Ciemny

█▬█ █ ▀█▀ BEDORF PODDAŁ PUDZIANA: CHCĘ WALKI O PAS!!! - KSW 44

ringpolskapl
Subskrybuj
wyświetleń 609 413
66% 775 392

FACEBOOK: facebook.com/ringpolska/
TWITTER: twitter.com/ringpolskapl
WWW: WWW.RINGPOLSKA.PL

Sport

Opublikowany

 

9 cze 2018

Karol BedorfMariusz PudzianowskiPudzianowski Bedorf walkaBedorf Pudzianowski walkaKSW 44KSWPudzianBedorfPudzianowski

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 99
ebe ebe
ebe ebe 2 miesięcy temu
Chcialbym zobaczyć walke różala i bedorfa
Aaron Quinn
Aaron Quinn 2 miesięcy temu
To by nic nie dalo 😂
Paulina B
Paulina B 2 miesięcy temu
To by nic nie dało.... to by nic nie dało
Michał eL
Michał eL 2 miesięcy temu
Nawet jakby obalił to "nic by nie dało"
klinsmann
klinsmann 2 miesięcy temu
fajni sympatyczni ludzie
Radek Lisiecki
Radek Lisiecki 2 miesięcy temu
Karol jedziesz po pas
torus taxi
torus taxi 2 miesięcy temu
Krzysztof Jarzyna © 🔫 pozdrawia Bedorfa.
Manny Manano
Manny Manano 2 miesięcy temu
Z Anglikiem będziesz miał problemy
Jaroslaw Grochowski
Jaroslaw Grochowski 2 miesięcy temu
3 a nawet 4 godziny treningu boże człowiek z tytanu żal sluchac
RoBo Esh
RoBo Esh 2 miesięcy temu
Fajny koleś ten KAROL.... graty się najeżą .. szkoda pudzilli ale taki jest sport .. brawo dla obu za postawe względem siebie przed i po walce ;)
11LUKASZ1
11LUKASZ1 2 miesięcy temu
ale wiecie co jest najlepsze ,że obaj potrafią się zachować przed i po walce
Max Mad
Max Mad 2 miesięcy temu
Pudzian mozesz ochraniac koncerty brata.odejdz z ringu
Ryszard Smoczynski
Ryszard Smoczynski 2 miesięcy temu
Cwaniak przegrał brawo Bedorf
Dack
Dack 2 miesięcy temu
Wbijajcie na muj aknal
Miki mi
Miki mi 2 miesięcy temu
To miala byc walka nie wywiad
firmazet firmazet
firmazet firmazet 2 miesięcy temu
Karol wyjmij sobie chociaż kozę z nosa do kamery brudasie zasrany
janrem1 Orzechowski
janrem1 Orzechowski 2 miesięcy temu
Karol jesteś wielki!
kitok111
kitok111 2 miesięcy temu
wodzianka z tego pudziana
Sebuś zjebuś co przeplata trochę zimy, trochę lata
PUDZIAN TYM RAZEM TANIO SKÓRĘ SPRZEDAŁ
Paweł Prusiecki
Paweł Prusiecki 2 miesięcy temu
dawaj do magla śmieciu agatowy w parterze to się czujesz jak chore gówno w kanalizie jak bogowie złodzieju
Paweł Prusiecki
Paweł Prusiecki 2 miesięcy temu
a loda zrobisz bedorf?tym twoim pasem to bym ci na dupe wpierdolił dzieciaku
Łukasz B
Łukasz B 2 miesięcy temu
wynik byl do przewidzenia brawo👌
Kamil Ćwikliński
Kamil Ćwikliński 2 miesięcy temu
bedirfjestdody
Tomas - komentator You Tuby
To wywiad, a gdzie jest kurwa walka?
Nosacz
Nosacz 2 miesięcy temu
"Trzeba widzieć kiedy zjeść ze sceny"
Dominik Olszewski
Dominik Olszewski 2 miesięcy temu
Ksw to poziom 3 ligi podworkowej
rocky 7
rocky 7 2 miesięcy temu
I właśnie dlatego było w piątce nominowanych na najlepszą organizację MMA na świecie?
Szymon Troszczyński
Szymon Troszczyński 2 miesięcy temu
Karol, to jak walczysz i sie wypowiadasz swiadczy o tym jest jestes MISTRZEM! piona!
Dziedzico Kwiatkowski
Dziedzico Kwiatkowski 2 miesięcy temu
Karol moim zdaniem to nie ma na ciebie kozaka w wadze ciężkiej w Polsce wiedziałem że wygrasz tą walkę. Trzymaj tak dalej pozdrawiam.
taka jest prawda
taka jest prawda 2 miesięcy temu
otworzyłem ten filmik aby zobaczyć walkę a nie pierdolenie o szopenie jakiegoś huja kurwa mac
KRYSTIAN MILER
KRYSTIAN MILER 2 miesięcy temu
Wiedziałem że pudzian wygra
Suwerenny PL
Suwerenny PL 2 miesięcy temu
