol kowalewski
karol kowalewski Miesiąc temu
zajebista nuta
DawidZ
DawidZ Miesiąc temu
Ruchał bym!
Maksymilian Karaś
Maksymilian Karaś Miesiąc temu
Bekari brawo!!!
Diabel Diabel
Diabel Diabel Miesiąc temu
Zajebiste mordko:)😎
Julia Gałązka
Julia Gałązka Miesiąc temu
Kto w Grudniu 👇
ziteeG
ziteeG Miesiąc temu
he jaa
ziteeG
ziteeG Miesiąc temu
+FD KubaA GoD he jaa
FD KubaA GoD
FD KubaA GoD Miesiąc temu
Ja 😆
Kacpero 2569
Kacpero 2569 Miesiąc temu
Ja
silver xd
silver xd 2 miesięcy temu
O ja jebie
Wiktor Zeszut
Wiktor Zeszut 2 miesięcy temu
Ja jebie jaki autotune
Martyna Kulinska
Martyna Kulinska 2 miesięcy temu
Idealnie 💔💕
Katarzyna Przybylska
Katarzyna Przybylska 2 miesięcy temu
Pięknie💛
emilka 13027
emilka 13027 2 miesięcy temu
Mimo żę nie jest piekło i droe nie pewną.Lari dey..
Krul Biznesu
Krul Biznesu 2 miesięcy temu
Bardzo fajne tylko szkoda że są przekleństwa ale tak to spoko
Jula Tambowcew
Jula Tambowcew 2 miesięcy temu
Whha
Mumin 124
Mumin 124 2 miesięcy temu
Zajebista nuta Niestety kobiety ranią 😥 #złamane serce💔
Ola Kotek 3
Ola Kotek 3 2 miesięcy temu
jaki masz telefon?
Ananas Ananasowaty
Ananas Ananasowaty 2 miesięcy temu
1:05💖
Enbyk Metin2
Enbyk Metin2 2 miesięcy temu
HIT!
pyśkaxx .-.
pyśkaxx .-. 2 miesięcy temu
MISTRZUNIO
Julia Wyczółkowska
Julia Wyczółkowska 2 miesięcy temu
Rób więcej takich utworów.A tak pozatem kocham❤
Grochuuu
Grochuuu 2 miesięcy temu
Super!
Young Kisiel
Young Kisiel 2 miesięcy temu
Ale dopierdalasz
Kasiaax 17
Kasiaax 17 2 miesięcy temu
Więcej takich nut 💕
kuba kuba
kuba kuba 2 miesięcy temu
Odworzono muzykę 00:1 00:1 00:1 Koszt jeden like
maddie xox
maddie xox 2 miesięcy temu
za krótkie):
Gniazdek DH
Gniazdek DH 2 miesięcy temu
Kozak
Ekko TV
Ekko TV 2 miesięcy temu
Restart 0:00 0:00
pan JANUSZ
pan JANUSZ 2 miesięcy temu
Kozak kozakiem będzie
Agnieszka O
Agnieszka O 2 miesięcy temu
Uwielbiam cię
Mateusz Nurek
Mateusz Nurek 2 miesięcy temu
Kanał beki chyba upada kurwa wracaj do nas stary
MMORPG Taern
MMORPG Taern 2 miesięcy temu
Zajebiste ❤️❤️
GABEQ 69
GABEQ 69 2 miesięcy temu
Kozakk😍😀🎤
Ewelina Szlesinska
Ewelina Szlesinska 2 miesięcy temu
Zajebiste
KacperxxdYT official
KacperxxdYT official 2 miesięcy temu
Mistrz!
domi3214
domi3214 2 miesięcy temu
Piękne
#Hubert #
#Hubert # 2 miesięcy temu
chujowe fdfds
Fabian Górny
Fabian Górny 2 miesięcy temu
Kurwa z życia wzięte😭 dzięki ziom..
10k subskrypcji bez filmów
Babciu to jest zajebiste
Salvador Rivano
Salvador Rivano 2 miesięcy temu
słaby telefon pozdor
Paweł Rosiak
Paweł Rosiak 2 miesięcy temu
Jak to mi przypomina moje życie
tik toki staskowskiej
tik toki staskowskiej 2 miesięcy temu
Jak to słucham to przypomina mi sie muj były i jego dziewczyna ale przy tej piosence pałcze na samym początku
Rafał Dobrowolski
Rafał Dobrowolski 2 miesięcy temu
sraka
Kuba Kuba
Kuba Kuba 2 miesięcy temu
Kiedy ty teledysk zrobisz? XD
Shaggy
Shaggy 2 miesięcy temu
Jedyna Twoja nuta z niewielu która mi siada ;x
emilka 13027
emilka 13027 2 miesięcy temu
DOBIJAMY 400SUB !!!!
Karolina Bardon
Karolina Bardon 2 miesięcy temu
Megaa😊
Rapaczek R
Rapaczek R 2 miesięcy temu
Nowy Mulciak wbija na rejon
Thornem
Thornem 2 miesięcy temu
Klaudia rani Arka
Łukasz Ratajczak
Łukasz Ratajczak 2 miesięcy temu
muza mego kolegi doominika
Bartek Bawół
Bartek Bawół 2 miesięcy temu
Jesteś najfajniejszy
Następny
TKM - Tinder  [official video]
03:42
wyświetleń 4 000 000
Body Painting Clothes On The Dolan Twins
27:11
Autotuned Cat [the original]
0:42
wyświetleń 1 175 687
BLACHA - Laleh (prod. Chivas & Raff J.R)
02:36
obi - presja
02:48
wyświetleń 1 900 000
Young Igi "Bestia" prod. Worek
03:26
wyświetleń 27 000 000
BEKA KSH 'MOMENT'
02:48
wyświetleń 14 000 000
lil peep - benz truck (prod. smokeasac)
03:04