Ciemny

55. KFPP w Opolu - Tulia - "Jeszcze Cię nie ma"

TVP VOD
Subskrybuj
wyświetleń 545 272
91% 5 271 462

Więcej na: www.festiwalopole.tvp.pl/
W skład zespołu Tulia wchodzą cztery utalentowane wokalistki: Joanna Sinkiewicz, Dominka Siepa, Patrycja Nowicka i Tulia Biczak. Artystki kultywują tradycję polskiej muzyki ludowej, ale w niecodziennym wydaniu.
Więcej w TVP VOD:
www.vod.tvp.pl
DOŁĄCZ DO NAS:
plvid.com/u-iTVP
POLECAMY:
Co nowego? plvid.com/u-itvpvideos?shelf_id=2&view=0&sort=dd
JESTEŚMY TEŻ TUTAJ:
Facebook:
facebook.com/tvpvod/
Twitter:
twitter.com/TVP
Instagram:
instagram.com/tvp.pl/
INNE NASZE KANAŁY:
The Voice of Poland: plvid.com/u-VoiceOfPolandTVP
SerialeTVP plvid.com/u-serialetvp
DzieciTVP plvid.com/u-dziecitvp
PublicystykaTVP plvid.com/u-publicystykatvp

Rozrywka

Opublikowany

 

9 cze 2018

TVP VODitvpTelewizja PolskaTVPserialodcinekonlinescenascenysezonVOD55. KFPP w Opolupiosenka mundialowafestiwal w opoluopole 2018premierydebiurtgirls of firetuliagałuszewskapodsiadłodepeche modekasapiasekfuture folkkrawczykkrzysztofuniatowskipączki w tłuszczukarolakniziokrystyan

