Ciemny

45 EKRANÓW ZA 2000 ZŁ W FIFIE 19!

Jcob
Subskrybuj
wyświetleń 175 418
98% 10 952 212

Oszaleliście z łapkami w poprzednim odcinku, ja dziś zbankrutowałem.. ale mam nadzieję, że się podobało! :D
KOD "JCOB" DAJE CI 10% ZNIŻKI NA R-GOL.com ☛ bit.ly/JcobR-GOL
INSTAGRAM ☛ instagram.com/jcobp
FACEBOOK ☛ on.fb.me/18r0wOz
TWITTER ☛ bit.ly/14zPSUs

Gry

Opublikowany

 

25 wrz 2018

FIFA18JcobPlayJcobJacobPlayJacobdraftultimateteam

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 310
Kuba Barczak
Kuba Barczak 16 dni temu
Tylko PLUS xd
Filip Jan
Filip Jan 28 dni temu
Najlepsze oreng
Pateyk Morkowski
Pateyk Morkowski Miesiąc temu
Kruszwil
Pateyk Morkowski
Pateyk Morkowski Miesiąc temu
3:44 co ty lord jruszwil
ProBix
ProBix Miesiąc temu
e tego wernera to daj kurła
kuba kacki
kuba kacki Miesiąc temu
1:12 Sprzedawanko
Janas
Janas Miesiąc temu
Co to są te ekrany? Prosze o odpowiedź.
Dawid Paturaj
Dawid Paturaj Miesiąc temu
400 paczek... No spoko 😂
The Best Gift Is You
The Best Gift Is You Miesiąc temu
Własnie to jest to o czym pisalem. Popisywanie sie coinsami za ogromna kase od EA. I to podkreslanie za ile sie otwiera. Potem jeden z drugim siedzi przed ekranem i mowi sobie ze tez tak chce i leci do sklepu po coinsy. I tak sie napedza ten oblesny rynek, a youtuberzy umywaja łapki - co wy od nas chcecie.
VortexStorm
VortexStorm 2 miesięcy temu
debil tyle kasy dać za jakieś karty wirtualne co rok pograsz i nowa fifa wchodzi
Dominika Zakrzewska
Dominika Zakrzewska 2 miesięcy temu
Elo
Wechciu!
Wechciu! 2 miesięcy temu
O kur jakoś szczęścia nie mam ale otworzyłem z 20 paczek i miałem tez 4 ify
Dominik Szypulski
Dominik Szypulski 2 miesięcy temu
Tempo w tej chwili nie jest aż tak ważne więc Hummels będzie spoko
MandreV
MandreV 2 miesięcy temu
Czy mogę się dowiedzieć czy fifa 19 działa płynnie na ps4 slim 500GB ????
Kacper Zbros
Kacper Zbros 2 miesięcy temu
Tak,bardzo płynnie,jednak na xb oneS niestety nie :C
Elvinn HD
Elvinn HD 2 miesięcy temu
Bylby za to jakis samochod hujowy ale by byl :)
Marek Wasilewski
Marek Wasilewski 2 miesięcy temu
Jestes mega przewrażliwiony na temat tempa
NetriN eQ
NetriN eQ 2 miesięcy temu
Nice
Ignacy .W
Ignacy .W 2 miesięcy temu
Otwieracie za milion złoty a mnie nie stać na fife😐
CajserTV
CajserTV 2 miesięcy temu
JP czyli nie jebac psy ani policje znaczy to samo ale JEBAĆ PLAY
Sebastian Mazurkiewicz
Sebastian Mazurkiewicz 2 miesięcy temu
Zrób hybrydę atak MBAPPE rodrigo
ravi ravi
ravi ravi 2 miesięcy temu
Podniecasz się jak by cię dotykali
Dyzma 33213
Dyzma 33213 2 miesięcy temu
Yoy are debil jebany
BartoszeQ _YT
BartoszeQ _YT 2 miesięcy temu
3:38 xD
CepSoon
CepSoon 2 miesięcy temu
Oooo! Iiii....
Siudmak
Siudmak 2 miesięcy temu
ALE TWOJE REAKCJE SA UDAWANE... WSZYSTKIE OPENINGI MOZNA NAZWAC ZJEBANYMI FILMAMI...