hehehe ksw itp to sport dla baranow. Zreszta poziom intelygnecji widac w komentarzac. Kpakerzy wytatuowani walcie sie :)
Milion Dollar
Milion Dollar 2 miesięcy temu
Pas odbierze ale z Andryszakiem zestawienie moze byc dobre
Boom Jax
Boom Jax 2 miesięcy temu
Odbierze ... Dobre
Norbert W
Norbert W 2 miesięcy temu
Mozecie pisac co chcecie ale zachowanie i kultura na najwyzszym z mozliwych poziomow . Zachowanie przed walka w ringu czy na wazeniu tez . Wypowiedzi na temat przeciwnika rowniez . Wiadomo bylo ze Mariusz bedzie chcial natychmiast obalic bo w stojce jest bardzo slaby i slabo boksuje wiec Karol sie na to przygotowal rozdraznial go kopnieciami az Pudzian mial go dosc i zucil sie do obalenia A Bedorf w parterze jest jak ryba w wodzie wiec raz dwa trzy i po walce. POZDRAWIAM fanow i nie fanow ;)
Karol Borkowski
Karol Borkowski 2 miesięcy temu
Spojler w tytule... dzięki ;(
Grzegorz Dąbrowski
Grzegorz Dąbrowski 2 miesięcy temu
W SPACERZE FARMERA MIAŁ BY SZANSE....
Lukasz małosmieszny
Lukasz małosmieszny 2 miesięcy temu
Karol koza w Twojej prawej stodole
DAWKO
DAWKO 2 miesięcy temu
Ty cioto tylko w tym cyrku jesteś kozak
Miro Miro
Miro Miro 2 miesięcy temu
Mariusza bardzo lubię ale i Karola wygrał lepszy pozdro
Iam Matrix
Iam Matrix 2 miesięcy temu
Co Karol rozbijał ? Co On wogole pierdoli jaka taktyka Pudzian to zwykły worek do obalania i nic więcej.Bedorf oddał 10-12 celnych uderzeń noga gdzie może 2 był takie sobie ...Przy takiej masie Pudziana to chuja mu rozbiles kretynie pajacu przestań kłamać bo słabo ci to wychodzi 😂😂😂😂
WhiskyLover
WhiskyLover 2 miesięcy temu
No prawda jest taka, że Pudzian praktycznie zadał w walce może dwa celne ciosy, a tak to przez całe dwie minuty Bedorf go ustawiał kopnięciami, a Pudzian był niemal bezradny i w akcie desperacji zszedł do parteru co okazało się fatalne w skutkach. No, a z drugiej strony Bedorfa też poniosła fantazja z tymi highkickami i nokautami, skoro miał takie argumenty to powinien je wykorzystać w walce, a nie czczo przechwalać się w wywiadzie xD Rozegrał pojedynek taktycznie, a nie efektownie, tyle w temacie.
Fabian Surmacz
Fabian Surmacz 2 miesięcy temu
Wystarczająco go kopnął i Pudzian musiał zejść w parter
sony sony
sony sony 2 miesięcy temu
gratulacje dla bedorfa .....pudzian niech zajmie sie spiewaniem to najlepiej mu wychodzi;)
Hubert Rdzanek
Hubert Rdzanek 2 miesięcy temu
kolejny kozaczek internetowy
Iam Matrix
Iam Matrix 2 miesięcy temu
Mateusz Sypień nie
krzysztof3u
krzysztof3u 2 miesięcy temu
Zaraz będzie gadanie Pudziana jak z Rozalem. Będzie rewanzow chciał. Mariusz nie nadaje się do Ksw. Wygrywał ze słabymi zawodnikami.
Marcin Lewandowski
Marcin Lewandowski 2 miesięcy temu
Pudzian prosty chłop ze wsi który nawpierdalal się koksow i jebie cepami bokser Kurwa żenada
Fajka COD
Fajka COD 2 miesięcy temu
Marcin Lewandowski co Ty pierdolisz idioto chuja się znać widzę
BALUzPOLO
BALUzPOLO 2 miesięcy temu
Bedorf jesteś Facetem!!!
To sie musi tuszyć sie
To sie musi tuszyć sie 2 miesięcy temu
Bedorf mocno trenowal te akcje jak ktos chce go wywrocic bo Pudzian lubi lapac i rzucac 😂
Loczek Blond
Loczek Blond 2 miesięcy temu
nic dodać nic ująć, szacuneczek za wywiad i sprostanie po walce.
Splendid Londoner
Splendid Londoner 2 miesięcy temu
Portal o boksie...
robert rob
robert rob 2 miesięcy temu
No to sport A nie cwel szpilka itd
DarekDarekDarek1000
DarekDarekDarek1000 2 miesięcy temu