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 652
Łukasz Wójcik
Łukasz Wójcik Godzinę temu
Na codzień słucham ciężkiej muzyki elektronicznej ..kiedyś zupełnie przypadkiem w podróży usłyszałem ten kawałek ...powalił mnie na kolana....nie wiedzialem ,że muzyka folkowa może tak brzmieć. Brawo TULIA ...przepiękna muzyka i dziewczyny.
Neylla Neylla
Neylla Neylla 22 godzin temu
Przepiękne jest to co robią te dziewczyny ❤ szacunek za przywracanie korzeni we współczesnym zepsutym i sztucznym show biznesie 💪💪
Jan Kowalik
Jan Kowalik 23 godzin temu
zaorały Opole
Juraj Kadassy
Juraj Kadassy 23 godzin temu
Sláva večná Slovanom!
Karol Zawadzki
Karol Zawadzki Dzień temu
Niestety takiej muzyki się już nie słucha... A Kayah ją zapoczątkowała w Naszym kraju...Wykluczona z Opola :D
Usagiimamoru SM
Usagiimamoru SM Dzień temu
Skromność potrafi zachwycić i wy to robicie :-)
luk11c4
luk11c4 Dzień temu
Bezbłędnie doskonała piosenka.... Coś wspaniałego. Oby im się udało i nagrywały jak najwięcej.
Rocco ravishes Polish Parliament
Pierwsze skojarzenie to Sigur Ros, oj jak chciałbym aby u nas ktoś robił taką muzykę.
Grzegorz Ratynski
Grzegorz Ratynski Dzień temu
2 htceki mialem i dziekuje .....zmora a nuie przyjaciel
Joanna Madera
Joanna Madera Dzień temu
❤❤❤❤❤
Oberon
Oberon 2 dni temu
Nigdy by nie było tych śpiewaczek gdyby nie Grzegorz Ciechowski.
Kacper Dynia
Kacper Dynia 2 dni temu
Jaką to ma moc! Prawdziwa muzyka jeszcze odżyje i dzięki tym pięknym Polkom mam tą nadzieję :) Wszystkiego dobrego dziewczyny!
leeon63
leeon63 2 dni temu
Prawdziwa SZTUKA zawsze się obroni.Brawo dziewczyny!
Dawid Nowak
Dawid Nowak 3 dni temu
Czekamy na występ Sarsy ;)
Wiesław Lewczuk
Wiesław Lewczuk 3 dni temu
Brawo Dziewczyny tak trzymać pozdrawiam
Janina Petryka
Janina Petryka 3 dni temu
💝super☺
Sylwia Szymajda
Sylwia Szymajda 3 dni temu
Ladne głosy macie razem jak wam to wychodzi
xxx xxx
xxx xxx 3 dni temu
Pomimo iż jestem facetem to łzy wzruszenia płyną za naszą piękna Polską
JackNaifu
JackNaifu 4 dni temu
Miło się to ogląda! ❤️🔥🙏❤️😂
TylkoOnTuStoi
TylkoOnTuStoi 4 dni temu
A gdzie protesty feministek co do treści piosenki? No czekam i czekam.... Pięknie zaśpiewane Tulia! :)
Typowy Agnostyk
Typowy Agnostyk 4 dni temu
Jeśli mam być szczery, jest to najlepsza piosenka z Opola w tym XXI wieku.
Wojtek76kulik Kulik
I mozna zachwycic publiczność bez cycków na wierzchu i gołej dupy.Kobiety ,ktore się szanują to prawdziwy skarb,Jestescie fantastyczne.Tak trzymać.
KitKat86
KitKat86 4 dni temu
Wow :) Świetnie zaśpiewały :)
grzes makowski
grzes makowski 4 dni temu
Opole na zywo i niech ktoś ku powje że dziewczyny głosu niemają wpie........ zaras
grzes makowski
grzes makowski 4 dni temu
Na żywo jeszcze piękniej to brzmiało super
grzes makowski
grzes makowski 4 dni temu
ALEŻ ONE PIKNE SĄ SZACUN DZIEWCZYNY
grzes makowski
grzes makowski 4 dni temu
MOC ZAWSZE W NICH BYŁ I JEST Kurde jak ona zapłakała płakałem razem z nią super TULIA 300 LAT ALBO I WIĘCEJ KOCHAM WAS
Piotr Koc
Piotr Koc 4 dni temu
WRACAMY DO EPOKI KAMIENIA ŁYPANEGO ?
Cichy
Cichy Dzień temu
No jeżeli ktoś zaleciał do etapu "umcy umcy OU JEEEE JEZD MI ŹLEEE ... KAFE LATE KUPIE SEEEEE .... UMCY UMCY " puszczanego w zetkach eremefach i innych niemieckich eskach to może nie skumać o co kaman.
HOTAIR83
HOTAIR83 4 dni temu
Nie mogli tego zespołu wysłać na Eurowizję nadał by się jak nic... A może lepiej nie szkoda czegoś takiego fajnego wysyłać na takie byle co jak Euro wizja.
Cichy
Cichy Dzień temu
Na eurowizje to jedna musiała by zmienić płeć, druga być lesbijką, trzecia aktywistką greenpeace i veganką a czwarta powinna spędzić pół życia wieziona przez reżim kaczystowski.
xa
xa 4 dni temu
jak mozna tego sluchac
Doniu
Doniu 4 dni temu
Bomba!!!!!!✅♥️
Piesek Leszek
Piesek Leszek 4 dni temu
1.08 najpiękniejszy uśmiech świata 😍😍😍