VIsexual
VIsexual 2 miesięcy temu
po tym otwieraniu sztos bundes liga druzynka
PatrysDV :D
PatrysDV :D 2 miesięcy temu
Jebac play, tylko orange❤️
Bartek Portacha
Bartek Portacha 2 miesięcy temu
A ja mam 60 000 monet 😂
Mr_VoRTex_TV
Mr_VoRTex_TV 2 miesięcy temu
Tyle zł wydałeś a tak mało reklam? :/ Daj więcej bo zbiedniejesz xD
Alvarez
Alvarez 2 miesięcy temu
Po meczu z Derby County ciężko być gorszy niż Manchester United
KreciK
KreciK 2 miesięcy temu
Podsumowanie fify 19 : " Byłoby świetnie gdyby nie to tempo "
Mr. Deiigloo
Mr. Deiigloo 2 miesięcy temu
Po pierwsze - dostałeś czy ukradłeś? Po drugie - Mkhitaryan w obecnej formie zjada całe manU xdd
Hunter
Hunter 2 miesięcy temu
Rub skład niemjecki i angielski
Piotr Jaszkowic
Piotr Jaszkowic 2 miesięcy temu
Wright-Phillips 181 overall niezle jcob
Sebix games
Sebix games 2 miesięcy temu
XD
Nixon X
Nixon X 2 miesięcy temu
Play ~ najlepsza sieć w Polsce XDDDDDD
Wiktor :D
Wiktor :D 2 miesięcy temu
1:35 da się poniżej United hahha😂😂
SHOTACZKA 123
SHOTACZKA 123 2 miesięcy temu
kto woli xboxa
Aleks TV
Aleks TV 2 miesięcy temu
13:36 Gelson Martins??
Białek PL Live
Białek PL Live 2 miesięcy temu
tak jak Kamyk powiedział na live'ie że walkout jest wtedy kiedy przy pojawieniu się ekranów napis Ea Sports jest lekko na szaro
Shmoooze !¡
Shmoooze !¡ 2 miesięcy temu
No to ten ... Man Utd 2:3 Derby XDDDD
Kacper Kucharski
Kacper Kucharski 2 miesięcy temu
Jak to już masz fife na ps4 jak to ??
Smo Szot
Smo Szot 2 miesięcy temu
Hummels 89 Boateng 86 a ty Boatenga byś wolał
REX SSP
REX SSP 2 miesięcy temu
Nie dziwię się że takie otwieranie robisz pewnie play ci zafundował za małą reklamę :-)
Przemek Gruszka
Przemek Gruszka 2 miesięcy temu
Plus lepszy niż play
dEX 69
dEX 69 2 miesięcy temu
400 paczek no nieźle
Domingo07
Domingo07 2 miesięcy temu
13:35 chodzi o Naniego? :)
Raulo :D
Raulo :D 2 miesięcy temu
No no no Jcob niechciałem oglądać ale no zawsze lubie patrzeć jak ktoś się cieszy
ROblox 3
ROblox 3 2 miesięcy temu
kiedy fortnite
kamil łysik
kamil łysik 2 miesięcy temu
ja nie rozumiem jakim trzeba byc przyjebem zeby wydac tyle pieniedzy na gre jpr...... zamiast dac te pieniadze potrzebującym to on wydał je na gre dramat !
marcepan kałuża
marcepan kałuża 2 miesięcy temu
13:34 ja bym się nie cieszył z naniego
KamilWIJN23
KamilWIJN23 2 miesięcy temu
On mówił o martinsie
MaggioSLC
MaggioSLC 2 miesięcy temu
Z RZĘDU!*
Marri Ynwa
Marri Ynwa 2 miesięcy temu
I ta reklama Play..eh dla hajsu wszystko
Rafał Spiżewski
Rafał Spiżewski 2 miesięcy temu
Kto chce Darftologie W FIFA19 niech zostawia duzo lajków zeby zobaczył
KG7HD
KG7HD 2 miesięcy temu
No no czekałem na to aby jak ktoś trafi Isco żeby się tak cieszył
Broziom PL
Broziom PL 2 miesięcy temu
