Ciemny

10 najniebezpieczniejszych miast w Polsce [TOPOWA DYCHA]

Topowa Dycha
Subskrybuj
wyświetleń 1 158 956
93% 21 290 1 540

W dzisiejszym odcinku poznacie 10 Polskich miast, w których lepiej uważać po zmroku. A może nie zgadzacie się z naszą listą i dodalibyście jeszcze jakieś inne miasto? Napiszcie w komentarzach!
ODWIEDŹ SKLEP TOPOWEJ DYCHY - topowadycha.cupsell.pl
⓾ ⓽ ⓼… Odliczanie czas zacząć! Dyszka faktów, ciekawostek lub po prostu informacji, które raz cię rozbawią, a kiedy indziej wzruszą do łez. Od teorii konspiracyjnych, przez nietypowe wydarzenia, aż do najdziwniejszych wynalazków.

Współpraca: marta.wolosik@mediakraft.tv
Ⓢ Subskrybuj kanał: plvid.com/u-topowadycha
ⓕ Polajkuj facebooka: facebook.com/TopowaDychaPL
Ⓘ Sprawdź mój Instagram: instagram.com/topowadycha/

Opublikowany

 

6 mar 2018

Topowa DychaTypowa DychaTop10TopowaArturRankingNajlepszeNajgorszeCiekawostkiWIedzaNaukawarszawalodzkrakownowy saczkatowicelegnicasopotwalbrzychwroclawwloszczowaniebezpiecznepolskapolicjahuliganibojkizatrzymania