Roksana Czapla
Roksana Czapla 4 dni temu
Piękne i poruszające
Agnieszka G
Agnieszka G 4 dni temu
Było supeeeeer!
Wheelie Man
Wheelie Man 5 dni temu
wyjebało mnie z butów
itzSadi
itzSadi 5 dni temu
Kto nie wysłał SMS? Ja nie v-v
GANG STAR130
GANG STAR130 5 dni temu
one wygrały 65 tys
Małgorzata Papiernik
Słucham i płacze ☺.Wspaniałe ❤
Marcin Pieniak
Marcin Pieniak 5 dni temu
Rewelacja!!!!!! Na Eurowizje w 2019 roku
FRUPCIAX WAWA
FRUPCIAX WAWA 5 dni temu
Piękne❤❤Na eurowizji też by sobie poradziły🎶🎤🎶
KristVladić
KristVladić 5 dni temu
Piękne.Rzewne. Acz refren mógłby być lepiej skonstruowany, technicznie; dłuższy, bardziej przejrzysty.
Grzegorz Boryczka
Petarda szacun
Darkiae a
Darkiae a 5 dni temu
A niech jadą na eurowizje
Kosmofik
Kosmofik 5 dni temu
Jak widownia zaczęła klaskać na raz przypomniałem sobie ze to Opole XD
Eliza Lewandowska
najgłupsze piosenka A nawet tego nie morzna nazwać piosenką.debile tego słuchają
Wojciech Kapelinski
Więcej!
Noonswing
Noonswing 6 dni temu
Średnie ale i tak lepsze niż cała reszta, która tam była...
Robert K
Robert K 6 dni temu
Brawo dla dziewczyn 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Jarek M
Jarek M 6 dni temu
+
Natalia Wolszczak
straszne to jest
Marcin Kasza
Marcin Kasza 6 dni temu
Cudowne, zjawiskowe, dla mnie przepiękne............
Aleksandra Mazur
Aleksandra Mazur 6 dni temu
na eurowizje
Ulana Galb
Ulana Galb 6 dni temu
nareszcie znowu cos swojskiego , cieszy ucho i oko Polakow na calym swiecie ...
Chinaski is dead
Chinaski is dead 6 dni temu
Jak widać, da się promować polską kulturę bez żołnierzy wyklętych i obozów śmierci
ds sfas
ds sfas 6 dni temu
Co to za gówno 200 tysięcy wejść 200 tysięcy dzbanow
Natalia :D
Natalia :D Dzień temu
+Billy BaT Haha padłam, ale taka prawda...😜😂👊
Billy BaT
Billy BaT 5 dni temu
ds sfas A Ty jednym z nich xd
jacek k
jacek k 6 dni temu
Prawie jak Coldplay👍🏻🚀
dzejkob lanyja
dzejkob lanyja 6 dni temu
Piękny wzruszający utwór!!!Niech Żyje Wolna Polska.
gaja gaja
gaja gaja 6 dni temu
No i to są prawdziwe słowianki, a nie cyce na wierzchu i prostackie ubijanie masła.
Lejba Kohne
Lejba Kohne 6 dni temu
genialne, pisze to jako fan death metalu i thrashu 1985-1992, progresywny folk :DDDD
jedrzej2011
jedrzej2011 6 dni temu
Brawo dziewczyny. Ludowe zespoły z młodymi dziewczynami uwielbiam. Wspaniałe białe głosy. Ozdoby kwiatowe jak w zespole "Mazowsze". Tulia prawdopodobnie nie jest z pochodzenia Polką, jeśli to prawda to musi mieć ukraińskie korzenie. Ładnie wyglądają w opoczyńskich strojach. Warkocze doskonałe, moim zdaniem najładniejsza dziewczęca ozdoba nie tylko w kontekście strojów ludowych. Dawne dziewczyny z ZPiT Szczecinianie. Wtedy były w moich ulubionych łowickich pasiakach.
Maciej Lewandowski
monotonia straszna...
iwo chmura
iwo chmura 6 dni temu
piekne bedzie 2 mazowsze tradycyjny spiew a nie jakies wymalowane lalki wychodza na scene jada z playnacku i dostaja po 100 tys
Arkadiusz Lipowski
super klimat i super folklor czuje ciary.Gratulacje
Neo Foxtrot
Neo Foxtrot 7 dni temu
Nie rozumiem ludzi, którzy piszą, że to jakieś wycie. Mnie, mówiąc szczerze, o wiele bardziej podobają się piosenki, w których słychać prawdziwy i naturalny głos, niż jakiś komputerowo wymuskany. Pamiętam, że kiedyś trafiłam na piosenkę śpiewaną przez artystkę, która miała chyba prawie 80 lat (o ile dobrze pamiętam). Jej głos był trochę zachrypnięty, a w pewnym momencie lekko się załamał. To były chyba największe ciary podczas słuchania muzyki w moim życiu. Coś pięknego.
Bob Brat
Bob Brat 7 dni temu
Zajebiste dziewuchy. TVP ze swoim nagłośnieniem raczej juz nie... Dlatego słucham je z klipów na YT. Jedna lub dwie z nich zaciąga takim fajnym akcentem lub prawie seplenieniem. No kuźwa folklor na całego i szczypta podniety. I o to chyba kiedyś chodziło! Jak ci taka dziołcha na zabawie zapiała, to zara ją za żone chciałeś. No, tyle pół zartem i pół serio. Podsiadło niech się schowa ze swoją psychodelią. Powinien im podziękować i oddac utwór na własność. Hi, hi, hi...