jcob ja trafiłem Messiego haha
Michał Radzikowski
Michał Radzikowski 2 miesięcy temu
Xd 3:35
Szyna Hd
Szyna Hd 2 miesięcy temu
Kto sub za sub
Szyna Hd
Szyna Hd 2 miesięcy temu
A ja wydałem 160 zł i trafiłem u mnie na live ikonę Litmanena
ツMatt
ツMatt 2 miesięcy temu
Trzeba być mocno pierdolniętym by wydać 2k na gre.
pele nazario
pele nazario 2 miesięcy temu
Ej śrub skład z premier league lub laliga santander
Bartek
Bartek 2 miesięcy temu
Jak nie wiesz jam rozpoznać Wolkaut to zobacz, że jeśli jest ten Wolkaut to na dole napis EA Jest podświetlony lekko na biało a gdy są same ekrany nie ma tego podświetlenia. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.
Krespo.
Krespo. 2 miesięcy temu
Poczekaj z Wernerem do jakoś 28-30 września to będzie więcej wart bo premiera i więcej graczy
karolina gawel
karolina gawel 2 miesięcy temu
#fifa 19 dawaj ołpening za 10000 zł
Frost ™
Frost ™ 2 miesięcy temu
Jcob, Bayer, a nie Bayern :)
sekro
sekro 2 miesięcy temu
Skład z Bundesligi?
xxTomsoneQxx K
xxTomsoneQxx K 2 miesięcy temu
#kotyrządzą
Kacper Czajkowski
Kacper Czajkowski 2 miesięcy temu
Zareklamował r-gol i play i dostał co najmniej 2k
Mateusz Marczak
Mateusz Marczak 2 miesięcy temu
Pokaż swój skład
Rafał Głowacki
Rafał Głowacki 2 miesięcy temu
Super film jak zawsze
eFieN1
eFieN1 2 miesięcy temu
2000 zł na gre która co rok zaczyna sie od nowa :D ale trzeba byc zjebem....
Hektev Jaglak
Hektev Jaglak 2 miesięcy temu
EA nawet nie zmieniło większości karty zdjęcia zawodnika. Dawać 200 ziko i nawet takiego czegoś nie mieć zmienionego serio
Hektev Jaglak
Hektev Jaglak 2 miesięcy temu
Kuba 1465287 a ty pomysł ze tej gry nie robią miesiąc tylko 12 i nie robi jej jedna osoba tylko tysiące wiec nie pierdol ze to jest trudno do zrobienia ;)
Kuba 1465287
Kuba 1465287 2 miesięcy temu
Mówiąc 'nawet czegoś takiego' masz na myśli te kilka tysięcy zdjęć zrobionych na klikuset sesjach zdjęciowych? Myślisz, że dostaliby sobie te zdjęcia tak o z powietrza?
Broski
Broski 2 miesięcy temu
Dostał od EA....
Typowy Ajgor
Typowy Ajgor 2 miesięcy temu
Kamyk płakał jak oglądał
Love My Team
Love My Team 2 miesięcy temu
13:35 też bym się cieszył z Martinsa mega dobry jest
KamilWIJN23
KamilWIJN23 2 miesięcy temu
Mówił o nanim
Adam x
Adam x 2 miesięcy temu
To już prawie ostatnia paczka ale jeszcze wydam 100 zł to zrobimy parę paczek
Kubii !
Kubii ! 2 miesięcy temu
6:30 piłkarz z lepszej części Manchesteru :)
krolskorpion2009
krolskorpion2009 2 miesięcy temu
jeszcze mnie mdli po kolorowych kartach z fifa 2018, a teraz wszyscy youtuberzy jarają się słabymi kartami trafianymi w fifa 2019. Twarze na zdjęciach te same. Silnik gry ten sam. Cieszynki, SBC, wszystko to samo. Jak dla mnie nie czuć żadnej magii i to całe jaranie się jest zwyczajnie sztuczne i męczące.