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 4 774
Marcin Witek
Marcin Witek Dzień temu
Tarnów
Grzegorz Plucinski
Grzegorz Plucinski Dzień temu
a gdzie tczew
Dontoros TV
Dontoros TV 2 dni temu
Legnica pozdrawia
marutcin
marutcin 3 dni temu
Dobrze że nie ma Białegostoku od razu czuje się bezpieczniej :D
bizi ty krulu
bizi ty krulu 4 dni temu
Nie ma Szczecina? Polecam poczytać o niebuszewie parkowej czy śródmieściu :d
Serox TV
Serox TV 4 dni temu
We Wrocławiu serio patola jak byłem na wycieczce to wszędzie były menele i jakaś patola w nocy zaczęła chlac w parku chore miasto naprawdę
Filip Flasiński
Filip Flasiński 5 dni temu
Noo mi właśnie dwa tygodnie temu zaj**ali rower:( #PozdroZwrocławia
Art
Art 6 dni temu
ufff dobrze, że Radom jest bezpieczny :D
plasmacave Lol
plasmacave Lol 8 dni temu
Mieszkam w Łodzi , nie polecam XD
Jóźwa
Jóźwa 8 dni temu
ZGIERZ !!!!
wagos
wagos 8 dni temu
A Radom ???
Szymon Lajszner
Szymon Lajszner 8 dni temu
A leszno
mów na mnie GRUbAsss
A gdzie radom
lol lol
lol lol 8 dni temu
Chyba Sosnowiec,
Hanna Shields
Hanna Shields 8 dni temu
Ja mieszkam w lodzi
Igor Koziełło
Igor Koziełło 9 dni temu
A gdzie Radom
mów na mnie GRUbAsss
Ja to kurwo napisałem
ignacy woźniakowski
Zspomniałeś o kamiennej górze
karolina g
karolina g 9 dni temu
Kurde mieszkam we wroclawiu XD
Oliwia Rygielska
Oliwia Rygielska 9 dni temu
ŁÓDŹ?! NAJNIEBEZPIECZNIEJSZE MISTO? BO JA MIESZKAM W ŁODZI... mam się bać?
mała kieszeń
mała kieszeń 9 dni temu
Ja z Wrocławia :-:
POLSKA POLICJA
POLSKA POLICJA 9 dni temu
A ja z Wałbrzycha:)
Mr. Aleksander
Mr. Aleksander 9 dni temu
A gdzie Zaborowo? 😂
królik to ja
królik to ja 9 dni temu
nie chiałbym mieszkac w tej Włoszczowie
Paweł Wasilewski
Ja raz byłem w katowicach a policja rozbrajała trzy bomby koło fontany w galeri i na stacji
Kamil Sudor
Kamil Sudor 9 dni temu
Wałbrzych pozdrawia !
J Z
J Z 9 dni temu
Piotrków ,Sosnowiec, Poznań ,Szczecin, Koszalin,Gdańsk,Kielce,Zakopane
rakiusz 11
rakiusz 11 2 dni temu
A ja mieszkam w Krakowie
Julia Julia
Julia Julia 10 dni temu
Gdzie GRUDZIĄDZ
ma Frej
ma Frej 10 dni temu
Katowice nie
Jago Dzianka
Jago Dzianka 10 dni temu
Łódź wcale nie kart taka zała
Edyta Janiszewska
Edyta Janiszewska 10 dni temu
Hehe ja mieszkam w Wałbrzychu 😂 a nie wiedziałam że takie małe miasto może być niebezpieczne... 🙄😂😂
cyverysek
cyverysek 10 dni temu
A gdzie Sandomierz?? XDD (pozdro dla kumatych)
Radek Miscz
Radek Miscz 10 dni temu
dobrze że muj gdanśk bezpieczny
Julciak977
Julciak977 11 dni temu
Ale fajnie Poznań jest bezpieczny😊
Welka Christoph
Welka Christoph 11 dni temu
Po za mafią śmieciową to raczej mafią u nas niema
Łosinek
Łosinek 12 dni temu
Ja jestem z SZCZECINA
Kajmaczeqq
Kajmaczeqq 12 dni temu
Warszawa Bemowo pozdrawia😉
Artur Złakowski
Artur Złakowski 12 dni temu
Olsztyn 💪💪💪
Artur Złakowski
Artur Złakowski 12 dni temu
Olsztyna
Maciekxk Fortnite
Maciekxk Fortnite 12 dni temu
Trojmiasto jest ogólnie niebezpieczne, narkotyki, bójki oraz ustawki.
Agnes Kasi
Agnes Kasi 12 dni temu
Wiesz cos na temat zagan dzieki
Doktor Bicebsss
Doktor Bicebsss 12 dni temu
Co ty za głupoty mówisz, propaganda tfuu
Przemek Furanan
Przemek Furanan 12 dni temu
Kto z lodzi :p
kondi21pl
kondi21pl 12 dni temu
A ja jestem z Nowego Sącza 😀
Dominik Beltowski
Dominik Beltowski 13 dni temu
Harlem, compton,Chicago,
•Miku Art•
•Miku Art• 13 dni temu
Białystok powinien być na 1-szym miejscu...
Hassior PL
Hassior PL 15 dni temu
GDZI JEST RADOM ?
Vanad Qukazu
Vanad Qukazu 15 dni temu
Nowa Sól !
sznita team
sznita team 16 dni temu
od sącza prosze mi sie odpierdolic bo to piekne miasto nasze ;3
Ali Ali
Ali Ali 16 dni temu
kto z Wałbrzycha :')
grzesieeeeeeeek
grzesieeeeeeeek 16 dni temu
Kto zglasza bojki hahaa
Jack Fisher
Jack Fisher 16 dni temu
A na ktorym miejscu jest Turek? Kiedys to bym sie zalozyl ze na pierwszym.. Bojki i przestepstwa byly na porzadku dziennym, i nie zglaszalo sie tego raczej na zadna Policje. Po prostu kazdy mial swoja osiedlowa bande i w taki sposob zalatwialo sie sprawy. Osiedle bilo sie z osiedlem i to bylo normalne. Kradzieze drobnych zeczy to byla normalka. Nie mieszkam juz od wielu lat w Polsce wiec trudno mi jest okreslic jak jest dzisiaj, jesli tak samo jak wtedy to mozecie schowac te wszystkie miasta daleko bo Turek wszystko wtedy przebijal.
Darek
Darek 16 dni temu
Najbardziej niebezpieczne miasto w Afryce? Berlin!!!
Mr. Luft
Mr. Luft 17 dni temu