robert rob ale jesteś bladzią.
hade 883
hade 883 2 miesięcy temu
Aż miło popatrzeć na takich zawodników. Klasa sama w sobie. Niezależnie od wyniku umieją się zachować jak sportowcy i jak normalni ludzie. Gratulacje dla Karola i również Mariusza pomimo przegranej!!!! Taki jest sport.
Kamil Ćwikliński
Kamil Ćwikliński 2 miesięcy temu
HS km km km być był v
mind rule
mind rule 2 miesięcy temu
Pudzian 0 techniki, sama siła to za mało
ciro de marcio
ciro de marcio 2 miesięcy temu
BEDORF I Z CZEGO SIE CIESZYSZ POKONAŁEŚ PÓŁ ZAWODOWCA
Hubert Grąz
Hubert Grąz 2 miesięcy temu
według ciebie ile trzeba walczyć żeby być zawodowcem 20 lat??? Mariusz to weteran KSW
rocky 7
rocky 7 2 miesięcy temu
A co ma płakać ? Normalnie się wypowiada,a zjebani hejterzy i tak znajdą niby powód by się przyczepić...
G0LDG4NG
G0LDG4NG 2 miesięcy temu
MASZ KOKO W NOSIE XD
Biołyyy K.
Biołyyy K. 2 miesięcy temu
Brawo Karol Pudzian walczył ale nie podołał
chwdp xxl
chwdp xxl 2 miesięcy temu
bedorf wyglada jakby wogole nie walczyl
mistrz mistrzowski
mistrz mistrzowski 2 miesięcy temu
Bo Pudzian to amator
Tomasz Szczuc
Tomasz Szczuc 2 miesięcy temu
Szkoda Mariusza
komorek123
komorek123 2 miesięcy temu
jak na moje oko gosc po prostu ma cos z glowa....
Bartosz Konieczny
Bartosz Konieczny 2 miesięcy temu
Czemu szkoda
Vkoziol
Vkoziol 2 miesięcy temu
Pudzian mial juz swole lata
Modigliani Gurylz
Modigliani Gurylz 2 miesięcy temu
Big Bang niedowartościowany gościu jesteś czy co?
Vampyr
Vampyr 2 miesięcy temu
Tomasz Szczuc Jebać kurwę!.
nenek
nenek 2 miesięcy temu
Szkoda, że Bedorf wygrał. Teraz będzie buta i arogancja, ale znajdzie się ktoś kto go sprowadzi na ziemię
K3j0r
K3j0r 2 miesięcy temu
?
Anusiak
Anusiak 2 miesięcy temu
K3j0r co ty piszesz teraz człowieku ...
K3j0r
K3j0r 2 miesięcy temu
Pudzian był najsilniejszym człowiekiem na świecie, miał i nadal ma dużą formę, nie pali, nie piję, więc miał bardzo dużą szansę na wygraną.... widocznie mniej się przygotował. A co do Bedorfa..... Dostał od Brazylijczyka, którego Różal miał na strzała...
Taquito
Taquito 2 miesięcy temu
Nie będzie, bo przecież każdy wie, że Pudzian jest 2 półki niżej jeśli chodzi o umiejętności. Wygrana Bedorfa była tylko formalnością. Aż taki głupi to Bedorf nie jest
nenek
nenek 2 miesięcy temu
Big Bang, śmieciem to Ty jesteś i pewnie na zawsze nim zostaniesz!!!
gzs qbt
gzs qbt 2 miesięcy temu
brawo brawo ... ale pudzian tez ok ... choć to nie ta liga !!!
Andrzej Andrzej
Andrzej Andrzej 2 miesięcy temu
Karol, mama cię tak nauczyła kłamać? Czy prezes KSW?
Krzysztof Krystian
Krzysztof Krystian 2 miesięcy temu
gratulejszyn!!! pudzian to pedalisko , skonczone mam nadzieje ....
pawel rak
pawel rak 2 miesięcy temu
Powiedz to w twarz Mariuszowi pajacu jebany a nie kozaka strugasz na necie cwelu ;)
Damian Nowicki
Damian Nowicki 2 miesięcy temu
Krzysztof Krystian maly zsflustrowany spermiarz
infundybułowany chronosynklastycznie
Krzysztof Krystian hehehehh ogarnij koks wbijaj i zarabiaj hajs jak on a nie mnie obrażasz;)) droga wolna, szkoda że nikt pracy włożonej niedocenia tylko efekt;)
Vampyr
Vampyr 2 miesięcy temu
Krzysztof Krystian Dokładnie!.
Krzysztof Matz
Krzysztof Matz 2 miesięcy temu
Koles jestes sam cienias to sa ludzie ktorzy cwicza cale swoje zycie i maja ofekty ty masz to ze napisales pod strachem o Mariuszu powiedz mu to w twarz jestes cienias i tyle to sa inteligentni ludzie
Następny