KubaWita123 kuba
KubaWita123 kuba 2 miesięcy temu
Jcob zamówiłem na r . golu buty predator tango 18.4 i trzymają się świetnie z kodem JCOB polecam ten sklep :)
Widz Chrobcia
Widz Chrobcia 2 miesięcy temu
Mega!
Witold Konieczny
Witold Konieczny 2 miesięcy temu
3:36 Te informy wyglądają w ogóle jak karty OTW. Trochę dziwnie, ale Ok.
Kaczor Dolan
Kaczor Dolan 2 miesięcy temu
Trzymaj informy na przepalenie do sbc na transfery
Witold Konieczny
Witold Konieczny 2 miesięcy temu
1:15 Nie reklamuj, ja np. jestem w Orange.
Hubcio 123
Hubcio 123 2 miesięcy temu
+Zeus Przecież każdy youtuber reklamuje NAJLEPSZĄ SIEĆ W POLSCE!!!!1!!1!111!!
Zeus
Zeus 2 miesięcy temu
XDDDD JAKI BÓL DUPY "nie reklamuj" hahah
Kplay YT
Kplay YT 2 miesięcy temu
Jacob zmienił się w gimpera
Zapacha
Zapacha 2 miesięcy temu
Jeżeli chcesz mieć takich zawodników w klubie jakich trafił Jacob to zostaw tu lika i wpadnij na mój kanał a dowiesz się jak zarabiać w fifie 19
Tadeusz Żak
Tadeusz Żak 2 miesięcy temu
Jak się kurła ,bierze ręczniki hotelowe I sprzedaje to się ma
Natan Romanowski
Natan Romanowski 2 miesięcy temu
Pokarzesz skład dawaj XD
Michał M
Michał M 2 miesięcy temu
Kurcze, jake tu sie robi credit card fc
Adi 4 Adrian
Adi 4 Adrian 2 miesięcy temu
1-polubienie i komentarz pod tym komentarzem xd to 1zl dla jcoba
azin 0
azin 0 2 miesięcy temu
Jak Ty za to nie płacisz
Kopsi13
Kopsi13 2 miesięcy temu
Bayern Leverkusen....
MalQon
MalQon 2 miesięcy temu
No siema
Natbil games
Natbil games 2 miesięcy temu
Trafiłam Ozila, Mendy'ego oraz ifa Alvaro. Jak myślicie sprzedawać teraz czy wstrzymać się do oficjalnej premiry Fify 19?
Igor Wawrzyniak
Igor Wawrzyniak 2 miesięcy temu
Wstrzymać sie bo zdrożeją
Michał Zapert
Michał Zapert 2 miesięcy temu
Siema jestem MIchał !! Odpisz Jcob lub jej serduszko
Damian Jarzobski
Damian Jarzobski 2 miesięcy temu
Jcob Kurła ty złodzieju CreditCardFc albo Karte od matki ukradł kurła to nie pasat że wydajesz na paczki Pytanie: Oczenił Byś Mój Skład? Z Fify 18 www.futhead.com/19/squads/136999/ (Ferdinand Wypożyczony z the journey) od 1/10 , budżet na zmiany 30 tyś
KozakZLasu Marcin
KozakZLasu Marcin Miesiąc temu
Kup sobie squad z dobrym tempem bo bez tego nie wygrasz a tam masz same 60-75
SnoXi
SnoXi 2 miesięcy temu
Si em an ec zk o!
Pain
Pain 2 miesięcy temu
Pierwsza paczka z edycji mistrzowskiej i zawał serca Coutinho :c
Sebastian Kołodziejczyk
Sebastian Kołodziejczyk 2 miesięcy temu
Zrób jutro live z otwierania paczek
Sebastian Kołodziejczyk
Sebastian Kołodziejczyk 2 miesięcy temu
Super motaż
Grabo
Grabo 2 miesięcy temu
😂
Szczery YT
Szczery YT 2 miesięcy temu
Będzie w tym roku taka seria w stylu Fut Fristajlo bardzo ja lubiłem
Następny
FIFA SZACHY KONTRA PLKD!
5 miesięcy temu
FIFA SZACHY KONTRA KOZA!
9 miesięcy temu