Chodźcie do mojego miasta, Bydgoszczy. Mamy tam największą galerię handlową w Polsce "Zielone Arkady", Jedyne exploseum w Polsce, super pizzerie i najważniejsze: BRAK PRZESTĘPSTW
He6ll
He6ll 17 dni temu
E tam na Pradze było kiedyś moze do 2010 rok strasznie teraz to tam pizdusie w różowych skarpetkach normalnie sie przechadzają po rondzie wiatracznej kiedyś by stamtąd wracali karetka
Konraf Wieroński
Konraf Wieroński 18 dni temu
BIELSKO BIAŁA ORAZ KĘTY
Marta [H]
Marta [H] 18 dni temu
W Łodzi mieszka mój chlopak bandyta xD
Mateo XD
Mateo XD 19 dni temu
Pozdrawiam z Nowego Sączaa
itsjustkuba
itsjustkuba 19 dni temu
Co do Wrocławia się zgadzam
Tajemnicza1235
Tajemnicza1235 20 dni temu
Spodziewałam się Sosnowca w którym mieszkam na pierwszym miejscu a dostałam miasto z którego okolic pochodzą moi rodzice :D Zresztą to nie dziwne większość Sosnowiczan pochodzi ze Świętokrzyskiego...
jack albert
jack albert 20 dni temu
A pierdolenie o Katowicach, wszędzie pełno kamer i policji. Jedynie miejsca dalej od centrum nie są za bezpieczne, ale samo centrum jest w pełni bezpieczne
Anonim Anonimus
Anonim Anonimus 21 dzień temu
A gdzie Sosnowiec????
FireStormAstroツ
FireStormAstroツ 21 dzień temu
Radom?
Ziemeqpl 47
Ziemeqpl 47 21 dzień temu
Jestem z Sopotu
Detroix512 512
Detroix512 512 21 dzień temu
ja jestem z Bydgoszczy
TheMugShot
TheMugShot 21 dzień temu
Jeszcze Bogatynia, bo ze względu na położenie jest tam bardzo wysoki wskaźnik przemytu różnych używek
tarzan cajop
tarzan cajop 22 dni temu
Powinny być kowary
Jobelek PL
Jobelek PL 22 dni temu
Bytom
dipo
dipo 22 dni temu
Kto mieszka w warszawie daje like
CREYZY BOT
CREYZY BOT 24 dni temu
Ja mieszkam w krakowie 10 lat.i nic ale 1000000 pijacków i żulków i warszawa
Kaz EM
Kaz EM 24 dni temu
Tzw wykrywalność to fakszywe statystyki pompowane przez beznadziejnie skuteczną policję. Łapie się przypadkiem złodzieja, daje mu wpierdol zeby się przyznał do setki niewykrytych przestępstw i statystyki wyglądają wzorowo
Melwit97
Melwit97 25 dni temu
Ja bym tutaj dodał Nową Sól
katerina maskova
katerina maskova 25 dni temu
Warszawa powinna być na 1 miejscu ze wzgledu na bandytów z wiejskiej,którzy terroryzuja naród polski
Włodek Siemiączko
Popracuj nad dykcją bo kolego fafluśnisz i zjadasz końcówki. Ciężko się słucha
Instagram_news
Instagram_news 26 dni temu
A gdzie Tczew , Gdańsk orunia , Gdynia Chylonia
Absyndian Tyon
Absyndian Tyon 26 dni temu
PIĘKNIE, STUDIUJE W JEDNYM Z NAJNIEBEZPIECZNIEJSZYCH MIAST XD
serek 12
serek 12 26 dni temu
Kutwa ja mieszkam w wałbrzychu i nie jest tak źle bez przesady
mak99polskagames
mak99polskagames 27 dni temu
Debil ja mieszkam w łodzi pfu
Dikoski45 1045
Dikoski45 1045 28 dni temu
Szcecin
Janusz Januszewski
Janusz Januszewski 28 dni temu
Ja wiem dlcz Radom nie znalazł się na tej liście bo radom jest tak beznadziejnym miastem że się o nim nie chce mówić xD
Ripperek3004
Ripperek3004 28 dni temu
Mój Kraków taki bezpieczny 😂😂
thepolishmine 1
thepolishmine 1 29 dni temu
A gdzie Radom 😂😂
Dariusz Krzos
Dariusz Krzos 29 dni temu
Jestem z Warszawy
Oskar Rak
Oskar Rak 29 dni temu
Nie bylo radomia jestem w szoku!!!
Mateusz Janicki
Mateusz Janicki 29 dni temu
Ja mieszkam w łodzi o nie
Po prostu Wojciech
Po prostu Wojciech Miesiąc temu
Obok Wałbrzycha są Świebodzice, w których jest równie niebezpiecznie. Ponadto nie wiem, czy wiecie, ale Wałbrzych należał (lub nadal należy) do czołówki najbrzydszych miast w Europie.
kurczak
kurczak Miesiąc temu
Ej ja mieszkam we Wrocławiu😥
MACI MAC
MACI MAC Miesiąc temu
chorzow.
the spy
the spy Miesiąc temu
A gdzie wołomin ??
Kamil F
Kamil F Miesiąc temu
a ja jestem z krakowa . super :|
Zuza Myszka
Zuza Myszka Miesiąc temu
A Stalowa Wola? XDD
Andrzej Debowski
Andrzej Debowski Miesiąc temu
Kto z torunia like Ciekawe ile będzie
Pan Mleko
Pan Mleko Miesiąc temu
Hahaha jestem w najbezpieczniejszym mieście ! Hahaha Szczecin! 😂🔥😂🔥😂
Hubert Choroszyński
Hubert Choroszyński Miesiąc temu
Radom
tymek365 PL
tymek365 PL Miesiąc temu
ja mieszkam w legnicy
Szromn
Szromn Miesiąc temu
Mam szczęście bo moje miasto nie znajduje się na tej liście.
Alan Otwinowski
Alan Otwinowski Miesiąc temu
J jestem z włoszczoy
Germanyball
Germanyball Miesiąc temu
Łódź a ja tu mieszkam
Młody Emisariusz Introwertyków
Ej ale od mojej kochanej Pragi kucu się odpierdol bo wpierdol od dresów
knarvs YT
knarvs YT Miesiąc temu
Wałbrzych
aniołek 😇 xd
aniołek 😇 xd Miesiąc temu
Grudziadz
Następny