Telewizorek
Telewizorek 7 dni temu
Ja w ogóle nie rozumiem słów, tylko pojedyncze, ale pięknie się prezentują
tvnklamie1
tvnklamie1 7 dni temu
No i Kurski wygrał a Kayah z rozpaczy pakuje się z Pako
Adam Kupniewski
Adam Kupniewski 7 dni temu
Brawooooooo:) to jest genialne
Kornelia Solska
Kornelia Solska 7 dni temu
Super tylko trochę za głośno puścili muzykę i trochę zagłuszało śpiew
Iza Szymańska
Iza Szymańska 7 dni temu
Rewelacja❤
Haruś ;3
Haruś ;3 7 dni temu
Słabe, nie podoba mi się szczególnie dlatego że śpiewają we 4. Wydaje mi się że jest to wielkie ułatwienie, jak dla mnie nie zasłużyły na wygraną
HirokiTV
HirokiTV 7 dni temu
Heja, może ktoś chciałby suba, za suba?.?
Messaya
Messaya 7 dni temu
idzicie lepiej kurwa słuchać swojego jang multiego i sexmasterki
Xsi zow
Xsi zow 7 dni temu
Przepiękne polskie dziewczyny z przepięknymi barwami glosu. Chuj w dupe hejterą. ,, i,,
JEDNOROŻEC Z KRAINY JANUSZY
Błagam... Zamknijcie się w końcu!!!
Marcin Przybyłowicz
🎂👑🐥🐤🐣🐹🐶🐕🐢😇😀😁☺😘🙌🙋😎
Lukasz Jablonski
Lukasz Jablonski 7 dni temu
Normalnie ciarki na plecach
Andrzej Jaśkiewicz
Za takie coś powinna być kara śmierci...Okropieństwo
przemek anusiak
przemek anusiak 7 dni temu
Gownoooooo
Justyna Górniak
Justyna Górniak 7 dni temu
Pięknie 😍
Przemysław Trawiński
De beściary !!! :)
MyRViNTeR
MyRViNTeR 7 dni temu
very strange that in Poland this kind of band appeared only now 🤷‍♂️
Julia Ciupa
Julia Ciupa 7 dni temu
Omg co to ma niby być? Jezuu.... ten świat schodzi na psy. -,-
Es Em
Es Em 7 dni temu
Niesamowite ! Zakochałem się juz gdy usłyszałem przypadkowo w trójce jako piosenka dnia. Bravo dziewczyny! Sława!
Łukasz C
Łukasz C 7 dni temu
Jurek jak to przeczytasz na Woodstock.
Karol .Wu
Karol .Wu 7 dni temu
To jest to! Piękna muzyka :)
Małgorzata Szopf
Cudowne głosy, cudowne dziewczyny.
DawiniPL
DawiniPL 7 dni temu
Eurowizja?
Marcin W
Marcin W 7 dni temu
Są jeszcze w tym kraju ludzie co potrafią śpiewać na żywo.
tomasz3830
tomasz3830 7 dni temu
Ni oglondałem Opola.natomiast po raz pierwszy słuchałem ten utwór w radiu i od tej pory jest on moim ulubionym
Leszek Wiklak
Leszek Wiklak 7 dni temu
Karol Mruk
Karol Mruk 7 dni temu
Proste zwykle dziewczyny za To kocham polskie dziekuje .Dziękuję za promowanie polskiej kultury a nie jakiegoś zachodniego gu..
Marcin kuśmierczyk
tulia na przyszłoroczną eurowizję
BzyqLDZ
BzyqLDZ 7 dni temu
Gwałcę replay ;)
Marcin Dobrowolski
Piękne, dziękuję za pielęgnowanie naszej kultury. Nie zmieniajcie się :) Polacy wam to wynagrodzą miłością, brakuje nam naszych tradycji, strojów, folku. Jesteście cudowne :)
Piotr Klimaszewski
Tekst piosenki: nie ma cię nigdy nie było nie wiem jak cię wymyśleć dzisiaj mam by się nam tak ułożyło jak piękne słowa co znaczą miłość nie ma cię dla mnie cię nie ma nie wiem jak cię przekonać dzisiaj mam byś się stał niebem i ziemią powietrzem, wodą, gwiazdą, przestrzenią wszystkim czego chce będziesz ty nie ma cię tęsknie za tobą puste miejsce mam w sercu, tylko myśl zacznie się będę na nowo nie będę listów pisała bogom czego tylko chce dasz mi ty nie będę listów pisała bogom wszystkim, czego chcę będziesz ty nie będę listów pisała bogom czego tylko chce dasz mi ty nie będę listów pisała bogom wszystkim, czego chcę będziesz ty nie ma cię nigdy nie było
ANDI946
ANDI946 7 dni temu
do Rydzyka na jego spędy
Ruda Marchewka
Ruda Marchewka 7 dni temu
Ciarki po plecach dziewczyny😚
Miko 47
Miko 47 7 dni temu
I dlaczego one nie mogą jechać na eurowizje? Tylko jakieś piosenki popowe albo inne cuda
Następny
Eat Pierogi
Miesiąc temu
TULIA o sobie
2 miesięcy temu
Sarsa - Pióropusze
Miesiąc temu